-
הודעות
135 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי עומרי ט
-
פרוייקט החלפת אטם מכסה שסתומים בדייהטסו שרייד
עומרי ט פרסם הודעה בנושא של עומרי ט בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה אביב. -
פרוייקט החלפת אטם מכסה שסתומים בדייהטסו שרייד
עומרי ט פרסם הודעה בנושא של עומרי ט בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
דניאל - מבקש להוסיף לשירשור הפרוייקטים בבקשה. בברכה, עומרי ט -
פרוייקט החלפת אטם מכסה שסתומים בדייהטסו שרייד
עומרי ט פרסם הודעה בנושא של עומרי ט בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
-
פרוייקט החלפת אטם מכסה שסתומים בדייהטסו שרייד
עומרי ט פרסם הודעה בנושא של עומרי ט בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
-
שלום לכולם ברצוני לשתף אתכם בפרוייקטון של אטימת מכסה שסתומים שהיה נוזל ולאפשר לבעלי רכב כמו שלי להיעזר בזה. הרכב: דייהטסו שרייד 1.3 שנת 99 . ראשית עליי לציין כי מאז שיש לי את הרכב לא נגעתי במכסה זה. כאשר התחלתי את העבודה שמתי לב כי כול הברגים של המכסה פתוחים!!! בכול זאת החלטתי להחליץ את הקיט. בשלב ראשון הוצאתי את כבלי ההצתה ולאחר מכן התחלתי לפתוח את הברגים עפ"י סדר בהצלבה. בשלב שני הוצאתי את מכסה השסתומים. שלב שלישי הוצאת האטם הישן וגומיות "מחזירי" השמן שיושבות על הצינורות של הפלאגים (לא יודע איך קוראים לזה, ראו תמונה) שלב רביעי ניקוי קל מאוד של המכסה והרכבת הגומיות החדשות. של חמישי החזרת המכסה למקום וסגירת הברגים עפ"י סדר בהצלבה - לאט לאט, כול פעם חיזוק נוסף. בברכה, עומרי ט
-
שלום לכולם. הרכב:סוזוקי ג'ימיני שנת 2000, 160K ק"מ, אוטו'. בצעתי לחבר טיפול באוטו ורציתי להחליף לו גם פילטר דלק, אך לא מצאתי אותו האם אתם יודעים היכן נמצא פילטר הדלק ברכב זה? תודה מראש עומרי ט
-
קומפרסיה נמוכה מאוד בדייהטסו שרייד 99 1.3
עומרי ט פרסם הודעה בנושא של עומרי ט בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לא, 10W40 קבוע -
שלום לכולם ברשותי דייהטסו שרייד 99 1.3, 140K ק"מ. בשבוע שעבר ביצעתי בדיקת קומפרסיה בעצמי לרכב, זאת בוצע לאחר מספר סממנים שהעידו על בעיה. הרכב אוכל 2ק"ג שמן כל 10K ק"מ, לאחר נסיעה של 20 דקות מדיד השמן רותח ולא ניתן להחזיקו אפילו מידית הפלסטיק שלו. מצב מערכת הקירור -טוב, לא חסר נוזל והיא מטופלת באופן שוטף. לאחר שראיתי תופעות אלו ביצעתי את בדיקת הקומפרסיה וגילתי לצערי : לחץ די שווה בין הבוכנות של 4.7 bar !!! ע"פ נתוני היצרן אמור להיות 14.7. לאחר התייעצות עם גורמים מסויימים חשבתי לפתוח את ראש המנוע ולשלוח אותו לבדיקה בשלב ראשון, אם הבעיה תתגלה ממנו אז יתקנו אותו וארכיב אותו חזרה בעזרת קיט ראש חדש .(קיט=כל החלקים שצריכים להחליף כגון: אטמים וכו') אם הבעיה לא נמצאה בראש אאלץ לפתוח קרטר שמן ולהתחיל לבדוק מהיכן הבעיה : רינגים,מיסבים,שסתומים..... כמובן שעל הדרך יוחלפו המון חלקים...מש' שמן,מיסבי טלטלים, בדיקה של הגלילים עצמם וכו'... אבקש דעתכם האם כדאי להשקיע בשיפוץ ראש המנוע או שכמו בהודעות שקראתי על דייהטסו אפלהוז גם לאחר ראש מנוע סביר שאצטרך לחליף מנוע. לתשובתכם אודה, עומרי
-
שלום לכולם האם יש למישהו רעיונות נוספים לטיפול בבעיה?
