Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך לעשות לאוטו טסט בחודש הבא ( בני ז***ת העלו את האגרה ב53 ש"ח )

ושמעתי סיפורי אימה על מכון הדרום בפ"ת :? .

 

היש דברים בגו.

 

האם באמת לא כדאי להיכנס למכון הזה :?::roll:

MITSUBISHI GALANT SPORT

פורסם
אני צריך לעשות לאוטו טסט בחודש הבא ( בני ז***ת העלו את האגרה ב53 ש"ח )

ושמעתי סיפורי אימה על מכון הדרום בפ"ת :? .

 

היש דברים בגו.

 

האם באמת לא כדאי להיכנס למכון הזה :?::roll:

 

החאפרים האלה היו כבר כמה פעמים בכלבוטק ואמנון לוי. אם אני לא טועה אז אפילו סגרו אותם לחודשיים בגלל החשיפה בכלבוטק על זה שהם העבירו טסטים.

את אתה צריך מכון טוב באזור המרכז אז יש לך מכון אלן בחולון, וקומפיוטסט בראשון.

פורסם

בלהעביר טסטים הם דווקא בסדר - לא מעיקים...

 

ד"א עברתי שם פעם טסט עם פנצ'ר באחד הצמיגים...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
תודה לכולם..

 

תחזיקו לי אצבעות..

 

לא הבנתי, אז בסוף אתה הולך למכון הדרום?

 

:roll::roll::roll:

 

תראה אני אלך למכון הדרום רק בגלל שאני עובד ממול, ככה שאני מגיע לעבודה בדרך כלל בשעה 7:30, ובשעות אלו אין אנשים במכון.

 

לפי התגובות שקיבלתי, יש ממליצים ויש שלא.

 

אז אני אסתכן פעם אחת, נראה מה יהיה :? .

 

נ.ב.

 

ידידה מהעבודה שלי נכשלה הבוקר על 2 צמיגים קידמיים יבשים.

במכון הדרום. :?:?

MITSUBISHI GALANT SPORT

פורסם
תודה לכולם..

 

תחזיקו לי אצבעות..

 

לא הבנתי, אז בסוף אתה הולך למכון הדרום?

 

:roll::roll::roll:

 

תראה אני אלך למכון הדרום רק בגלל שאני עובד ממול, ככה שאני מגיע לעבודה בדרך כלל בשעה 7:30, ובשעות אלו אין אנשים במכון.

 

לפי התגובות שקיבלתי, יש ממליצים ויש שלא.

 

אז אני אסתכן פעם אחת, נראה מה יהיה :? .

 

נ.ב.

 

ידידה מהעבודה שלי נכשלה הבוקר על 2 צמיגים קידמיים יבשים.

במכון הדרום. :?:?

 

בכל מקרה בהצלחה ותעדכן אותנו על התוצאות.

×
×
  • תוכן חדש...