Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5079 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עידן, מה זה "האופטי שלי"? ברצינות, אני פשוט לא מבין למה אתה מתכוון.

מכשיר ראייה תרמית? משקפת? כוונת אופטית על הנשק?

 

 

אכן, הכוונה היא לכוונת אופטית שעל הנשק.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

רציתי להיות כמו בגירה אבל בסוף נישארתי מעל המים :)

 

אז מה יכול להיות מעניין בסטילי"ם??

 

חלק מהסיפורים אי אפשר לספר אבל בשגרת היום גם לא חסר.

 

למשל:

סיפורי עכברים: עכברים הם נזק מסיבי לספינה, מחבלים וכבלי תקשורת וחשמל, עד לאף של טכנאי "נוקמני" (תותח וולקן פלאנקס)

ולכן, מי שהיה תופס אצלנו עכבר, היה מקבל יום חופש.

 

ומי לא אוהב ימי חופש?

אז הלוך הלכתי לצוללות, "והשאלתי" מלכודות דבק גדולות ושמתי אותם בלילה במטבח עם נקניק.

 

כל לילה שתפסתי אחת, רשמתי על המלכודת תאריך ושעה והבאתי לקצין תורן בבוקר :lol:

 

היו לנו גם מלחמות ביצים עם ספינה אחרת (ואחר כך גרמנו להם לבוא לנקות אצלנו :evil: )

 

סיפור אחד שאני לא אשכח:

כשלספינה מגיע חובל צעיר, פשוט חייבים לעבוד עליו!

 

אז המצאנו שק"מ פאנים.

ומזה זה שק"מ פאנים? בספינה בכל מדור יש פאנים שזה פתחי האיוורור של המזגן, ויש ארון שק"מ.

אז המצאנו שאפשר להתקשר לבחור בחרטום בשק"מ מכל מקום בספינה, להגיד לו מה אתה רוצה, להזמין מהשק"מ ולקבל את זה מהפתחי אויוורור.

 

אז הרס"ר החביא כל מיני ממתקים (צ'וקולוקים) בפאנים, מתקשר לחרטום, ושואל את החובל הצ'ונג מה הוא רוצה, ומתחיל לשלוף את מה שהוא מבקש מהפתח איוורור. מיותר לציין איך השתנו במכנסיים מרוב צחוק אחרי שראינו את הפרצוץ של החובל.

 

יש עוד הרבה סיפורים אבל אני לא בטוח אם הם לכאן ולכן אשמור אותם לעצמי.

 

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם
.............

באחד הבקרים יצא סיור שלנו לפטרול והייתי צריך לאבטח אותו דרך יציאה למרפסת שבבית בקומה השניה (היציאה היתה פתוחה ולכן כוסתה עם שמיכת סקביאס).

תו"כ שאני סורק עם האופטי שלי את השטח שלפני הפטרול אני שומע רעש ירי בודד, כנראה זה שהירי היה בודד גרם לי להבין באותו שבריר שניה שזה צלף ומיד נרתעתי וזזתי פנימה לחדר.

הרתיעה הזאת הצילה את חיי כי באותו שבריר שניה שזזתי הקליע פגע במשקוף הדלת (בדיוק היכן שעמדתי ובגובה החזה), התנפץ דרך המשקוף על קיר הבית ועף למרפסת הפתוחה.

מה שהציל אותך היה אלוהים/אלת המזל או כל דבר אחר שתבחר.

מהירות הלוע של קלצניקוב היא 715 מטר בשניה, מהירות הקול היא 344 מטר בשניה. משמעות הדבר היא שבתחרות בין הקליע ובין רעש הירי - הקליע מנצח.

