Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6624 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה מודע לעובדה שיש מספר לא מבוטל של אנשים שבגלל הגיר הרובוטי עשו תאונה

 

כנראה אין להם רשיון נהיגה, אין לי הסבר אחר. הרכב לא אשם, הנהגים מסוכנים, נקודה.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לכל כותבי השטויות על טויוטה, רואים שלא נהגתם עליה נסיעה של יותר מ-5 דקות אם בכלל,

יש לי את הרכב הנ"ל מליסינג ולקח לרכב כיומיים של נהיגה ללמוד להתנהג בדיוק כמו שאני אוהב לנהוג,

וחווית נהיגה שלא תמצא בשום מקום,

 

חווית נהיגה בקורולה עם גיר רובוטי ?

סלח לי, אבל הקורולה אינה מספקת שום חווית נהיגה, אלא אם איננו מתכוונים לאותו סוג נהיגה.

הקורולה רכב בינוני בהחלט , אינו מצטיין בשום תחום, אלא מבצע את הכול באופן בינוני.

במרווח פנים הוא נופל מהפוקוס ומהמאגאן.

נוחות נסיעה שוב נחות מהפוקוס שלא לדבר על המאגאן.

בטיחות- הרכב רק עם 4 כריות ללא ESP יש צורך לפרט ?

גיר רובוטי מטלטל עיצוב כביכול קאמרי מוקטנת, בקיצור לא לבלוע לא להקיא.

הפוקוס בהחלט עדיפה לטעמי.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
חווית נהיגה בקורולה עם גיר רובוטי ?

סלח לי, אבל הקורולה אינה מספקת שום חווית נהיגה, אלא אם איננו מתכוונים לאותו סוג נהיגה.

הקורולה רכב בינוני בהחלט , אינו מצטיין בשום תחום, אלא מבצע את הכול באופן בינוני.

במרווח פנים הוא נופל מהפוקוס ומהמאגאן.

נוחות נסיעה שוב נחות מהפוקוס שלא לדבר על המאגאן.

בטיחות- הרכב רק עם 4 כריות ללא ESP יש צורך לפרט ?

גיר רובוטי מטלטל עיצוב כביכול קאמרי מוקטנת, בקיצור לא לבלוע לא להקיא.

הפוקוס בהחלט עדיפה לטעמי.

 

 

עד עכשיו לא ברור לי מה הסטיגמה שיש לך על כל רכב יפני אבל תן לי לחדש לך.

הגיר הרובוטי בהחלט מאכזב אבל תקופה קצרה ואתה שוכח מהבלאגן ונהנה מהנהיגה (למרות שקשה לי להאמין שאתה תהנה איי פעם מרכב יפני או אחר. אותך מעניין רק צרפתי ושכולם יקפצו).

האיבזור הבטיחותי קצת מאכזב אבל בגדול, הרכב מעולה.

אם האיבזור הבטיחותי היה נותן את המינימום שמשפחתית יכולה לתת הייתי בוחר בקורולה ורק מהסיבה הזאת אני בוחר בפוקוס.

שלומי.

פורסם
אתה מודע שאנשים עוד עלולים להקשיב לשטויות שלך ולהאמין להם. אנשים עוד יקבלו את עצות האחיתופל שלך בעיקר שמדובר על פרמטר כה חשוב כמו בטיחות.

 

ראשית, אני מציע לך להרגע.

עוצמת המנוע חשובה מאוד לבטיחות אקטיבית, וזה חשוב יותר ממערכת ESP או אלקטרוניקה אחרת. זו דעתי.

כל שנה ממציאים לנו מערכת ש"אתה חייב שאוטו שלך, אחרת הוא לא בטוח". שטויות. מנוע חזק ומגיב טוב הרבה יותר חשוב.

וכן, הטויוטה נוחה, שקטה איכותית ונעימה יותר מהפוקוס.

פורסם

 

ראשית, אני מציע לך להרגע.

עוצמת המנוע חשובה מאוד לבטיחות אקטיבית, וזה חשוב יותר ממערכת ESP או אלקטרוניקה אחרת. זו דעתי.

כל שנה ממציאים לנו מערכת ש"אתה חייב שאוטו שלך, אחרת הוא לא בטוח". שטויות. מנוע חזק ומגיב טוב הרבה יותר חשוב.

וכן, הטויוטה נוחה, שקטה איכותית ונעימה יותר מהפוקוס.

