אל תעשה סיבוב כשהכבל מנותק. אם הוא מחליף לשני ולשלישי בזמן - הוא צריך להחליף גם לרביעי בזמן. אתה בטוח שמה שאתה מרגיש זה רביעי ולא לוק-אפ?
אם אתה עוזב את הדוושה הוא מחליף הילוך ?
בכל אופן, אין לגיר הזה לימוד, ואם האוטו נוסע - אז הגיר הזה מתאים לרכב.
2005, אינג'קטורים בפרמטרים מראים 2.3-, 2.8-, 0.3, 5.0.
יש רעש לא חזק של נקישה מאחד הצילינדרים.
190,000 ק''מ.
דיזל, כמובן.
השם יקום דמם?
"He is not all dead - he is only mostly dead"?
הלך המנוע?
הלך האוטו?
הלכו החיים?
השהייה של שניה וחצי היא לא משהו שהייתי פותח גיר בגללה, בטח לא של אלמרה מהאלף הקודם. אם מתחשק לך, צלצל אלי ותעבור אצלי, שאעיף על זה מבט.
ספי
053-3868964
דווקא בסוזוקי, אם יש תקלה במד כמות אוויר, הוא "מבלבל" את מחשבי במנוע והגיר, וגורם להחלקות בשילובי הילוכים.
אני לא פוסל את האפשרות שהגיר צריך צריך שיפוץ, אבל קודם כל לפתור את התקלה של מד-כמות האויר.