Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5078 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נוהל נמרץ +

 

במסגרת העבודה בגזרה, הסיורים עבדו עם הקשתות ( מכ"ם קטן, הסורק ומזהה, אנשים רכבים וכל תנועה חשודה )

את המכשירים הללו , הפעילו לרוב בנות .

כדי לאפס מיקום - הן היו מבקשות , בנקודות מסוימות, זיהוי ונמרץ - ולפי אנטנת הקשר והרעש, הם זיהו את מיקום הרכב.

 

( דבר הדומה - למכשירי הראדר של המשטרה, אשר צריך לאפס אותם, לפני יציאה, ובנקודת המיקום )

 

הנוהל היה - קריאה שלהם ברשת , מבקשות נמרץ, בנקודה 30 .

היינו מאשרים - מגיעים לנקודה, מדווחים, מבצעים נמרץ , הם היו מזהים אותנו , ומאפסים .

 

אבל היה להן לפעמים משעמם , ובשם הנמרץ, הן בכוונה הקפיצו אותנו , מנקודה לנקודה, ומאחר, והן ישבו גם על

רשת הקשר שלנו - הן למדו לזהות, את הקולות הפועלים בשטח, ובמיוחד אותי - ופשוט התעללו בי .. בצחוק ובצדק.

 

אחד הגששים - ג'ומעה, היה כושי שחור וגדול , אשר לפי הסיפורים בגזרה , קיבל מתנה נוספת מאלוהים ...

 

באחד הלילות , חברתי לסיור נוסף בגיזרה , הבנות שמעו ברשת , והחלה קשקשת, שירים , הזמנות לביקור ...

הן פשוט שיגעו אותנו - והחלטנו לנקום בהם ( רשת הקשר שלנו, הייתה מוקלטת ) והודעתי לחמ"ל, ברשת הפנימית.

 

הגענו צמודים, לנקודת דיווח , ואז מפקד הסיור, יצר קשר, ושאל אותן - נמצא בנקודה 10 האם רוצות נמרץ לאיפוס .

הן ישר השיבו כן - קיפלנו את האנטנות, במשיכת מיתר - והעלנו את ג'ומעה הגשש, על מכסה המנוע .

 

כעת אמרנו לו - לפי פקודה, בצע נמרץ ..

הוא שוב שאל, מזהה - קיבלנו תשובה שלילי, בצע שוב נמרץ - כעת הגשש החל לבצע נמרץ .

עכשיו קיבלת - מזהות - תשובה שלילי, לא מזהה, זוז עם הרכב, והנמרץ קדימה ואחורה ...

אנו נפלנו מצחוק - ( ושמעו את זה, גם הצוותים האחרים ברשת, כולל החמ"ל )

מפקד הסיור עונה לה - אין לי אפשרות, הנמרץ יפול .

 

ואז מפקדת העמדה פונה אלי ברשת - הסיור לא משתף איתנו פעולה - אני עוצר את עצמי מלצחוק, ועונה לה

לפי התקשורת אשר שמעתי, הם כן מנסים, פשוט לא הולך להם . והיא בתגובה, הם מסרבים לבצע נמרץ בתנועה,

קדימה ואחורה - ואנו שוב נשפכים מצחוק - וסיורים נוספים שלנו, עולים בקשר ומבקשים בצחוק, שנתן לה עוד נמרץ .

 

אני מסמן למפקד הסיור, הוא יוצר איתה קשר, ומסביר לה - זו אנטנת פין, חדשה ושונה, היא יכולה להשבר בתנועה .

תשובתה - בסדר, אבל תבקש מהבחור, אשר מנדנד אותה, לבצע נמרץ, יותר חזק ומהר .

זהו אנחנו נשברנו , נפלנו צוחקים, הבטן כאבה לי מהצחוק ( גם עכשיו בכתיבה, אני נזכר וצוחק )

 

שחררתי את האנטנה, של הרכב שלי, הן זיהו נמרץ - אנו נשארנו בנקודה , ועשינו הפסקת קפה.

