Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8364 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום... אני מתגייס מחר לקרבי.

 

רציתי לדעת מה ההמלצות שלכם לגבי מה לעשות עם הרכב בזמן שאני לא יהיה בסביבה. כל כמה זמן צריך להתניע (ההורים) האם עדיף שיעשו מידי פעם גם סיבובים על האוטו. האם כדאי לקנות כיסוי או שחניה מתחת צל מספיקה?

 

הייתי שמח אם תפרסו לפני את כל מה שעולה בדעתכם בקשר לזה

פורסם

הכי טוב לשמירה ארוכת טווח על רכב עומד:

להעלות את הרכב על בלוקים או כל דבר שיוריד את הלחץ מהגלגלים.

שיחרור הנדברקס

ניתוק מצבר

שמנים ונוזלים למקסימום

דלק - מלא

כיסוי כמובן

 

אם אין אפשרות לנ"ל

התנעה אחת לשבוע/שבועיים וסיבוב של חצי שעה, ללא הסיבוב חבל על ההתנעה כי הרכב לא יטען ויתרוקן לו המצבר.

פורסם
הכי טוב לשמירה ארוכת טווח על רכב עומד:

להעלות את הרכב על בלוקים או כל דבר שיוריד את הלחץ מהגלגלים.

שיחרור הנדברקס

ניתוק מצבר

שמנים ונוזלים למקסימום

דלק - מלא

כיסוי כמובן

 

אם אין אפשרות לנ"ל

התנעה אחת לשבוע/שבועיים וסיבוב של חצי שעה, ללא הסיבוב חבל על ההתנעה כי הרכב לא יטען ויתרוקן לו המצבר.

 

 

נגיד וכן יתניעו אותו פעם ביומיים, אפשר ללחוץ קצת זמן לטורים גבוהים בשביל ההטענה של החשמל? (אחרי שמחכים שהמנוע יתחמם כמובן)

 

האם החוסר נסיעה בו גורמת לדפקטים בשאר המכלולים?

פורסם

לפי דעתי לא שווה להחזיק את הרכב.

הרי בתור חייל קרבי אתה תחזור הבייתה

ליומיים כל שבועיים או שלושה(במקרה הטוב).

אני לא רואה שום סיבה שפוייה שבישבילה תשבית את הרכב לשבועות.

אלא אם כן אתה מפוצץ כסף...אם אתה כן,שכח מה שאמרתי,כסה אותה

טוב,דאג שיניעו אותה פעם פעמיים בשבוע,אולי גם לעשות עליה

סיבוב למתיחת איברים מדי פעם.

Rikshanoam-R

פורסם
לפי דעתי לא שווה להחזיק את הרכב.

הרי בתור חייל קרבי אתה תחזור הבייתה

ליומיים כל שבועיים או שלושה(במקרה הטוב).

אני לא רואה שום סיבה שפוייה שבישבילה תשבית את הרכב לשבועות.

אלא אם כן אתה מפוצץ כסף...אם אתה כן,שכח מה שאמרתי,כסה אותה

טוב,דאג שיניעו אותה פעם פעמיים בשבוע,אולי גם לעשות עליה

סיבוב למתיחת איברים מדי פעם.

 

 

נועם גם אתה חייל נכון?

 

אם כן אז למה אתה מחזיק את הרכב?

פורסם
לפי דעתי לא שווה להחזיק את הרכב.

הרי בתור חייל קרבי אתה תחזור הבייתה

ליומיים כל שבועיים או שלושה(במקרה הטוב).

אני לא רואה שום סיבה שפוייה שבישבילה תשבית את הרכב לשבועות.

אלא אם כן אתה מפוצץ כסף...אם אתה כן,שכח מה שאמרתי,כסה אותה

טוב,דאג שיניעו אותה פעם פעמיים בשבוע,אולי גם לעשות עליה

סיבוב למתיחת איברים מדי פעם.

 

קודם נראה איך יסתדר כשאני בצבא...

בינתיים אני מחזיק את האוטו כי זאת ההנאה שלי וזה מה שבחרתי ויש לי מספיק כסף להחזיק אותו.. אולי בכל מקרה אתה צודק שזה טיפשי להחזיק אוטו בקרבי אבל את זה אני אראה בהמשך..

פורסם
לפי דעתי לא שווה להחזיק את הרכב.

הרי בתור חייל קרבי אתה תחזור הבייתה

ליומיים כל שבועיים או שלושה(במקרה הטוב).

אני לא רואה שום סיבה שפוייה שבישבילה תשבית את הרכב לשבועות.

אלא אם כן אתה מפוצץ כסף...אם אתה כן,שכח מה שאמרתי,כסה אותה

טוב,דאג שיניעו אותה פעם פעמיים בשבוע,אולי גם לעשות עליה

סיבוב למתיחת איברים מדי פעם.

 

 

נועם גם אתה חייל נכון?

