שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,654 נושאים בפורום הזה
-
- 6 עוקבים
- 22 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
חברים ומומחים מה המצב? שאלה לי אליכם כרגע על הסיויק 2018 1.5T SPORT שלי מותקנים צלחות ורפידות של ברמבו, מפאת תקנה 380 המקוללת אני מחפש לשפר את איכות הבלמים שלי לצערי בלי יכולת להחליף את המכלולים אז מה זמין באיכות גבוהה יותר מברמבו בישראל? איפה אפשר לרכוש ומה בערך המחיר? תודה לכם על העצות והתגובות
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
חברים יקרים בהמשך לשירשור על הבולמים שכתבתי לפני כחודשים, רכשיתי מהיבואן את הסט של בולמי TEIN ועכשיו אני מתלבט הייתי רוצה קפיצים עם spring rate חזק יותר שישלימו את מערכת המיתלים ויסיעו וישפרו את התנהגות הכביש המוצר הדיפולטיבי שמופיע בכל מקום הוא קפיצי הנמכה מעבר לעובדה שאני לא רוצה להכנס לפינות ברמת הרישוי האם יש קפיצים טובים יותר שאינם משנים את גובה הרכב, ואם לא מה היתרונות והחסרות של קפיצי הנמכה קראתי במספר מקומות שקפיצים כאלו גורמים לעומס גבוה על הבולמים ויקצרו את חייהם דבר שאני לא ממש רוצה אשמח לכל תובנה ששתתנו לי תודה
הודעה אחרונה מאת ch28566, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום הגיע הזמן להחליף ברקסים בכל הרכב קדימה ואחורה. בהחלפה אחרונה בוצע החלפת רפידות לרפידות תחליפיות ואני אגיד בעדינות שחסכון של 200 ש"ח לא שווה את זה. כרגע הוחלט אחרי בדיקה שצריך להחליף את הכל 80000 ק"מ בכל זאת... שאלה שלי: האם לשים רפידות ודיסקים מקוריים? 2800 ש"ח כולל עבודה כל ה4 גלגלים לשים סט של ברמבו? 900 ש"ח לפני התקנה אולי לקחת משהו טוב יותר? זה לא שהרכב עובר חיים קשים מבחינת בלימה, אבל זה רכב שמסיעה משפחה וחשוב לי הבטיחות, וכמה שפחות דעיכה בברקס... אשמח לתשובות ואולי הכוונות תודה מראש מקס
הודעה אחרונה מאת ch28566, -
-
- אחראי פורום
- 8 עוקבים
- 12 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום חברים יקרים, ברשות המשפחה כרגע המכונית הנפלאה הזו, פורד פוקוס דור 2.5 מנוע 2000 סמ"ק 145 כוח סוס עם גיר אוטומטי 4 הילוכים. 320 אלף קילומטרים של כוח, אמינות, נוחות, בכל זמן בכל מזג אוויר ובכל מקום. לא מייצרים כאלו מכוניות היום. התכנון הוא שהמכונית הזו תעבור אליי, ועלה בראשי רעיון, להסב גיר 5-6 הילוכים ידני למכונית. טיעונים: טיעון 1# - מנוע וגיר מאזדה. כמה קשה/יקר/מסובך העניין יכול להיות? טיעון 2# - האם במקום לרכוש רכב אחר שלא יענה על צרכיי כמו המכונית הזו, גיר ידני; גם בעלות שגבוהה מהמכונית, יכול להיות נהדר. יתן למכונית הזו עוד אוויר להמון שנים נהדרות ואמינות על הכביש. אני בטוח שהסבות בוצעו בעבר, מה נדרש?…
הודעה אחרונה מאת razi_pazi, -
-
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
Unterwegs mit der Tuning-Polizei: Hier geht es PS-Protzern an den Kragen | News | BILD.de שווה לראות
הודעה אחרונה מאת amosbmw, -
- 3 עוקבים
- 4 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
האם יש מוצר שמאפשר קביעה של לחץ מסויים והוא מוריד את הלחץ במדוייק? יש לי קומפרסור שהגיע עם הרכב, שזה אחלה אבל אם אני רוצה לחץ מדוייק מאוד זה לא מאוד נוח. הUSE CASE שלי הוא: לפני סשן נהיגה\עליה למסלול אני רוצה להוריד את הלחץ צמיגים ללחץ נכון בהתאם למצב. המטרה היא מכשיר שיוריד לחץ עד ללחץ מסויים ואז יעצור כשמגיע ללחץ הדרוש.
