Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

TEIN EnduraPro Plus Adjustable Shocks להונדה סיויק FK7 2018


פוסטים מומלצים

חברים,

אני מחפש את הבולמים האלו מפני שהם נראים OEM אבל נותנים אפשרות כיוונון 

האם מישהו יודע אם יש יבואן לחברה הזאת בארץ? 

ומה סדר גודל המחירים?

או לחילופין עדיף לי לנסות לייבא אותם בעצמי לארץ? הם יעברו את משוכות הרגולטור

 

תודה רבה לעונים

 

TEIN.co.jp: EnduraPro / EnduraPro PLUS - PRODUCTS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

https://www.tein.co.jp/e/distributors/List/index.php?region=Israel&attr=ALL

 

הם בצבע ירוק. זה בפני עצמו "יקפיץ את הפיוז" עבור בוחן. זה לא שבולמים אחרים שמתאימים יראו פיזית שונה מאוד מהמקור, אם זה מה שמטריד אותך. 

 

מדוע חשוב לך אפשרות הכיוונון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בולמים ללא אפשרות לשינוי גובה דורשים רק תקן ISO9001 שיש כמובן ל- Tein. המחיר באירופה לדגם הזה עומד על כ- £120-£170 פחות או יותר, כמובן לפני משלוח, אגרות ומיסים. 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

TOM_22

 

אני רוצה להקשיח לנהיגה יותר ספורטיבית  בימי מסלול וכדומה,

 

אני נמנע לחלוטין מ coilovers בגלל הטסט ולדעתי הסט הזה הוא הטוב מכל העולמות

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 2.5.2024 בשעה 21:37, יובל אינון-לבל כתב:

TOM_22

 

אני רוצה להקשיח לנהיגה יותר ספורטיבית  בימי מסלול וכדומה,

 

אני נמנע לחלוטין מ coilovers בגלל הטסט ולדעתי הסט הזה הוא הטוב מכל העולמות

מה זה בכלל קוילובר? 

זה סהכ בולם שמגיע עם קפיץ שמותאמים כמו שצריך לעבוד האחד עם השני, זה הכל.

 

לנושא דינו יהיה כדין קוילובר כשיגיע הזמן לטסט, והכאב ראש של זה יהיה זהה.

האם כדאי לשים בגדול כן למה לא אבל אם כבר אז עדיף לא לעשות רבע עבודה ולהחליף כבר לקוילובר כמו שצריך זה אחד,

ושתיים זה פשוט לקחת בחשבון את עניין החוקיות, כל עוד הרכב לא נראה בעייתי(מלא אלמנטים פייק של טייפ ר) כנראה לא ימשוך תשומת לב ביומיום, אלא רק בטסט יהיה לך את הכאב ראש- וגם זה פתיר.

 

עריכה אחרונה על ידי ik3

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07'

2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15'

2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, ik3 כתב:

לנושא דינו יהיה כדין קוילובר כשיגיע הזמן לטסט, והכאב ראש של זה יהיה זהה.

 

עקרונית כל מתלה בתצורת מקפרסון הוא קוילאובר אבל ברור שכאן אנחנו מדברים עם קוליאובר עם אפשרות לשינוי גובה וזה, עקרונית, יכול להיות הורדה ע"י כל שוטר נודניק לעומת בולמים ללא אפשרות לשינוי גובה גם אם הם לא מקוריים. אני עובר טסט בלי בעיה עם קוני ספורט והנמכה מתונה יחסית של 20 מ"מ לעומת המקורי (הקפיצים דווקא מקוריים של היצרן אבל זה כבר סיפור אחר). לא לכולם ישנה את האפשרות למצוא "סידור" להעברת טסט או את החשק להתעסק עם שוטרים פה ושם. מה שכן, אתה צודק בהחלט שאם שומרים עם מראה סולדי או מקורי, בלי שינויים משמעותיים למערכת הפליטה ובלי הנמכה מוגזמת בה הצמיגים נבלעים בבית הגלגל, לרוב אין בעיות. 

 

באופן אישי, בחרתי בבולמים ללא אפשרות לשינוי גובה כי לא היה בא לי להשקיע כ-15,000 שקל על סט קוילאובר איכותי עם הנמכה מתונה ולהתבאס אם יום אחד יגיע הבוחן שידרוש ממני להסיר. 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 26 דקות, Supertigre כתב:

 

עקרונית כל מתלה בתצורת מקפרסון הוא קוילאובר אבל ברור שכאן אנחנו מדברים עם קוליאובר עם אפשרות לשינוי גובה וזה, עקרונית, יכול להיות הורדה ע"י כל שוטר נודניק לעומת בולמים ללא אפשרות לשינוי גובה גם אם הם לא מקוריים. אני עובר טסט בלי בעיה עם קוני ספורט והנמכה מתונה יחסית של 20 מ"מ לעומת המקורי (הקפיצים דווקא מקוריים של היצרן אבל זה כבר סיפור אחר). לא לכולם ישנה את האפשרות למצוא "סידור" להעברת טסט או את החשק להתעסק עם שוטרים פה ושם. מה שכן, אתה צודק בהחלט שאם שומרים עם מראה סולדי או מקורי, בלי שינויים משמעותיים למערכת הפליטה ובלי הנמכה מוגזמת בה הצמיגים נבלעים בבית הגלגל, לרוב אין בעיות. 