פורסם

 

הייתי טכנאי באחד מהבסיסים של חיל הקשר. יום אחד הגיעה לנו צ'ונגית ליחידה-מה זה צ'ונגית? האמא של הצ'ונגים. ניגשתי אליה, וביקשתי שתרוץ להביא לי מהמחסן "אבקת חשמל" כדי לתקן מכשיר קשר-ש"בלעדיה הוא לא יידלק". המפקדת שלה קלטה כבר מראש מה הולך להיות, ושיתפה עמי פעולה. הייתי כבר סמל, והיא רק סיימה את הטירונות. הצ'ונגית רצה מהר מהר למפקדת שלהלכה ונתנה לה בשקית ניילון קצת אבקת סוכר מהמטבח, ואמרה לה "רוצי מהר לסמל בפקודה לתת לו את האבקה". אמרתי לה "האבקת חשמל הזו לא טובה, היא פגה תוקף, לכי תביאי לי אחת אחרת". הצ'ונגית רצה למפקדת שלה ואומרת "האבקת חשמל הזו לא טובה.." ולא מבינה למה חצי מהחדר שנוכח שם הולכים הצידה עם דמעות בעיניים :lol:

 

 

על אותו המשקל של אבקת חשמל , עבדנו על צ'ונג שבשביל שהחיבור לאדמה יהיה מספיק טוב , צריך לשים קופסא קטנה מחוזקת לפלטה של הקופסת זיווד עם חומר מיוחד , תכלס החומר ה"חומר" היה אדמה !

הוא האמין כבר מצא קופסא טובה שניתן לסגור ולחבר את החוטים, ואז הרמ"ד מגיע , לוקח את כלי הגדול ששמנו בו את האדמה , שם על הרצפה ליד הכניסה חדר שלו , וכותב על נייר ומניח על הכלי "לא מאושר"

 

 

במקרה אחר עבדנו על אותו הבחור עם "מדפסת wire wrap " להנדסאים וטכנאים שבינינו יודעים כמה מסריח זה לבנות (או לדבג) אז סמנו סרגלים של ג'וקים מאחורה ,הוצאנו את ראשי הדיו , לוחות ריקים במקום דפים , וכמובן , לוח מוכן ועובד איפה שיוצא הדף .

על המסף שמנו אורקד עם שרטוט פתוח .

 

נתנו לו להשתעשע עם זה 3 שעות . כשכולם נקרעים מצחוק מחוץ לחדר ...

 

אח"כ שלחנו אותו להביא כבל wireless :lol:

וכמובן את הבדיחה של לחתום על תחתוני RF באפסנאות אני אניח שכולם מכירים :twisted:

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם
רציתי להיות כמו בגירה אבל בסוף נישארתי מעל המים :)

 

אז מה יכול להיות מעניין בסטילי"ם??

 

חלק מהסיפורים אי אפשר לספר אבל בשגרת היום גם לא חסר.

 

למשל:

סיפורי עכברים: עכברים הם נזק מסיבי לספינה, מחבלים וכבלי תקשורת וחשמל, עד לאף של טכנאי "נוקמני" (תותח וולקן פלאנקס)

ולכן, מי שהיה תופס אצלנו עכבר, היה מקבל יום חופש.

 

ומי לא אוהב ימי חופש?

אז הלוך הלכתי לצוללות, "והשאלתי" מלכודות דבק גדולות ושמתי אותם בלילה במטבח עם נקניק.

 

כל לילה שתפסתי אחת, רשמתי על המלכודת תאריך ושעה והבאתי לקצין תורן בבוקר :lol:

 

היו לנו גם מלחמות ביצים עם ספינה אחרת (ואחר כך גרמנו להם לבוא לנקות אצלנו :evil: )

 

סיפור אחד שאני לא אשכח:

כשלספינה מגיע חובל צעיר, פשוט חייבים לעבוד עליו!

 

אז המצאנו שק"מ פאנים.

ומזה זה שק"מ פאנים? בספינה בכל מדור יש פאנים שזה פתחי האיוורור של המזגן, ויש ארון שק"מ.

אז המצאנו שאפשר להתקשר לבחור בחרטום בשק"מ מכל מקום בספינה, להגיד לו מה אתה רוצה, להזמין מהשק"מ ולקבל את זה מהפתחי אויוורור.

