Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משחק ההצהרות!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7173 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני ימשיך את נושא האופניים:

 

אני מעדיף אופניים על כל רכב ספורט אחר

 

הסיבות:

באופניים שורפים קלוריות.

יותר בריא.

יותר זול.

לא מזהם (אלא אם אכלת שעועית לארוחת צהרים של אתמול...)

ספורט מתפתח לאחרונה בארץ, ויש מלא סינגלים מדהימים.

 

וסיבה אחרונה: סינגל-טראק בארי!

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני מעדיף תחבורה ציבורית על פני רכב פרטי

למה?

 

נמאס לי לנהוג.

יותר כיף להנות מהנוף של ירושלים ברוגע ולא להתעסק בנהיגה.

אפשר גם להנות מהדרך וגם לאכול ארוחה משביעה.

 

ושלא תחשבו שאני לא עושה את זה..

פורסם

נושא רלוונטי מהימים האחרונים.

 

אני מעדיף מיני קופר על קליאו ספורט ANY DAY.למה ?

כי מי שעיצב את הקליאו זכאי למאסר עולם .

כי מי שעיצב את המיני זכאי לגן עדן .

כי מי שתיכנן את ההתנהגות של המיני עושה את זה כנראה הכי טוב בעולם .

כי לא בא לי להרגיש כמו פרדי קרוגר שאני מחזיק הגה של קליאו (וכי אני לא בן אדם של כיסויי הגה).

פורסם

ננסה גם.

 

אני מעדיף את הקליאו ספורט על בוגאטי ויירון.

למה? כי אני לא אוהב רמאים שמקצרים את הדרך.

כי נמאס לי לראות ב-10/15 שנים האחרונות איך נעלמה היצירתיות.

איך במקום לשקיע במנוע, דוחפים טורבו.

איך במקום לייצר מכונית על מאפס, פשוט לוקחים שני מנועים גדולים מחברים אותם ונוסעים.

נעלם הרגש.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

"אני מעדיף מנוע 8 שסתומים על 16 שסתומים" כי עם כל האהבה שלי להספק, אני יותר אוהב מומנט.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני מעדיף סובארו ג'אסטי על פיאט אונוסיבות:

1)כי אתמול קניתי אחת

2)כי האונו מגלמת את כל מה שרע במכוניות כיום: קופסת שימורים עם גלגלים

3)כי הג'אסטי "אמורה להיות" יותר אמינה.

4)כי נהגתי אתמול על 5 ג'אסטי ו4 אונו, בניסיון לקנות אוטו, וכל האונו היו מזעזעות למדי.

5)כי לג'אסטי יש מנוע של 3 צילינדרים וגלגלים של 12 אינץ', וזה נתון ממש חמוד.

6)כי את האונו עדיין מייצרים ומוכרים בדרום אמריקה (!), ולא נתנו לה למות עם כבוד.

7)כי... כי... ככה! אני לא סובל את האונו!

פורסם

אני מעדיף סאנייאנג רודיוס על פני רנו סניקסיבות:

 

1)כי יש לי חוש הומור מפותח

2)כי יש לרודיוס מנוע של מרצדס

3)כי לרודיוס יש מראה של אוטובוס 2 קומות (למעשה, מזוויות מסויימות, גם הסניק..)

4)כי אם יש לי תאונה עם הרודיוס, המראה שלו ישתפר, ולא כך עם הסניק

5)כי אני אוהב לראות את המבט של אנשים כשהם רואים משהו ממש ממש מגעיל

6)כי לפעמים, הגודל כן קובע

7)כי אם היה לי רודיוס, החברה שלי לא הייתה מבקשת ממני אותו כדי ללכת לסופר

8)בגלל המוזיקה... (פרסומת סמויה לגלגל"צ)

9)כי אי אפשר לאבד רודיוס בחניה. רק צריך לחפש צעקות של אנשים מבועתים.

10)כי הרודיוס נותן לי הרגשה שכולם דתיים פתאום, כששומעים ברחוב "אלוהים אדירים!" כשהוא עובר

11)כי הייתה לי ילדות קשה

12)כי העיניים שלי הם כבר לא מה שהם היו קודם

13)כי אני גם מעדיף דאצ'ה דלתא על רנו 12, כך שיש לי טעם רע באופן כללי

Rodius1.jpg

Rodius2.jpg

Rodius3.jpg

פורסם

אני מעדיף אימפרזה WRX/STI ספורטוואגן על אימפרזה WRX/STI רגילה (4 דלתות)

 

 

 

למה?

* כי לא צריך להתעסק בדילמה אם להוריד את הספויילר או לא.

