שלום לכולם!
הנני חדש בפורום זה,וראשית רציתי לומר שזה אחד הפורומים
הטובים ביותר שראיתי עד כה!!!
ולשאלתי...
אני לא מוצא באימיול או דרך האינטרנט-מניואל גייד שיתאר לי שלב אחרי שלב
איך לפרק,לתקן,להרכיב,לשפץ,לטפל וכו... את האוטו שלי.
סוזוקי בלנו 98 1600 210K ק"מ נמצא בבעלותי כ-שנה
התחלתי לטפל בו בעצמי...טיפול 10K + רצועות משאבת הגה ואלטרנטור
ופשוט התאהבתי!
יש לי חוש טכני ואהבה לדבר אבל ידע עוד אין כולכך!
לכן אשמח באם תעזרו לי למצוא משהו מתאים שאוכל ללמוד ממנו.
תודה עומרי