Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי ספויילר מקורי של האוטו שלי שקיבלתי ממי שקניתי

הספויילר כרגע לא מורכב כי הבעלים הקודמים פחד שיגנבו לו אותו ויעשו נזקים גם לאוטו עצמו(בעיקר לגג)

עכשיו (עכשיו = כעת. או בעצם מיותר) הדילמה שלי זה (זה = הינה) אם לשים או לא לשים את הספויילר.

מצד אחד לדעתי זה מאוד יוסיף לאוטו ויעשה אותו הרבה יותר יפה

אבל מצד שני אם יגנבו לי אותו זה יבאס אותי אש וגם יגרום לי נזק לכיס...

יש דרכים להתגונן מגניבות של הספויילר הזה?

ומה אתם אומרים? לשים או לא לשים?

 

נ.ב

יש לי חניה מקורה בעיקרון אבל האוטו לא תמיד חונה בבית.. אני מסתובב לא מעט..

פורסם

לדעתי יהיה יותר יפה בלי הספויילר הזה אבל בכל מיקרה אל תתן לגנבים לשפיע על דברים כאלה כי תגמור בזה שהמערכת של האוטו גם תהיה בבית, והג'אנטים והסמלים וכו'.

 

תהנה מהרכב ואל תתן לאף אחד להשפיע על ההחלטות שלך לגביו. אני אישית בדרך כלל יוצא בלי הרכב שלי אבל אם אני כן יוצא איתו אני חונה אותו במקומות מוסתרים. נוהג לכסות-גם בים. ואם לא אז כל כמה זמן יוצא ומציץ עליו.

פורסם

וואלה לכסות את האוטו זה רעיון...

יש עוד רעיונות איך להימנע מגניבה של הספויילר?

 

ומנהלים אם הנושא לא מתאים לפה תעבירו.. מצטער אני עוד חדש פה ואני אלמד (=

פורסם

תשמע, לי היה ספוילר מקורי וכשגנבו לי אותו עשו נזק גם לדלת של הבגז' וגם לגג!!!

 

כשתיקנתי את האוטו הרכבתי ספוילר מעט שונה ממה שיש בארץ. זה ספוילר מקורי יפני - הוא מזכיר את הספוילרים של ה-206. הוא נמוך יותר ומחובר לאוטו ב-5 נקודות ולא 3 כמו הישראלי.

בכל מקרה בעקבות המקרה אני מקפיד שהרכב תמיד יחנה בחניה נעולה או מכוסה באיזורים מועדים לפורענות.

 

אצלך, בגלל שהוא לא מורכב, אני לא בטוח שהייתי מרכיב אותו. אתה סתם תהיה בלחץ כל הזמן מה עם האוטו.

 

תעדכן אותנו בהחלטתך, ותעלה תמונות.

נ.ב. מאיזו שנה האוטו?

פורסם

שים שתי ברגים שתוכל להכניס ולהוציא אותם בקלות...

וכל פעם תשים את הספויילר בתא המטען

 

אני מכיר אחד שיש לו גם קולט והוא עושה את זה...

פורסם

האוטו שנת 94 בצבע לבן...

יש לי עוד כמה דברים קוסמטיים שאני עוד לא החלטתי מה לעשות לגבם.. כמו למשל שהשחור שמסביב לדלת של הנהג דהוייה וקיבלה כתמים לבנים כאלה...

אז על הדרך אם מישהו יודע מה אפשר לעשות עם זה.........

ואני אעלה תמונות אחרי שאני אשים את הספויילר (אני מקווה שאני אשים בסוף)

פורסם
יש לי ספויילר מקורי של האוטו שלי שקיבלתי ממי שקניתי

הספויילר כרגע לא מורכב כי הבעלים הקודמים פחד שיגנבו לו אותו ויעשו נזקים גם לאוטו עצמו(בעיקר לגג)

עכשיו הדילמה שלי זה אם לשים או לא לשים את הספויילר.