 

אז הרס"ר החביא כל מיני ממתקים (צ'וקולוקים) בפאנים, מתקשר לחרטום, ושואל את החובל הצ'ונג מה הוא רוצה, ומתחיל לשלוף את מה שהוא מבקש מהפתח איוורור. מיותר לציין איך השתנו במכנסיים מרוב צחוק אחרי שראינו את הפרצוץ של החובל.

 

יש עוד הרבה סיפורים אבל אני לא בטוח אם הם לכאן ולכן אשמור אותם לעצמי.

 

גילעד

 

 

עוד סיפור נוסף מהסטי"לים

 

חייל חדש שהגיע לספינה,הפלגה ראשונה שלו,ארוחת הצהריים מתקרבת ומה אוכלים בים לצהריים? נכון דגים!

 

חיש מהר שלחנו את החייל לבצע הזמנת דגים מכל חייל בספינה

 

החייל כל כך היה להוט שאחריי כ 5 דקות רשימת הדגים הייתה בידו אך לצערו הוא פיספס את מפקד הספינה.

 

החייל ניגש למפקד ובשיא התמימות של חייל שסיים קורס :

 

החייל:"הקשב המפקד"

 

המפקד:"כן"

 

החייל:"המפקד איזה דג אתה אוכל לארוחת צהריים ועם איזה רוטב"

 

המפקד:":shock:"

 

החייל::oops:

 

רק לראות את המבט גרם לפרצי צחוק של כשעתיים בספינה

Not all chemicals are bad.Without chemicals such as hydrogen and oxygen,for example,there would be no way to make water,a vital ingredient in beer.

פורסם
וכמובן את הבדיחה של לחתום על תחתוני RF באפסנאות אני אניח שכולם מכירים :twisted:

 

אני עם דמעות בעיניים, איזה טוויסטים היו לנו על הבדיחה הזו.. :twisted:

 

ואם אני כבר מגיב, אז הנה עוד משהו נחמד מאבט"ש שהייתי בו:

אחרי שסיימנו את האבט"ש במתקן הסופר-דופר סודי הגיע נגד אחד עם פורד צבאית לקחת אותנו. היינו 4 חיילים, וכנראה אחד מהחיילים (לי נראה שזה היה הנגד) לא יכל להתאפק-והרביץ יוסוף שקט (אך אחד מהקטלניים ביותר שנתקלתי בהם, ממש נסראללה) בתוך הפורד הצבאית (כנראה בגלל שהוא לא רצה ללכת לשירותים כמה ימים). הבעיה היחידה? המזגן של הפורד לא עבד, והיה גשם בחוץ. עכשיו, בואו ותחשבו מה זה לנסוע בפורד צבאית בגשם זלעפות, בלי מזגן שיכול לפזר את ה"ארומה" במשך 20 דקות, ובלי יכולת לפתוח את החלונות האחוריים (לא היה ניתן לגלגל אותם!) בשטח טרשי (מישהו אמר אוהל אב"כ? :wink: ). אחרי שהגענו לבסיס (והגשם פסק) הנהג פתח את הדלת ואמר "מי שהטיל את הרימון הזה עולה למשפט. עכשיו, תנו לי את החוגרים!". אנחנו היינו עם פרצוף :shock: . הוא היה :twisted: והזהיר אותנו שבפעם הבאה שאנחנו מגיעים אליו הוא מביא מסכת אב"כ.. :lol:

  • 10 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ את השרשור לטובת סיפור קצר, קולע וקורע שעמית לעבודה סיפר לי השבוע:

האיש שירת בסדיר בסיירת גולני. באחד הלילות הוא יצא עם כוח לפעילות מבצעית שמטרתה תפיסת מבוקש. הכוח כיתר את ביתו של המבוקש ואחד החיילים כרז לו בערבית לצאת מהבית ולהסגיר עצמו לידי צבא.

בעוד הכוח ממתין לתגובה, יצא מהבית אדם שאינו היה המבוקש. האיש לא הבין על מה ולמה המהומה, והחל להתקדם לעבר החיילים.