-
לוי שלום לחץ האויר, סל"ד, משקל על הרכב, צינורות הדלק ובנוסף אופי הנהיגה - תקינים. מה יכולה להיות הבעיה?
-
אין לי מושג אם זה קשור למזרקים אבל...יכול להיות שקיימות עוד אופציות?
-
שלום לכולם ברשותי הרכב שבנדון, 140K ק"מ ,מטופל ומתוחזק היטב. בוצע לפני 10K טיפול 100K (ניתן להתרשם כאן) ובנוסף אינפוזיה. חשוב להדגיש כי צריכת הדלק לפני ואחרי הטיפול זהה. צריכת הדלק עומדת על 1:9-10 תלוי בנסיעה, בד"כ משולב עירוני ובין עירוני. אשמח לשמוע את דעתכם כיצד לפתור הבעיה. בברכה, עומרי ט
-
שלום סטס קניתי לפני חודש eclipse cd 7200 המהולל! ממה שידוע לי כל מכשירי האקליפב תופסים בארץ מבחינת תדרים. נסה להוריד את ספר ההדרכה של המכשיר ולראות אם רשום לו ברדיו asia, אם רשום אז הוא יתאים לארץ. ככה אני עשיתי ולא טעיתי. בהצלחה עומרי
-
עזרה בהגדרת יציאות של eclipse cd7200
עומרי ט פרסם הודעה בנושא של עומרי ט בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מתן איך קבעת שהכול עובד? אני מעלה לפורום בעיה שאני לא מצליח להתגבר עליה, אתה עונה לי ואני מסביר את הבעיה שוב ושוב ובסוף אתה סתם מבלבל לי, למה לא תגיד מהתחלה שאתה לא מכיר את המערכת ופשוט תתן לאלו שכן מכירים/מבינים לענות -
עזרה בהגדרת יציאות של eclipse cd7200
עומרי ט פרסם הודעה בנושא של עומרי ט בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
לא מצאתי בספר הקטן (120 עמודים) דבר כזה לכבות יציאה. האם אתה מכיר את המכשיר? -
עזרה בהגדרת יציאות של eclipse cd7200
עומרי ט פרסם הודעה בנושא של עומרי ט בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
קיימים 2 מגברים שלכול אחד 2 יציאות, פיוניר:130X2 , קנווד:140X2 הקומפ מקדימה מחובר לפיוניר והסאב מחובר לקנווד בגישור. אני לא מבין כל כך בבי וואיר וביאמפ אבל... מה שאני יודע זה שלמערכת יש 3 זוגות RCA - קדמי,אחורי, וסאב - ואני משתמש רק בקדמי וסאב. מכאן שכשאני מגדיר למערכת שהlayout output הוא 4way+sub הוא מחפש להגדיר את האחוריים שאין לי אותם! זה פוגע במספר תחומים - קרוס, אקולייזר,tc,harmonizer,circle surround ,non-fader setting for subwoofer וכו'.. גם במצב -4way לא ניתן לכוון באס טרבל ועוד..מהשב3way כן אפשרי. מקווה שעזרתי לעזור. -
עזרה בהגדרת יציאות של eclipse cd7200
עומרי ט פרסם הודעה בנושא של עומרי ט בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
יותר פשוט שתקרא את ההודעה הראשונה שלי ואז תבין מה מחובר למה ואיפה -
עזרה בהגדרת יציאות של eclipse cd7200
עומרי ט פרסם הודעה בנושא של עומרי ט בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
