Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5080 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שיוציאו כבר! אצלנו הוא נפוץ מאוד בהכשרה, כל הקשרים הם 77 למעט המ''מ שמקבל 624. (כמובן שבמסעות לקשר שלו יש 77)

אחלה קד''ר:D

פורסם
שיוציאו כבר! אצלנו הוא נפוץ מאוד בהכשרה, כל הקשרים הם 77 למעט המ''מ שמקבל 624. (כמובן שבמסעות לקשר שלו יש 77)

אחלה קד''ר:D

מוזר, ממה שלימדו אצלנו בקורס טכנאים, זה שה77 כבר כמעט יצא, וכיום משתמשים ב624, 710, 93 ובקרוב יגיע גם 714.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

EDAN אתה אחד ממספרי הסיפורים והחוויות הכי טובות שיצא לי לראות :)

 

ובנימה נחמדה זו אני יאמר משהו קטן שקרה לי לפני 4 שנים כשהיתי בפלמחים, שירתתי ב 51 בתור אפסנאי.

תמיד היה לי פטור לזקן, אבל מלא, אבל אני תמיד היתי מקצץ אותו ומתפלל שלא יתפסו אותי, מקצץ עד רמה של זיפים כי זה היה יותר מתאים לי מאשר מראה של מחבל :p

יום ראשון אחד אני יורד מאוטובוס קו 48 מדימונה לב"ש בתחנה המרכזית, כל האוטובוס יורד ואני אחרון, רק מניח את הרגל הימנית שלי על הרצפה של התחנה מהאוטובוס אפילו לא הספקתי לקחת את התיק, שוטר צבאי טופח לי קלות על הכתף "שלום תראה לי פטור בבקשה"

אני מוציא פטור נותן לשוטר תוך כדי שאני ממלמל בקול "עודדדד פעם אתםםםם..." כבר היתי מוכן לקבלת דוח (בפעם הראשונה בשירות), שואל אותי בזלזול "לזה אתה קורא זקן מלא? כבר חצי שנה יש לך פטור" אמרתי לו לא צומח לי.

הוא כבר מכין את הדפים, שואל אותי מאיפה אתה? עונה לו "דימונה", מחזיר לי "לא לא איפה אתה משרת גאון", אמרתי ב 51.

פתאום הוא עוצר מלכתוב "איפה אמרת אתה משרת?" חזרתי שוב 51, "מה זה 51?" אמרתי לו שלדג (לא אמרתי אפסנאי בשלדג).

מקפל חזרה את הפטור, קורע את הדף ומשחרר אותי לדרכי + על הדרך "שיהיה לך שבוע מעולה".

 

כולי שמח והביצים שלי רוטטות הולך לקו 369 ליבנה :p

 

כנראה השאלה שלו נבעה מכך שאני ח"א עם תג פלמחים וM4 צמוד, בד"כ ממה שאני יודע אין בח"א חיילים עם נשק מלבד ביסנ"מ שגם שם שירתתי לאחר מכן.

Opel Adam S 2017

פורסם

כשעזבתי את הצוללות, העבירו אותי לכמה חודשים למפקדת חיל הים בקריה.

 

בגלל הרקע הקרבי, מינו אותי לאיזה תפקיד "מבצעי" בקריה שמחייב לחתום על נשק.

 

במפקדות תמיד יש נשקים ישנים, בד"כ עוזי.

 

בחיל הים זה היה קלאצניקוב.

 

מה אני אגיד לכם, הסתובבתי בקריה, סמל ראשון, ביגדי חיל הים, סיכת צוללן, קלאצניקוב צמוד, קשה לספור כמה בחורות השגתי וכמה פטורים ממ"צ קיבלתי! :twisted::lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בשבת קיצית אחת בערבה, שמרתי 6-10 בבוקר, חום אימים ושקט כמו שיש רק במדבר..

