שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,654 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 5 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום לכולם, לקראת גיל 50 החלטתי לעבור את משבר גיל ה- 40, לרכוש ליאנה האצ'בק ולנסות לשפר אותה. היתה לי כזו פעם, הרכב האמין בעולם, ואפילו עם אחיזה לא רעה סה"כ. סוזוקי תמיד היו עוף מוזר באיזור שבין שעמום ספרטני לפוטנציאל ספורטיבי. אם אני רוצה לקחת את השעמום הזה ולהפוך אותו למשהו יותר מרגש, נניח 180 כ"ס ומעלה, אני מבין שאני צריך להתקין בה טורבו, ולכייל את המחשב. אני יותר בקטע של לראות איך עושים את זה ב- wheeler dealers, פחות בלפתוח סדנת רכב מתקדמת בחניון של הבניין, ואני צריך להבין מה לקנות ואיפה להתקין את זה (כלומר מי בעל מקצוע שאפשר לסמוך עליו). יש רעיונות? תודה רבה !
הודעה אחרונה מאת Tapian, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אשמח לשמוע את דעתכם על תוכנת ניהול לפורש פאנטמרה היברידית 2019
הודעה אחרונה מאת חולגי, -
-
- אחראי פורום
- 10 עוקבים
- 40 תגובות
- 12.3 אלף צפיות
היי, אני מעוניין לקבל יותר רעש מהאגזוז\מנוע של הרכב, ואני מתכוון להתקין דוד עם פרפר ולבטל רזנטור. השאלה שלי היא כזאת - האם יכול להיות מצב שאאבד כוח בגלל השינויים האלה? או שדווקא תהיה תוספת כוח? אני מדגיש - אני לא מחפש תוספת כוח בשינוי הזה, אלא רעש, אני רק רוצה לוודא שאני לא מאבד כוח בגלל זה. תודה.
הודעה אחרונה מאת hondacivic02es, -
-
- 5 עוקבים
- 12 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
אהלן חברים , איביזה fr2008 סטייג 2 אפשרי להגדיל את הטורבו ל is38 מבלי לפתוח מנוע ?
הודעה אחרונה מאת Jettatwin, -
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 11 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
מאמין שזה קשור לשיפורים, אחרי הכל מדובר בתוספת שעונים בוסט\טמפרטורות וכוכו אז ככה ניתקלתי במוצר באלי אקספרס- מתאם -OBD שמיתחבר לרכב. המכשיר נותן מעל 30 סוגי שעונים לקריאה למסך או לנייד לאחר הקניה -וחיבור לרכב התרשתי לטובה ואף ממליץ -במיוחד למי שאין שעון חום וכוכו. השאלה -הדונגל עלה לי כ 25 שח כולל מישלוח יש אחלה סירטונים ביוטיוב +המלצות ------חבר טוען שזה סיני זבל שידפוק משהו ברכב. אני נוסע עם זה כבר מס ימים -ונהנה מכל רגע. נ.ב -החלק גם קורה ומוחק תקלות. למישהו יש ניסיון עם הרכיב? אמינות ? תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת Jettatwin, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 7 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
מתלבט האמת , אני רוצה להתקין אגזוז לחץ ספורטיבי לאוקטביה 2017 שלי אבל מוכן להסתפק במשהו זול העיקר שיעשה קצת רעש מגניב האם יש משהו בעלי אקספרס או שיש בארץ ? מחפש המלצות ועצות בנושא. תודה למגיבים
הודעה אחרונה מאת Jettatwin, -
-