הודעה אחרונה מאת ch28566, -
- 6 עוקבים
- 21 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
שלום חברה, אני רוצה לשדרג את האנטי רולים, מצאתי קיט אנטי רול קידמי ואחורי מאתר מחו"ל. דיברתי עם כמה חברה שמייבאים חלקים "משודרגים" לרכב והם דורשים מחיר כפול מהחלק עצמו מה שהופך את העניין ללא רלוונטי. השאלה כזו, האם ניתן לייבא עצמאית? במידה ואפשרי איזה אישורים אני צריך להמציא בכדי שלא יוחרם במכס? מה עלויות היבוא מלבד מחיר המוצר ומשלוח? אשמח לכל עזרה בעניין. תודה! **החלקים לא מקוריים**
הודעה אחרונה מאת Rolistar, -
בחירת צמיג- סיאט ארונה 1 2
מאת אלרן- 2 עוקבים
- 24 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
זקוק לעזרה בבחירת צמיגים לסיאט ארונה FR שנת 2018. הצמיג המקורי על הרכב הוא פירלי סינטוראטו P7 במידה 205/55 R17 91V ארבעתם לא הוחלפו עד היום (סה"כ 60,000 ק"מ) ושמתי לב שהתחילו סימנים של התייבשות ולפני הטסט (יש עוד זמן) חשבתי להחליף. חשבתי על Falken ZE310, אבל שמתי לב שהקוד משקל הוא 95 ולא 91 כמו המקורי שיש לי. קוד מהירות הוא W, ואני יודע שאפשר רק לעלות בקוד מהירות ולא לרדת, לכן מהבחינה הזו הוא בסדר (אצלי זה v) אפשר לעלות בקוד משקל? האם יש צמיג עדיף יותר ממנו ברמת המחירים של 400-450 לצמיג?
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- 5 עוקבים
- 6 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום, מכירים מישהו שעשה סטייג׳ 1 לקאמרו 2ss? האם השינוי בכלל מורגש ברכב ללא טורבו? משפיע איכשהו על אמינות ואורך החיים? האם גם עושים שינוי תוכנה לתיבת ההילוכים?
הודעה אחרונה מאת srool, -
- 3 עוקבים
- 2 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אהלן, אני רוצה להחליף פילטר אינבוקס לk&n, להונדה סיויק 2016 הצ'בק, השאלה האם זה שווה את הכסף? והאם אני ארגיש שינוי? מצאתי רק באיביי עם משלוח יוצא יותר מ500 שח לפני מכס פה. https://www.ebay.com/itm/196034325841?itmmeta=01HZMY4S4M5S9RW5RT8V4E331Y&hash=item2da48e6d51:g:cHkAAOSwHgNlbAht&itmprp=enc%3AAQAJAAAA0P8hlzkavrvj4RcrUv6RDeKvPN%2BdpwrxwEYh5FZ32w%2B8cJOhtmgkyO4zsPvYm1QjlHYVUYu8ePGfkQJlB1mIUQkYGok1kdMAntOFyMKyJ3LjXN08dXX%2BRfICDFXM9td9xjU%2BoWYA%2FknRM9VNNjM6ucd4E%2BCwIk2cbVGhTTzBG%2BayU7dDi4ZZ8Gf4LqcXmAkOZN0TAFfhXhnY8Fxj6ODrjxAHWs%2BO7Vv2YPzv9i9lSKhw8%2F1GZxp%2FiFObSppYGqP3atLpMoLE101QDSvIh%2FEkqzw%3D|tkp%3ABFBMrpKTnv1j
הודעה אחרונה מאת יובל אינון-לבל, -
התייעצות בנוגע לצמיגים לאיביזה מנוע 1 ליטר, אחרי אכזבה מPS5 ואולי מעבר לCUP2 1 2 3
מאת hondacivic02es-
- אחראי פורום
- 9 עוקבים
- 44 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
