Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5488 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השמח לישמוע כל מיני טיפים לפני קניית רכב יד שנייה

מה ליבדוק?

איך ליבדוק?

יותר הנושא הביוקרטי חשוב לי פחות מה מצב הרכב (רכב באחריות יצרן עוד)

פורסם

קרא את השרשורים הדביקים שבראש הפורום.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=158230

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=10819

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אתה הולך ביחד עם המוכר(+תעודת זהות שלו) למשרד הרישוי ובודק במחשב :

מספר בעלים קודמים, מי הם הבעלים הקודמים, האם יש לרכב עיקולים או שיעבודים.

תוודא שהמוכר הוא באמת הבעלים של הרכב( ולא הדודה, סבתא, חברה וכו..). אם האוטו לא יד ראשונה -כמה זמן בבעלותו.

לאחר מכן תיקח את האוטו למכון בדיקות שאתה בוחר ולא המוכר. זה כן חשוב וכדאי כי האחריות לא כוללת את הכל וגם אם יימצאו ליקויים -קלף מיקוח על המחיר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

האמת שאני קונה מחבר אבל היום אין ליבטוח באף אחד!

בכל מיקרה ראיתי את הרישיון רכב והיה רשום 00 בעלים קודמים הרכב ניקנה לפני חודש וחצי (מבנאדם פרטי מיד ראשונה) + - ונימכר עכשיו באחריות עד מרץ של החברה

 

תודה על התגובות השמח לישמוע עוד טיפים (למרות שאני חושב שכבר סיכמו פה הכל)

פורסם

למה הרכב נמכר לאחר חודש אחד?

הרישין שראת זה עדיין הרשין של הבעלים הראשון, ולא של החבר שלך, שמוכר לך.

אם תקנה, ברישין שלך יהיו 02 בעלים קודמים , אתה תיהיה יד שלישית.

 

 

פורסם

הטיפ הכי גדול שאני יכול לתת לך:

לעולם, אבל לעולם, לא משנה מה, אפילו אם זה אוטו שחיפשת כבר 10 שנים,

אל תקנה ממגרש מכוניות!!

 

בהצלחה.

GOLF TDI

תמונות של הרכב

 

אם היה לי אוגר רוסי הייתי קורא לו איגור.

פורסם
למה הרכב נמכר לאחר חודש אחד?

הרישין שראת זה עדיין הרשין של הבעלים הראשון, ולא של החבר שלך, שמוכר לך.

אם תקנה, ברישין שלך יהיו 02 בעלים קודמים , אתה תיהיה יד שלישית.

 

מדובר בשברולט אופטרה 5 דלתות דגם SPORT

מה שאשה רוצה קח יהיה עכשיו היא החליטה שהיא רוצה VAN (קרייזלר) קיצר היום הבנאדם מזמין לה את הרכב ואני צריך להמתין עד שהם יקבלו אותו (כשבוע) ורק אז אני יוכל ליסגור איתו על האופטרה

 

חשוב לי לציין שהרכב באחריות יצרן עד מרץ נוסף לכל יש צמיגים חדשים לחלוטין עבר טיפול ב42200 (לפי הספר) עכשיו 43800

ועל הפגוש האחורי משני הצדדים יש שיפשופי חנייה לגיטימים (כלומר כמעט בטוח שלא הוחלף עקב תאונה)

 

ההה ועוד משהו הוא אמר לי שהוא יביא לי את הבדיקה האחרונה שהיא עברה לפני כחודש וחצי חודשיים ונוסף לכל הוא אמר לי שבמידה ואני מחליט לעשות בדיקה נוספת הוא ישלם עליה ומוכן להתחייב שאם המציאו פיפס הכי קטן שיש הוא ישלם את הנזק...

 

שמעו אחרי כל זה אפשר לומר שאני די בביטחון קונה את הרכב אבל אין טוב להיתיעץ עם אנשים שכבר עברו את הדברים האלה

פורסם

לא לקנות!

 

קודם כל האופטרה רכב בינוני (יש יאמרו גרוע) עם ירידת ערך גדולה.

 

שנית, הוא מוכר אחרי חודש, לא נראה חשוד? והוא גם שקרן, כי הוא לא "יד 00" אלא 01.

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

כלא-מבינה-ברכבים, אחרי כל מה שהמוכר הציע לי,ישר הייתי תופסת אוטובוס וחוזרת הביתה:-D.

כאילו במילים אחרות הוא אומר לך "מצאתי פרייר".

×
×
  • תוכן חדש...