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, יש לי ג'אנט 15 (מקורי) ברכב ואני רוצה להחליף ל16 או 17. רוב האנשים ששאלתי אותם אמרו שאם כבר להחליף אז עדיף ל17. אני יודע שגודל הגאנט והצמיג יכול לבוא על חשבון נוחות נסיעה, משקל וצריכת דלק. חשוב לי לא רק שיהיה יפה בעין אלא גם נוח, צריכת דלק נורמלית ותחזוקה מינימלית (מחיר צמיג חדש אם יש פנצ'ר) אשמח להמלצות על אם לדעתכם אני צריך בכלל להגדיל את הג'אנט ואם כן אז לאיזה גודל ומה מידת הצמיג המומלצת? תודה רבה דניאל
הודעה אחרונה מאת jerbi3103, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 3 אלף צפיות
יש לי מונדאו טיטניום סטייג 1 . מה אפשר לשפר עוד ברכב לטובת יותר כוח
הודעה אחרונה מאת rotemb, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום לכולם, הרכב שבכותרת נועל צמיגים במידה 195/55/R16 87v. ב4 השנים האחרונות היו פלקן 914 שהיו בסדר אבל התייבשו וצריך להחליף. מבחינת צמיגים, חשבתי על ההנקוק 125. ביקורות טובות בtyre review ונח לי לרכוש ישירות מהיבואן. מבחינת צמיגיה, בפעמים האחרונות לא הייתי מרוצה מהשירות בצמיגיות שהייתי בהם. ואם מזמינים מהיבואן אז יש בדיוק 3 כאלו באזורי. לא נכנס למה ומה כי זה לא העניין. אשמח לשמוע על חלופות או דעתכם על הצמיג שחשבתי עליו. בעיקר אשמח לקבל המלצה חמה מהעת האחרונה ומניסיון אישי על צמיגיה באזור שהכותרת. תודה מראש לעוזרים בן
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 6 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
כרגע מותקנים על הרכב PS4, כאשר תאריך היצור שלהם הוא תחילת 20'(אחד מהם משבוע 33 של 20', הוחלף בגלל פנצר אצל הבעלים הקודמים) הרכב הוא פולו GTI, הגודל של הצמיגים הוא 215 40 17". הבחירה הברורה בעיניי היא שוב PS4, השאלה שלי היא האם יש אופציות עדיפות מבחינת VFM. השימוש שלי הוא בעיקרו דיילי, אבל רוצה שיוכלו לתת עבודה כשאני הולך לאיזה כביש נהיגה\מסלול. צמיג נוסף שחשבתי עליו הוא הAD08, אבל כאן מדובר בצמיג בlevel אחר לחלוטין, והרבה יותר ספורטיבי מהPS4. האם יש אופציות נוספות שכדאי לי לקחת בחשבון? * בגדול לא נראה שהצמיגים במצב רע(אני אעלה תמונות מחר), אבל היה לי לא מזמן מקרה שגרם לי לחשוב שאולי כדאי להחליף- במקום שאני לפעמים לוקח פניה אגרסי…
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
רציתי לשאול אם יהיה שינוי לטובה מבחינת ביצועים ואחיזה יותר טובה אם אגדיל את הצמיג מ 185-55-15 ל 195-45-16 ? נמצא מנק' הנחה שהדגם של הצמיג יהיה זהה בשתי המידות הנ"ל. האם השיפור יהיה מורגש מעבר לגודל הג'נט ? תודה
הודעה אחרונה מאת kfirg, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום כולם. מניח שהשאלה כבר נשאלה אך לא מצאתי התייחסות יסודית מספיק. חושב על רכישת סובארו B3 2.0 4x4 והגבהתה לטובת יכולת שטח "טובה יותר מפרייבט" ו"זולה יותר מסובארו xv" ועדיין נוחה לנסיעה בכביש. הבנתי שיחידת הקפיץ-בולם של פורסטר מתאימה בדיוק (למעט החלפה של גומיות/תושבות בולמים) ונותנת את הגובה + הקשיחות הנדרשת. האם הגבהה שאיננה מתבצעת ע"י הוספה של ספייסרים אלא החלפת קפיץ בולם דרושה אישור?