היי אנשים מה קורה? לפני משהו כמו חודשיים נאלצתי להחליף רביעיית צמיגים של מישלין PS4, אחרי 35 אלף ק"מ ובאמת ששחטתי אותם ונהניתי מהם מאוד. בהמלצת הצמיגאי שלי, ובהתחשב בעובדה שהPS4 כבר לא מיוצר, הרכבתי רביעייה חדשה של PS5. גם הצמיגאי וגם כל הביקורות שקראתי, גרמו לי להבין שזה פשוט גרסה משופרת ומשודרגת של הPS4, שהאחיזה תהיה יותר טובה, הצמיג יהיה יותר נוח, וספציפית לצמיג הזה גם ניתן יהיה לעבור אותו יותר קילומטרים, פשוט מגיע עם יותר "בשר" עליו. מההתחלה לא אהבתי את האחיזה של הPS5, ההרגשה היא שהוא "נמרח" יותר מידי בפניות, ואני משמעותית מרגיש פחות ביטחון לקחת את הרכב לקצה (אני יודע, מדובר באיביזה מנוע ליטר, אבל תאמינו לי שאפשר להנות מהרכב הזה ולק…
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
-
- 8 עוקבים
- 11 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
היי מה קורה יש לי גולף 1.4 ורציתי לשפר לה ממש קצת את הרעש מהאגזוז כי כרגע הרכב ממש שקט השאלה היא כזאת יש אצלי ברכב אחרי הרזנטור שתי יציאות קטנות של האגזוז ושמתי לב שאם אני סותם קצת את אחת מהיציאות של האגזוז אז יש קצת רעש יותר טוב השאלה האם זה יכול להשפיע על הביצועים של המנוע או לפגום ברזנטור עצמו כשאגזוז אחד קצת סתום (זה לא שתי אגזוזים נפרדים שתי האגזוזים יוצאים צמודים אחד לשני מהרזנטור בסוף ) תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Roycohen1979, -
-
- אחראי פורום
- 8 עוקבים
- 14 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
שלום לכולם, ברשותי Corsa OPC 2013. הבולם האחורי הימני מזיע (טיפה) ולאחר בדיקת עלויות של בולמים מקוריים אחורים מקוריים (יקר, גם בייבוא) התחלתי להסתכל על קיט בולמים לכל הרכב ובעיקר על הKoni special active ע"ע FSD עם שם חדש. הסיבה המרכזית היא נוחות בנסיעה מנהלתית בעיר או בדרך לעבודה (הרכב הוא הדיילי שלי) אך ללא אובדן ביצועים אל מול הבולמים המקוריים בנהיגה תובענית יותר (בד"כ כביש, לעיתים רחוקות מסלול). האם למישהו יש ניסיון עם הבולמים המדוברים בהקשר של נוחות בנסיעה רגועה וביצועים בנסיעה תובענית אל מול מקוריים, או יכול להציע אלטרנטיבה? אני לא מחפש קיט הכולל קפיצים כי אין בכוונתי להנמיך את הרכב. תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת Moshe c, -
-
- 3 עוקבים
- 4 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אהלן איך אני יודע אם אפשרי לשדרג לאורות לבנים/טורבו לד או משהו דומה ברכב שלי תעזרו לי לשפוך קצת אור על הנושא (אקורד 2012)
הודעה אחרונה מאת NTZSV, -
לא יודע מה אני אמור לכתוב כאן
הודעה אחרונה מאת היו זמני בומבה, -
- 3 עוקבים
- 4 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום עברתי על הפוסטים והסברים לגבי סטייג' 1. הבנתי שנדרש לבצע טיפול שמנים כל 10k, מלבד זה אין סיכון ויש אפשרות לשיפור משמעותי ברכב. נסעתי בו 100k , שנת 2015 ואני לאחר טיפול. אשמח לשמוע האם יש מקום מומלץ לבצע בו את השדרוג, מה העלות הצפויה והאם יש אזהרות לאחד כמוני שלא מבין גדול בנושא. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת אביתר א., -
- 6 עוקבים
- 18 תגובות
- 9.3 אלף צפיות