 

ואז עלה לקשר ק. האג"מ ( מפקד תורן ) וקרא לי , עניתי לו - והוא שואל וצוחק, אני מחכה לאנטנות הפין המיוחדות האלה,

שמעתי שהן טובות, ואתה, ישר יורד איתן לשטח ... ( זה היה גדול - הוא הקשיב להקלטה בחמ"ל, אחרי שסיפרו לו, מה אני עושה )

באיזה נקודה אתה עכשיו - עניתי ב 10 . וסיימנו תקשורת .

 

ואז עולה מולי שוב מפקדת העמדה - אתה ב 10 אני מוסר חיובי, והסיור שם, שוב חיובי - אז אני לא מבינה, למה

זיהנו, רק אנטנת פין אחת, של הסיור, ואותך אני לא מזהה - אתה יכול לתת לי נמרץ, בגדול ..(עם האנטנה הקפיצית, הגדולה )

זה היה השלב, שבו הייתי, צריך לפרוש מהצבא, בשיא .

( למחרת - ההקלטה נשלחה אליהן, עם הסבר, מדוע ולמה - כמובן כי התקשרתי והיתנצלתי - אבל הן המשיכו לקשקש )

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
קודם כל DISCOVER, בלי ךהכיר אותך אני חייב לומר שאין מצב שאתה לוקח את NITCH בפטורים.

לבן אדם היה (בין היתר) פטור מקור - אם אני לא טועה בין 5 בערב ל8 בבוקר המניאק היה יושב בעולם, בעודנו מטורטרים כמו חמורים. שלא לדבר על האטימה המשולשת, ושאר ירקות.

חיכיתי לך.

על הדרך היו גם פטור משמירות, פטור ממטבחים, פטור מנעליים, פטור ממדים, ובסופו של דבר פשוט הורידו לי פרופיל ל21 והתנדבתי.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

דווקא עם מדים אני זוכר אותך. כמובן בשילוב מנצח עם נעלי הספורט השחורות שנעלת.

 

בקיצור, אני מגלה שרוב אנשי הפורום ממש מלכים בפטורים, מזל שיש כמה קרביים לרפואה.

Passt scho...

פורסם
איפה אתה משרת? בצריפין יש מלאאאא שטחים ריקים, והרגשתי את זה היטב.

 

בוא נגיד, שבתור רב"ט, היה לי גם משרד פרטי (עם לפטופ פרטי [עם סרטים וכל העונות של טופגיר ופיפטגיר], טלפון, מערכת סטיריאו וכסא רמ"דים, וארונית מפוצצת במגזינים של אוטו ובשקיות במבה וקולה להשלמת האוירה. גם הקולה הייתה מקוררת במשרדי הקט, אל דאגה). צמוד לחדר היה עוד חדר פנוי - שבו הייתי ישן לבד לרוב, עד שהוציאו הוראה מטופשת שאסור לישון שם כי.. יש סורגים. הסברתי להם שאני ישן עם דלת פתוחה - לא עזר. :roll: יש לציין שברוב השירות לא עשיתי הרבה שמירות, כי היה לי פטור שניסו לבטל לי כל הזמן (יש לציין שהוא היה מוצדק ועקב תאונת אופניים שקרתה). זה הגיע עד המפקד של צריפין (איזה רס"ן) - שלחתי לו מייל ברוב חוצפתי וקיבלתי את התשובה (הצינית) ב-FWD מהמפקד... אחח היו ימים. מה שכן מסדרים לא היו.

 

אין לי מושג איך השטחים הריקים שבבסיס קשורים להודעתי.

גם אצלנו יש מלא שטחים ריקים, לי לי ולעוד חייל משרד די ענק לעצמנו, עם פינת "אירוח" (כורסות עור שכאלה), מערכת סטריאט וכסא רמ"דים (לכמעט כל המדור יש..)

 

לישון במשרד זה לא בעיה.. כולנו תופסים תנומות במהלך היום על הכורסאות בפינת האירוח שלנו :)

 

חיכיתי לך.

על הדרך היו גם פטור משמירות, פטור ממטבחים, פטור מנעליים, פטור ממדים, ובסופו של דבר פשוט הורידו לי פרופיל ל21 והתנדבתי.

 

שמירות בא יחד עם "עבודה משרדית", מטבחים יש, נעליים יש (אני בא עם קטרפילר:)), פטור ממדים אין.. אבל למדי ב' או א' כותנה הייתה האפשרות להוציא.