הודעה אחרונה מאת WE988244, -
- 3 עוקבים
- 3 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אהלן חבר'ה, דברים מושגים ודרכים מעולם הטיונינג שאני מכיר אלו הדרכים שרואים אותם יותר בחו"ל, שמחברים מחשב למחשב מנוע סטוק-CHIPPED, או מחשב ניהול מנוע חיצוני יותר יקר כמו Haltech/Motec וכו', ועורכים מפה של טיימינג, יחס דלק/אוויר לכל RPM מסויים, בודקים שאין דטונציה ובודקים באיזה טיימינג המנוע מוציא הכי הרבה כוח ויוצאים לדרך עם הטיון (בקצרה) עכשיו בארץ שמעתי חבר'ה מדברים על תוכנות PCP, APR ואת האמת שאין לי מושג מה זה אומר, לכן אני פונה פה אליכם לכאלו שיוכלו אולי לתת לי הסבר עמוק יותר של מה זה, האם אלו תוכנות "מדף" שמייצרים? אני לא ראיתי עד היום אנשים שמכוונים רכבים לבד בארץ, האם יש כאלו?
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
- 6 עוקבים
- 27 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
רכב שאני שוקל לרכוש מגיע עם המנוע הנל, באופן כללי אני שם לב שברכבי VAG במיוחד עם המנועים EA888 1.8 ו 2.0 אוהבים מאוד לשפר את ההספקים שלהם. השאלה שלי למי שמחזיק\החזיק רכב עם המנוע הנל היא עד כמה באופן כללי הוא אמין, ועד כמה הוא אמין עם סטייג? כרגע הרכב המדובר עם סטייג 2, עם דאון פייפ על דלק 98, אני מתכוון להוריד בתור התחלה לסטוק(ולהחזיר דאון פייפ מקורי), ואולי בהמשך להחזיר לסטייג 1. מרווח הטיפולים כרגע הוא אחת ל10K, האם יש צורך לקצר? האם העובדה שהוא היה בסטייג 1 ואחרי זה בסטייג 2 פרק זמן מסויים משפיעה באופן משמעותי על האמינות לאורך זמן של הרכב, ועד כמה? מקריאה ברשת על המנוע הנל אני מבין שאכילת שמן היא תופעה נפוצה, ויש עניין עם הש…
הודעה אחרונה מאת _DownLoaD_, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 2 אלף צפיות
ברשותי פאסאט 2011 מנוע 1800 עם תיבת הילוכים dsg ו 160 כוחות סוס ובזמן האחרון אני מתעניין בסטייג' ואולי גם בחיזוק לבולמים, אבל לפני שאני אעשה את זה, רציתי מאוד לקבל דעה של חבר'ה שבאמת מבינים בנושא ולשאול אם אני אעשה את הסטייג' ואעלה את כוחות הסוס ברכב, זה מעלה את הסיכוי לפגיעה בתיבת ההילוכים מהסיבה שהיא dsg? הבלאי יהיה מואץ יותר? האם זה כדאי בכלל? אשמח מאוד לתשובות מלאות ומפורטות. סופש נעים! ותודה מראש לעונים.
