Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1619 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלטתי לרדת מהרעיון של הגדלת הג'נט בדיוק מהסיבה שציינת שזו תוספת המשקל.

האמת שאני כבר די נעול על הקפיצים שבלינק מלמעלה  , אבל אני פוחד שזה יעשה לי בעיות בטסט.. (למרות שהם בצבע שחור).

 

לגבי צמיגים , כרגע יש רביעייה של אפיגריפ פרפורמנס , אין הרבה מציאות במידה הזו , יש רק את הtoyo שהציעו לי כאן למעלה ,  שמצטיינים באחיזה על יבש , אבל בכביש רטוב פחות.

כנ"ל לגבי הנוחות , הם פחות מצטיינים בקטגוריה הזו.

פורסם

אני הייתי מוותר לגמרי על הקפיצים. הרכב דיי קשיח כנקודת פתיחה (והפרו קיט הם לרוב לבולמים משופרים זכרוני).

 

צמיגים: בד״כ - דופן קשיחה -> פחות נח אבל יותר טוב מבחינת סיבובים (עיוות צמיג וכו), ומבחינת רטוב ... בא , אתה גר בישראל :) רטוב בערך חודשיים בשנה.

אם זה לא המקום להסתובב עם צמיגי קיץ שיותר טובים ב10 חודשים מתוך 12 - אני לא יודע איפה.

 

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

הפרו קיט שלהם כן יודעים לעבוד עם הבולמים המקוריים. (לכן אני עדיין מתלבט אבל הטסט מטריד אותי)

הספורט ליין בפירוש לא מתאימים. (כי שם ההנמכה יותר גדולה)

 

לגבי הTOYO - אין אותם במידה של הרכב שלי , יש כנראה טעות באתר שם.

באתר היצרן אין כל אזכור למידה 185-55-15.

 

 

 

פורסם

צודק, בדקתי ואכן התבלבלתי בשמות.

עדיין, זה לדעתי יוצר ישיג עניין של מראה מאשר ביצועים במקרה בזה כשהרכב במקור דיי קשיח מלכתחילה.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

דווקא ראיתי בפורומים בחו"ל שהרבה מנמיכים את הרכב הזה , הוא מלכתחילה די גבוה.

מצד שני גם אם ההנמכה מינימלית והקפיצים שחורים אז לא יודע עד כמה ישימו לב לזה בטסט..

המראה פחות מעניין אותי.. 

התלבטות קשה 

פורסם

הבולמים שלך כבר ישנים ועייפים.

במערב אירופה המהדרין מחליפים לחדשים אחרי 120K ק"מ. בארץ אף אחד לא עושה את זה.

בקשר לעליית מידה, אם זה לא עניין כספי ונטו בגלל משקל,

הייתי שם OZ ultraleggera ומקבל ג'אנט איכותי במשקל יותר נמוך מה-15 שיש לך על האוטו.

בשילוב עם צמיג שמוגדר UHP כמו PS4 ודומיו וירידת החתך, תקבל חוויות היגוי ואחיזה

יותר טובה בצורה מורגשת ממה שיש לך עכשיו, מנסיון.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

@Shmelov

 

כרגע הרכב עבר 82K בלבד , אתה עדיין חושב שכדאי להחליף בולמים חדשים ?

לגבי קפיצים, האמת שאני דווקא כן נמשך לרעיון של להזמין אותם ולראות איך תהיה האחיזה וההתנהגות של הרכב.

ההנמכות בחו"ל זה כבר משהו נפוץ ברכב הזה..

 

מבחינת עליה בצמיג ויתרתי על הרעיון לפחות עד להחלפת צמיגים חדשה , שם כבר אחשב מסלול מחדש כשתגיע העת.

פורסם

אני סבור שאם תחליף קפיצים האוטו עדיין ימשיך ישר בסיבוב חד תחת לחיצה.

מה שאתה הולך לעשות בעצם זה לזרוק לפח 1500 ש"ח בערך על קפיצים,

שלא יתנו שום פתרון, במקום 6000 ש"ח בערך על צמיג אוחז וג'אנט גדול

שכן יתנו פתרון ובנוסף ישדרגו את חווית הנהיגה.

שוב, אם זה עניין כספי, תחליף את הצמיגים הנוכחיים לצמיגים הכי אוחזים

שאתה יכול למצוא במידה הזו. אין? אכלת אותה.

מחכה שהצמיגים הנוכחיים יגמרו כדי לא "לזרוק" כסף? תמשיך להחליק בינתיים...

