Jump to content

עומרי ט

  • הודעות

    135
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי עומרי ט

  1. האם משהו יודע??
  2. שלום! לפני שנה ביצעו לי במכון הזרקה, אינפוזיה עם שני חומרים ממשפחת BG. מאז כל 10K ק"מ אני מוסיף 44K למיכל הדלק. בעוד מס' ימים אני צריך לבצע טסט לאוטו ורציתי לבצע לו אינפוזיה בעצמי. מעבר למדריך המצולם שיש באתר רציתי לדעת מס' דברים: 1.האם "בריא" לבצע אינפוזיה שוב? 2.איך אני מבצע את האינפוזיה כאשר פרפר המצערת פונה הצידה ולא למעלה? 3.על איזה סל"ד אני צריך להחזיק את האוטו? 4.באיזה מהירות טיפטוף? אשמח לתשובותיכם עומרי ט
  3. שלום! אני לא הייתי שם RTV שקוף רגיל מאחר ועפ"י הרכב חומריו הוא תוקף פח! לכן, האפשרות הפשוטה היא לקנות סיליקון/RTV ייעודי לזיגוג, כלומר כמו שמשתמשים בזגגות רכב. חשוב לזכור שאם תתפשר על חומר פשוט ולא ייעודי...בעתיד אתה עלול לסבול מחלודה באזורים אלו. בברכה, עומרי ט
  4. שלום תומר! ברשותי הסטים המצולמים(1/4,3/8) עלו לי 700ש"ח כולל מע"מ לפני כ-שנה וחצי ,מחנות שנקראת "ל.ג.ו פרו טכניקה" ברח' יצחק שדה 20..ומשהו ת"א. הסטים הנ"ל מצויינים ובהחלט החזירו את ההשקעה בהם. מקווה שעזרתי עומרי ט
  5. שלום לכולם! לאחר העידכון האחרון חלו שינויים בתפקוד הטורים ברכב שלי. הטורים עלו חזרה להיות גבוהים: 1600-1800 בניוטרל , בנוסף כאשר אני נותן קצת גז הטורים מתחילים לעלות ולרדת בצורה מהירה כאילו משהו לוחץ ומשחרר את דוושת הגז. פירקתי את בית המצערת שוב והפעם צילמתי אותו כדי לנסות ולהעזר בחברי הפורום ולהביא לפתירת הבעיה. 1. אני מנסה להבין מהו הקפיץ ומהו תפקידו בתמונה הראשונה. 2. לאחר מכן מצורפות כל התמונות של בית המצערת. 3. אני לא יודע מה עוד לעשות.....אני על סף ייאוש. אשמח לתשובתכם. עומרי ט
  6. נ.ב: תודות רבות לחיים ודוד שעזרו במציאת הבעיה ובפיתרונה.
  7. שלום לכולם! בשעה טובה נפתרה הבעיה!!! לאחר פירוק נוסף של בית המצערת, הבנתי יותר איך הדברים עובדים או אמורים לעבוד. כאשר נסיתי לנשוף לצינור בצד אחד לא יצא אויר מהצד השני. גם בפעם הקודמת ראיתי זאת אל חשבתי כי ה"קפיץ"/"טרמוסטט" שבתוך בית המצערת יפתח כאשר יתחמם. הטבעתי את החלק במים רותחים ו....כלום, כאן נפל האסימון כי הקפיץ אולי לא קשור ויש לי סתימה בתוך "בלוק" בית המצערת. לאחר שימוש בחומרים מסירי אבנית וזז- קל דחפתי לחץ אויר חזק מהקומפרסור שלי, פתאום נשמע קול שיחרור ועפה לה חתיכת גוש אבנית מהצינור. שמחתי כל כך מאחר והבנתי שפה היתה טמונה הבעיה. ניקיתי שוב את בית המצערת והרכבתי אותו חזרה ברכב, בבדיקה ראשונה לא השתנה הרבה, הטורים קצת ירדו אך לא כמו שציפיתי. מקריאה של אחת מהודעות הפורום משהו רשם שאחרי ניקוי בית המצערת שלו הוא היה צריך לאתחל את מחשב הרכב. בהתחלה זה נשמע לי מוזר אך....עשיתי את מה שכתוב בהודעה- לפתוח סוויטצ' שלב אחד לפני הנעה, להמתין במצב זה כ-5 דק' ולאחר מכן לכבות את הסוויטצ' ותכף להניע. פלא פלאים הטורים ירדו משמעותית!!! כרגע לאחר כיוונים הטורים עומדים על : פארינג/ניוטרל: 900-1000 סל"ד , דרייב: 700-800 סל"ד. לסיכום, הבעיה נפתרה ואני מקווה שהודעה זו תעזור בעתיד לעוד חברים (שיבצעו חיפוש בנושא). בברכה, עומרי ט
