Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7039 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לקנות את המכשיר CDA-9885 של ALPINE באמריקה ורוצה לדעת אם אפשרי לשנות שם את התדרים

בלחיצת כפתור כמובן לא אצל ספק או מישהו כזה שיקח לי על זה 500 שקל?

RozwareZ מנהיג אגודת "נמאס לי מתדרי רדיו אמריקאים".

פורסם
אני מעוניין לקנות את המכשיר CDA-9885 של ALPINE באמריקה ורוצה לדעת אם אפשרי לשנות שם את התדרים

בלחיצת כפתור כמובן לא אצל ספק או מישהו כזה שיקח לי על זה 500 שקל?

 

לפי מה שאני יודע, יש באופציות של המכשיר כיוון של הטיונר, לתדרים שתומכים בארץ.

אבל יהיה לך בעיה למצוא אותו בארה"ב, גם אני חיפשתי, תחפש בEBAY או משהו כזה.

בהצלחה

פורסם

מצאתי אותו כבר בארה"ב במחיר גם לא רע לדעתי, מה דעתך בכללי על המכשיר?

ואגב עוד שאלה, למה אני רואה שלא תופס בארץ העניין של רדיו לווייני

RozwareZ מנהיג אגודת "נמאס לי מתדרי רדיו אמריקאים".

פורסם

אגב מה לדעתכם מומלץ יותר המכשיר הנ"ל או הטירוף הישן יותר CDA-7998?

RozwareZ מנהיג אגודת "נמאס לי מתדרי רדיו אמריקאים".

פורסם
לפי מה שאני יודע, יש באופציות של המכשיר כיוון של הטיונר, לתדרים שתומכים בארץ.

אבל יהיה לך בעיה למצוא אותו בארה"ב, גם אני חיפשתי, תחפש בEBAY או משהו כזה.

בהצלחה

 

אין למכשיר את האופציה הזאת, תקראה את הMANUAL לפני שאתה כותב פה דברים כאלה.

 

עד כמה שאני יודע האופציה הזאת לא קיימת בצורה של כפתורים, וכנראה שגם לא פנימית במכשיר, האופציה הזאת היתה קיימת עד לדגמי 2005 (9855 9835 וכו..)

פורסם

ה 7998 הוא צעצוע נחמד עם כל הפונקציות שצריך ואף יותר, אך לדעתי קצת מסוכן לקנות מכשיר כזה משומש (חדש אין כבר כמה שנים) מאחר והוא מורכב מהמון מנגנונים מכניים הנוטים, מטבעם, להתקלקל.

 

בניגוד לתפיסה הרווחת שאם אין-לו-מגבר-פנימי-אז-הוא-היי-אנד, במקרה הנ"ל המגבר הפנימי הוצא כדי לפנות מקום לפאנל העצום של המכשיר.

 

לדעתי, אם אתה מוצא מכשיר כזה חדש או משומש במחיר טוב שווה לקחת אותו. סה"כ הוא מכשיר מצויין.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

Refael Azi

תודה רבה, אז מה אני עושה כדי לסדר את זה לתדרים של הארץ?

 

איתמר

ל7998 יש אפשרות לשנות לתדרי הארץ בלחיצת כפתור? (הוא הרי מכשיר ישן)

מה לדעתך אבל על ה9885?

 

 

ושאלה לכולם, במכשירי פיוניר יש אפשרות לשנות תדרים אמריקאים לישראלים?

RozwareZ מנהיג אגודת "נמאס לי מתדרי רדיו אמריקאים".

פורסם

לא מכיר את ה 9885. אני חושב שאפשר להוריד מהאתר של אלפיין את המניואל של ה 7998 ולראות האם יש הגדרות ZONE או משהו כזה.

 

לגבי מכשירי פיוניר - רובם ככולם זקוקים לשינוי תדר במעבדה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
לא מכיר את ה 9885. אני חושב שאפשר להוריד מהאתר של אלפיין את המניואל של ה 7998 ולראות האם יש הגדרות ZONE או משהו כזה.

 

לגבי מכשירי פיוניר - רובם ככולם זקוקים לשינוי תדר במעבדה.

 

איתמר.

 

אז אתה רוצה להגיד לי שאין פיתרון לבעייה שלי, ואני יאלץ לקנות מכשיר גרוע בהרבה במחיר דומה בארץ?

אין חברות שכן יש להם את האפשרות ובכל זאת שוות משהו?

ותודה בכל זאת על העזרה עד כה

RozwareZ מנהיג אגודת "נמאס לי מתדרי רדיו אמריקאים".

פורסם

אף אחד לא אמר לך אם אפשר או אי אפשר לשנות בלחיצת כפתור את התדרדים באלפיין. פיוניר יותר בעייתים בנקודה הזו.

תקרא את המניואל של שני המכשירים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

***אין צורך לצטט את ההודעה שמעליך***

 

אחד שלפניך אמר שאי אפשר, אבל עכשיו שקראתי את המניואל כתוב שם משהו שאני לא כל כך מבין

 

Listening to Radio

 

1

Press SOURCE/ to select TUNER mode.



2

Press BAND repeatedly until the desired radio band



is displayed.


FM1--> FM2--> AM--> FM1

3

Press TUNE/A.ME to select the tuning mode.



 

מה הכוונה של הFM1, FM2?

 

DX (Distance mode) LOCAL (Local mode)


MANUAL (Manual mode) DX (Distance mode)

RozwareZ מנהיג אגודת "נמאס לי מתדרי רדיו אמריקאים".

פורסם
אין למכשיר את האופציה הזאת, תקראה את הMANUAL לפני שאתה כותב פה דברים כאלה.

 

עד כמה שאני יודע האופציה הזאת לא קיימת בצורה של כפתורים, וכנראה שגם לא פנימית במכשיר, האופציה הזאת היתה קיימת עד לדגמי 2005 (9855 9835 וכו..)

 

צודק אני התבלבלתי ביינו ולבין המכשיר CDA9855וAlpine.

סליחה :).

×
×
  • תוכן חדש...