Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מעוניין לחבר מגבר ליאריס של אחי הגדול (כלומר אנחנו מעוניינים) עכשיו לעיניין. מדובר במגבר דיי ישן יחסית של רוקפורד 4WAY הספק של 300RMS, (ככה רשום עליו וזו חברה טובה ממה שאני יודע אז אני מאמין) עכשיו יש כמה בעיות וכמה שאלות ואשמח אם תוכלו לעזור:

1) האם אפשר לחבר בכלל מגבר לטויטה יאריס? כלומר זו מערכת מובנית שבאה עם האוטו ככה, (שנת 2001) ולא מצאתי בחיפושים איזה ספר רכב להורדה או משהו כי שלנו אבד לנו איפשהו, אני רוצה לדעת אם אפשר לחבר לבד וללא עזרת מוסך.

2) אנחנו רוצים להרכיב רק רמקולים מאחורה, עכשיו המגבר הוא 300W RMS אז חשבנו להשים 2 רמקולים שכול אחד מהם הוא 150W RMS האם אנחנו חושבים נכון? (בהיתחשב בעובדה שהוא 4WAY) והאם ה150W של הרמקול אמור ליהיות RMS או 150W כללי? כי ראיתי רמקולים של 400W גם עם תוצאה סופית של 150W RMS (מקווה שהבנתם את השאלה)

 

 

אני מודה מראש על הסבלנות, מקווה שתוכלו לעשות לי קצת סדר בבלאגן, הרעיון פה הוא לא לעשות מערכת מפוצצת אלא רק חיבור מגבר ורמקולים קצת רציניים מאחורה וזהו, (כרגע יש 2 של סוני 2WAY של 60W כללי לא RMS) יש לי יידע מועט וכללי בתחום האודיו של רכב, אשמח להסברים מה עושים ולמה.

פורסם

יש אפשרות.

 

תפרק את הפלסטיקה שמחפה על הHU של המערכת. יש לך שם יציאות RCA, אדום ולבן. אם יש גם הכנה ל-DVD אתה תראה גם צהוב. חבר את ה-RCA של המגבר למקום הנכון בHU. תראה שכתובה המילה OUTPUT. חבר את זה למגבר. אם אתה מכיר את הצבעים של הרכב שלך בחוטים של הרמקולים, תוציא את החיבורים של הרמקולים האחוריים, ותעביר אותם איך שהם, ככה, למגבר, לכניסות של הרמקולים. וכך נגמר לכאורה הסיפור. זו אפשרות אחת.

 

אפשרות שניה - "לסלול" חוט חדש, וזה הולך ככה - אחרי שהHU מחובר למגבר, אתה חותך את החוטים של הרמקולים האחוריים, מכסה טוב טוב טוב באיזולירבנד, ומצמיד לאנשהו, רק לא לגוף הרכב (הפח). ופה גם נגמר הסיפור.

 

אבל! ויש אבל גדול! אם אתה לא יודע איך, למה כמה, ואתה לא רוצה לפגוע בחיווט המקורי, ישנה שפה אוניברסלית של צבעי חוטים, כך ש-99.9998% זה יהיה כך ברכב שלך: רמקולים אחוריים - צבע ירוק, וכבל הצמוד אליו ירוק פס שחור, זה הרמקול האחורי שמאלי.

 

צבע סגול, ואחד הצמוד אליו סגול פס שחור, רמקול אחורי ימני.

 

 

רמקולים קדמיים - צבע לבן, וצמוד אליו לבן פס שחור - רמקול קדמי שמאלי.

צבע אפור, ואפור פס שחור, רמקול קדמי ימני.

 

נתק את הראשונים (כמו שאמרת אתה רוצה רק את האחוריים, נכון?) מהHU, וחבר אותם בכניסות המתאימות במגבר.

 

מקווה שעזרתי, מנחם פ.8)

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם
יש אפשרות.

 

תפרק את הפלסטיקה שמחפה על הHU של המערכת. יש לך שם יציאות RCA, אדום ולבן. אם יש גם הכנה ל-DVD אתה תראה גם צהוב. חבר את ה-RCA של המגבר למקום הנכון בHU. תראה שכתובה המילה OUTPUT. חבר את זה למגבר. אם אתה מכיר את הצבעים של הרכב שלך בחוטים של הרמקולים, תוציא את החיבורים של הרמקולים האחוריים, ותעביר אותם איך שהם, ככה, למגבר, לכניסות של הרמקולים. וכך נגמר לכאורה הסיפור. זו אפשרות אחת.

 

אפשרות שניה - "לסלול" חוט חדש, וזה הולך ככה - אחרי שהHU מחובר למגבר, אתה חותך את החוטים של הרמקולים האחוריים, מכסה טוב טוב טוב באיזולירבנד, ומצמיד לאנשהו, רק לא לגוף הרכב (הפח). ופה גם נגמר הסיפור.

עריכה: ממש לא נגמר הסיפור. ישנו הצורך גם לחבר את הרמקולים לכניסות המתאימות במגבר.

 

אבל! ויש אבל גדול! אם אתה לא יודע איך, למה כמה, ואתה לא רוצה לפגוע בחיווט המקורי, ישנה שפה אוניברסלית של צבעי חוטים, כך ש-99.9998% זה יהיה כך ברכב שלך: רמקולים אחוריים - צבע ירוק, וכבל הצמוד אליו ירוק פס שחור, זה הרמקול האחורי שמאלי.

 

צבע סגול, ואחד הצמוד אליו סגול פס שחור, רמקול אחורי ימני.

 

 

רמקולים קדמיים - צבע לבן, וצמוד אליו לבן פס שחור - רמקול קדמי שמאלי.

צבע אפור, ואפור פס שחור, רמקול קדמי ימני.

 

נתק את הראשונים (כמו שאמרת אתה רוצה רק את האחוריים, נכון?) מהHU, וחבר אותם בכניסות המתאימות במגבר.

 

מקווה שעזרתי, מנחם פ.8)

 

נערך.

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

אוקיי אז אני רואה שאין מנוס מלפרק את הפלסטיק הקידמי. רק שאלה קטנה נוספת, אנחנו צריכים רמקולים של 150RMS כול אחד או רמקולים של 150W רגיל (ומתוכם נגיד 60W RMS) כול אחד, כי המגבר הוא 300W RMS ואני רוצה לדעת איזה רמקולים להשים,

 

מקווה שהבנת את השאלה שלי.

פורסם
יש אפשרות.

 

תפרק את הפלסטיקה שמחפה על הHU של המערכת. יש לך שם יציאות RCA, אדום ולבן. אם יש גם הכנה ל-DVD אתה תראה גם צהוב. חבר את ה-RCA של המגבר למקום הנכון בHU. תראה שכתובה המילה OUTPUT. חבר את זה למגבר. אם אתה מכיר את הצבעים של הרכב שלך בחוטים של הרמקולים, תוציא את החיבורים של הרמקולים האחוריים, ותעביר אותם איך שהם, ככה, למגבר, לכניסות של הרמקולים. וכך נגמר לכאורה הסיפור. זו אפשרות אחת.

 

 

 

 

 

מקווה שעזרתי, מנחם פ.8)

חבל שאתה נותן אינפורמציה שגויה אין לך מושג ואתה מטעה אותו. הבחור זקוק למנחתים כדי לחבר את המגבר ולא אין למכשיר המקורי יציאות RCA.
×
×
  • תוכן חדש...