Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7175 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים,

ב205 שלי המפשיר אדים האחורי לא עובד.

בדקתי פלוס ומינוס ושניהם עובדים בלחיצת הכפתור,

ככה שכנראה שיש קרע בין הפסים.

 

לפי מה שידוע לי, אופן העבודה הוא שהפלוס מתחבר עם המינוס ונוצר קצר אשר מחמם את החוטים - מה שגורם להפשרת האדים.

 

אני רוצה לחדש את המפשיר אדים..

השאלה היא איזה חוט צריך להריץ בין הפלוס למינוס?

הרי ברור לי שחוט חשמל רגיל סתם יעשה קצר לא נעים...

 

אשמח לקבל תשובות,

תודה.

פורסם
ככה שכנראה שיש קרע בין הפסים.

כאשר יש קרע בין הפסים רק אותו פס אינו עובד.

באיזה מקום ואיך בדקת ש ה+ וה- עובדים בלחיצת כפתור?

פורסם

אני משער שהפס הוא מקבילי כמו רוב המכוניות.

אבל אם הקרע הוא באחד הצדדים, מה שמחזיק את הפסים אז כנראה הוא הגורם לבעיה.

כפי שאמר שמר, תלוי במיקום הקרע.

פורסם

אם הוא אמר שמפשיר האדים לא עובד-כנראה יש נתק במוליך המרכזי המפשיר.

אחרת הוא היה אומר שחצי חלון מופשר וחצי לא.

פורסם

בדקתי פלוס ומינוס.. יש

 

אני לא מבין איך חצי מהמפשיר אמור לעבוד אם צד אחד מעביר פלוס והשני מינוס..

אם יש נתק באחד הפסים אז לא עובר חשמל מצד אחד לשני...

 

אלא אם כן המפשיר אדים לא פועל ככה בכלל..

פורסם

זה עובד בצורה מקבילית.

לא יצא לך לראות אף פעם מפשיר אדים שפועל חלקית??

(שנים שלוש קוים לא מופשרים?)

רד היום בלילה לאוטו כאשר יש על השמשה אדים...תדליק את המפשיר ותגיד מה ראית אחרי 10 דק'.

אם ראית שיש זרם בשני בקטבים אתה תראה בדיוק איפה המפשיר עובד ואיפה יש לך נתק.

פורסם

בדקת שיש 12 וולט בשני צידי של המפשר?

 

תבדוק גם את החיווט למעלה, איפה שהדלת נסגרת.

 

 

אין קצר בין פלוס למינוס, יש בניהם גוף חימום בעל התנגדות מסוימת,

 

עם תקצר בעזרת חוט רגיל, תשרוף את הנתיך.

×
×
  • תוכן חדש...