Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8358 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום הכנסתי את התוסף למיכל-עומד קצת מעל הרבע והתחלתי לנסוע-השיפור הוא הכמעט במיידי-הסחיבה עם מזגן בעליות השתפרה במעט וגם בתאוצה בעליות ובכלל בנשימה של המנוע בסל"ד גבוה.... עשיתי כמה סיבובים בסל"ד גבוה שהחומר יזרום טוב במנוע :D .

 

נחכה ונראה מה יהיה עוד יום יומיים....

 

רועי

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם
היום הכנסתי את התוסף למיכל-עומד קצת מעל הרבע והתחלתי לנסוע-השיפור הוא הכמעט במיידי-הסחיבה עם מזגן בעליות השתפרה במעט וגם בתאוצה בעליות ובכלל בנשימה של המנוע בסל"ד גבוה.... עשיתי כמה סיבובים בסל"ד גבוה שהחומר יזרום טוב במנוע :D .

 

נחכה ונראה מה יהיה עוד יום יומיים....

 

רועי

 

לזה אני קורא אפקט פסיכולוגי חיובי... :D

 

מה זה התוסף הזה ?

למה הוא טוב ?

 

תוסף 44K של BG מנקה פיח בצילינדר מומלץ להישתמש פעם ב 50K

 

הרמן.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

לניקוי פיח-רק פעמיים-שלוש פעמים תוסף של פיג'ו לניקוי מזרקים בגלל שנדלקה המנורה של הממיר הקטליטי כשהאוטו היה חדש-שנתיים.

 

במשך 5 שנים רצופות אמא שלי נסעה עם האוטו כל בוקר כק"מ-שתיים בלי לחמם את המנוע כל צד לעבודה עם מזגן בחורף ובקיץ בלי לחמם את המנוע...

 

המנוע אוכל 1-8 לעיתים 1-7 עם מזגן בעיר :!:

 

אין ספק שהמנוע מלא במשקעים בפנים!!

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

גם אני אתמול שמתי את הקיי44 במיכל דלק כשהוא עומד על קצת פחות מחצי...

היה נדמה לי שהנסיעה חלקה יותר, הכל פסיכולוגי... :roll:

הדבר היחיד שבאמת קרה, זה שסל"ד הסרק בהתנעה הראשונית לאחר ההוספה, היה קצת לא יציב ולאחר כמה דקות נסיעה התייצב...

חוץ מזה שום דבר לא שונה, לדעתי לפחות :roll:

פורסם

תמיד טענתי ואני עדייין טוען שיש ב44K איזשהו אוקטן בוסטר.

 

גם אני הרגשתי שיפור בעלייה בסל"ד, השיפור הורגש רק עד שנגמר המיכל דלק.

 

קונספירציה! :idea:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

פעם היה פה תרד עם תמונות שמראה בסוף את הענן הלבן שיוצא מהאגזוז .......

אני לא מצאתי לאחר חיפוש מישהו יכול לסייע ?

"החיים קשים. הם קשים יותר אם אתה טיפש"

פורסם
פעם היה פה תרד עם תמונות שמראה בסוף את הענן הלבן שיוצא מהאגזוז .......

אני לא מצאתי לאחר חיפוש מישהו יכול לסייע ?

 

ענן לבן !? ספר לי על מה מדובר, שאני לא יהיה מופתע כשזה יקרה! :shock:

פורסם

:lol:

אם אינני טועה זה היה לאחר ההנעה הראשונית עם החומר בפנים כלומר .........זו למעשה הפליטה של כל הפיח והגועל נפש שהתוסף אמור לנקות

 

מישהו יכול לעזור למצוא את השרשור המדובר?

"החיים קשים. הם קשים יותר אם אתה טיפש"

פורסם

אני עם אביעד ובנוסף, קרץ לי באוטו דיפו המבצע של המנקה אינג'קטורים של STP ,

שניים ב-20, אז הלכתי על זה.

רוקנתי אחד מהם למיכל חצי מלא , ונסעתי נסיעה רגילה (כלומר חזקה)

ואני חייב לציין שמורגש שיפור בשני דברים:

א) האוטו יוצא מרמזורים כמו חץ מקשת ולא מגמגם לפעמים כמו שהיה פעם

ב) יציבות הסל"ד בניוטרל ... קודם לכן זה היה קצת רוקד. עכשיו הכל בסדר.

 

לסיכום : שווה 10 שקלים...

לעומת זאת, לא הייתי משקיע את ה65-70 שקל שעולה ה BG44K

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...