Jump to content

עומרי ט

  • הודעות

    135
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי עומרי ט

  1. תודה אמיל על התגובה המהירה. אין לי את הדגם הצפציפי של המגבר מאחר והוא ישן מאוד ,בערך 10 שנים הוא עלה לי 4K ש"ח אז..... הוא מגבר מצויין הסאונד שלו מעולה ואני אוהב אותו. כמו שכתבתי מקודם הוא 2 יציאות שכל אחת 130W RMS בברכה עומרי
  2. האם משהו יכול לעזור לי? ביצעתי חיפוש אך לא מצאתי תשובה. תודה מראש עומרי
  3. שלום! יש לי ברכב מגבר ישן של פיוניר (חיה אמיתית) בהספק של 130W +130W ורציתי להתאים לו קומפוננט ....ויש לי התלבטות בין 2 : http://www.sonicelectronix.com/item_7084_MB+Quart+QSD+213.html והשני: http://www.sonicelectronix.com/item_8920_MB+Quart+PVF+213.html נראה לי שמבחינת הרמקול עצמו ה-PVF213 יותר טוב, הוא גם זכה בפרס EISA היוקרתי אבל אני עדיין לא יודע להתאים מבחינת ה-וואט. אשמח אם תעזרו לי עומרי
  4. איתמר , תודה רבה על תגובתך המהירה!!! האם יש לך מושג היכן אני יכול לברר האם ניתן לכייל מכשיר זה? בברכה עומרי
  5. שלום לכולם! אני מעוניין לרכוש HU של ALPINE כנ"ל מחו"ל ..אך יש לי דילמה מסויימת אלפיין 9887R שנמכר באירופה,זכה בפרס EISA ומצויין בנתונים שלו שיש לו MOSFET . באלפיין 9887 (ללא R) לא מצויין בשום אתר שמצאתי האם יש לו MOSFET או לא. 1.האם משהו יודע אם יש הבדלים בין המכשירים או שהם זהים לחלוטין? 2.אם אני רוצה לייבא לארץ מכשיר + ערכת איטום לדלתות של דינמיט + קומפוננט קידמי בעלות כוללת של 900$ כולל משלוח,כמה יעלה לי לשחרר את הסחורה מהמכס? בתודה מראש עומרי
  6. שלום לכולם לאחרונה אני רוצה לבנות באגי מחיפושית. עשיתי חיפוש ומצאתי איזה 1000 הודעות על אנשים שרוצים לבנות באגי-אך עדיין יש לי מספר שאלות.. 1.אם אני לוקח חיפושית ועושה אותה כמו בתמונה המצורפת, זה חוקי- כלומר אני יכול לעבור טסט?- שמעתי שאם זה רכב אספנות אז כן ...האם אני צודק? 2. היכן אני יכול למצוא את תקנות הרישוי בנושא זה? 3.אין לי כוונה לשנות גיר או מנוע פשוט לקחת חיפושית לפרק לה את הפח ושים עליה קיט פיברגלאס (כמו בתמונה). אודה לכולם באם תעזרו לי למצוא את התשובות הברורות לנושא. בברכה עומרי
  7. תודה רבה לכולם! בקרוב אבדוק ואעדכן.
  8. אביב- לא, לא מדובר בחידון בהמשכים. בתחילת השירשור ביקשתי לדעת שאלה מסויימת, לא ביקשתי עזרה באיבחון תקלה. הידית לא בורחת מההילוך אלא פשוט זזה בכל פעם שלוחצים על פדל הגז. בברכה עומרי
  9. ישנם מס' בעיות... אחת מהן היא חופש מוגזם בידית ההילוכים וגם כאשר האוטו בהילוך בזמן נסיעה אם נותנים גז הידית זזה. מדובר בפולו 16V שנת 97 קופה 1.4 ליטר. אביב- אשמח אם תבדוק בספרות שלך לגבי דגם ושנה אלו. בברכה עומרי
