Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5079 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דוד שלי סיפר לי סיפור דומה, על חייל שהיה צריך לחרבן בלילה קר.

החייל היה לבוש חרמונית, ולפני שהתחיל בענייניו פשט מעליו את חלקה העליון.

בחסות הקור, החושך והעייפות לא שם לב שלא עשה זאת כראוי. ישבנו אמנם היה חשוף אך הוא לא שם לב מה קורה עם חלקה העליון של החרמונית, האם הוא מקופל כהלכה ורחוק מספיק ממנו, וחירבן לתוך חלקה התחתון של החרמונית... :roll::-D:oops:

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

בדיוק סיפור שנזכרתי בו(וקשור גם לרכבים):

 

הייתי טכנאי בחיל האוויר והיו לנו שם טרקטורים שהיו מיועדים לשינוע של פצצות טילים ושאר ציוד כבד(כבד= יכול להגיע גם ל-16 טון) ושהם היו מגיעים למהירות מקסימלית של 30 קמ"ש.

 

היה לנו חייל צעיר קיצוני שרצה לעשות בעיות על מנת שיעבירו אותו למקום אחר, והחליט שהוא לוקח את הטרקטור הזה ונכנס בו בקיר. מה שאותו חיל לא שמע עליו ,זה את המילים "מומנט עוקר הרים".

הוא חשב שאם טרקטור מגיע ל-30 קמ"ש אז הוא חלשלוש. אז במקום להכנס בקיר ולעשות קצת רעש וצלצולים, הטרקטור שבר את הקיר כאילו זה היה קרטון , החייל הועף ממנו ובנס יצא רק עם יד שבורה.

 

ובסופו של דבר העיפו אותו :)

פורסם

אני תוכניתן ביחידה שסיפקה לנו את יצירת המופת הזאת

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4166158,00.html

 

יש המון צחוקים, למרות שאם אני ב"פעולה" מחוץ לבסיס אז זה אומר שאני במסעדה בראשון לציון, והכי הרבה שאני נמצא בבסיס חוץ מריתוק זה 4 ימי שמירה, אבל נראה לי שאני אשמור את הפשעים שלי ושל המפקדים לעצמי, לעוד קצת פחות משנתיים כשאני אשתחרר :wink::twisted: בנתיים כיף ומצחיק כל יום מחדש, ותמיד הורג אותי מצחוק שקרביים שאוכלים חרא אומרים שהם הכי אוהבים את האווירה אצלהם ושזה חוויות שלא היו מוותרים עליהם בחיים חחח

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

הקטע עם החרבון הזכיר לי שמנהג גדולים הוא להשתין בלילה קר הישר מהשק״ש אל מחוץ לאוהל באמצעות שימוש יצירתי בצינור משגר rpg :eek:

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

משגר RPG הוא רב שימושי, למיטב ידיעתי עדיף זביל של לאו.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

ועוד קטע עם חרמונית- היה סיפור על נהג דרוזי שהיה בצוות, שהיה (סליחה, כן?) תוקע נאד ריחני בתוך החרמונית, ומיד אחר כך היה פותח את הריצ'רץ' התחתון למעלה ובתנועות חדות היה "מנפנף" את הניחוח החוצה.... :onfire:

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
ותמיד הורג אותי מצחוק שקרביים שאוכלים חרא אומרים שהם הכי אוהבים את האווירה אצלהם ושזה חוויות שלא היו מוותרים עליהם בחיים חחח

 

כשתגדל תבין...

פורסם

תרגיל גדודי באחד מגדודי החי''ר, לפני שנים לא רבות.

חייל מתפקד בתור קשר מג''ד ועל הגב כמובן מ.ק71 עם אנטנת לונג.

בכינוס לפני האקט האחרון בזמן שהמג''ד, המח''ט, סגן הרמטכ''ל ועוד, עומדים ומדסקסים,

מחליט החייל "להקפיץ" את הוסט בעזרת כיפוף הגוף קדימה על מנת להקל קצת על הגב

התוצאה - קצה האנטנה נוחת על פניו של סגן הרמטכ''ל המופתע

פרצופי הקצינים המופתעים שקופצים להגן בגופם על האלוף זה משהו שלא ימחק מזיכרוני לעולם.

פורסם
אני תוכניתן ביחידה שסיפקה לנו את יצירת המופת הזאת

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4166158,00.html

 

יש המון צחוקים, למרות שאם אני ב"פעולה" מחוץ לבסיס אז זה אומר שאני במסעדה בראשון לציון, והכי הרבה שאני נמצא בבסיס חוץ מריתוק זה 4 ימי שמירה, אבל נראה לי שאני אשמור את הפשעים שלי ושל המפקדים לעצמי, לעוד קצת פחות משנתיים כשאני אשתחרר :wink::twisted: בנתיים כיף ומצחיק כל יום מחדש, ותמיד הורג אותי מצחוק שקרביים שאוכלים חרא אומרים שהם הכי אוהבים את האווירה אצלהם ושזה חוויות שלא היו מוותרים עליהם בחיים חחח

 

צודק,

 

יותר חזק לשמוע איך התותח ההוא שמתייק קיבל פעם paper cut ואיך חבר אחר קיבל ג׳ אחרי שממטרה בטעות המשפריצה לו על הדקרון.....

 

:wink:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
תרגיל גדודי באחד מגדודי החי''ר, לפני שנים לא רבות.

חייל מתפקד בתור קשר מג''ד ועל הגב כמובן מ.ק71 עם אנטנת לונג.

בכינוס לפני האקט האחרון בזמן שהמג''ד, המח''ט, סגן הרמטכ''ל ועוד, עומדים ומדסקסים,

מחליט החייל "להקפיץ" את הוסט בעזרת כיפוף הגוף קדימה על מנת להקל קצת על הגב

התוצאה - קצה האנטנה נוחת על פניו של סגן הרמטכ''ל המופתע

פרצופי הקצינים המופתעים שקופצים להגן בגופם על האלוף זה משהו שלא ימחק מזיכרוני לעולם.

מה זה מ"ק 71?

בתור תקשובניק אני לא יודע על מה אתה מדבר :) יש מכשירים אחרים, אין 71.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

יצא שידידה שלי שהייתה מהבראנז'ה הקבועה שלי בחיי האזרחות והתיכון שירתה כמכ"ית שלי בטירונות.

זו הייתה חויה הזויה ומצחיקה במיוחד ,היא נמנעה מליצור איתי קשר עין במהלך תרגילים ואימונים כי היא

הייתה חוטפת התקף צחוק .

לא מעט סיפורים יש לי על הסיטואציה הזו בלבד ,אבל אני רק אסכם באופן כללי שבסופי שבוע היינו נפגשים

בבית ויוצאים לפאב ומתמסטלים ביחד וביום א' היא הייתה מתזזת לי את הטוסיק :-D .

 

היו גם מיקרים שהיא הייתה מגיעה לאוהל שלי אחרי שעת ת"ש ולוקחת אותי לשיחה אישית :wink:with benefits

Gn'f'R

פורסם
משגר RPG הוא רב שימושי, למיטב ידיעתי עדיף זביל של לאו.

 

במקור - בזוקה

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
מה זה מ"ק 71?

בתור תקשובניק אני לא יודע על מה אתה מדבר :) יש מכשירים אחרים, אין 71.

מ.ק 77

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
מ.ק 77

אה. מכשיר זוועתי שכבר יוצא משימוש לטובת מכשירים קומפקטיים ומתקדמים יותר.

עם כל השנאה שלי אליו, טלפון שדה זה דבר הרבה יותר גרוע. :roll:

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...