 

באופן אישי, בחרתי בבולמים ללא אפשרות לשינוי גובה כי לא היה בא לי להשקיע כ-15,000 שקל על סט קוילאובר איכותי עם הנמכה מתונה ולהתבאס אם יום אחד יגיע הבוחן שידרוש ממני להסיר. 

הבעיה מצד השוטרים זה בעיקר העובדה שיש צבעים בבולמים או בקפיצים, בספק רב שידעו להבחין האם יש כיון של הבולם והאם הוא הגיע מקורי או אפטרמרקט

  • רעיון טוב! 1

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07'

2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15'

2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 26 דקות, Tom_22 כתב:

אגב, לגבי ייבוא, נראה שעבור בולמים מתכווננים יהיה צורך באישור מעבדה מוסמכת. 

 

כאשר ייבאתי את הבולמים הקודמים, לקח לי שבוע להסביר להם שאין צורך בבדיקת מעבדה כי אלו לא בולמים עם כיוון גובה (חוסר הבנה של חברת השילוח). בתהליך הזה הבנתי שזה בתכלס איזה מישהו מהמעבדה לרכב באיזו אוניברסיטה שמגיע פעם או פעמיים בשבוע למכס ומאשר את הדברים האלו. לפי מה הוא מאשר? אין לי מושג.

 

אם היה את המישהו שהיה לוקח את המדינה לבג"ץ ומבקש מהמדינה להסביר מדוע מותר להפחית מהבטיחות ולהגביה את המרכב אבל אסור להנמיך, כנראה שלמדינה לא הייתה תשובה טובה לזה. דרך אגב, הדרישות של החוק בכל הקשור בקפיצים הן מאוד פשוטות וזה התאמה לעומס על כל סרן לפי מה שקע היצרן ואת זה כל יצרן קפיצים מוכר (אייבך, ST, KW, h&r וכו') עושים כולל אישור TUV אבל כידוע, בישראל יש את תקנה 380 ואם מישהו רוצה אז הוא יוכל לומר שמדובר בשינוי מרכב גם אם אתה עומד בדרישות שקבע התקן לקפיצים. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי הקפיצים שחורים (במקור) והבולמים צהובים, לא עשו לי בעיות אף פעם בטסט. האם עדיף בולמים וקפיצים בשחור? כנראה שכן אבל לא היית מתאמץ לצבוע את הבולם כי זו כבר יותר עבודה אבל את הקפיצים זה חמש דקות עם ספריי צבע. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 29.4.2024 בשעה 19:12, יובל אינון-לבל כתב:

חברים,

אני מחפש את הבולמים האלו מפני שהם נראים OEM אבל נותנים אפשרות כיוונון 

האם מישהו יודע אם יש יבואן לחברה הזאת בארץ? 

ומה סדר גודל המחירים?

או לחילופין עדיף לי לנסות לייבא אותם בעצמי לארץ? הם יעברו את משוכות הרגולטור

 

תודה רבה לעונים

 

TEIN.co.jp: EnduraPro / EnduraPro PLUS - PRODUCTS

 

אנשים פה לא אוהבים לענות לעניין...

 

יבואן TEIN בארץ הוא TOPRPM בחולון, הם מתגאים ב"מחיר יבואן", בארה"ב 138 דולר לבולם, מעניין כמה זה עולה אצלם...

 

תתחדש...

Detailer.gif
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, lei1989 כתב:

אנשים פה לא אוהבים לענות לעניין...

יבואן TEIN בארץ

התגובה הראשונה שלי נתנה את המידע הזה כבר... 

 

לפני 6 דקות, lei1989 כתב:

אנשים פה לא אוהבים לענות לעניין...

 בארה"ב 138 דולר לבולם

התגובה הראשונה של supertigre נתנה את המידע הזה כבר... 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, Tom_22 כתב:

התגובה הראשונה שלי נתנה את המידע הזה כבר... 

 

התגובה הראשונה של supertigre נתנה את המידע הזה כבר... 

 

לא חשבתי שהם כאלה רשמיים 😁 

 

לא מצאתי מחירים באירופה, רק אנגליה וארה"ב שמסתבר ששם הם זולים יותר, יותר טוב לאינדקציה כמשקל נגד ל"מחיר יבואן" 🤣

Detailer.gif
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...