החייל שמקודם כרז למבוקש לצאת החל לכרוז אל האדם שיצא מהבית והתקדם אל החיילים, רק שהפעם הוא כבר פתח לעברו בנוהל מעצר חשוד. מכיון שהעברית לא היתה שגורה בפיו של האיש, החייל דילג על החלק העברי של הנוהל ופנה אליו ישירות בערבית. אמה מה, כנראה שהוא קצת היה לחוץ, נרגש, עייף או לא יודע מה, וכך במקום "וקפ ולא אנא בתח'כ!" יצא לו "וַקִּפְ וַלַא אַנַא בְּחִבַּכְּ!" (وقف ولا انا بحبك!).

 

לטובת כל מי שלא הבין את הקאטץ': העתיקו והדביקו את המילים انا بحبك בגוגל תרגום כדי להבין מה לעזאזל הוא אמר לו :sissies:

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

רק לי אין יותר מדי חוויות מהטירונות?

טירונות בבהד 7 (שבזה), עם רבעוש באמצע.

 

מה שכן, היו אצלנו כמה קטעים כשהיינו צעירים (אנחנו עדיין, אבל לפחות ירדנו מה1000 יום :)),

מישהו קיבל את המפקד ב3,2 הקשב במקום 2,3 הקשב, המפקד כל פעם מתקן אותו, אנשים נשפכים לו בפרצוף, והמפקד לא מבין מה מצחיק.

כשהגענו לבהד מהבקום, ראינו טירונים אחרים, והיה שם עולה חדש שקיבל אותו במבטא כבד ביותר, ובסוף אמר, 2,3, מחשב!

נשפכנו עד דמעות, כל הטירונים הצעירים שהגיעו אי שם לבהד שבזה, הרס"פ שלנו התעצבן ואמר "מ10 עד 1 שלי התחפפתם לי מהעיינים"!

 

לא, לי אין סיפורים על שמירה שנרדמתי בה (כי אני צהוב ואני לא נרדם בשמירות).

ואין לי סיפורים מעניינים על אבט"שים, כי עשיתי אחד בבסיס אחר בצפון, ככה שזה לא ממש מעניין.

 

אולי עוד 3 שבועות תהיה חוויה מעניינת משבירת הדיסטנס בסיום הקורס (בשעה טובה)?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

טוב,סיפור אישי...

כשרציתי לצאת מהבסיס שלי, ניסיתי הכל... לאיים בתאבדות, נפקדויות,גימלים... מה לא.

 

יום אחד החלטנו אני וחבר שעושים על האש בתוך החדר בסיס:shock: , טוב התקרה שחורה... מה עושים? גוזרים את החלק השחור :shock:

 

טוב, צובעים אותו בלבן... לא נראה טוב.

 

לוקח חתיכת פלסטיק מהחלון והופה יש לי סאנרוף :lol:. יש לציין שבסופו של יום הוציאו אותי משם?

 

המלחמה האחרונה בעזה - משאית עמוסה בזחלים,אני וחבר נהג משאית אחרי 28 שעות רצופות ללא שינה. ואף אחד לא רוצה לבוא לפרוק אותנו,מעדיפים לשתות קפה...

 

טוב? חצי שעה עברה? אין בעיה, פריקה עצמית :lol: הרמת בלם יד/רגל עם משאית אינטר חדשה זאת חוויה מתקנת. :-D

פורסם

נזכרתי בעוד אחד...

 

יושב לי בשמירה בצאלים,חלקית רדום... מבקש קפה מהקצין תורן - מביא לי כוס קפה שחור של נגדים :-).

 

הופה,נזכרתי שארבע שעות שמירה - כי לחייל היה פטור בגלל בעיות שינה...

 

מדליק סיגריה, מסתכל על השמיים בייאוש... שם את יד אחת על הנשק ואת השניה מאחורי הגב... מרגיש משהו שעיר :shock: ומשהו שמחליט להיות רועש פתאום :roll: ... עקרבוט!!!!"