  8. שלום נסה לראות שמהרדיאטור בחלקו העליון בד"כ יוצא צינור עבה לכיוון המנוע, בד"כ בחיבור הצינור עם המנוע קיים הטרמוסטט. מקווה שעזרתי עומרי ט
  9. שלום תשתדל שכאשר אתה מבצע את הטיפולים ומשקיע זמן ואהבה ברכב, שים לו חלקים מקוריים. אם אין ידך משגת במקורי, נסה למצוא תחליף שיהיה כמה שיותר איכותי. בברכה, עומרי ט
  10. שלום ישנה חברה בארצנו המייצרת ומתמחה באפוקסי על שלל סוגיו : "פולימר גבולות" נסה לקבל ייעוץ, מנסיון הם פשוט מקצוענים ותמיד שמחים לעזור. בברכה, עומרי ט
  11. שלום חברים! אשמח לשתף אתכם בפיתרון לכשאגיע אליו. בברכה, עומרי ט
  12. טוני שלום קשה למצוא ספרות לרכב הנ"ל. יש ספרות בגרמנית אם תרצה - בצע חיפוש תחת השם "נמצאה ספרות", ושם תמצא את מבוקשך. בברכה, עומרי ט
  13. חיים הוא נמצא בדיוק מאחורי מסנן האויר. צרפתי תמונה.
  14. חיים הבנתי....אם כך הבעיה היא בקפיץ זה! תודה רבה על העזרה. עומרי ט
  15. חיים יוד- תודה רבה על ההסבר, אפתח שוב את בית המצערת. כאשר פרקתי את בית המצערת ה"טרמוסטט/קפיץ" היה במצב פתוח כלומר, לא איפשר זרימה. לפי מה שכתבת כאשר הוא קר הוא צריך להיות מקובץ,האם זה נכון? ואולי בקפיץ זה טמונה הבעיה? בברכה, עומרי ט
  16. חיים ראשית תודה. מה זה היחידה הטרמית? פתחי לגורמים את המצערת ואני מנסה להבין למה אתה מתכוון, אשמח אם תפרט יותר. האם יש תרשים של בית המצערת במקום כל שהוא? בברכה, עומרי ט
  17. חיים ודוד שלום! פירקתי כבר את בית המצערת וביצעתי לו ניקוי יסודי. אם אני נושף אויר בצינור נוזל עליון אני מרגיש חסום (האויר לא יוצא מצד שני). כאשר פתחתי את המצערת הבחנתי כי יש שם קפיץ כמו תרמוסטט, הנחתי כי רק כאשר עוברים מים חמים הוא נפתח ואז עובר נוזל/אויר. האם אני טועה? האם הבעיה יכולה להיות באטמים של המצערת? (בריחת/כניסת אויר). אם כן , היכן ניתן להשיג סט אטמים למצערת? בברכה, עומרי ט
  18. דוד- כיצד אדע מה טמפ' המים/חיישן? אשמח לתשובתך עומרי ט
  19. תודה רבה דניאל! עכשיו כשהפרוייקט מופיע שם יותר חברים יחשפו אליו. בברכה, עומרי ט
  20. חיים שלום 1.ישנה הודעה שרשמתי לפני מס' ימים "נמצאה ספרות לדייהטסו", בצא חיפוש עפ"י שם זה ותמצא את ההודעה עם פירוט בנושא. 2.אין לי ידע רציני ברכב...פשוט כלים טובים, זוג ידיים טובות (ברוך השם) והרבה הרבה רצון ואהבה ללמוד. בברכה, עומרי ט
  21. דוד שלום לפני כ- שבועיים הוחלף מסנן דלק. איך מבצעים את הבדיקה שרשמת והיכן נמצא החיישן? יש לי אמפרמטר ולפי הודעתך הבנתי שאני צריך לכוון אותו לאום, אבל מה פרוש המעלות? מה קורה אם התוצאות בפועל לא יהיו כפי שציינת? על מה זה מעיד? אשמח אם תענה לי בברכה, עומרי ט
  22. שמוליק - ראשית תודה, אוכל להסביר מה שתרצה על כל תמונה שתבחר. לא פרטתי ליד כל תמונה בשל קשיי העלאה לפורום (מס' רב של תמונות). הדגשתי כי אשמח לעזור לכול אדם בפורום זה בנושא הטיפול וכיצד ביצעתי אותו ביתר פירוט. שנית,פניתי לאיציק מס' פעמים בפרטי אך ללא מענה!!! בברכה, עומרי ט
×
×
  • תוכן חדש...