שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,654 נושאים בפורום הזה
-
- 7 עוקבים
- 20 תגובות
- 10.1 אלף צפיות
מתחיל לבדוק אופציות להחלפת צלחות ורפידות קדמיות אצלי בקופרה. ( לא יודע אם רלוונטי אבל כרגע הרכב עם תוכנה שהעלתה את ההספק לכ 370). הדרישה היא יחסית סולידית - לרוב נהיגה "נמרצת" ופעם באף פעם מסלול. הסטאפ הנפוץ הוא צלחות ורפידות של ברמבו אקסטרה בכ 2000 ש"ח העיניין הוא ששמעתי ביקורות מעורבות על הצלחות והרפידות . אומרים שהם לא שונות מהותית מהצלחות המקוריות. רציתי לדעת אם יש אופציות יותר טובות בסביבות המחירים האלו. לא להשתגע יותר מידי.
הודעה אחרונה מאת liav12, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 6.8 אלף צפיות
רציתי לשאול האם יש כאן מישהו שיש לו סטייג' 1 על מנוע 1.0 TSI ויכול לתת חוות דעת אחרי כמה חודשים או יותר עם התוכנה? קיבלתי המלצה מחבר לשים תוכנה בשביל לקבל קצת יותר כוח ברכב אבל יש בי חששות שזה יפגע במנוע. מה דעתכם על הרעיון? עריכה : הרכב ידני אם זה משנה.
הודעה אחרונה מאת hondacivic02es, -
אני מחזיק כבר שנה וחצי גולף MK7 קומפורטליין, עם מנוע 1.4 מטיפוס EA211 בגרסת ה-150 כ״ס. השתדרגתי מאאודי A3 8V עם מנוע דומה בהספק נמוך יותר (122 כ״ס), אז השיפור בכוח היה ניכר אך התרגלתי אליו מהר מאוד. מעולם לא עשיתי סטייג 1, אך תמיד חשבתי על זה ברצינות עד שנפל הפור ויצרתי קשר עם מקום שיפורים מוכר מאוד באזור המרכז. כאדם פדנט שאוהב את רכבו, לא רציתי לקחת סיכונים גדולים מדי, אז ביקשתי את התוכנה של APR, אף על פי שלאחרונה משווקים בצורה מאוד אגרסיבית את תוכנה בשם PCP (נקודות בונוס למי שיודע מה ראשי התיבות של השם). לאחר בירור קצר, נאמר לי שאין למנוע שלי תוכנה של APR מהסיבה שהמנוע הזה לא שווק בארצות הברית, לכן לא טרחו לעשות לו תוכנה. הדבר היה נשמע לי תמוה מדי, אך בהסתכל…
הודעה אחרונה מאת Liran3331, -
- 8 עוקבים
- 15 תגובות
- 8.3 אלף צפיות
שוקל לרכוש מאזדה 2 חדשה. קראתי לא מעט על דבר בשם Stage. זהו דבר שיכול להיות רלוונטי למאזדה לעוד קצת תוספת כוח או לא משמעותי? תודה
הודעה אחרונה מאת Liran3331, -
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
אהלן, סיויק 1.8 ידנית סטנדרטית וישנה (2012) שתבקר במסלול אחת לכמה חודשים (בשאיפה אחת ל-3 חודשים). המקוריות היו בסדר אבל חסרה נשיכה וחסרה עצמה. הרפידות לעיל יחסית מומלצות, אבל הביקורות מאוד מועטות, אז אני לוקח אותן בערבון מוגבל. הרכב לא ספורטיבי והרפידות אפטר מרקט לא שוק נפוץ בארץ, בטח שלא בבלמים. המחירים די דומים, 320 לסט קדמי + אחורי לברמבו לעומת 390 ל-trw. חברות אחרות קצת קשה למצוא (בילשטיין זולות באופן מחשיד 150 לסט קדמי אבל לאף אחד אין אחורי). הביקורות על רמסה מעורבות. פרודו אני לא רוצה זה רפידות אקו ואני מחפש ביצועים. צימרמן ביקורות מעולות מחול אבל אין בארץ. בשלב זה מיציתי את החיפושים. אני יודע שהסבירות שיש פה ניסיון עם הדגמים הנל בדיוק …
הודעה אחרונה מאת ניקו פ., -
- 3 עוקבים
- 5 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום , אני קראתי שניתן לפתוח באמצעות רכיב שנקרא obd-קידודים שונים בסקודה, כגון ביטול סטארט /סטופ ועוד, הטם מישהו כבר התנסה ויודע כיצד עושים זאת?
