Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7285 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי בעיה קטן אבל מאוד מאוד מציקה באופל אסטרה שלי 2001 CD 1600 בזמן שאני מפעיל את המגזן על קור נוצרים לי אדים על החלון הקידמי ולא מאפשרים ליראות כלום וזה ממש מציק.....לא משנה איזה מצב אני מכניס את המזגן עדיין מפשיר האדים בחלון הקידמי עובד ומוציאי קור גם שם ....שאלתי מה עושים? יש בעיה במזגן? אולי זו השפעת פיוז שרוף? רציו לציין שלא משנה איזה פונקציות אני מחליף במזגן הכול אותו דבר קור/חום יוצא מכול החורים... אמרו לי תשים וודקה או ספרי מיוחד נגד אדים...אבל אני חושב שזו בעיה וצריך ליפתור אותה? מה אתם אומרים?

 

*** עשיתי חיפוש ולא מצאתי תשובות...

פורסם

קודם כל .. אל תשים וודקה !

אני בטוח שאתה לא תאהב את הריח באוטו ..

 

יש ספרי ומגבונים מיוחדים לניגוב על השמשה או השפרצה וזה גורם לאדים לא להצטבר

עוד לא יצא לי לנסות את זה אבל נשמע מעניין.

פורסם

תבדוק שלא נעלמים לך מים מהרדיאטור יכול להיות שיש לך נזילה מהרדיאטור חימום שנמצא בתוך הרכב.יש גם ריח?

×
×
  • תוכן חדש...