Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7417 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בקר טוב.

 

גם בבחירות לעיריות יש סייג של תקופת מגורים מינימלית ביישוב, וגם בגופים אחרים יש התניות שונות.

 

הרעיון הוא, שאדם שמצביע, צריך להכיר את המערכת אשר בבחירות שלה הוא משתתף.

 

הצגת דוגמא קיצונית: מישהוא נרשם למועדון יום לפני הבחירות, ואיננו פעיל בפורום, ולא קרא אף פעם את האבטומוביל והקלאסיקון וכו', האם נראה לך הגיוני שיידע עבור מי ומה להצביע? ברור שלא.

 

את לוקחת את המקרה הפרטי שלך, (ואת באמת בעניינים), ומשליכה ממנו על כולם?

החוק (או התקנון) נוצרו עבור הכלל, ולא עבור חריג כזה או אחר.

 

אז, אם חיכינו שנים עד שתרשמי - חכי נא חודשים עד שתצביעי . . . :lol:

 

יום טוב, אבי.

אירית? תגובה!

רוי

פורסם
אירית? תגובה!

רוי

מי אני? מה אני? ברברה...

בכל מקרה אצלי בנחלה זו מונרכיה דיקטטורית נקודה.

פורסם

לדעתי, נכון יהיה להודיע כל שנה לפני התאריך הקובע, על מנת לדרבן את אלה שיושבים על הגדר ומתלבטים אם להצטרף למועדון.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
כמעט צדקת.

 

כדי שלא יוכנסו חברים לרגע שיצאו אחר כך ובנתיים יבחרו מישהו או מישהי באופן מאורגן. הנוהל הזה קיים כמעט בכל האירגונים בהם יש בחירות.

לא מובן מה זה חברים לרגע שיצאו אחר כך

בכל מקרה מי שרוצה לבחור יצטרך לשלם דמי חבר שנתיים ואולי גם דמי הצטרפות

אז מה זה משנה אם הוא עושה זאת יום לפני הבחירות או 190 יום קודם??

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
×
×
  • תוכן חדש...