 

העברתי את אותה שמירה כמו לוחם קומנדו מבצעי, ועירני כאילו אני אחרי מיכלית רד בול.

 

ובעמידה כמובן, על המדרגות של המגדל מחפש עקרבוטים.

פורסם

סיפור שנגמר בכלא בסופו... אך עדיין חוויה.

 

אני עומד בשמירה,במגדל... מפלרטט באסאמאסים עם אחת החיילות. הוחלט בפה אחד שתבוא לבקר :wink:.

מדברים, הכל טוב ויפה,החלטנו לעבור שלב קדימה.. מתמזמזים ונשענים על החלון של המגדל שמירה... טוב מחליט לסגור את הדלת ולעשות לעצמי חוויה במגדל שמירה, מחפש עם היד... ממשיך לחפש וכל וזה בזמן שאני והיא בלהט הרגע... ומרגיש נשימות של "משהו גדול" לידי...

 

טוב,תפסתי את המנעול של הדלת? רגע... זה מרגיש כמו נשק... רגע זה מרגיש כמו אולר... רגע זה מרגיש כמו אפוד... רגע... זה מרגיש כמו מדים... והופ,מצאתי את עצמי מלטף את הנגד התורן.

המסכן היה המום,ומפקד היחידה ששפט אותי העדיף לא להכניס את הבחורה לכלא... אלא להכניס אותי ל28 יום מחבוש .

הסכמתי אתו כמובן,כדי להיות ג'נטלמן ... וכמובן להגדיל את הסיכויים כשאני יצא :)

 

וגם נכנסתי לכלא עם כאב בי*ים :-P

פורסם

והנה כמה סיפורים שלי :-D אני שירתתי בחיל הים ב914 בסיס חיפה פלגת הדבורות.

הכנה לקראת מבצע, כולם ישנים, ואני ועוד אחד צריכים להכין את הנשקים, ואת התותח 20 מ"מ, אנשי חיל הים מכירים את התותח הנ"ל, חבר לצוות מספינה אחרת השלים צוות אצלנו בספינה, וכמובן הוא היה זה שאמור לתפעל את התותח 20, אבל ברגע של ההרכבה, ובדיקת התותח הוא שכח מספר פריטים והעיף את הקנה ואת הקפיצים ישר לים, אתם יכולים לתאר את הפרצוף של המפקד שנודע לו שכמה שעות לפני מבצע לתותח חסרים מספר חלקים :-D

 

עוד סיפור, הפעם אני היתי אמור להצתרף לצוות אחר, ואותו חייל (אין אחד בפלגת הדבורות שלו מכיר אותו, בספר מיקרים שקרו הוא מופיע הרבה), היה אמור לתת דיווחים בלילה על מטרות שמתקרבות לכיוונינו (בלילה בספינה אנחנו נותנים הכוונות לפי מכשירי ראיית לילה), זה היה באמצע תרגיל, והמפקד מודיע על עמדות קרב ודיווחים ברצף (כל עמדה צריכה לתת בתורה דיווחים לגבי מטרות), הגיע

תורו של הבחור (תומר שמו), ושקט אין דיווחים, המפקד מתעצבן, וצועק תומר דיווחים ברצף, תומר אומר לו שמע המפקד יש בעיה קטנה אני לא רואה את המטרות, המפקד שואל אותו אם הוא צריך סוללות חדשות, בתשובה הוא עונה לו, ואומר " יאללה המפקד נפל המכשיר לים", המפקד היה ככה:shock: נעלצנו לעצור את התרגיל ולהזמין צוללנים שימצאו את המכשיר, כמובן שלא נמצא המכשיר.