ניסתי לחפש פרטים על תוכנה ל- DSG ובקושי מצאתי. החלטתי לעשות אז אני רוצה לשתף כאן בשינוי. אז קודם כל רוב האנשים עושים את זה ביחד עם תוכנה למנוע אחרי תוספת של כוח. ברכב שלי עדיין אי אפשר לעשות תוכנה למנוע, אבל ההתנהגות של הגיר הציקה לי וזאת הסיבה שעשיתי. ברכב הקודם שלי היה גם DSG ונסעתי בו עשור והייתי ממש מרוצה מהגיר. אבל בדור החדש, לשם חסכון בדלק, ההילוכים עוברים מוקדם נורא. בנסיעה רגועה התיבה שומרת את המנוע בערך בין 1300 ל- 2000 סל"ד, שזה נמוך מאוד. המנוע אצלי (1.0) מגיע לשיא הסל"ד ב- 2,000 סל"ד, ומתחת ל- 1,500 ממש לא מרגישים כוח. אז הרבה פעמים המנוע נמצא ב"בור" של כוח וזה מעצבן, קורה לי הרבה ביציאה מכיכר למשל. כמובן שאפשר ללחוץ עוד את הגז אבל אז יש הורדת…
הודעה אחרונה מאת היו זמני בומבה, -
- 4 עוקבים
- 13 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
חברים, אני מחפש את הבולמים האלו מפני שהם נראים OEM אבל נותנים אפשרות כיוונון האם מישהו יודע אם יש יבואן לחברה הזאת בארץ? ומה סדר גודל המחירים? או לחילופין עדיף לי לנסות לייבא אותם בעצמי לארץ? הם יעברו את משוכות הרגולטור תודה רבה לעונים TEIN.co.jp: EnduraPro / EnduraPro PLUS - PRODUCTS
הודעה אחרונה מאת lei1989, -
- 6 עוקבים
- 8 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
הי שבוע טוב 🙏 קניתי לאחרונה גולף 2.0 שנת 2001. הרכב שמור מאד אשמח אם מישהו יודע להמליץ על שינויים שאפשר לעשות לרכב כדי לשפר את ההתנהגות\אחיזה של הרכב שינוי בלמים\בולמים ? פילטר אוויר ? ניקוי פיח, ראיתי המלצה ברכבים ישנים לא לעשות כי עלול לעשות חורים בצנרות. מישהו שמע על דבר כזה או שאפשר לבצע ניקוי בראש שקט תודה מראש 🤩
הודעה אחרונה מאת amosbmw, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
אהלן יש לי שברולט אקווינוקס 2020 מנוע 1.5 טורבו 170 כוח סוס (מציין שהאוטו כרגע עשה 65 אלף קילומטר ולא פספס טיפול מאז שירד לכביש הכול באוטו במצב חדש) מניסיון של אנשים שעשו תוכנת ניהול מנוע לאוטו טורבו יש תקלות או מחלות או ירידה באמינות של האוטו לאחר שנעשה התוכנת ניהול מנוע? אני מעוניין לעשות תוכנת ניהול מנוע האוטו יחסית זריז אבל קצת איטי בסוף היום המלצות על מקומות?
הודעה אחרונה מאת Mr 44, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 5 תגובות
- 11 אלף צפיות
אילו שינויים או שיפורים מבצעים ברכבים "רגילים" נפוצים וממוצעים. שהם פותחים ממש ממהר וגם אחר כך נוסעים במהירות ובעוצמה ניכרת. בדרך כלל זה גם רכבים של המגזר הערבי.
הודעה אחרונה מאת מיץ פטל, -
-
- 7 עוקבים
- 8 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
שלום למומחים.. במקרה ראיתי סרטון על בחור שהחליף טורבו( גדול יותר) לאלפא c-4 לא בארץ... הגדיל ב- 100 כ"ס את ההספק שאלתי האם אפשר לשנות טורבו יותר גדול לסטלביו ובכך גם להגיע להספק נגיד של 350 כ"ס וצפונה.. לא שואל אם זה חוקי רק אם זה אפשרי והערכה מה זה מצריך.. תודה
הודעה אחרונה מאת Ziv, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום יש לי סוברו Subaru Impreza 1.5 4WD 107hp ואני רוצה שיהיה לה יותר כח סוס אבל אני לא יודע מה לשנות במחירים נורמלים מה אני יכול לעשות ??
