Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שינוי גודל צמיג - עד כמה זה יוסיף ?


kfirg
שימו לב! השרשור הזה בן 827 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בתאריך 11.12.2021 בשעה 17:31, Liviur כתב:

לרכבים מיני זולים ?

נשמע יותר כמו אגדה אורבנית…

במיוחד בימינו עם מערכות בולמים משמעותית סבירות יותר מפעם (ובלא מעט פעמים גז מול שמן)

אנחנו מדברים על מאזדה 2 שרוצה קצת יותר אחיזה כן ? גם לא מכיר את האופציות בארץ - אבל ״יספיקו״ גם דברים כמו enki בסיסיים כמו rpf1 או אפילו סדרות נמוכות יותר שישקלו אותו הדבר. ולפחות פה עולות חצי (ומספיק חזקים לרכבי מסלול)

 

אני מסכים שהשיפור של הקפיצים יהיה בעיקר לנראות וצמיגים יהיה משמעותי אסל הכל בפרופורציות.

הבחור לא דיבר על ימי מסלול וטיולי נהיגה.

 

אצלנו ההפרש בין enkei לבין OZ הוא זניח (חשוב לציין שיש הרבה זיופים). שניהם לא קרובים לטופ.

ב-950 ש"ח עדיף שיקנה טרנינג לחורף, חבל על הכסף.

 

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, Shmelov כתב:

שניהם לא קרובים לטופ.

תלוי איזה ליין.

יש מעט מאוד מתחרים (פה) לRPF1 מבחינת יחס מחיר , חוזק ומשקל. (ואני לא אספר כמה עלו סתם סט של אנקי בתור ג׳אנט חורף זול לרכב של האישה :) בא נגיד שזה היה פחות מ300 ש״ח הפרש מג׳אנטים ברזל. מפיץ מורשה מן הסתם - אז לא חיקוי.)

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא סביר,

המשכת ישר כי אין לצמיגים שלך אחיזה. 

 

אתה צריך לעשות הפרדה בין מה שאתה חושב שהרכב שלך יכול לעשות לבין מה שתוכנן לעשות בפועל.

 

עריכה אחרונה על ידי ArikM

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

מקפיץ את השרשור בחזרה לחיים כי מחיפוש ברשת מצאתי 2 מוצרים שאולי ישפרו את האחיזה ?

 

מוצר ראשון :

 

ברגים שיתנו יותר קאמבר (אין לי מושג מה זה , אשמח להסבר) 

 

https://www.youtube.com/watch?v=B9popKIswnw

 

https://www.powerflex.co.uk/product-details/PowerAlign+Camber+Bolt+Kit+(12mm+x+60mm)/11194.html


מוצר שני :

 

מוט מייצב אחורי :

 

https://www.youtube.com/watch?v=dqhZIBfzNe8&t=0s

 

https://corksport.com/mazda-2-torsion-bar.html

 

*ויש לשקול את האופציה של שילוש כולל קפיצי הנמכה של אייבך שהוזכרו קודם לכן בשרשור.


 

עריכה אחרונה על ידי kfirg
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, kfirg כתב:

ברגים שיתנו יותר קאמבר

כדאי לקרא קצת על כיוונון זוויות מתלה ועל המשמעות של כל דבר. אלא אם כן זה רכב מסלול - מיותר לגמרי.

זה נותן אפשרות לקאמבר יותר קיצוני מהמקור - מה שמשפר לרוב אחיזה בסיבובים על חשבון אחיזה בקו ישר. במיוחד ברכב הנעה קדמית ולכביש - nope.

 

לפני שעתיים, kfirg כתב:

מוט מייצב אחורי :

לא משדרגים קשיחות רק של צד אחד של מערכת המתלים.

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי , קראתי קצת והחלטתי לרדת מהברגים.

 

לגבי המוט מייצב האחורי - הבנתי שזה יתן היגוי יתר כי רק צד אחד מוקשח ,

 

 הצלחתי למצוא סט קדמי ואחורי

 

https://www.hoonigan.com/collections/all/products/st-suspension-anti-sway-bars-front-and-rear-kit-mazda-2-1-5l-4-cyl-2011-2014

 

השאלה אם זה בהחלט יתן שיפור מורגש ?

עריכה אחרונה על ידי kfirg
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

נראה שאתה פשוט צריך אלפא.

מתכלה מתחת לכיסוי:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

 

המחליפה: Alfa 159 TB

עם חלונות חשמל ונעילה מרכזית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי אייבך פרו קיט על מאזדה 3 דור ראשון, ההשפעה של הקפיצים מעבר להנמכה הויזואלית היא צמצום זוויות גלגול, האחיזה לא באמת תשתפר מהקפיצים (אולי מעט ממש בגלל הנמכת מרכז הכובד אבל זה זניח).

השיפור האמיתי הכי טוב לאחיזה הוא צמיגים, אין לזה תחליף, כל הקשחה של המרכב יכולה לתת לך יותר שליטה, תחושות, אבל בלי שימוש נכון בהעברות משקל ונהיגה "טכנית", זה לא כלכך רלוונטי לדעתי, אם אתה רק רוצה אחיזה אז תשקיע בסט צמיגים סופר איכותי וקורס נהיגה מתקדמת על מנת להבין איך לא להכנס לתת היגוי ("הרכב ממשיך ישר בפניה") ואיך כוחות האנרציה והעברות המשקל משפיעות על זה.

עברתי לסקייטבורד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על השיתוף בנוגע לקפיצים , אגב האם הם עוברים טסט כרגיל ?

 

לגבי סט צמיגים איכותיים , אין חיה כזו במידה שלי , במידה והיה אכן הייתה קונה ולא מתפשר.

 

@sjerby

 

 

VVVVVVVV.jpg

עריכה אחרונה על ידי kfirg
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 827 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...