Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ליסינג וקנסות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8351 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי 100 שקל חניה, ואני רוצה לשלם בלי להגיד להורים,

יש אפשרות לשלם בדואר בעצמי פשוט?

משרד הרישוי שו לח אישור על תשלום או משהו בסגנון?

הרכב הוא מהעבודה של אבא שלי, האם הם קיבלו את הקנס או שברגע שאני משלם את מה שהוצמד לחלון נגמר הסיפור?

 

חברת הליסינג מודיעה למעביד?

תודה..

פורסם

בקנסות שנשלחים בדואר, המשטרה שולחת את הקנס לחברת הליסינג (שעל שמה רשיון הרכב) וחברת הליסינג שולחת את הקנס או ללקוח (שחתם איתה חוזה) או לחברה שברשותה הרכב שעבר את העבירה. על חובת החברה להעביר את הדו"ח אל בעל הרכב או מי שעשה בו שימוש בזמן ביצוע העבירה.

 

אם הקנס לא נשלח בדואר והורדת אותו משמשת הרכב לרוב לא נשלח שום תזכיר לאף מקום אלא אם לא שולם הקנס.

 

שלם אותו בבנק הדואר, לסל וחסל.

 

(רק רציתי לציין שאני לא רואה שום סיבה שתרצה להסתיר את העניין מההורים שלך. אני מאמין שגם הם קיבלו מתישהו דו"ח על חנייה, זאת לא עבירה ברת מיתה... חוץ מהסיכוי שאתה בן 12, אם זה המצב קבל ביטול על כל הכתוב בסוגריים... :roll: )

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

לי היה מקרה דומה שקיבלתי דו"ח ביד משוטר בעודי נוהג על הפוקוס ליסינג של אימי.

 

קפצתי לדואר ושילמתי, וזהו זה :o

פורסם
מה בנוגע למהירות?

 

אם לא רוצים לשלם :twisted:

 

אם זה דו"ח שנמסר ביד - לא קשור אם זה רכב מליסינג או השכרה, הדו"ח הוא לנהג.

 

אם זה צילום - מגיע בדואר לחברת הליסינג שמעבירה לחברה בה הבנאדם עובד - כדאי לשלם וכך לחמוק מהנקודות.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

בפורום המשכן בתפוז נאמר לי שברגע שהדוח הוצמד לשמשה תשלח הודעה לבעל הרכב, קרי חברת הליסינג

מישהו יודע מה מקור הבילבול?

תודה.

פורסם
בפורום המשכן בתפוז נאמר לי שברגע שהדוח הוצמד לשמשה תשלח הודעה לבעל הרכב, קרי חברת הליסינג

מישהו יודע מה מקור הבילבול?

תודה.

 

אם לא שלמת תישלח הודעה. אם שלמת - אין הודעה.

×
×
  • תוכן חדש...