 

אם כן אז למה אתה מחזיק את הרכב?

 

 

נעם לא חייל , אבל אני חייל אז מה זה משנה ...

מי שחייל לא יכול להחזיק רכב?

פורסם
לפי דעתי לא שווה להחזיק את הרכב.

הרי בתור חייל קרבי אתה תחזור הבייתה

ליומיים כל שבועיים או שלושה(במקרה הטוב).

אני לא רואה שום סיבה שפוייה שבישבילה תשבית את הרכב לשבועות.

אלא אם כן אתה מפוצץ כסף...אם אתה כן,שכח מה שאמרתי,כסה אותה

טוב,דאג שיניעו אותה פעם פעמיים בשבוע,אולי גם לעשות עליה

סיבוב למתיחת איברים מדי פעם.

 

 

נועם גם אתה חייל נכון?

 

אם כן אז למה אתה מחזיק את הרכב?

 

 

נעם לא חייל , אבל אני חייל אז מה זה משנה ...

מי שחייל לא יכול להחזיק רכב?

 

תסלח לו , הוא התכוון לקרבי ;) .. ת'יודע... צנחנים וכזה ;)

פורסם
לפי דעתי לא שווה להחזיק את הרכב.

הרי בתור חייל קרבי אתה תחזור הבייתה

ליומיים כל שבועיים או שלושה(במקרה הטוב).

אני לא רואה שום סיבה שפוייה שבישבילה תשבית את הרכב לשבועות.

אלא אם כן אתה מפוצץ כסף...אם אתה כן,שכח מה שאמרתי,כסה אותה

טוב,דאג שיניעו אותה פעם פעמיים בשבוע,אולי גם לעשות עליה

סיבוב למתיחת איברים מדי פעם.

 

 

נועם גם אתה חייל נכון?

 

אם כן אז למה אתה מחזיק את הרכב?

 

 

נעם לא חייל , אבל אני חייל אז מה זה משנה ...

מי שחייל לא יכול להחזיק רכב?

 

 

לפי מה שנועם אמר לחייל לא כדאי להחזיק רכב.

 

לא משנה בכלל חשבתי שהוא חייל

פורסם

תראה, קודם כל תתגייס, תראה לאן אתה מגיע.

וגם בתור חייל קרבי ייצא לך לצאת הביתה כמה פעמים במשך ה-3 שנים הקרובות...

כלומר - אתה תצא פעם בשבועיים שלושה בהתחלה ולאט לאט זה ישתפר. ובינתיים אם ההורים שלך או חבר שאתה סומך עליו יכול לקחת את האוטו לסיבוב של איזה עשר דקות רבע שעה פעם בשבוע, זה יספיק.

רק תקפיד שהאוטו יחנה במקום מוגן ורצוי מכוסה.

 

אם לא - תמיד תוכל למצוא מישהו בפורום שישמח לקבל את האוטו ל-3 שנים ולהחזיר אותו עם מיכל מלא...

פורסם

לא corsa,אני לא חייל כבר חמישה

חודשים נפלאים,יעידו על כך השיער ותנוך האוזן השמאלית שלי.

 

גם כשהייתי בצבא החזקתי רכב,אך אני אינני דוגמא,מפני

שתנאי השירות שלי(חמש ימים בבסיס תשע ימים בבית ובחמש ימים יצאתי

מהבסיס בשעה אחת בצהריים)איפשרו לי לעבוד בזמן השירות.

עם זאת היה לי קשה מאוד להחזיק את הרכב,בבנק הייתי במינוס תמידי,וזאת

עוד עם עזרת ההורים.

בנוסף לכך הבסיס ששירתתי בו נמצא במרחק חצי שעה נסיעה מביתי,אז

כך שתמיד האיי איקס היתה לידי(אני מפחד להשאיר אותה ללא השגחה).

Rikshanoam-R

פורסם
לא corsa,אני לא חייל כבר חמישה

חודשים נפלאים,יעידו על כך השיער ותנוך האוזן השמאלית שלי.

 

גם כשהייתי בצבא החזקתי רכב,אך אני אינני דוגמא,מפני

שתנאי השירות שלי(חמש ימים בבסיס תשע ימים בבית ובחמש ימים יצאתי

מהבסיס בשעה אחת בצהריים)איפשרו לי לעבוד בזמן השירות.

עם זאת היה לי קשה מאוד להחזיק את הרכב,בבנק הייתי במינוס תמידי,וזאת

עוד עם עזרת ההורים.

בנוסף לכך הבסיס ששירתתי בו נמצא במרחק חצי שעה נסיעה מביתי,אז

כך שתמיד האיי איקס היתה לידי(אני מפחד להשאיר אותה ללא השגחה).

 

 

דווקא אני גר בקריית בן גוריון ורואה את האוטו שלך חונה הרבה מתחת לבית

 

יש לך אוטו מאוד יפה :wink:

×
×
  • תוכן חדש...