לקראת השעה 8 בבוקר כשכל הבסיס ישן, החלטתי לפתוח נוהל מעצר חשוד על חתול משועמם שישב 20 מטר ממני.

במשך 20 דקות אני מתרגל עליו לוש"ב, הסתערות פרט וחוליה בזמן שהחתול ישב מנומנם על סלע, תוך כדי

צעקות בום בום, הכנסת והוצאת מחסנית ודריכה ללא נקירה כמובן.

 

לפתע אני רואה את הג'יפ של המג"ד עולה במעלה הגבעה, מרחק של 100 מטר ממני.

בשיא הלחץ הוצאתי את המחסנית ודחפתי אותה בחזרה לאפוד, המג"ד מגיע ואני בדום מתוח מצדיע, פותח את השער

והמג"ד נכנס לבסיס.

לאחר כחצי שעה נרגעתי מכך שהמג"ד תפס אותי משחק בנשק והתיישבתי בכיסא בזמן שאני רואה חתול נוסף

שהגיע לבקר את החתול שכבר ישב שם, בשיא הנונשלנט עם יד אחת ובלי הרבה מחשבה כיוונתי לכיוון

החתול ונקרתי ללא מחסנית.

 

בוםםםםםםםםםםםם!!! שכחתי כדור בבית הבליעה (הקנה), כל הבסיס רעד ושמעו את ההד קילומטרים משם.

תוך 30 שניות אזעקה בבסיס יום שבת 9 בבוקר כיתת כוננות מוקפצת עם המג"ד ובערך כל מי שהיה באיזור כולל התאג"ד.

במחשבה מהירה לקחתי מקל והתחלתי לדפוק על התמרור עצור בכניסה לבסיס ברעש אדיר, תוך 3 דקות חצי בסיס

מקיף אותי ואני מנסה להסביר לאן ברח הכלב המשוטט שניסה לנשוך אותי ואני מבריח אותו ברעש.

 

למזלי חוץ מצעקות לא קיבלתי שום תלונה ולחתולים שלום. :)

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

יצאתה אהבל עם כדור בקנה - אבל גדול על הפיתרון ,, נתקלתה , לא לאבד עשתונות להגיב כמו שצריך .

(צחקתי בכייף)

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

כדור בקנה בדבורות בחיל הים זה היה דבר בשיגרה, הרבה פעמים שהינו חוזרים מ72 שעות בים, והינו צריכים לחזור לנמל לתדלק, אספקת אוכל ותחמושת הינו שוכחים לפרוק נשקים, הנוהל אומר כל פעם לפני שנכנסים לנמל יש צורך לפרוק את הנשקים, היו כבר כמה מקרים שבטעות פריקת הנשקים לא בוצעה ונפלט כדור באוויר (ספר "מקרים שקרו" למי שיש גישה אליו).

 

היו גם מקרים יותר מצחיקים שהחברה מש13 הינו איתנו בהפלגה בחורף, וכשהתחלנו לטגן את השניצלונים, הם הקיאו את הנשמה ולא היו מוכנים לשבת לידנו :lol:

 

מי שהיה בדבורות, יודע שלפעמים נגמר הנייר טואלט, והכי מבאס שאתה בבט"ש של 72 ולספינה אחרת גם אין נייר טואלט בנמצא (יותר נכון לא מוכנים להשאלי לנו), יצא לנו כמה פעמים שעלינו מול הבקשיות (בקרות שליטה) בצפון שיכינו לנו נייר טואלט, עוד לפני שהיו החוקים החדשים, הינו מורידים סירת גומי ויורדים לעבר החוף, ובנקרות בראש הנקרא, הינו לוקחים את הנייר טואלט :lol:

הפרצופים של האזרחים והתיירים שרואים פתאום סירת גומי, אם 4 אנשים אם נשק ומכשיר קשר מתקרבת לחוף היה שווה את זה 8)

האגדה אומרת, שמפקד חיל הים עשה סיור באזור הבט"ש וראה אותנו (לא רק את הצוות שלי) משתעשעים אם הסירת גומי, ובין צוות אחד לשני, ומאז נתן הוראה שאין יותר אישור להורדת סאג לכיוון החוף למקרים שכאלו.

