Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 28.4.2024 בשעה 12:20, היו זמני בומבה כתב:

למה הכוונה ?

 

בתוכנה המקורית כשאתה בעמידה ומריד את הרגל מהברקס הרכב מתחיל לנסוע על הילוך ראשון, אחרי כמה שניות, לפני שההילוך השלתב לגמרי, הגיר מעביר להילוך שני ו"רוכב" על הקלאץ'.

זה יוצר תחושה של רכות וחלקות שמדמה ממיר מומנט, אבל גורם להשתהות ו/או בלבול כשחוזרים לגז (במיוחד עם המנועים הקטנים יותר).

 

 

לפני 8 שעות, hondacivic02es כתב:

נשמע טוב ועוד יותר נשמע ששווה בדיקה... ידוע לך אם זה תוכנה שיכולה להתאים לאיביזה 19 מנוע ליטר?

 

אמור להיות אותו גיר בגדול, אז מאמין שכן.

הכי טוב להתקשר/להגיע אליהם.

  • אהבתי 1

They are trying to ban me...

פורסם

לשים את הגיר במצב S לא היה מספיק לשנות את ההתנהגות בלי שינויי תוכנה?

יש לי רכב אחד עם DSG, גולף 1.4 150 כ"ס.

ההתנהגות של הגיר בD קצת מזכירה את מה שאתה מתאר. לכן אני תמיד נוסע בS וזה סבבה.

היציאה מהמקום עם השהייה מעצבנת של איזו חצי שנייה.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

לא אהבתי את ההתנהגות של הגיר במצב S עם התוכנה המקורית.
וזה בטח לא פתרון לנסיעה מנהלתית.

 

יכול להיות שבדגמים יותר מתקדמים שיפרו את הגיר וההתנהגות שלו.

שלי שנת 2012.

 

בכל מקרה, אם הרכב כבר לא באחריות, אפשר פשוט לצרוב לתקופת ניסיון.

They are trying to ban me...

פורסם
בתאריך 2.5.2024 בשעה 19:43, HybridBoy כתב:

בתוכנה המקורית כשאתה בעמידה ומריד את הרגל מהברקס הרכב מתחיל לנסוע על הילוך ראשון, אחרי כמה שניות, לפני שההילוך השלתב לגמרי, הגיר מעביר להילוך שני ו"רוכב" על הקלאץ'.

זה יוצר תחושה של רכות וחלקות שמדמה ממיר מומנט, אבל גורם להשתהות ו/או בלבול כשחוזרים לגז (במיוחד עם המנועים הקטנים יותר).

זה בעצם נסיעה בחצי קלאצ' על הילוך שני נכון ? (וזה לדעתי קורה גם בהורדת מהירות, לאזור 15 קמ"ש אאל"ט)

×
×
  • תוכן חדש...