 

לפי התגובות שלך, או שיש לך אמונה עיוורת לסמל T או שאתה קשור למערכת של טויטה.

 

להגיד שטות על מע' בקרת יציבות+משיכה, רק מראה לפורום עד כמה אתה לא בדיוק מבין במכוניות. יש לך מושג עד כמה מערכת כזו תורמת להקטנת כמות התאונות הדרכים- מחקרים בעולם מראים על הקטנה של מעל ל30% בסיכוי שלך לתאונה! (לאמא שלך לא היית מעדיף "שטות" כזאת שתוכל להציל אותה במקרה של איבוד אחיזה?) אתה יודע שבעוד שנתיים בארצות הברית ובאירופה לא תוכל לרכוש רכב בלי המע' השטותית הזאת? (מעניין אגב, מה היו לפני עשרות שנים התגובות של אנשים כמוך על רכבים שעוד לא היו להם חגורות בטיחות...).

אגב, לגבי המנוע החזק והמגיב, הגיר הדפוק והפרמיטיבי של הטויטה (מה לעשות שכולם, כולל פורד עברו כבר לגיר כפול מצמדים) לא מאפשר להאיץ במקסימום גז מאחר שלחיצה רציפה עד סוף מהלך הדוושה יוצרת טילטול בלתי נסבל, כך שכדי לקבל נסיעה חלקה יחסית אתה חייב כל הזמן להוריד את הרגל, בין הילוך להילוך (כך שהייתרון בביצועים בקו ישר בטויטה כמעט ולא בא לידי ביטוי, מה גם שכשיגיע הסיבוב הראשון, הפוקוס תראה לטויטה את עכוזה המחודש)

 

לגבי הנוחות, תסביר לי איך מע' מתלים ישנה (מוט פיתול, מתלים לא נפרדים) יכולה להתמודד עם המע' המודרנית של הפורד? (מתלים נפרדים, רב חיבוריים, מוט יצוב אחורי)

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

ROEY B צודק במאה אחוז במה שאתה אומר הרי יש אנשים שהראש שלהם מרובע וחושבים שטויוטה זה כמו מה שהיה פעם טויוטה קורולה סליחה על המילה זבל!! בפירוש היבואן חושב שאם הוא יוריד את רמת הבטיוחות באוטו הוא יימכור יותר מכוניות אבל מה על חשבון הלקוח המטומטם כמו נר4 שחושב שטויוטה זה הכי הכי זה ממש לא אוטו אני נהגתי בקורולה זוועה של מנוע וגיר כל לחיצת דוושה מהרמזור או מעמידה האוטו נוסע ויש לו בלימה למה זה גיר רובוטי הוא בוחר הרי מתי להעביר הילוך זה פשוט מעצבן ושלא נדבר על פקקים סיוט כל שנייה לחיצה ואתה מרגיש איך האוטו עוצר בפרעות ומעביר הילוך מתי שהוא רוצה אנשים מתייחסים לטויוטה כאוטו טוב אמין בטיחותי!! עלאק אז האנשים שחושבים שהם מבינים גדולים וחוכמולוגים כמו נר4 אז שירגעו ולא לכתוב שטויות במיץ עגבניות אז שיסתכלו ויבינו ויפנימו ויבררו לפני שהם יוצאים בהצהרות שוו של שטויות הפוקוס אוכלת בהלכיה את הקורולה בכל פרמטר עם אנשים בסוף בוחרים בטויוטה כי זה לחץ חברתי או שהם אנשים מרובעים.

יניב

פורסם

נראה לי שיש אנשים שהשינאה לטויוטה העבירה אותם על דעתם.

 

הקורולה החדשה אוטו מצויין, למעט הגיר הרובוטי.

 

פבל, אם אתה מרוצה מהגיר הרובוטי, אתה רק תרוויח ממנו צריכת דלק עדיפה. כיוון שלדעתי הקורולה עדיפה ומודרנית יותר מהפוקוס, לך על הקורולה.

הפוקוס סובלת בעיקר ממנוע חלש, איכות חומרים נמוכה יותר ורעש כביש בעייתי (המוזר הוא שחלק סובל מאוד וחלק פחות).

יתרון הפוקוס הוא באבזור וציוד בטיחות מקיף יותר, אבל, לדעתי הקורולה עדין עדיפה (בהסתייגות הגיר).