  10. עינבל שלום! 1. מדוע את לא פונה ליבואן? 2.של איזה חברה התוסף? בברכה עומרי
  11. ידידיי צודקים! לא לכל המוסכים יש את האפשרות להתחבר לדייהטסו שרייד (קונקטור מיוחד). יש בחולון חשמלאי ונטורה אם אני לא טועה ..קרוב לאולמי פרסטיז'. הוציא לי פעם תקלה מהדייהטסו שרייד שלי (1.3 שנת99) תן קפיצה אליו - אני חושב שהוא יעזור. בברכה עומרי
  12. גילעד שלום לפני שאתה רושם הודעה כדאי שתקרא את כולה. הבחור ציין כי הוא עובד במוסך וינסה לברר שם!!
  13. תודה לירן סליחה שלא הסברתי את עצמי נכון, אני מתכוון לשטאנגות של ידית ההילוכים כלומר גיר. ראיתי פרוייקט מצולם באתר של אחד החברים (לא זוכר את שמו ) שביצע את ההחלפה באימפרזה. יש משהו שיודע האם אלו מוטות ברזל או חוטים ברכב הנ"ל? בברכה עומרי
  14. OK - אוקולון אבל שוב לשאלתי בבקשה - האם כאשר אני תחת הרכב אני ישר רואה את השטאנגות או שצריך לפרק חיפוי מסויים כדי לראות אותם? תודה
  15. שלום בעקבות חיפוש שביצעתי על שטאנגות הגעתי למסקנה שאני צריך להחליף את הגומיות שלהן. ויש לי שאלה.. רציתי לדעת האם כאשר אני מרים את האוטו הנ"ל אני ישר רואה את השטאנגות או שהם מוסתרות? בברכה עומרי
  16. שמחתי לעזור!
  17. קרלוס שלום בכל רכב אוטומטי תקין המצב דומה למה שתארת!! בברכה
  18. שלום WONDERD יצא לי לראות פעם תיקון לפגוש - הפחח הדביק מין רשת בחלק הפנימי של הפגוש ואת הסדק תיקן עם חומר כמו "בונדו" או "קארקיט" ולאחר מכן שייף וצבע את כל הפגוש. בברכה, עומרי
  19. שלום רענן כידוע לי, אם אתה פונה להדר רוזן לגבי ריפוד מסויים יש להם מתפרה שתוכל לסדר לך איזו חלוקה שתבחר. בברכה עומרי
  20. מעוניין גם בתמונות...... קראתי, החכמתי.....כל הכבוד!
  21. תודה לכולם על התשובות .אשקול זאת בכובד ראש.
  22. 1.מוזר שאתה שואל....ברוב הרכבים אין תופסנים לשטיח והם לא מחליקים! 2.כאשר משהו מנסה להבריק את השטיח עם חומר שמנוני כמו סקאיי - בכל פעם שישים את רגליו על השטיח הוא יחליק!!!
  23. שלום לאחרונה אני חושב להתחיל לשפץ מיני מיינור, ויש לי מס' שאלות: האם ניתן לשקם רכב זה מבלי להזמין חלקים מחו"ל? היכן ניתן למצוא חלקים לרכב- האם יש חנויות שעדיין מוכרות חלקים למיני 70-80? ודבר נוסף... אני גר בביניין משותף 15 בתי אב ויש לי חניה פרטית-לא מגודרת או סגורה, האם לדעתכם ניתן לשפץ רכב תחת הביניין? כלומר לא מבחינת השכנים וכו'... אלא האם זה ישים? בתודה מראש, עומרי
  24. האם השפרצת על השטיח ספרי סקאיי או כול חומר שמנוני אחר?
  25. שלום אחת מבעיות של החלקת הילוכים זה עודף שמן גיר. בדוק את מידת השמן גיר כאשר האוטו על מישור, ודווח.
×
×
  • תוכן חדש...