הודעה אחרונה מאת O.R., -
-
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 5 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אהלן, יצא לי לקרוא קצת ברשת על הפילטרים האלה (K&N) והדעות חלוקות. פחות מעניין אותי שזה פילטר רב פעמי ושניתן לנקות אותו. אני יודע שזה גם לא קסם ולא הולך להוסיף כוחות סוס אלא אולי יגרום למנוע לנשום טוב יותר במקרה הטוב. במקרה הרע הבנתי שזה עלול להרוס את החיישן חמצן? למישהו יש באמת ניסיון עם הפילטרים הללו ויכול לחוות דעה האם באמת זה משנה משהו ? (מתייחס לאינבוקס בלבד) באמזון החוות דעת טובה אבל לא מייחס לזה חשיבות. https://www.amazon.com/dp/B000PWV19C?psc=1&ref=ppx_yo2_dt_b_product_details
הודעה אחרונה מאת menir1, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 7 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
במסגרת "משבר אמצע החיים" שתקף אותי עם הסניק (אמצע החיים שלה איתי, אני מקווה שלי יש עוד יותר מחצי) התחלתי לחשוב על לחזק קצת את המנוע, שהיום הוא באמת אחלה, אבל אם אפשר יותר (בעיקר יותר מומנט) אז למה לא בעצם? אחרי שגיליתי שאין המון מידע על שיפור ה K9K, מצאתי שתי חברות, שאת שתיהן אני לא מכיר, שטוענות לשיפור משמעותי די בקלות: Race Chip Tuning Box בשתיהן נראה שזו קופסה שמתחברת לצמה של הרכב בלי שינויים נוספים, שתי החברות טוענות שאפשר לעשות את זה DIY, שתיהן טוענות לנתונים דומים (תוספת של 20-30 כ"ס ובערך 5-6 קג"מ ברמות הטיונינג הבסיסיות). אם למישהו יש ניסיון עם אחת החברות האלו או המלצה על חברה אחרת, אשמח מאוד לשמוע. מעבר לז…
הודעה אחרונה מאת קיורטוש אוטומוטיב, -
-
- 6 עוקבים
- 20 תגובות
- 6.9 אלף צפיות
אהלן משתעשע במחשבה לבצע remap אצלי לסטייג' 1. מדובר באופל אדם S. הרכב אצלי מהיום הראשון ומטופל ומתוחזק כראוי כבר כ 4.5 שנים, כרגע עם 62000 ק"מ. המפה המקורית של הרכב דיי לינארית אבל אני לא מחפש להגיע אל הקצה, אלא יותר נגיעה בקג"מ וניהול המפה למשהו קצת יותר טוב ונעים. קיבלתי פה ושם הפניות לקאסטום וכאלו של מדף, באופן חד משמעי תוכנות מדף זולות יותר - אך במה עלי לבחור? האם כדאית תוספת התשלום לקאסטום? במה זה מתבטא בין היתר? אמינות? תודה
הודעה אחרונה מאת edanj, -
- 5 עוקבים
- 10 תגובות
- 3 אלף צפיות
רעיון שעלה לי לראש, וחשבתי לקבל חוות דעת עד כמה הוא מופרע. אז נכון שרכבי מיני קופר S\JCW עם מנועי N14\18 הם לא הרכבים עם האמינות הגבוה ביותר מבחינת המנוע, כן בN18 המצב השתפר, בעקרון מדובר בדיוק באותם מנועי THP פשוט בגרסה מוקדמת יותר ביחס למנועים שיש כיום ברכבי פיגו. הכיון שחשבתי הוא לקנות מיני S\JCW ובשלב מסויים אם המנוע יראה שהוא לא משתף פעולה יותר, להחליף למנוע של 208GTI או של 308GT\GTI, אם אני משווה את ה208 והJCW אז מדובר בהבדל של 3 כס לטובת הJCW, אך המנוע של הפיגו יהיה משמעותית אמין יותר, אם אני שם מנוע של 308GTI- אז בכלל יש כאן שיפור משמעותי בכוח וגם באמינות. השאלות שלי הן כאלו: 1. כמה סיפור כזה עלול לעלות? 2. עד כמה אפשר להחליק…
הודעה אחרונה מאת lior134, -
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 14 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום לכל חברי הפורום, אני חדש כאן וגם לא כל כך מבין ברכבים ומנועים אבל אני צריך עזרה... אני מחפש מנוע חזק (מעל 100 כ"ס) וקל משקל שאפשר שיפעל כיחידה עצמאית (מחוץ לרכב), פרסם כאן בעבר (הרחוק) יובל שהציע מנוע של סובארו ליאנה, אני צריך משהוא דומה. הציעו לי מנוע סובארו B4 שמאוד משכנע כי הבנתי שהוא חזק מאוד אך אין לי מושג מה צריך (חוץ מרדיאטור ואולי גם אלטרנטור ומצבר...) בכדי להפעילו כיחידה עצמאית מחוץ לרכב (אם בכלל אפשר) ואך לחבר וכו' ומה משקלו. כל מי שיכול לעזור בזה זו ממש ממש עזרה עצומה בשבילי תודה רבה רבה וחנוכה שמח בינתיים ...
