Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1620 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

יש לי פיאסטה,למיטב ידעתי בולמים קפיצים זהים בין הרכבים.

אצלי ברכב החלפתי לסט בולמים וקפיצים של פורד רייסינג (2 סמ אחורה סמ וחצי קדימה ) עלו לי בערך 2000 ש"ח עד הבית,הזמנתי בזמנו מאמזון אני אנסה לחפש לך לינק.

החלפתי לג'אנטים אולטרהלגרה מקוריים(גמ פורטל) + מישלין פיילוט ספורט 3.

הרכב מתנהג אחרת לחלוטין,זווית גלגול מינימלית,אחיזה פשוט מעולה בכל מצב,אצלי בפיאסטה המנוע גם צנום ,אבל ההחלפה לג'אנטים קלים עשתה אחלה עבודה והרכב מרגיש יותר קליל.

ג'אנט ברזל + צמיג הנקוק מקורי שקל 16.9 קילו ועם הOZ והמישלן הגעתי למיטב זכרוני לאיזור ה11 קילו לג'אנט.

הדבר הבא שארצה לעשות זה מוט מייצב אחורי + החלפה של קדמי לעבה יותר.

קח בחשבון שזה פוגם בנוחות של הרכב,לי אישית זה פחות הפריע.

אגב לגבי הטסט מעולם לא העירו לי שהרכב מונמך,גם הקפיצים והבולמים בצבע שחור כך שזה לא מושך עין.

עריכה אחרונה על ידי ArikC
  • אהבתי 1

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

תודה לך על העדכון, הזמנתי השבוע קפיצי הנמכה של אייבך (3 ס"מ) , אעדכן לאחר ההתקנה.

 

לגבי ג'נטים , ידוע לי , זה אכן יהיה השדרוג הבא.

×
×
  • תוכן חדש...