21 רצו לתת לי לפני הגיוס והתעקשתי להתגייס רגיל ולא להתנדב. יצאתי אדיוט ועשיתי את טעות חיי.

 

בכל מקרה, אל לנו פטוריסטים ג'ובניקים להתעלק על השרשור. הבא ניתן לקרביים לספר את סיפריהם :)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אני מפרסם שני סיפורים בשמו של מנחם פ.

 

יש לי רישיון על אביר. (H1 צבאי). נסעתי עם חיילת לידי, וארבעה חיילים מאחור.

 

פתאום (1.30 בלילה) קופץ חזיר בר. מה לעשות, סיור גבול, אין מנוס, אלא להמשיך.

 

ממשיכים, פתאום מקבלים הודעה בקשר: "פריצה באיזור XXXX, כל הכוחות שנמצאים באיזור להגיע מיידית לאיזור." האיזור הזה היה חצי קילומטר לפני.

 

מגיעים, ומה רואים? את החזיר מחושמל!!! (החזיר שפגענו בו...).

 

היה לי עוד מקרה, שוב סיור גבול, אבל כולם גברים. חיילים. ללא חיילות.

 

שוב הקפצה. עכשיו היה איזה חייל מאוד פחדן, והוא ישירות דרך את הנשק. אחד מהחבר'ה עלה למעלה, לרובה על הגג, ודרך אותו.

 

נכנס בנו איזה עצם לא מזוהה בשמשה הקדמית, וברח.

טוב. אני ממשיך לנסוע, והקשר ממשיך לזעוק: "פריצה באיזור XXXX, כל הכוחות בשטח להגיע."

 

אני מגיע, ואני רואה משהו תלוי על הגדר. הדלקנו פנסים גדולים (הפרוז'קטורים על הג'יפ) והפחדן דופק צרחה, ואנחנו קולטים אדם משופד על קרניו של חזיר בר אימתני... :lol:

פורסם

כן. תודה למירן, שבשל תקלה טכנית לא יכלתי לפרסם הודעות באוף טופיק, פרסם בשמי.

 

ומה, אין לכם עוד תגובות? סיפורים? עידן? מה קורה?

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מה קרה לשרשור? למה לא מפרסמים עוד סיפורים? (אהמ אהמ עידן).

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם
אין לי מושג איך השטחים הריקים שבבסיס קשורים להודעתי.

גם אצלנו יש מלא שטחים ריקים, לי לי ולעוד חייל משרד די ענק לעצמנו, עם פינת "אירוח" (כורסות עור שכאלה), מערכת סטריאט וכסא רמ"דים (לכמעט כל המדור יש..)

 

לישון במשרד זה לא בעיה.. כולנו תופסים תנומות במהלך היום על הכורסאות בפינת האירוח שלנו :)

 

 

 

שמירות בא יחד עם "עבודה משרדית", מטבחים יש, נעליים יש (אני בא עם קטרפילר:)), פטור ממדים אין.. אבל למדי ב' או א' כותנה הייתה האפשרות להוציא.

21 רצו לתת לי לפני הגיוס והתעקשתי להתגייס רגיל ולא להתנדב. יצאתי אדיוט ועשיתי את טעות חיי.

 

בכל מקרה, אל לנו פטוריסטים ג'ובניקים להתעלק על השרשור. הבא ניתן לקרביים לספר את סיפריהם :)

 

אתם יכולים להסביר לצעיר פעור כמוני, אין אפשר להוציא את כל הפטורים האלה?

 

יש סיבות רפואיות לפטורים האלה?

 

לא שאני מעוניין, פשוט מסקרן.

פורסם
אתם יכולים להסביר לצעיר פעור כמוני, אין אפשר להוציא את כל הפטורים האלה?

 

יש סיבות רפואיות לפטורים האלה?

 

לא שאני מעוניין, פשוט מסקרן.

פטוריסטים מהסוג הזה פשוט דוחים אותי.

מילא פטור מגילוח או מנעליים שלא פוגע באף אחד, אבל פטור משמירות ומטבחים זה פשוט לז**ן את חברים שלך במלוא מובן המילה.

מי שמחפש את החפשנות והפטורים עדיף שלא יתגייס לצבא בכלל!