פורסם
עד עכשיו לא ברור לי מה הסטיגמה שיש לך על כל רכב יפני אבל תן לי לחדש לך.

הגיר הרובוטי בהחלט מאכזב אבל תקופה קצרה ואתה שוכח מהבלאגן ונהנה מהנהיגה (למרות שקשה לי להאמין שאתה תהנה איי פעם מרכב יפני או אחר. אותך מעניין רק צרפתי ושכולם יקפצו).

האיבזור הבטיחותי קצת מאכזב אבל בגדול, הרכב מעולה.

אם האיבזור הבטיחותי היה נותן את המינימום שמשפחתית יכולה לתת הייתי בוחר בקורולה ורק מהסיבה הזאת אני בוחר בפוקוס.

 

אני שמח על הניתוח הפסיכולוגי העמוק שאתה מעביר לי פה על דפי הפורום, אך כרגיל אתה נותן משקל גבוהה לטפל ודי שוכח את העיקר, לא נורא אופיני לנהג הישראלי המצוי אשר רואה רק יפני אמין ושומר ערך מול העינים.

 

הגיר הרובוטי בהחלט מאכזב - לא !! , מה אתה אומר !!, מעניין אם אותו גיר רע ומטלטל היה מורכב ברכב צרפתי , מה אז היו תגובותיך האינטיליגנטיות, לקחת מספר ימים להתרגל לא היתה התגובה שלך אני בטוח.

האיבזור הבטיחותי קצת מאכזב אבל בגדול, הרכב מעולה. - נכון 4כ"א וללא ESP זה לא מאכזב אלא מחפיר , אתה כנראה הפודל היפני שמוכן לבלוע הכול, שיהיה לך בתאבון.

הפוקוס המשופרת עדיפה גם באיכות ההרכבה הפנימית בחומרים, במראה במרווח הפנימי ובבטיחות מהקורולה, לעניות דעתי אין ספק שהפוקוס היא הבחירה הנכונה.

 

 

לגבי ההערה שלך לגבי ההעדפות שלי לרכב צרפתי, העקיצות הרדודות שלך כבר מעוררות רחמים.

אני בעל רכבים צרפתים (2 ליתר דיוק), אך הדבר אינו מהווה שיקול בתגובות שלי כאשר השואל אינו מערב רכב צרפתי בשיקול שלו לרכישת רכב.

בשירשור הנ"ל המלצתי על הפוקוס לדוגמא, אתה הוא זה אשר מנסה בכול תגובה שלך להזכיר לי את ההעדפות שלי לצרפתי ללא כל קשר לתגובות שלי לשואל.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

שמתם לב שכל התלונות שלכם על הגיר של טויוטה ,הוא בגלל שהוא לא אובד טוב כמו אוטומט?



אולי תבינו סוף סוף שזה לא גיר אוטומט?

לא נראה לכם איך ומתי הוא מעביר הילוכים, תעבירו ידני. זה גיר ידני לכל דבר. תשתמשו בו כידני. יש אופציה (לא מוצלחת)

של העברה במצב אוטומטי,אבל אף אחד לא מחייב שתעבדו עם אוטומט.



לגבי בטיחות של קורולה. נכון שיבואן הוריד את הכריות ואת הESP

אבל זה לא סוף האולם. הרכב עדיין בטיחותי בהתנגשות חזיתית וצד. (לנהג ולנוסע לפחות) זה שהורידו וילון, או כריות מאחורה

לא ממש מוריד מהבטיחות. כנ"ל לגבי ESP . טוב שיש אותו, ואף פעם לא יודעים מתי נצטרך, אבל לנהג מיומן

המערכת הזו מיותרת. אז לא כולם נהגים מיומנים, אז איך הסתדרתם עד עכשיו?

בקיצור, זה לא משהו שיפסול את הרכב.



לגבי פוקוס.

אין ממש חסרונות לרכב הזה. השוק הרע שהיה בפורד כבר נעלם מזמן עם האסקורטים ומונדאוים דור ראשון שני.

פורד מיצרים רכבים איכותיים, מאובזרים, וממש כיף לנהיגה (מנועים חזקים)





אני היתי בוחר בפוקוס מסיבה קצת יותר אינדיווידואלית .היא פשוט יותר יפה.

Omnia mea mecum porto

פורסם

 

 

המערכת הזו מיותרת. אז לא כולם נהגים מיומנים, אז איך הסתדרתם עד עכשיו?



