Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחי בתור בעלים של קולט הייתה לי גם את אותה דילמה בידיוק כמו שלך

 

קניתי את האוטו בלי ספויילר מורכב והאישה שקניתי ממנה את האוטו הביאה לי את הספוילר שהיא קיבלה בזמנו מהביטוח בקרטון והוא היה חדש לגמרי

גם אני לא ידעתי אם להרכיב או לא אבל בסופו של דבר הרכבתי כי לדעתי זה מוסיך מאוד לאוטו ואין מה לעשות חיים רק פעם אחת...

תתקין תהנה אבל תחנה את האוטו במקומות שאתה יודע שאתה יכול לצאת מהאוטו בראש שקט...

פורסם

טוב תודה לכולם

בקשר לחוקיות הרכב, קיים אצלי אור בלם גם בחלק העליון של השמשה האחורית..

 

נראה לי שאני אוותר ולא אשים אותו בסופו של דבר לאחר שהיום שהסתובבתי באיזור של הבית שלי ראיתי 2 מכוניות כמו שלי עם ספויילר שבשניהם הספויילר מעוקם למעלה כי היה ניסיון גניבה כנראה

 

אין לי עודף כסף ולא בא לי בלאגן עם לתקן גגות ובג'אז וחרטות כאלה.. והאוטו גם ככה יפה לדעתי.

 

נ.ב

אני גר בשכונה טובה אבל גם פה אי אפשר להיות שקט בקטע הזה..

פורסם

תעשה מה שאני חשבתי לעשות, לך לפחח ותבקש ממנו לשים את הספולייר עם פחחות לבגאז' או משהו.

ככה שהגנב חס וחלילה יצטרך להוציא את זה בהמון כוח, ו+ 2 הברגים שתבקש מהפחח לשים אותם במקום מיוחד ויכסה אותם כאילו אין שם כלום.

אין על מי לסמוך רק על אבינו מלכנו שבשמיים.

פורסם

נו חיברתה אותו בצורה הכי חזקה שאתה יכול.

הגנב שיבוא ינסה לתלוש לך את הספויילר, במקרה הגרוע כן יצליח במקרה הטוב לא יצליח ורק ישחיט את הרכב ישבור את הספויילר יעקם את הפח וכו'.

לא משנה איפה אתה גר אם ירצו לגנוב להשחיט לך את הרכב יגיעו גם אליך.

 

אני חושב שאת השאלה על הספויילר אתה צריך לשאול בפורום STI.

פורסם

או בפורום הונדה :lol:

 

לפי דעתי תרכיב את הספוילר ותבקש מהפחח שיעשה לך בנייה עליו ככה שהוא ייראה חלק מהרכב

ואל תפחד מאף אחד!

 

*לאיזה מצב הגענו, מישהו מפחד להרכיב משהו על הרכב מחשש שיעשו לו נזק :x *

 

אם אתה אשכרה לא תישן בלילה תרכיב עזעקת ביפר.

 

 

 

אופק.

×
×
  • תוכן חדש...