Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8359 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשהחלפתי את הקמשפט, הווה אומר הרמת ראש מנוע מצב תאי השריפה היה מושלם

ממש הבריקו ללא פיח כנ"ל בראשי הבוכנות.

וזה במנוע שעבר 100K ק"מ, אני משייך זאת לשימוש ב-44K (מספיק פעם ב-30K) גם המכונאים מסביב היו בדיעה שזה מאד חריג לפרק ראש מנוע ולמצוא אותו במצב כזה.

 

אותה דיעה בדיוק שוררת במוסכי אופנועים מובילים, שוב רק מניסיון.

 

הציפיות שלכם גבוהות מדי, יש להשתמש בחומר בתבונה אחת ל.. הרבה ק"מ וזהו.

לידיעה, פיח שמצטבר בתאי השריפה מעלה את יחס הדחיסה ודווקא הסרתו מחזירה את יחס הדחיסה לרמות התקינות (נמוכות יותר) זה יכול אף להתבטא בירידה בביצועים במנוע בריא שיכול לשאת יחס דחיסה גבוהה.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

שהחומר K-44 במנועים שנוסעים טוב מוריד את יחס הדחיסה זה סותר את מה שהרבה אנשים אמרו פה. בעצם הוא מנקה את הפיח וכך ,עולה יחס הדחיסה משמע ביצועים גבוהים יותר. ואתה אמרת שהסרת הפיח מורידה את יחס הדחיסה לא? מישהו יכול לעשות לי סדר בבלאגן כאן כי לא הבנתי, ועוד משהו יש לי סוזוקי באלנו שנת 96 ,אוטומטית ,110 אלף קילומטר, והאוטו נוסע טוב מאוד. השאלה שלי היא ככה אם אני אשתמש בתוסף יש סיכוי שהוא יוריד לי בביצועים? ואיך אני יודע שאני יכול להשתמש בתוסף בלי שיגרם נזק? תודה לעוזרים

פורסם

הקשר בין פיח ליחס דחיסה -

יחס דחיסה הוא היחס בין נפח הצילינדר כשהבוכנה בנקודה הכי תחתונה והנפח בנקודה הכי עליונה. כלומר - בכמה האויר נדחס. כשאומרים יחס של 1:9 אז זה אומר שהאויר נדחס על ידי הבוכנה לתשיעית מנפחו.

עכשיו - אם מצטבר לך פיח בראש המנוע, הנפח למעשה קטן במקצת. ואז מה שקורה הוא שיחס הדחיסה עולה במעט. כשיחס הדחיסה עולה, הביצועים עולים אך גם הסיכוי לצילצולים במנוע.

אז אם ניקית את הפיח, למעשה יחס הדחיסה יחזור לזה שהמנוע תוכנן אליו, ובמידה והיה לך שיפור ביצועים קטנטנון מהצטברות פיח הוא יעלם.

זה הכל - זה לא שתרגיש ירידה משמעותית בכח המנוע.

פורסם
כשהחלפתי את הקמשפט, הווה אומר הרמת ראש מנוע מצב תאי השריפה היה מושלם

ממש הבריקו ללא פיח כנ"ל בראשי הבוכנות.

וזה במנוע שעבר 100K ק"מ, אני משייך זאת לשימוש ב-44K (מספיק פעם ב-30K) גם המכונאים מסביב היו בדיעה שזה מאד חריג לפרק ראש מנוע ולמצוא אותו במצב כזה.

 

אותה דיעה בדיוק שוררת במוסכי אופנועים מובילים, שוב רק מניסיון.

 

הציפיות שלכם גבוהות מדי, יש להשתמש בחומר בתבונה אחת ל.. הרבה ק"מ וזהו.

לידיעה, פיח שמצטבר בתאי השריפה מעלה את יחס הדחיסה ודווקא הסרתו מחזירה את יחס הדחיסה לרמות התקינות (נמוכות יותר) זה יכול אף להתבטא בירידה בביצועים במנוע בריא שיכול לשאת יחס דחיסה גבוהה.

עקרונית זה נכון, אבל הצטברות של פיח יוצרת המון תופעות שליליות כגון אובדן אטימה של השסתומים והרינגים, דטונציה - שזה הצתה מוקדמת של התערובת עקב התלהטות הפיח המצוי בחלל הצילינדר.

כל אלו גורמים לירידה דרסטית בביצועי המנוע ויעילותו.

×
×
  • תוכן חדש...