בקיצור, זה לא משהו שיפסול את הרכב.

 

 

 

 

 

 

לפני עשר שנים גם הסתדרו בלי הגה כוח וכריות אויר, לפני עשרים שנה הסתדרו בלי מזגן, לפני שלושים שנה הסתדרו עם גיר ידני 4 הילוכים, זה שהסתדרו בעבר לא גורם לכך שבשנת 2008 זה יהיה אלמנטרי לדרוש מהרכב שלי שיוכל להגן עלי עם מיטב המערכת הבטיחות המתקדמות.

 

אגב, תראה עד כמה לא התקדמה הקורולה מהבחינה הזאת, גם ב-2003, הקורולה שהיית רוכש היתה מגיעה עם 4 כריות אויר וללא ESP+TC ממש כמו שאתה מקבל כיום.

 

אני ממש לא מסכים איתך לגבי המשפט האחרון, העדר כריות ווילון, ומערכות העזר המתקדמות-אמור לפסול חד משמעתית רכב כזה.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

לא קשור.

כריות אוויר ומזגן וכל מה שרשמת, זה דברים חיונים.

ESP זה מערכת עזר. היא ממש לא חובה.

עוד פעם, אני מבין את החשיבות של המערכת,אבל אני גם מבין שאני אישית, יכול להסתדר בלעדיה.

Omnia mea mecum porto

פורסם

אתה אולי בין הנהגים היחידים בארץ שיכול להסתדר בלעדי המערכת הזאת.

 

אני לא יודע לגבי יכולות הנהיגה שלך ואם עברת קורסים לנהיגה מתקדמת,אבל אם כן זה עדיין לא אומר שאתה מספיק מיומן בשביל לצאת ממצבי חירום שהמערכת הזאת יכולה להוציא אותך מהם.

 

לגבי שאר האנשים שהם בני אנוש ולא עברו קורסים למיניהם המערכת הזאת הקריטית עובדה שמ2010 לא ימכר רכב חדש במדינה הזאת ללא ESP.

 

מערכת בטיחות אקטיבית ממדרגה ראשונה ואין שום סיבה לוותר עליה בגלל מותג מסויים,אם יבואן טויוטה בארץ היה מעריך את הלקוחות שלו והיה רוצה שיחזרו לקנות אצלו הוא לא היה מוותר על המערכת הזאת ולא על 2 כריות וילון שהיום הם סטנדרט מינימלי בכל רכב משפחתי.

 

עוד על הגיר איכשהו אני מניח שאנשים היו "מתפשרים" אבל על בטיחות??? אני לא רואה שום סיבה כל אחד והחלטות שלו,אני יודע שהמון אנשים בארץ חושבים שהם נהגים "שאקלים" אבל בגלל זה הכבישים שלנו נראים ככה,לא מאותתים חותכים במהירויות גבוהות,לא נותנים זכות קדימה ואני יכול להמשיך בלי סוף,וכל זה בגלל הביטחון המטורף של האנשים שחושבים שהם נהגים טובים ולהם "זה לא יקרה".

 

וזה קורה ואנשים נהרגים,ואגב המון אנשים עושים תאונות שלא באשמתם,אז מה תעשה אם זה יהיה משהו שהוא לא תלוי ביכולות הנהיגה שלך,ובגלל זה הרכב שלך ירד לשוליים ששם הESP יכול להציל לך את החיים????

פורסם

שמתם לב שכל התלונות שלכם על הגיר של טויוטה ,הוא בגלל שהוא לא אובד טוב כמו אוטומט?



 

אולי תבינו סוף סוף שזה לא גיר אוטומט?

לא נראה לכם איך ומתי הוא מעביר הילוכים, תעבירו ידני. זה גיר ידני לכל דבר. תשתמשו בו כידני. יש אופציה (לא מוצלחת)

של העברה במצב אוטומטי,אבל אף אחד לא מחייב שתעבדו עם אוטומט.

לגבי בטיחות של קורולה. נכון שיבואן הוריד את הכריות ואת הESP

אבל זה לא סוף האולם. הרכב עדיין בטיחותי בהתנגשות חזיתית וצד. (לנהג ולנוסע לפחות) זה שהורידו וילון, או כריות מאחורה

לא ממש מוריד מהבטיחות. כנ"ל לגבי ESP . טוב שיש אותו, ואף פעם לא יודעים מתי נצטרך, אבל לנהג מיומן

המערכת הזו מיותרת. אז לא כולם נהגים מיומנים, אז איך הסתדרתם עד עכשיו?