מצד אחד לדעתי זה מאוד יוסיף לאוטו ויעשה אותו הרבה יותר יפה

אבל מצד שני אם יגנבו לי אותו זה יבאס אותי אש וגם יגרום לי נזק לכיס...

יש דרכים להתגונן מגניבות של הספויילר הזה?

ומה אתם אומרים? לשים או לא לשים?

 

נ.ב

יש לי חניה מקורה בעיקרון אבל האוטו לא תמיד חונה בבית.. אני מסתובב לא מעט..

עידן, עם תרשה לי לשאול אותך שאלה קצת אישית, המקומות שבהם אתה מסתובב "לא מעט" האם אלה מקומות בעייתים שקיים סיכוי גבוה לגניבה?

עם לא אז תשים את הספוילר בכיף, עם אתה חושב שזו יכולה להיות בעיה, אתה יכול להשים כמו שהציעו כאן קודם לכסות את האוטו. או שתנסה לברר אם יש אזעקה מיוחדת כאשר מישהו שם את ידו על הספויילר היא תפעל וזה ירתיע את אותו גנב.

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

פורסם

יש לך בעיה חוקית קטנה.

רכבך משנת יצור 94', אי לכך אתה מחוייב בפנס בלימה נוסף.

בקולט(גם ברכבים נוספים), הפנס נמצא בכנפון(אצלך מפורק) כך שכרגע רכבך אינו תיקני.

קיימת לך אפשרות של הרכבת פנס בלימה נוסף בשמשה האח' כדרך רכבים אחרים ובכך תפתר בעייתך.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

התקנתי ספויילר לרכב. (רנו קליאו 98.) הספויילר במקור של קולט. (נקנה מפרוקיה)

התקנתי אותו עם ברגים מבפנים.

 

היה נסיון לגנוב.! הרסו את החומר (כמו פלסטלינה שהופך לברזל) שהחזיק את הברגים.

פשוט שמתי יותר חומר. ויש 6 ברגים שמחזיקים אותו.

 

עם הוא נראה מחזיק טוב לרכב.. לרוב לא יגעו.

 

אגב לרוב גונבים ספוילרים מקוריים. כי הכי קל לשבור את הקליפסים שלהם.

ספויילר לא מקורי מחובר לרוב עם ברגים ארוכים. ועם תנסה לעקור אותו או ישבר הספויילר או יתעקם הבג'ז/גג. והבורג לא יצא.

 

אני אומר תתקין, ומי שינסה להוציא. שישאר עם 3/4/5 חלקים שונים. ולא יקבל אותו בחתיכה אחת.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

בטח תשים, למה לא ? תהנה.

 

רק תזכור,

אחרי זה כשיגנבו לך אותו, דבר איתי ואני אמכור לך את הכנף M3 שיש לי בבית ושאני לא מרכיב אותה על הרכב שלי מחשש שיגנבו ויעשו נזק ...

 

דני G.

פורסם

כבעלים לשעבר של קולט (שהיתה חדשה בזמנו)

 

נגנבו לי 2 ספויילרים. אחרי השני כבר סתמתי את החורים ולא התקנתי ספויילר חדש

ולא תגיד שגרתי באיזה מקום "מסוכן" מדובר בשכונה שקטה ברעננה..כך שלא ניתן לדעת מהיכן תיפתח הרעה.

 

אני לא ממליץ לחבר את הספויילר סתם יגרמו לך נזק וזה רק עניין של זמן

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
וואלה לכסות את האוטו זה רעיון...

יש עוד רעיונות איך להימנע מגניבה של הספויילר?

 

ומנהלים אם הנושא לא מתאים לפה תעבירו.. מצטער אני עוד חדש פה ואני אלמד (=

הגנב לא יודע איך אתה מאבטח את הספוילר. כשהוא ירצה לגנוב אותו או שהוא יצליח או שהוא ישבור אותו תוך כדי הנסיון אם אכן אבטחת אותו כמו שצריך. מה רע לך בלי הספוילר? תחשוב רק שיש סיכוי שתשאר עם 2 חורים ובלעדיו. תנסה למכור אותו.

×
×
  • תוכן חדש...