ואם זה מסקרן אותך איך מוציאים אז יש 1001 דרכים, החל מעיניים יבשות (מטבחים) וכלה בהיפראקטיביות (שמירות).

חזרתי לפורום לאחר 3 שנים מהנות במיוחד בצה"ל. :-D

(שבמהלכן קצת התבגרתי ולכן אני מעוניין מאוד לשנות את שם המשתמש שלי, אם זה אפשרי).

"172..one day you will be mine"

פורסם
פטוריסטים מהסוג הזה פשוט דוחים אותי.

 

ואם זה מוצדק? וגם אם לא, מה לעשות... זה מה שיש ועם זה מסתדרים.

מעטים החיילים שיש להם מוטיבציה גבוהה, וגם להם זה עובר והם מתחילים לזרוק. בסופו של דבר אחרי הצבא חלק מאותם הפטוריסטים יעבדו כטבחים או שומרים ואז כבר לא יהיו שום תירוצים :-o

פורסם
פטוריסטים מהסוג הזה פשוט דוחים אותי.

מילא פטור מגילוח או מנעליים שלא פוגע באף אחד, אבל פטור משמירות ומטבחים זה פשוט לז**ן את חברים שלך במלוא מובן המילה.

מי שמחפש את החפשנות והפטורים עדיף שלא יתגייס לצבא בכלל!

ואם זה מסקרן אותך איך מוציאים אז יש 1001 דרכים, החל מעיניים יבשות (מטבחים) וכלה בהיפראקטיביות (שמירות).

 

אין לי מושג איפה אתה משרת,

אבל איפה שאני משרת, כמות ההקצאות מתחלקת בהתאם לכמות החיילים שכשירים לשמור.

משמע - אם יש לך פטור משמירה מסויימת, אף אחד לא מקבל את השמירות שלך - ההקצאות נמחקות.

ככה מגיעים למצב שיש ימים עם כיתת כוננות של 8 אנשים, ויש ימים של כיתת כוננות עם 4 אנשים.

ויש כל מיני תפקידים שנשארים שבת (לדוגמא) בשביל שעתיים של שמירה. רק כדי למלא הקצאות שאף אחד גם ככה לא צריך.

אבל לפחות יוכלו להגיד שהחיילים האלו שומרים.

אף אחד לא קיבל יותר משימות/מטלות/שמירות בגללי. לרוב זה קרה בדיוק הפוך.

 

ובכל מקרה, מי אתה שתשפוט חיילים אחרים על פטורים למיניהם? מי אתה בכלל מול דעתם של 2 פרופסורים אזרחיים (אחד מנהל מחלקה בבלינסון), רופא מומחה צבאי ו-ועדה רפואית?

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

חביבי הוא דוקטור דלקן! מומחה כללי לעניני פטורים

ועכשיו לעניננו, הסיפור הוא עתיק! של אבא לא שלי, אבל כל פעם שמישהו שומע אותו, עולות שאגות צחוק בכל הרחוב.

 

בעבר לא היה שירותים רגילים היו קרוסלות.

שזה מעין בניין שירותים בצורה עגולה (כמו טבעת) כאשר מסביב פזורים בורות של "בול פגיעה" ובמרכז ארובה גדולה להוצאת הגזים והריחות הרעים.

לאחר ארוחת הבוקר ידוע שכל הקצינים מגיעים, "לפתוח את הבוקר".

באותה שעה אבי וכמה מחבריו תיפסו על הבניין וכאשר ראו שיש הרבה קצינים בפנים, זרקוו, מעין חזיז דרך הארובה.

אותם חברה שהיו בפנים יצאו בציפוי שוקולד.

מיותר לציין שהם לא ישנו כמה ימים טובים אחרי זה.

אלוהים נותן אגוזים לאלה שאין להם שיניים

פורסם

מה שמזכיר לי... אבא שלי שירת באיזו יחידה נידחת אי שם במצרים (77')... איזה יום אחד הוא רצה לעשות "פוק", והלך לשירותים... ההי שם חייל שהיה גם ככה פחדן, ישב וחיר**. אבא שלי נכנס, ושחרר את זעמו על הגויים, והחייל מעד לתוך הבור...

×
×
  • תוכן חדש...