בקיצור, זה לא משהו שיפסול את הרכב.

 

 

 

לגבי הוילונות מאחור , אני מניח שאם היו לך ילדים חגורים מאחור, לא במהרה ובקלות דעת כזו היית מוותר עליהם.

ה ESP זה כבר אופרה אחרת, ואתה כבר נשמע כמו נציג היבואן או כל היבואנים אשר טורחים לזלזל בלקוחות שלהם ואינם מציעים את המערכת מצילת החיים הזו כאביזר סטנדרטי ברכב.

יעילות המערכת כבר הוכחה במחקרים אשר נעשו באירופה ובארה"ב, וכפועל יוצא הוחלט על ציודה בכול רכב החל מ 2010, אולי לך יש מידע אחר אשר גורם לך לפסוק בכזו ידענות על אי נחיצותה של המערכת ?

 

כיוון שעד לפני 20 שנה הרכבים לא צוידו במזגנים, הגה כוח ובלמי ABS, אני מציע להשמיט גם אותם, אם בשנות ה 60וה 70 הסתדרו בלעדיהם , גם היום ניתן , מה לא ?

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
נהגתי על הפוקוס לפני מתיחת הפנים ולא כל כך אהבתי את העיצוב הפנים שלה והמנוע היה חלש קצת לטעמי.

 

אנחנו משפחה צעירה עם תינוקת אחת :lol: (בינתיים).

 

ללא היסוס - פוקוס.

יש לי אחת מליסינג כבר שנתיים וחצי, שאני מחזיר בקרוב בגלל מעבר עבודה.

אחד התנאים שדרשתי לפני שחתמתי במקום החדש הוא פוקוס ולא שום דבר אחר.

כשאשתי לוקחת את הילד אני עומד על זה שהיא תיקח אותו רק בפוקוס.

כשיש ילדים בטיחות היא אחד הפרמטרים החשובים ביותר, מה גם שלטעמי היא גם מפנקת ומהנה.

היא לא כזו עגלה, כמו שמתארים אותה (והאמן לי שיש לי ניסיון עם מכוניות חזקות). היא לא אימפרזה טורבו, אבל היא גם לא איטית עד כדי סכנה בעקיפות.

וכן, אפשר גם להנות ממנה. לא כמו הדור הראשון של הפוקוס, אבל בכבישים מפותלים ותוך משחק עם הילוכים שני ושלישי בטיפטרוניק (והילוך ראשון בסיבובים איטיים) היא מעלה לי חיוך על הפנים.

 

ומי יקנה משפחתית עם גיר ידני בגודל מלא ? לא במדינה שלנו עם כל הצער שבדבר.

תתפלא.

קודם כל, פוקוס וכו' מוגדרות (בעולם) כמשפחתיות קומפקטיות ולא כגודל מלא.

דבר שני, אני חיפשתי חודשים רבים משפחתית קומפקטית ידנית, עד שמצאתי (פוקוס).

קורולות וגולפים ידניים במצב טוב ולא ממורים לנהיגה נחטפים בטירוף, כי כניראה שיש עוד משוגעים כמוני ומצד שני היצע קטן מאוד.

פורסם
לא קשור.

כריות אוויר ומזגן וכל מה שרשמת, זה דברים חיונים.

ESP זה מערכת עזר. היא ממש לא חובה.

עוד פעם, אני מבין את החשיבות של המערכת,אבל אני גם מבין שאני אישית, יכול להסתדר בלעדיה.

מי שסבור שרכישת מיומנויות נהיגה מייתרת את מערכת ה ESP, אינו מבין שהתגובה האנושית, מהירה ומתורגלת ככל שתהיה, אינה יכולה להתחרות במהירות הנמדדת בחלקיקי שניה, בה מבצעת מערכת ה ESP, את שנועדה לבצע.

ההתייחסות שלך מזכירה לי את מה שאמר בזמנו אחד משרי התחבורה ( מפאת כבודו, לא אזכיר את שמו ), שאמר ברצינות מלאה שאין צורך ממשי בחגורת בטיחות בנסיעה עירונית שכן תמיד אפשר לתת "קונטרה" עם הידיים על ההגה.


×
×
  • תוכן חדש...