 

אותו בן אדם הצליח להפיל את הנשק האישי (M16) וברוס תחמושת לים, לפני יציאה הביתה, הינו צריכים לנקות את הנשקים ולמלא תחמשות במחסניות, כמובן תומר השאיר את הנשק ואת הברוס אם המכסניות על הריילינג בין 2 ספינות, כעבור 2 דקות אין נשק ואין ברוס :S

 

במהלך תרגיל של כל חייל הים, נאלץ בסיס חיפה לדמות מקרה שהוא נפגע על ידי טילים, ונשק כימי, כולם היו אמורים להיות בספינות ובשקט, היה אחד שכל הזמן היה חייב לעשות שטויות (כפיר שמו) כמובן שכל הקודקודים של החיל הים בדיוק לידנו, הבן אדם תופס את הקריזה ומתחיל לצעוק (לכל ארוע יש קוד משלו) "אבטיח סגול , אני חוזר אביטח סגול, כולם להשאר בספינות" פתאום שומעים בקשר "כפיר תסתום את הפה את דופק את התרגיל" זה היה מפקד בסיס חיפה 8)

פורסם

במילואים אני משרת כסמב"צ, כאשר מפקדת החטיבה מתנייעת על גבי נגמשי"ם. כשהעמדה פרוסה, ליד כל נגמ"ש יש שולחן ובו יושבים בעלי התפקידים. על השולחן ישנן טיקטות (פתקיות בשפה צבאית :-D) ובהן כתובים בעלי התפקידים- קמב"צ, קמ"ן, סמב"צ וכולי.

בתרגיל האחרון חייל אחד חמד לצאן של מפקד הנגמ"ש, ובאחת הטיקטות כתב קמר"ש הלור"ל (שזה כידוע קצין מטבח ראשי, שנותן הוראות ליוסיפון, ובא רק לטעום).

המפקד הגיע כדי לבדוק האם הכל מוכן, וכשניסה לקרוא את הכתוב, התחיל להסתבך ולגמגם :-P

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

טוב יש לי סיפור די מצחיק ואפילו מאד מפדח אבל פה זה כמו משפחה.

בהיותי טירון צעיר יצאנו לשבוע שדאות , זאת הפעם הראשונה שבכלל ישנתי בשטח והרגשתי מזה לישון על קוצים, מכיון שהינו צעירים מילאנו אחר פקודות המפקדים ובכל זמן שהיינו צריכים ללכת לאנשהו היינו צריכים לעשות זאת בצמד, באמצע הלילה השני הייתי צריך לחרבן, עכשיו הרגשתי לא כלכך נעים להעיר את הצמד שלי אבל לא כלכך הייתה לי ברירה (חייל צעיר ושוקיסט) כמובן שהוא לא רצה לקום אז לא הייתה לי ברירה והייתי צריך לבעוט בו שיקום ויבוא איתי( היה אמצע מרץ היה קר בטירוף) מכיון שהייתי חייל די מרושל בהתחלה, לא שמתי לב שהקסדה מחוברת לי לווסט עם חוט שיפצור ומסתבר שגררתי אותה על הריצפה בלי לשים לב מכיון שהיה חשוך והיה אמצע הלילה ולא כלכך ראיתי לאן אני הולך, התחלתי בתהליך החירבון בלי שאני שם לב לאן כלכך, בסופו של דבר את כל החירבון קלעתי בלי לשים לב אל תוך הקסדה, לאחר שסימתי חזרתי לישון וכמובן שהקסדה נגררת איתי עדיין , כשהעירו אותנו בערך חצי שעה אחרכך, העמידו את כל המחלקה בצורת "ח" ופתאום כולם החלו להריח ריח מסריח פתאום חבר שלי שם לב ואומר לי מזה כל הקסדה שלך מרוחה בחרא, זאת הייתה הבדיחה של הטירונות, וחבר שלי החצוף הזה סיפר לכולם מה באמת קרה , כמובן שאת הקסדה דחפתי לאיזה האמר שהיה בסביבה ונשארתי בלעדיה, למזלי המפקדים לא שמו לב והצלחתי להרים מהאפסנאות קסדה חדשה יום אחרי שחזרנו מהשדאות.

(ולא להצטדק לי בצבא כולם גונבים מהאפסנאות)

יש עוד אבל לאחרכך :)

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

×
×
  • תוכן חדש...