* כי הספורטוואגן יותר שימושית.

* כי היא יותר יפה ומיוחדת.

* כי היא כנראה מתנהגת טוב יותר.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

אני מעדיף טנדרים.

ומה שיותר גדול - יותר טוב.

ועדיף בנזין V8 על דיזל 4 ציל'.

 

כי אתה אף פעם לא צריך לבקש הובלה.

כי הקטנוע נכנס בארגז, ואז כשצריך טיפול לאחד מהם אתה לא נשאר בלי רכב.

כי הזנב מחליק מה-זה בקלות.

כי אתה יכול לשכנע את עצמך שזה רכב עבודה, ולא סתם משהו ענק ובזבזני שהורס את הסביבה.

כי אפשר להגביה אותו ולשים צמיגי "37 והוא יראה טוב.

כי אפשר להנמיך אותו ולשים צמיגים בחתך 35 על ג'נטים "20 והוא יראה טוב.

כי לכל אחד מותר, ואף רצוי, שתהיה סטייה אחת לפחות.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם

אני מעדיף דייהו סופר רייסר96 על פני קאדילק CTS 2006

הסיבה:

מהדייהו אני מצפה שתסע כמו עגלה!

ישראל: המדינה היחידה שבה העשירים הם בשמאל הסוציאליסטי,

העניים בימין הקפיטליסטי והמעמד הבינוני משלם הכול :x

פורסם

אני מעדיף קליאו ספורט Mk1 על פני BMW 328Ci אוטומטית

 

למה?

כי הגיר האוטומטי מסרס

כי יש ל-BMW יותר מדי אחיזה

כי ה-BMW מדי

כי יתרון ההנעה האחורית עם גיר אוטומטי ארוך מדי הוא בעיקר תיאורטי

כי יותר כיף עם התזזיתיות של הקליאו

כי האחזקה של ה-BMW יקרה

כי בניגוד לרב המשתמשים כאן אני באמת עשיתי את הבחירה הזו...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני מעדיף כל ג'יפ/ מיני-וואן ,יוקרתי ומהיר ככל שיהיה, אפילו אם מדובר במשהו כמו פורשה קאיין, מאשר כל מכונית כביש ,פשוטה ככל שתיהיה, כמו סקודה אוקטביה או מאזדה לאנטיס.

 

סיבות?

* הכי כיף לשבת גבוה.

* תשומת לב וניכור עיניים.

* ככל שתהיה גדול יותר בכביש, ככה יכבדו (יפחדו?) אותך (ממך?) יותר.

* במקרה של תאונה, הסיכויים לצאת ללא פגיעות גבוהים מאוד לעומת פיאט אונו קטנה וחסרת כל אמצעי בטיחותי חוץ מחגורות.

* נהיגה ברכב גדול היא הנהיגה שגורמת לי הכי הרבה הנאה: אתה הכי גדול על הכביש, אף אחד לא יעיז לחתוך אותך כשתדהר אליו, פשוט כיף, אין מילים לתאר...

Xbox12341

פורסם

אני מעדיף הנעה אחורית חזקה, ידנית וספורטיבית על אופניים.

 

סיבות?

לא בא לי לדווש.

אם אני עושה פתיחות מול אופניים אני לוקח אותו בלי בעיה.

דריפטים עם אופניים אפשר לעשות רק תחת בלימה של הגלגל האחורי.

דריפטים עם הנעה אחורית אפשר לעשות גם תחת כוח.

כי למות שמן זה למות מאושר.

פורסם

אני מעדיף סובארו אימפרזה 2000 על פרארי 365 מודנה.

הסובארו הרבה יותר אמינה, הרבה יותר זולה לתחזוקה.

שלא לדבר על עלויות הביטוח, צריכת הדלק... הכל בעצם זול יותר.

 

פייר, מי בכלל צריך פרארי בכבישים של הארץ? :lol:

172

פורסם

אני מעדיף פורד פוקוס mk2 ליסינג על פני אלפא סוד 1983

 

סיבות :

  • יש לי את שתיהן. עם כל הרצון הטוב והנוסטלגיה, ההיגוי של הפוקוס לא פחות טוב מהסוד.
  • יש לפוקוס מזגן
  • אני לא משלם על הדלק של הפוקוס
  • ולא על התיקונים
  • בפוקוס אני יכול לזרוק גיר של אלפא בבגאז', שמטפטף שם שמן שבועיים. את ההפך אני לא עושה :razz:

הדרעק הוא שהפוקוס אוטומטית ואין לה נשמה: שם האלפא מנצחת בגדול.

 

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 


×
×
  • תוכן חדש...