Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8614 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

OMG

 

שנייה ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אחרי שניייה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:hihi::roflmao::hihi::hihi::roflmao::hihi::hihi::roflmao::hihi:

 

 

 

 

 

 

 

 

אחרי עוד 2 שנייות

 

 

 

 

 

 

 

:shock:

 

 

מע"צ עובדות גם מחוץ לישראל ??... :?

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם
איפה פה הקשר לרקורסיה? (אתה בכלל יודע מה זה?)

 

רוני

 

כן, אני יודע מה זה רקורסיה. למרות שאני לפעמים מתקשה לפענח קוד רקורסיבי שכתב מישהו אחר.

 

הקשר הוא שאמנם הכיכרות לא קוראות לעצמן אבל ברגע שאתה נכנס לכיכר אתה נתקל באובייקטים (כמעט) זהים לכיכר אליה נכנסת ועובר בהם רפטטיבית.

הדמיון שלי עובד שעות נוספות? או שרק אני עובד שעות נוספות (ועדיין מרוויח גלובלי).

 

מה זה פה פורום תכנות? לפחות לא כתבתי שזו כיכר עם פוטנציאל ללולאת GOTO אינסופית...

 

שלך במוח מיובש מעבודה - סחבק.

פורסם
סתם, אבל אני מבין מאיפה הבאת את זה...

 

דווקא אהבתי רקורסיה... חומר מאתגר...

 

רוני

 

רוני, הבן השנה מסיים מה שאתה רק התחלת (והפסקת) אז בחייך Respect.

 

דווקא אני מכיר בנאדם רקורסיבי....

פורסם
סתם, אבל אני מבין מאיפה הבאת את זה...

 

דווקא אהבתי רקורסיה... חומר מאתגר...

 

רוני

 

רוני, הבן השנה מסיים מה שאתה רק התחלת (והפסקת) אז בחייך Respect.

 

דווקא אני מכיר בנאדם רקורסיבי....

 

שלומו, תרגיע.

קודם כל, לא טענתי לרגע שהוא לא יודע מה שהוא מדבר, פשוט לא הבנתי את ההקשר לרקורסיה בהתחלה.

תאמין לי שיש לי את כל הכבוד לאנשי הנדסת חשמל, אני יודע מניסיון של שנתיים כמה שזה קשה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
רוני, בשבילי אתה עדיין הילד החמוד של הפורום :type:

-זיסקנד- -חומרי סיכוך-

 

אני יכול להגיד לך שחבל שלא קראתי את זה לפני המפגש היום. בעצם לא חבל, מזל - בשבילך.

 

:twisted:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מה זה זהההההההה??????

זה דבר חולני ביותר.

מענין כמה תאונות יש שם ביום?

פורסם

סה"כ האנגלים טיפוסים חכמים, אם זה מה שהולך שם לכל נהג יש בוודאי תואר במחשבים :lol:

 

ביום הטסט באנגליה:

"רוצה רשיון הא? כדאי שתוציא ממתקים להשאיר בדרך או מפה טופוגרפית כי אנחנו הולכים לנסוע ב...

כיכר הפחד!!!

מוהאהאהאהא :twisted: "

×
×
  • תוכן חדש...