Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6586 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברצוני להתעניין קצת בנושא, לא מבין בזה במיוחד כרגע.

אם מישהו מכיר מאמר או משהו בנושא זה יעזור מאוד.

מאיפה, איך, מה עלות היבוא, האם זה משתלם ובכלל.

 

8)תודה

פורסם

זה לא שאלות של כן או לא מה ששאלת.

יש רכבים שממש משתלם לייבא ויש רכבים שלא.

תמקד את השאלה שלך במה אתה מתעניין בדיוק.

פורסם

זה מאוד תלוי. כפי שאמרו מעלי יש רכבים שיותר כדאי להביא, יש כאלו שפחות ויש כאלה שממש לא כדאי להביא.

בעיקרון הרכבים שכן כדאי להביא הם : רכבי יוקרה (ניתן להביא רכב מאובזר מאוד במחיר בו בארץ נמכרים הדגמים

הפחות מאובזרים ואפילו פחות), רכבים אמריקאים (גרנד צ'ירוקי אפשר להביא ב-180 אלף ש"ח מתחת למחיר שרוצים

עליו בסוכנות וקרייזלר C300 ב150 אלף פחות) ורכבים שלא נמכרים בארץ (מוסטנגים, קורבט וכו')

 

לגבי מיסים- המס משתנה בהתאם לארץ ייצור המכונית. המס למכונית המיוצרת בארה"ב, גרמניה ומדינות 'ההסכם'

הוא 105.5 אחוז + מע"מ 15.5 . מכוניות המיוצרות ביפן וכו' המס גבוה יותר. בוא נסכם ככה:

אם אתה רוצה להביא מכונית משפחתית-מנהלים שנמכרת בארץ מתחת ל-200 אלף שקל.. ממש לא כדאי להיכנס ליבוא אישי.

Lexus CT200H

פורסם

לפעמים גם 120%. תלוי איזה רכב קונים, איפה הוא יוצר ומאיזו מדינה אתה מייבא אותו.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

יש לי חבר טוב שעוסק ביבוא אישי של רכבים.

אני עצמי נמצא בהליך של יבוא, אך עדיין מתלבט.

מכוניות כמו סיוויק או לנטיס יוצא יותר יקר באישי, אבל S2000 או מיני קופר (לדוגמא) - זה כבר סיפור אחר לגמרי.

שלח לי ה"פ ואני אמסרר לך חזרה פרטים.

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
יש לי חבר טוב שעוסק ביבוא אישי של רכבים.

אני עצמי נמצא בהליך של יבוא, אך עדיין מתלבט.

מכוניות כמו סיוויק או לנטיס יוצא יותר יקר באישי, אבל S2000 או מיני קופר (לדוגמא) - זה כבר סיפור אחר לגמרי.

שלח לי ה"פ ואני אמסרר לך חזרה פרטים.

 

שאלה:

למה שמישהו ירצה להביא לארץ סיוויק רגילה, כמו שמוכרים בארץ?

בהמשך הרחוב שלי יש הונדה סיוויק אמריקאית, 4 דלתות אוטומטית, עדיין עם לוחית רישוי אמריקאית ומעלה אבק כבר יותר מחודש.

×
×
  • תוכן חדש...