הודעה אחרונה מאת TDI, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
מישהו יודע אולי מה הדגם של האגזוז שמגיע עם הטוריזמו?
הודעה אחרונה מאת Rongaflugen, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 14 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
שלום, יש לי פורש בוקסטר 2011, אני צריך להתחיל לחשוב על החלפה של רפידות וצלחות. מקורי של פורש עולה 12 אלף ש"ח, הציעו לי לקחת את חברת textar הבנתי שהם עצמם מייצרים לפורש בעיה שלא מצאתי צלחות מחורצות כמו שיש אצלי. מישהו מכיר את החברה? יכול לתת לי המלצה? יכול לעזור לי למצוא צלחות מחורצות כמו שאני צריך תודה רבה https://textar.com/en/
הודעה אחרונה מאת eyal1985a, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 עוקבים
- 321 תגובות
- 137.8 אלף צפיות
**אין להעתיק את המאמר המובא כאן בשלמותו או חלקים ממנו (כולל תמונות) בלי אישור מפורש ממני שיינתן אך ורק בה"פ** לפני כמה ימי עלתה במוחי השאלה מתי האופנה המטומטמת הזו תיגמר כבר, מתי אנשים יפסיקו כבר להרכיב חישוקים במידות פסיכיות לגמרי על המכוניות שלהם ואפילו יותר גרוע - מתי יפסיקו יצרני הרכב להיכנע לצו האופנה ולצייד את רכבם בחישוקי ענק כבר מהמפעל... לעזאזל אפילו המאזדה 3 של אבא שלי מגיעה עם גלגלי 17 ... למה? מי שכבר יצא לו לקרוא את המאמרים שלי בנושא מיתלים והתנהגות יודע כבר שמה שבאמת משנה הוא רוחב החישוק (בהתאמה לצמיג כמובן) ולא קוטרו. ואז חשבתי לבדוק מה בעצם עשו יצרני הרכב לפני שחישוקי ענק הפכו להצהרות הון וצו אופנה מחייב (ודבילי כ"כ), ומה יותר טוב מאשר לב…
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 10 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
האוטו עשה 140 אלף ק"מ. הבולמים גמורים כבר תקופה. חשבתי לנצל את ההזדמנות לקנות משהו איכותי ולשפר מה שניתן. האוטו מעולם לא הצטיין יותר מדי באחיזה או נוחות, גם כשהבולמים היו תקינים. אין לי בעיה להחליף חלקים נוספים במידת הצורך, כמו למשל קפיצים. המטרה היא קודם כל נוחות, האוטו מתרסק קשות. אם יתקבל גם שיפור באחיזה אז מה טוב. יש המלצות כלשהן? ראיתי שיש מספר חברות לבולמים, KYB, SACHS, MONROE
הודעה אחרונה מאת Ofriz, -
-
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום. אני רוצה להחליף צלחות וברקסים לפורש בוקסטר 987 שנת 2011 האם זה משתלם להביא מחול? איך זה עובד עיניין הייבוא ? תודה
הודעה אחרונה מאת ch28566, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 4 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום אני מעוניין בהסבה מאוטומת לידני במאזדה 6 שנת 2008 מניסיון אישי שהיה למישהו פה בפורום אשמח לישמוע פרטים כמו איזה אישורים צריך ומאיפה להסיג גיר ידני מתאים לרכב אם זה יבו אישי אז איזה חברה בארץ י מתעסקת בזה תודה
הודעה אחרונה מאת sjerby, -
-
קליאו rs gen 4
מאת sagis- 3 עוקבים
- 3 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
היי חברים מחפש מוסך שמבין בשיפורים לרכבים צרפתיים במרכז. אני רוצה להחזיר רזונטור ולבדוק אם החריקות בבלימה הן חריגות או שלא, הבלמים קרמיים ולכן אני לא בטוח אם זה תקין.