הודעה אחרונה מאת dotSYS, -
-
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
אהלן חברה, מחפש רפידות בלם, עדיפות ל- low dust (כנראה שעדיף קרמיות), ומאוד חשוב לי גם עניין הביצועים בעיקר למסלולים פה ושם, ואני מעדיף רפידות עם "נשיכה" מוקדמת חזקה. המחיר פחות חשוב, אני מוכן להשקיע כמה שצריך. העניין הוא שהבנתי שזה די give and take מבחינת אבק וביצועים. השאלה אם יש בכל זאת איזו רפידה שנותנת יחס טוב בין השניים. שתיתן בראש במסלולים בלי שתתחמם יותר מדיי, ולא אצטרך לנקות את הג'אנטים כל שלושה ימים. כרגע חשבתי על: Textar EPAD - הבנתי שאפשר לקנות בארץ מאוסקר בת"א. נראית לי האופציה הכי טובה כרגע. EBC Redstuff - ממה שהבנתי מפורומים מחו"ל, הטקסטר טובות יותר, גם מבחינת ביצועים וגם מבחינת אבק. EBC Yellowstuff - נראות לי רפידות מעולות לביצ…
הודעה אחרונה מאת ch2856, -
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום קצת חלש במושגים , נוהג על סקודה סופרב חדש 21 4+4 270 כ״ס, שאני לוחץ את הרכב סיבובים וכו בדרך כלל ירידות מרגיש מאוד לא בטוח עם הבלמים , תגובת הרעידות וכו , האם ישנה אפשרות לשפר את זה או כל עיצה אחרת תודה רבה .
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
שלום רציתי להזמין מוט פיתול יותר גדול לסיוויק שלי ורציתי לשאול אם זה יעבור במכס או לא? תודה לכם
הודעה אחרונה מאת idan2001, -
אהלן, פונטו איבו טורבו, משהו כמו 160 כ"ס (אותו מנוע כמו של המיטו). (כן כן, הגדלתי את הפנדה ב1.90). הבלמים נגמרים מאד מהר למרות שהרפידות והצלחות די חדשות (הרכב אצלי לא הרבה זמן, אבל מהכירותי את הבעלים הקודמים יש שם רפידות OEM סבבה כלשהן, אבדוק בקרוב). כמה מהר הם נגמרים? בית אורן בירידה - בפניה לבית מלון כבר מורגשת דעיכה משמעותית וזה בקצב לא גבוה ורחוק מאד מהמגבלות. מדובר בסה"כ 4.5 ק"מ עם 7-8 אירועי בלימה, מתוכם הייתי מגדיר 4 כמשמעותיים והשאר בינוניים, אם הייתי צריך להשוות למסלול טכני כמו ערד - מניח שתוך הקפה וחצי - 2 אין ברקסים. ביום יום - אין בעיה, אבל אני מעוניין להתחיל לעשות את הש.ב. כדי להזמין משהו מתאים. *אגב, הורדתי קצב אחרי בית המלון וכמעט לא נגעתי בב…
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
-
- אחראי פורום
- 11 עוקבים
- 18 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
השאלה בכתורת, ברכב שאני בודק יש PS4, יוצרו לפני שנה ו3/4, אני מניח שהורכבו בערך לפני כשנה וחצי. ברור לי שלא מדובר בצמיגים כדוגמת פרימסי שיכולים לסחוב 3-4 שנים של נסיעה. אבל באופן גס כמה זמן אני יכול להעריך שהם יחזיקו? אני מנסה לשכלל את הנתון הזה במחיר. אין לי נסיון עם הצמיג הזה, אך בגלל היותו "ספורטיבי" כנראה שלא יחזיק המון זמן, לכן במקסימום עוד שנה נשאר להם לפי הערכה גסה שלי. אשמח לחוות דעת של מי שיצא לו להשתמש בצמיג הזה.
