Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8364 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא corsa,אני לא חייל כבר חמישה

חודשים נפלאים,יעידו על כך השיער ותנוך האוזן השמאלית שלי.

 

גם כשהייתי בצבא החזקתי רכב,אך אני אינני דוגמא,מפני

שתנאי השירות שלי(חמש ימים בבסיס תשע ימים בבית ובחמש ימים יצאתי

מהבסיס בשעה אחת בצהריים)איפשרו לי לעבוד בזמן השירות.

עם זאת היה לי קשה מאוד להחזיק את הרכב,בבנק הייתי במינוס תמידי,וזאת

עוד עם עזרת ההורים.

בנוסף לכך הבסיס ששירתתי בו נמצא במרחק חצי שעה נסיעה מביתי,אז

כך שתמיד האיי איקס היתה לידי(אני מפחד להשאיר אותה ללא השגחה).

 

 

דווקא אני גר בקריית בן גוריון ורואה את האוטו שלך חונה הרבה מתחת לבית

 

יש לך אוטו מאוד יפה :wink:

 

 

אההה אתם גרים בחולון עיר הפשע והרשע? :lol:

פורסם
לא corsa,אני לא חייל כבר חמישה

חודשים נפלאים,יעידו על כך השיער ותנוך האוזן השמאלית שלי.

 

גם כשהייתי בצבא החזקתי רכב,אך אני אינני דוגמא,מפני

שתנאי השירות שלי(חמש ימים בבסיס תשע ימים בבית ובחמש ימים יצאתי

מהבסיס בשעה אחת בצהריים)איפשרו לי לעבוד בזמן השירות.

עם זאת היה לי קשה מאוד להחזיק את הרכב,בבנק הייתי במינוס תמידי,וזאת

עוד עם עזרת ההורים.

בנוסף לכך הבסיס ששירתתי בו נמצא במרחק חצי שעה נסיעה מביתי,אז

כך שתמיד האיי איקס היתה לידי(אני מפחד להשאיר אותה ללא השגחה).

 

 

דווקא אני גר בקריית בן גוריון ורואה את האוטו שלך חונה הרבה מתחת לבית

 

יש לך אוטו מאוד יפה :wink:

 

 

אההה אתם גרים בחולון עיר הפשע והרשע? :lol:

 

 

איפה עוד אנשים יפחדו להשאיר את הרכב ללא השגחה :lol:

פורסם
צחוק צחוק

 

לי פירקו חצי GTI בקרית בן גוריון המקוללת

שונא את השכונה הזאת. :twisted:

 

 

הגם אתה גר בחולון? :lol:

 

כנ"ל כמוך גם אני שונא את השכונה הזאת, יש שם יותר מדי ערסים מתלהבים מעצמם.

פורסם

la_DVD , המלצה שלי:

 

גם אני יתגייס בעוד כמה חודשים לקרבי, ואני לא מוותר על האוטו שלי ולא מוכר אותו.

אני אישית משאיר אותו בלי ביטוח פשוט.

אבא שלי יעשה עליו סיבוב פעמיים בשבוע וידאג לו בשבילי, דיברנו על זה.

רק אני אוסיף למה שאמרו לך:

בקשר לכיסוי, אל תשאיר אותה מכוסה, אלא אם אתה רוצה לחזור ולמצוא גג מלא חלודה.

אני מכסה את הרכב כל יום, מ-7 בבוקר ועד 8 וחצי בערב, למה?

כי הלחות תגרום לחלודה

אלא אם קנית כיסוי בסכום מכובד והוא עמיד גם בגשם...

 

גיוס קל אחי.

ספר לנו בסוף מה הסתדר אני מעוניין לדעת איך יתנהלו הדברים...

פורסם

אסור לבטל ביטוח חובה גם לרכב עומד מפני שביטוח החובה גם מכסה פגיעות גוף אם הולך רגל או ילד נתקע באוטו ונפצע.

פורסם
מה הסיכוי שמישהו יכנס לי לחנייה ויפצע מהאוטו ? :shock:

 

צודק אבל תחשב מה יקרה אם בסיבוב שלוקחים את האוטו פעם בשבועיים שוטר יעצור לבדיקה

או שיקרה משהוא במקרה לדוגמה: שילד יקפוץ לכביש!

או שהוא ירצה לצאת עם האוטו שלו לבלות או לחבר כשהוא ברגילה והוא יצטרך לפחד ליסוע

בגלל שאין לו ביטוח.

 

המלצה שלי:

1) תשאיר רק ביטוח חובה

2) קנה כיסוי נגד מים (חובה)

3) בקש מאבא שלך או אמא (מומלץ מאבא) שיסעו עם האוטו פעם ביומיים כשהם הולכים

לעשות קניות וכ''ד או מקסימום לתת למנוע לעבוד קצת (לא צריך טורים גבוהים) עד שהוא מתחמם

ואז לכבות אותו

4) להחנות אותו במקום עם צל (מומלץ אבל לא חובה), ומוגן מפני גניבות! זה הכי חשוב!

 

זהוא זאת העצה שלי לפי דעתי אני חושב שככה יהיו לך מינימום הוצאות עם מקסימום רווח

ככה יהיה לך רכב זמין שמור ופעיל ובמינימום הוצאות על הביטוח בגלל שבקושי נוסעים

ברכב אין צורך לעשות ביטוח מקיף או צד ג

(למרות שאם אתה יכול להרשות לעצמך מומלץ להשאיר צד ג)

למכירה ספרים בעברית!!! נדירים ביותר לרנו מגאן החדשה לכל המעונינים נא לפנות אלי בפרטי

×
×
  • תוכן חדש...