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
לפני 6 שעות, Shmelov כתב:

במערב אירופה המהדרין מחליפים לחדשים אחרי 120K ק"מ. בארץ אף אחד לא עושה את זה.

לרכבים מיני זולים ?

נשמע יותר כמו אגדה אורבנית…

במיוחד בימינו עם מערכות בולמים משמעותית סבירות יותר מפעם (ובלא מעט פעמים גז מול שמן)

לפני 6 שעות, Shmelov כתב:

OZ ultraleggera

אנחנו מדברים על מאזדה 2 שרוצה קצת יותר אחיזה כן ? גם לא מכיר את האופציות בארץ - אבל ״יספיקו״ גם דברים כמו enki בסיסיים כמו rpf1 או אפילו סדרות נמוכות יותר שישקלו אותו הדבר. ולפחות פה עולות חצי (ומספיק חזקים לרכבי מסלול)

 

אני מסכים שהשיפור של הקפיצים יהיה בעיקר לנראות וצמיגים יהיה משמעותי אסל הכל בפרופורציות.

הבחור לא דיבר על ימי מסלול וטיולי נהיגה.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם (נערך)
לפני 48 דקות, Shmelov כתב:

אני סבור שאם תחליף קפיצים האוטו עדיין ימשיך ישר בסיבוב חד תחת לחיצה.

מה שאתה הולך לעשות בעצם זה לזרוק לפח 1500 ש"ח בערך על קפיצים,

שלא יתנו שום פתרון, במקום 6000 ש"ח בערך על צמיג אוחז וג'אנט גדול

שכן יתנו פתרון ובנוסף ישדרגו את חווית הנהיגה.

שוב, אם זה עניין כספי, תחליף את הצמיגים הנוכחיים לצמיגים הכי אוחזים

שאתה יכול למצוא במידה הזו. אין? אכלת אותה.

מחכה שהצמיגים הנוכחיים יגמרו כדי לא "לזרוק" כסף? תמשיך להחליק בינתיים...

עדיין לא סגור ב-100% על הקפיצים אבל..

מצד שני בת'כלס אין לי כל כך הרבה ברירות כי :

 

*לא מצאתי צמיג אחוז במידה 185-55-15 שיותר טוב מ- goodyear efficientgrip performance כאן בארץ.

*לפי הרישומים באתר משרד התחבורה גם לא ניתן להגדיל לג'נט 16 כי אצלי מדובר בדגם DEA45 לעומת שנתונים ישנים יותר שמוגדרים כדגם DE145 ששם כן ניתן להחליף "על הנייר".

 

אגב אופציה לחישוקים קלים שמצאתי בגודל 15 הם של ROTA SLIPSTREAM, אבל העלות שלהם עולה 3000 ש"ח כאן בארץ. (אם זה יתן משהו אין לי מושג).

כרגע מותקנים ג'נטים סיניים על הרכב , לא יודע כמה הם שוקלים.

כמו שניתן לראות גם בתמונות הרכב הזה די גבוה.

AAAS.jpg

bfd.jpg

עריכה אחרונה על ידי kfirg
פורסם

זה צמיגים שבהחלט גדולים על הבולמים המקוריים.

מאוד לא ממליץ לרכב יומיומי.

אתה תקבל המון אחיזה, אורך חיים קצר , קשיחות ורעש נסיעה משמעותי אבל הם פשוט יותר מדי.

לרכב עם מתלים קשיחים (או יותר ריאלית משופרים) שמבלה הרבה במסלול - אחלה.

אבל זה יותר מדי צמיג לזה.

 

ולא אתה לא תעבור טסט

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

הבנתי .. טוב אז נראה שהפשרה היחידה כרגע מבחינת התקציב זה הקפיצים שעלותם כ-950 ש"ח..

לא מצפה לשיפור משמעותי אבל עדיף מכלום..

 

 

פורסם

כפי שכתבו מעלה תשקיע בצמיג אוחז.

על הדרך, לא הייתי פוסל הדרכת נהיגה. אתה מתאר סיטואציה של תת היגוי, שנהג מיומן פשוט לא נכנס אליה.

 

הטויו ששלחת צמיג מיושן, רועש ומוגזם לרכב שלך.

אגב, יש מזדה2 בארץ שמבלה הרבה על המסלול ועושה זמנים יפים (עם קוליאוברים וצמיגים דביקים כמובן).

פורסם (נערך)

קולאויברים זה אחלה אבל יקר וגם קשה להכניס לארץ וגם אם נכנס לא עובר טסט בוודאות.

 

עריכה אחרונה על ידי kfirg
×
×
  • תוכן חדש...