Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7078 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

בעקבות חיפוש שביצעתי על שטאנגות הגעתי למסקנה שאני צריך להחליף את הגומיות שלהן. ויש לי שאלה..

רציתי לדעת האם כאשר אני מרים את האוטו הנ"ל אני ישר רואה את השטאנגות או שהם מוסתרות?

 

בברכה

עומרי

פורסם
זה לא גומיות, זה פלסטיק מיוחד שנקרא "אוקולון".

 

או יותר נכון "בוקסות אוקולון לשטאנגות"

 

OK - אוקולון אבל שוב לשאלתי בבקשה - האם כאשר אני תחת הרכב אני ישר רואה את השטאנגות או שצריך

לפרק חיפוי מסויים כדי לראות אותם?

 

תודה

פורסם

אתה מדבר על מוטות הקישור של ההגה?

 

אם כן תסביר מה הבעיה ברכב שלך כיוון שלא ניתן להבין אם יש לך בעיה במפרק הפנימי או בתפוח של ההגה. אוליי בכלל במקום אחר לכן כדאי שתפרט.

פורסם

ידידי אביב נהג השודים, לדעתי הוא מתכוון לשטאנגות של הגיר.

אבל האם בפולו 16V אלה הן שטאנגות או כבלים כבהרבה רכבי VAG אחרים ?

 

לגבי ראות, אתה תוכל לזהות אותם כשאתה נמצא למטה, אבל לא בטוח שתוכל לעבוד עליהן,

בגלל גישה וצורך לפרק חלק אחר כדי להגיע.

 

אם אכן אתה מתכוון למוט הקישור של מערכת ההגה, קח את דברי בחזרה.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

תודה לירן

 

סליחה שלא הסברתי את עצמי נכון, אני מתכוון לשטאנגות של ידית ההילוכים כלומר גיר.

ראיתי פרוייקט מצולם באתר של אחד החברים (לא זוכר את שמו :roll: ) שביצע את ההחלפה באימפרזה.

 

יש משהו שיודע האם אלו מוטות ברזל או חוטים ברכב הנ"ל?

 

בברכה

עומרי

פורסם

בפולו ישנם שני דגמים, לפי הספרות למיטב זכרוני אחד עם מוט וכבל קשיח והשני עם כבלים. בפולו 96 1600 מונע AEE מדובר במוט וכבל קשיח, סביר להניח שזה המצב גם אצלך. מאחר ולא מזמן החלפתי את הבוקסות אקולון אוכל להתייחס רק לתצורה זו.

 

ציין מה הבעיה ברכב ואנסה להדריך אותך.

פורסם

ישנם מס' בעיות...

אחת מהן היא חופש מוגזם בידית ההילוכים וגם כאשר האוטו בהילוך בזמן נסיעה אם נותנים גז הידית זזה.

מדובר בפולו 16V שנת 97 קופה 1.4 ליטר.

 

אביב- אשמח אם תבדוק בספרות שלך לגבי דגם ושנה אלו.

 

בברכה

עומרי

פורסם

באם קוד המנוע שלך הוא AFH הקישור נעשה בעזרת שני כבלים קשיחים (Cable linkage).

הידית זזה הכוונה שהיא בורחת מההילוך או שפשוט זזה הרבה?

 

אם לא מדובר בחידון בהמשכים תמנה בבקשה את כל הבעיות במכה כדי שיהיה ניתן להבין את התמונה הכוללת.

פורסם
באם קוד המנוע שלך הוא AFH הקישור נעשה בעזרת שני כבלים קשיחים (Cable linkage).

הידית זזה הכוונה שהיא בורחת מההילוך או שפשוט זזה הרבה?

 

אם לא מדובר בחידון בהמשכים תמנה בבקשה את כל הבעיות במכה כדי שיהיה ניתן להבין את התמונה הכוללת.

 

אביב-

לא, לא מדובר בחידון בהמשכים. בתחילת השירשור ביקשתי לדעת שאלה מסויימת, לא ביקשתי עזרה באיבחון תקלה.

הידית לא בורחת מההילוך אלא פשוט זזה בכל פעם שלוחצים על פדל הגז.

 

בברכה

עומרי

פורסם
אביב-

לא, לא מדובר בחידון בהמשכים. בתחילת השירשור ביקשתי לדעת שאלה מסויימת, לא ביקשתי עזרה באיבחון תקלה.

 

אם כך גם לא משנה כיצד נעשה הקישור, אז תמחק את כל מה שאמרתי ושמח שהגעת לאבחנה.

לשאלתך המקורית- כשתרים את הרכב תוכל לראות את הכבלים/את מוט הקישור בחלקם האחרון כשהם מתחברים לגיר. כל 3/4 אורכם החל מידית הילוכים נמצא מעל הפחית שמגינה מחום צנרת הפליטה ולכן לא תוכל לראותו. הדבר נכון למוט קישור, אני מניח שגם לכבל.

פורסם

ידית הילוכים שזזה משמעותית כשנותנים גז בדרך כלל נובעת מתושבות גיר או מנוע בלויות. שטנגות חופשיות גורמות להילוכים לקפוץ ולחופש בתנועה של הידית כשהיא משולבת להילוך.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

×
×
  • תוכן חדש...