 

לכל ספינה גם יש מספר קלטות סקס, כשהיינו מתאמנים בחיפה, על חוף הכרמל על יד המלון, תמיד זה היה מקום מועדף של הזונות, הינו מתקרבים בלילה בשקט יחסית קרוב לחוף, ובשיא מדליקים קסנון לכיוונם וצועקים להם בכריזה, לא קיימת ספינה שאין לה קלטות שכאלו :-P:lol:

 

יש עוד הרבה סיפורים מצחיקים מעבר לגבול, אם כוחות צרפתים אבל לא יודע אם מותר לספר את זה

פורסם
יצאתה אהבל עם כדור בקנה - אבל גדול על הפיתרון ,, נתקלתה , לא לאבד עשתונות להגיב כמו שצריך .

(צחקתי בכייף)

 

אייל .

 

סלח לי על מה שאני הולך להגיד.

14 עמודים, סיפרת משהו כמו 5 סיפורים שלך.

אבל, לא הבנתי מילה. הניסוח שלך כל כך גרוע ומתנשא, שפשוט ויתרתי אחרי הסיפור השני ודילגתי הלאה.

מה כל כך קשה בלכתוב בפשטות?

סליחה ותודה.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם

לדעתי

" לא רוצה להתאמץ, על הגג אני שורץ, מתנשא :wink: מעל העיר ומפציץ מהאוויר ,, לא שומע, לא רואה ובדרך כלל טועה "

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

תרומתי הצנועה :

מתוך שעמום בשמירות, הייתי מרוקן כדורים, וממלא אותם בפילטר של סיגריות, ויורה להנאתי בפחיות.

ככה עשיתי במשך מספר שבועות, במספר עמדות בבסיס. בטפשותי לא אספתי את התרמילים.

יום בהיר אחד, הקפצה כללית של הבסיס, כולם מסתדרים ברחבה וקצין אבטחה מודיע כי בסיור שערך בין העמדות הוא מצא הרבה תרמילים נקורים ריקים, והגיע למסקנה שמישהו יורה בבסיס כדורים חיים להנאתו.

לאור הממצא החמור הוא הודיע כי מ"צ בדרך, לחקור את כולנו. - חשבתי שאכלתי אותה ! :evil:

בפרץ של יצירתיות הודעתי לו כי אני אשם, אבל לא יריתי שום כדור, פשוט אספתי תרמילים נקורים ממטווח, ואני עושה בהם חור, משחיל דיסקית, ועושה שרשראות לשים על הצוואר.

מזל גדול היה לי, הוא האמין לי, ולמזלי העניין נשכח.

המשכתי לירות חופשי תרמילים עם פילטרים, רק שאחר כך כבר אספתי וזרקתי אותם לזבל...

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

לא הבנתי בדיוק איך ירית פילטרים, למרות ששמעתי שעושים את זה: אין רעש של ירי? איפה בדיוק אתה דוחף את הפילטר ? :?:

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם

מרוקנים תרמיל לגמרי מהקליע ומן האבקה.

דוחפים פנימה פילטר של סיגריה, ויורים.

הפילטר עף.

רעש מינימלי הרי אין אבקת שריפה, הרעש נוצר רק מהפיצוץ של הפיקה בבית הבליעה של הנשק.

 

שמרתי בבסיס גדול עם מעט מאוד אנשים, בעמדות מרוחקות אפשר היה לירות פגז מטנק, ואף אחד לא היה שומע.

חוצמזה הבסיס הזה היה של סטלנים ושל מוכי גורל אחרים.. אז לאף אחד זה לא באמת הזיז

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

×
×
  • תוכן חדש...