לא , אני מחבר קומפ קדמי ליציאה אחת וסאב ליציאה שנייה - חסר אחוריים ואין לי מגבר להגביר אותם. בנוסף בשל חוסר הגדרה נכונה של היציאות אי אפשר לבצע את כלל הכיוונים של המערכת כראוי - לדוגמא :אם אני רוצה לכוון את המערכת בצורה אוטומטית ע"י מיקרופון אני בכלל לא יכול בגלל שהוא מחפש את הסאונד מהאחוריים. -
עזרה בהגדרת יציאות של eclipse cd7200
עומרי ט פרסם הודעה בנושא של עומרי ט בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
תודה לכול העונים ...אבל נראה לי שאף אחד לא קרא את ההודעה שלי אלא את ההודעה של אליקו שמתייחס ל-tc בלבד ולא לבעיה הכללית שהצגתי. מקווה שמשהו יוכל לענות לשאלתי המקורית ולא רק על ה-tc עומרי -
עזרה בהגדרת יציאות של eclipse cd7200
עומרי ט פרסם הודעה בנושא של עומרי ט בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
הבעיה היא שאי אפשר להתעלם מיציאה האחורית, כפי שכתבתי כול הכיוונים באוט ובאתר הם על פי הגדרת היציאות!!! -
שלום! לפני מס' ימים הותקנה המערכת שבנושא ברכב שלי. למערכת קיימות 3 יציאות אך אני משתמש רק ב-2. בשל כך לא ניתן לבצע את ההגדרות כראוי. מיותר לציין כי האקולייזר, הטיים קורקשיין והקרוס מושפעים מאופי השימוש ביציאות אלו. במערכת ישנן 2 אופציות להגדרת היציאות - הראשונה היא: 4way+sub(זוג קדמי,זוג אחורי וסאב) והשנייה היא:3way(כלומר סט קומפוננט1 של 3way שמחולק להי,מיד,באס). במערכת שלי אני משתמש בקומפוננט קדמי 2way וסאב מאחורה. העלתי תמונות מהאתר של אקליפס שדרכו אני יכול לעשות את ההגדרות- שימו לב לציורים של הרמקולים ומיקומם. יש לי 2 מגברים שכול אחד הוא 2 יציאות ואני לא מעוניין להחליפם או להוסיף מגבר. אשמח לדעת כיצד אני מתגבר על בעיה זו. בברכה, עומרי
-
עם זה היה העסק שלי הייתי רוצה לתת שרות כזה כמו שקבלתי!
-
בנוסף למערכת... אני כנראה יקפוץ לשם שוב להתקין אזעקה של רב בריח. אני ישמח לחזור לשם!
-
היי כרגע אין לי תמונות, אני יעלה בקרוב. האלפיין - 3339 זהו דגם מאוד ישן אבל מהדברים הטובים שהיו פעם. אותו דבר לגבי המגברים (בני 15 שנה) אבל מוציאים סאונד שאין לו תחליף בעייני. וצ'ינג'ר...סתם בשביל שתמיד יהיו בו את המספר דיסקים האהובים עלי.
-
שלום לכולם! רציתי לשתף אתכם בחווית התקנה שבצעתי ברדיו קיסר באור עקיבא. הגעתי למקום לאחר שחבר המליץ לי בחום. פגשתי את בעל המקום, בחור צעיר סבלני ומאוד נחמד שפשוט נתן לי פתרונות טובים, מחירים טובים והוגנים וכול תמיד בחיוך. ההתקנה כללה: רדיו דיסק eclipse cd7200 2 מגברים - 1 פיוניר והשני קנווד. חיווטים טובים של רוקפורד. סאבוופר. אקולייזר של אלפיין וצ'ינג'ר. העבודה היתה נקייה וטובה, ממש בית מרקחת! הבחור לא חסך בכלום וניגש מייד לעבודה. צריך לזכור, שחצי מהאוטו שלי פורק והורכב בחזרה כמו שהיה ואפילו יותר טוב בכול אופן פשוט נהנתי ורציתי לשתף גם אתכם אמן וכן ירבו מקומות כאלו. בברכה, עומרי