הודעה אחרונה מאת ik3, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 5 תגובות
- 3 אלף צפיות
האם זה בטוח למנוע וגיר ? לשפר רכב כזה ??? רנו קליאו 2017. 1200 טורבו. 118 כס ???
הודעה אחרונה מאת SmallbutClean, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
היי חברים, ברשותי לקסוס gs450 אני חושב להחליף לדיפרנציאל מוגבל החלקה, אשמח לקישור קנייה אם מישהו מכיר, ובכללי חוות דעת ממי שכבר החליף
הודעה אחרונה מאת GR8Day, -
-
גודייר סופר ספורט 1 2
מאת ch2856-
- אחראי פורום
- 7 עוקבים
- 21 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
החלפתי סוף סוף את המישלין PS4 בגודייר ספור-ספורט, אז נכון שאלו צמיגים מדרגה גבוהה יותר המתחרים מול PS4S (שאין ב- "18) אבל השינוי כל כך מבורך שאני לא מאמין שנשארתי עם ה- PS4 כל כך הרבה זמן (טוב, רק שנתיים בערך ועם פחות מ-20,000 ק"מ). ה- PS4 הם לא צמיגים רעים בשום צורה, אבל הם פשוט לא צמיגים ספורטיביים, אלו צמיגים שהייתי מתקין בכיף לדוגמה בסקודה סופרב או משהו כזה, אבל לא ברכב ספורטיבי. אז האחיזה כצפוי גבוהה יותר, WOT מהמקום? ה- PS4 מעולם לא עמדו במשימה הזו עד להילוך שלישי, הסופר ספורט גם כאשר הם קרים יחסית משהקים לרגע וזהו, כאשר הצמיג כבר חם הם לא מתרגשים מ-42 קג"מ על מידה של 245/35. מה שיותר חשוב הוא משוב, הרבה יותר ברור לנהג מה מצב האחיזה של הצמיגים, הטרן-אין מהיר וחד יו…
הודעה אחרונה מאת ch2856, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
למישהו יש אולי ניסיון עם Meyle HD? הסיבה שאני חושב על יצרן שונה מיצרני ה- OE/OEM המוכרים מגרמניה שלסדרת HD יש בושינג מלא מגומי שאמור להיות קצת קשיח ועמיד יותר לעומת הבושינג עם נוזל של היצרן, שהם ידועים כלא ממש עמידים (אצלי על 60,000 ק"מ זה כבר רך כמו מרשמלו). רק שאין לי ממש היכרות או ניסיון עם החברה הזו והדעות ברשת חלוקות.
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 6 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אם להיות יותר ספציפי, מדובר במנוע DV6FD. אני משתעשע ברעיון להגדיל טורבו ואינרקולר, על פניו זה נשמע פשוט (הטורבו קיים במנוע DV5FC) שחולק עם המנוע שלי כמעט את כל שאר המכלולים.
הודעה אחרונה מאת TZR84, -
-
מי מחובר 56 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 542 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- ELIA56
- IsraCar
- פינדר
- eladts
- stx
- 98civic
- dorgo
- blackpolo
- Chmimo
- Mech Morphix
- `Infinity
- גולדן191
- DareDevil
- שחר 1
- arice
- yuvk
- Michaelgir
- Yuvalino
- mikk
- Step
- lanosforce
- מלטבשי
- T_A
- guy.a
- KipodYam
- EliC25
- om2
- samg
- SurfHigh
- Pavlik
- איציק נ.
- Stav132
- eran_k
- דובצע
- David32
- עוזי ל
- ArikC
- yohai71
- menir1
- שביט
- chezik
- sperial
- gadik6
- נעם101
- Monopusto
- פריג'י
- shakedi
- אבי ים
- איתי רכב
- misterb
- BassDriver
- Yoyo770
- amosbmw
- FROGIE
- davemustaine87
- orankohn