הודעה אחרונה מאת menir1, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
היי לא בתחום הזה כמוכם פחות שיפורים למנוע, אני יותר בתחום הסאונד, יש לי מערכת רצינית, 3 מונובלוקים ועוד 3 מגברי 2 ערוצים, צורך המון חשמל בסהכ הכולל לדעתי המקסימום צריכה שלהם 300-400A למרות שלא משתמש במקסימום הנ״ל. האלטרנטור המקורי 70A לא מספיק, יש פה משהו שמתעסק באלטרנטורים משופרים? צריך 120A ומעלה מנסיוני, אפילו של דגם אחר שפשוט מתאים במרווחי ברגים. דגם Suzuki Vitara AWD 1.4L דגם אלטרנטור 31400-60R0 מצרף תמונה של המגברים...
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
הי חברים. להלן תמונה של בית פילטר, שעל הסוגר / המכסה של הבית פילטר קיים חיישן. האם אפשר להרכיב פילטר אוויר פתןח במקרה הזה? תודה לעונים. ספוילר הי חברים. להלן תמונה של בית פילטר, שעל הסוגר / המכסה, של הבית פילטר קיים חיישן. האם אפשר להרכיב פילטר אוויר פתוח במקרה הזה?
הודעה אחרונה מאת Supertigre, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אשמח לעזרה מתכוון לעשות סטייג׳ 1 PCP בלבד לא מעבר העם כדיי גם לעשות גם סטייג׳ לגיר או שלא חייב ? ומבחנית אמינות יזיק לא יזיק ? אני סה״כ עם 40,000 קילומטר לא יודע עם זה קשור
הודעה אחרונה מאת Sportline, -
- 6 עוקבים
- 10 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לכולם, התחדשתי בסיאט איביזה קופרה 2017 ואני צריך להחליף צמיגים. אני מתלבט בין שני הדגמים ורציתי לשמוע את דעתכם. מדובר בנסיעה יום יומית ואני מחפש צמיג טוב שיוכל לתת מענה מעט ספורטיבי אבל גם לשרת בנסיעה רגועה. אם יש דגמים אחרים מומלצים אז גם אשמח לשמוע. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת hondacivic02es, -
- 5 עוקבים
- 9 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
סדרה 1 BMW 85000 במד אוץ. נפח מנוע 1.6 מנוע N13B16A כ״ס 170 קג״מ 25 תיבה-8 הילוכים פלנטרית ZF אוכל ליטר שמן ל 7-8k ק״מ (יש גם נזילות) מטופל במורשה אני נוסע עם רגל כבדה, לא מעט במצב ספורט, רכב תענוג אבל יש חשק לעוד עוצמה. אני נוסע יום יום לעבודה לכן גם הקילומטרג׳ דופק. מה ההשלכות בגדול? טורבו אחרי 30 -40 אלף עם סטייג׳? מנוע אחרי 100 אלף עם סטייג׳? תודה
הודעה אחרונה מאת 98civic, -
- 3 עוקבים
- 11 תגובות
- 7.1 אלף צפיות
הי, עברתי קצת יותר משנתיים עם ZE310, סה"כ כ 50K ק"מ והוכשלתי בטסט על זוג קדמיים. אין מלאי בשום מקום משום מה, ועקב ניסיון עבר מר אני חושש שאם אבחר בצמיגים אחרים אתחרט על זה. לפני ה FALKEN היו לי רביעיית RIKEN או KLEBER, לא בדיוק זוכר, שהדפנות שלהם פשוט גרמו לרכב לרכון בפניות באופן הזוי עד שחשבתי שמשהו לא תקין ברכב.. מחפש חלופה טובה עם אופי אחיזה דומה סביב 500 ש"ח לצמיג, תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת itamarg, -
- 3 עוקבים
- 4 תגובות
- 7.2 אלף צפיות
אם למישהו יש ניסיון אשמח לפידבק. P-Zero PZ4 Potenza Sport PS4S על כולם הייתי מעדיף SportContact 7 אבל לא קיים במידה.
הודעה אחרונה מאת BRAVO30,
-
מי מחובר 30 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 364 אורחים (הצג רשימה מלאה)