הודעה אחרונה מאת ProMeR, -
- 4 עוקבים
- 5 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
שלום לכולם, בוקר טוב. חוגג בקרוב 4 שנים עם אלפא GQV 240hp. נראה שדיי התרגלתי אליו או שאולי ברחו כבר כמה סוסים מהעורבה.. חסר פלפל. בדקתי קצת לגבי סטייג' 1 בשביל לעורר את המנוע המזדקן. יש בארץ סדנאות שמציעות לעלות הספק ל 260 כ"ס וקג"מ מ 35 שיש כרגע ל 40 קג"מ. לעניות דעתי נראים מספרים דיי נמוכים לתוכנה ברכב גודש. יש למישהו ניסיון? השיפור הזה מורגש בנסיעה או שעדיף להשאיר את הרכב במצב סטוק? תודה למגיבים,
הודעה אחרונה מאת רועידרעי, -
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מעוניין לרכוש קפיצי אייבך פרו קיט לסיאט איביזה 2020 1 ליטר מנוע. האם מישהו יודע היכן ניתן לרכוש אותם? ניסיתי כמה וכמה מקומות ולא הגעתי למישהו שמוכר אותם. לחילופין אשמח לשמוע הצעות לקפיצים עם הנמכה עדינה (20/25 ממ בדומה לפרו קיט). תודה מראש
הודעה אחרונה מאת bolenat14, -
- 7 עוקבים
- 8 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום חברים, אני מכונאי וברשותי פורד מונדיאו טיטניום 2012 אוטומיטית. הגיר דורש שיפוץ מקיף בעלות גבוהה מאוד. אשמח לבצע המרה של הרכב לידני במקום לשפץ את הגיר הנוכחי. מישהו יכול לעזור עם רשימת חלקים ואיזה גיר מתאים לה? אין בעיה לייבא מה שצריך. מניח שהרשימת חלקים כוללת: גיר משאבות קלאץ דוושת קלאץ קבל קלאץ' דוושת ברקס חיישנים כלשהם? תוכנה חדשה. אשמח לכל עזרה בנושא ובעיקר לרשימת חלקים מלאה ומקטים.
הודעה אחרונה מאת מיץ פטל, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
היי לכולם, האמת שאין לי כל כך על מה להתייעץ, פשוט שמעתי את המושג "pure 800" בהקשר של מנוע b58 והייתי שמח אם מישהו יכול להרחיב בנושא כי אין לי מושג מה המונח "pure 800" אומר
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לכולם. האם יש לנו בארץ מיכשור המותאם לבדיקת הספק לאופנועים?(לא רק למנוע עצמו אלא לכל הכלי) הכוונה היא למערכת שיודעת להריץ על דינמומטר כלי דו גלגלי בפרופילי נסיעה משתנים הניתנים לתכנות כמו התנגדות(מומנט שלילי, מהירות וכו') בדיוק כמו ברכבים. תודה לכל העונים.
הודעה אחרונה מאת tribel, -
- 6 עוקבים
- 9 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
אהלן חברים, אני רוצה לשפר קצת את הסאונד ברכב. בינתיים שומעים רק את הגדישה של הטורבו, אבל הייתי רוצה משהו קצת יותר אגרסיבי. יש משהו שניתן לעשות שלא יסבך אותי עם טסטים ובוחני תנועה, וישפר את הסאונד?
הודעה אחרונה מאת ShmigalBigal, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 8 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
האם זה יכול לשפר ביצועים של רכב ? יש לי הונדה סיוויק 2011 דגם ספורט ( זה לא אומר כלום לצערי ) רצית לדעת מה זה עדכון תוכנה סדר גודל של מחירים ומה זה באמת עושה ואיך זה משפיע. נ.ב חיפשתי בגוגל מופיעים לי רק פרסומות וחיפשתי כאן אבל מדברים כאן במונחים שבשבילי זה סינית..
הודעה אחרונה מאת David32, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 13 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
אהלן יש לי מזדה 3 2018 ובאלי להוסיף קצת ראש האם להחליף אגזוז יכול לעזור ?
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
- 6 עוקבים
- 11 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
אני כרגע בן 19 מעוניין מאוד להיכנס לתחום השיפורים וכל מה שמיסביב לעולם המדהים הזה השאלה שלי אם זה הזמן כרגע לצלול לזה או לחכות לגיל יותר מאוחר שאני יהיה מבוסס כלכלית
הודעה אחרונה מאת daniel1259, -
שלום לכולם, להגיד שאני אשמח להוציא עכשיו סכום כסף כזה אז בכלל לא, הצמיגים לא במצב הכי גרוע שיצא לי לראות. יש פרופיל, לא מעט. יש בשר/עובי. הדבר היחידי זה סדקים מיובש שיש רק בדופן, המצב מקדימה חמור יותר... יש סדקים נפרדים קטנים וסדק שממשיך לאורך ההיקף. מבפנים כנראה הצמיג בסדר. ראיתי בימי צמיגים במצב הרבה יותר גרוע. אני נוסע בכביש בינעירוני יומיום ולא תמיד נוסע יותר מידי רחוק.האם קריטי לי להחליף כרגע?תודה רבה מראש.
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 8 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
כותרת. איזה שיפורים אפשר לעשות כדי לקבל יותר בוסט/האצה/מהירות? לא מבין בכל המונחים של המביני רכבים.. מחפש משהו ריכוזי ותמציתי. תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת sjerby, -
-
- 4 עוקבים
- 15 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
שאלה: בצמיגים רגילים לרכב שלי, אני צריך לשים 33 קדימה ו- 30 אחורה. בהנחה שיש לי עכשיו סמי סליק במידה 205/55/16 ואני לא עושה מסלול אלא רק כבישים מפותלים, כמה צריך למלא? אפשר למלא בשני הצירים אותו דבר כבר או עדיין לשמור על לחץ נמוך יותר באחורי? הזנב גם ככה כבר פחות שובב עם הצמיגים האלה. למי שישאל "למה אתה צריך צמיגים כאלה", התשובה היא שפשוט הייתי סקרן לנסות ולראות "על מה המהומה".
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
- 5 עוקבים
- 8 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אהלן, בשעה טובה קניתי לאון 1.8 2012. היו כמה תיקונים שהייתי צריך לעשות (לא משהו מכני רציני, תושבות מנוע וגיר, תפוחי פרונט), והחלפתי צמיגים למשהו קצת יותר ספורטיבי (PS5). והגיע הזמן להפוך את הרכב לקצת יותר כיפי. כרגע עם תוכנה של APR. מתכנן לקפוץ לפיטסטופ רק לבדוק לה עדכונים. יש משהו נוסף שאפשר להוסיף לרכב, שיעמוד בגבולות החוק ויעבור טסט בלי יותר מדי בלאגן אבל כן יתרום לביצועים?
הודעה אחרונה מאת cohen motor 377, -
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אהלן, אני מתכנן להחליף את הצמיגים שלי בקרוב. לאון 2012, מידת צמיג 205/55 R16. מתלבט כרגע בין Pilot Sport 4, לבין משהו פשוט יותר כמו FALKEN ZE310. בעיקרון לא מתכנן ימי מסלול וכו', אבל כן נוטה ללחוץ מדי פעם בכבישים, ומרגיש שהצמיגים הנוכחיים שלי לא עושים את העבודה. שווה להשקיע וללכת על הPS4? בהתחלה כיוונתי לאסימטריק של גודייר, אבל הבנתי שאין אותו במידות שלי. אגב, מתכנן גם להחליף ג'אנטים, יש המלצה על אילו חברות להסתכל?
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
ברקסים קדמיים טארוקס 1 2
מאת ik3- 5 עוקבים
- 15 תגובות
- 5 אלף צפיות
אשמח להכוונה ממי שהתנסה עם המותג, כרגע אני מרכיב על הרכב סט של צלחות ברמבו מקס ורפידות ברמבו אקסטרא, הם עובדים סבבה למדי, אך אשמח לשיפור קל. לגבי הגדלה של הבלמים ומעבר ל4/6 בוכנות, זה אמנם אופציה אבל להבנתי לא בטוח שזה יהיה משתלם ביחס של עלות תועלת. לכן כרגע החשיבה שלי היא לשים ברקסים יותר איכותיים. ההתלבטות שלי היא לגבי צלחות f2000 או sport japan ולגבי הרפידות ההלבטות היא בין הקורסה לבין הסטרדה- כאשר הקורסה כאילו יותר ספורטיבית אבל מצד שני יותר צורך בחימום מקדים(גם כרגע אני מרגיש שיש צורך קל בחימום מקדים) דבר נוסף שקצת משונה בעיניי הוא שבאתר שלהם אני רואה תחת הדגם שלי(או לפחות מה שאמור להיות שלי אצלי זה 6c והם מציגים עבור 6r שזה לפני …
הודעה אחרונה מאת Ziv, -
- 4 עוקבים
- 5 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
שלום לכולם אני מעוניין בהתקנת תוכנת ניהול מנוע לרכב שלי ,קיה ספורטאז 2020 מנוע בנזין 1.6 טורבו יש חברים שעשו ויכולים להמליץ? לא משנה של מי התוכנה, שואל בכללי אם שווה אם מורגש ואם יש בעיות שצצו אחרי התוכנה תודה לכולם
הודעה אחרונה מאת dani207, -
שלום, אני רוצה להתקין ג'אנטים על הרכב שלי במקום הגלגלי פלדה והטאסות שיש כרגע (ללא שינוי מידת הצמיג), האם צריך לעדכן את משרד הרישוי או משהו על כך? תודה!
הודעה אחרונה מאת Liviur,
-
מי מחובר 9 משתמשים רשומים, 1 אנונימיים, 604 אורחים (הצג רשימה מלאה)
