שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,654 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 12 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
בגודל 225/40/18 92Y נוהג כ 5000 ק"מ בשנה דיי רגוע. מעדיף דגם שיתאים יותר לנוחות נסיעה. הרכב עומד הרבה בשמש
הודעה אחרונה מאת tomerR, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 7 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
מצד ימין X5 2011 3.0, מצד שמאל אימפלה 2015. מישהו יכול להסביר איך התאוצה של שתי המכוניות האלה זהה? לפי מה שאני מבין, הX5 תצליח "למשוך" הרבה יותר מהר כי היא מגיע למומנט מירבי בזמן הכי קצר, לא? ובנוסף גם הגג שלה (סל"ד הספק מרבי) הוא יותר נמוך. אשמח לקצת סדר בראש.
הודעה אחרונה מאת ALÞћÃ, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 14 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
אהלן. סופרמיני חמימה קלות שנועלת PS4 וכרגע מתלה מקורי (בולמ"ז - יתכן וישתדרג לקוני, יתכן ופשוט KYB\סאקס חדשים), לא מונמך (ולא יונמך בעתיד), כן ננהג חזק בכבישים טכניים. התחלתי לחשוב על פוליאוריתן (ואז נזכרתי שpowerflex יקר בקטע פסיכי, אבל בינתיים לא רואה אלטרנטיבה). אז ההתלבטות היא לגבי 2 איזורים: התותבים של קורת הפיתול האחורית, והתותבים של האנטירול (הוא 19ממ). על קורת הפיתול האחורית אצטרך להוציא כ320 ש"ח, לאנטירול אסגור סיפור ב180 ש"ח. בקיצור - הסיפור הזה שווה 500 ש"ח? תהיה תמורה לאגרה? מכירים מוצר זול יותר מומלץ (מדובר בפיאט, אז שוק אמריקאי לא יתאים) בתותבי משולשים כרגע לא בא לי לגעת. הכבישים השבורים של חיפה ישברו לי את הידיים איתם. *כמובן מ…
הודעה אחרונה מאת RK, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 11 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
היי, אני מתחיל לחפש מה הם האפשרויות העומדות מולי לשיפור הרכב בפניות. המוסכניק המליץ לי דבר ראשון לעשות קיט אנטי רולים שזה לטענתו סדר גודל של כ4.5k. להבנתי האפשרות הברורה ביותר היא סט קוילאוברים, השאלה היא איזה מומלץ לרכב, באופן כללי אני רוצה משהו שיתן לי שיפור מורגש מאוד בהתנהגות, אם אפשר עד כמה שאפשר פחות נזק בנוחות היומיומית(שכרגע היא לא מדהימה בכלל כי הרכב מהחברה מאוד קשיח) מבחינת הנמכה- בעיניי לא רלוונטי, ואם זה יגרור הנמכה מסויימת אני רוצה שזה יהיה כמה שפחות קופץ לעין- כרגע הרכב יושב דיי גבוהה למען האמת בשביל רכב ספורטיבי- נכנס 5 אצבעות בכיף בין הצמיג לפח של בית הגלגל. חשוב לי שהשיפור יהיה כמה שפחות נראה לעין לכן חשוב לי שיהיה בצבע שחור …
הודעה אחרונה מאת sjerby, -
-
שלום יש לי BMW 120i 2016 f20 קניתי את הרכב לפני שנה עם צמיגיםfalkan ziex ze914 ecorun runflat 225/45/17 הקידמים מ2017 והאחורים מ2019 די חדשים. רציתי המלצות לצמיגים חדשים סביב ה600 לצמיג והאם כדי להשאיר את האחורים כי הם חדשים ולא עברו הרבה ולהחליף את רק את הקידמים למשהו יותר ספורטיבי או שאני צריך להחליף את כל ה4? השימוש הוא שימוש יום יומי ובסופשים לפעמים לקחת את הרכב לנסיעות
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
ברשותי איביזה 2012 ספורט 1.2 TSI, הצמיגים שלי מגיעות לסופן ואני רוצה להחליף את כל ה 4, תקציב אני לא יודע מה המחיר הסטנדרטי לצמיג אבל בסביבות ה 1500 - גג 2000 אם יש צורך גודל הצמיג - R17 87V 215/40 יש לי כרגע של Atrezzo, איך הצמיגים האלה? שואל כדי לדעת אם ארגיש הבדל בנוחות / מהירות בהחלפה לצמיג איכותי יותר, בעיקרון אני נוסע יחסית אגרסיבי אבל מגיע למהירויות של 180 לפעמים כשהכביש ריק בלילה לא רמה של מסלול, אני כן נכנס לכיכרות על 50 גג 60 אם הכיכר מספיק גדול אבל לא זורק תחת או משהו כזה לא מחליק. איזה צמיגים אפשר להביא? ממה שהבנתי האופציות הכי טובות שלי זה Goodyear / Continental / Falkon / Michelin PS4 המישלין הכי קורץ כי יש להם שם חזק אבל לא מבין בעניין אשמח לע…
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
- 5 עוקבים
- 5 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לכולם. יש ברשותי seat Leon fr 2018 גיר ידני (מנוע 1.4 150 כ״ס) ואני מעוניין לעשות סטייג 1 ולאחר חיפוש ארוך בפורום וגוגל לא הצלחתי להגיע לתשובה באיזה חברה כדאי לי לבחור אבל הרבה המליצו על: Revo apr ותוכנת קאסטום של max tuning אשמח להמלצה ממכם תודה רבה
הודעה אחרונה מאת רז לוי, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
איזה שיפורים לדעתכם זה must ברכב?
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
- 3 עוקבים
- 6 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
קניתי איביזה 1.2טורבו 2012 דגם ספורט לפני כמה חודשים וחשבתי לתת לה שיפור קטן כי אני מרגיש טיפה חלש ליד רכבים חדישים יותר, אני לא רוצה משהו מטורף רק תוכנה אם זה משתלם לי בכלל, שווה בכלל להכנס לזה לעשות תוכנה? שמעתי שזה מקפיץ את הרכב מ 105כס ל 135 וזה נשמע לי מצוין, זה ריאלי או שיש בעיות בדרך? בכללי אם אעשה רק סטייג בלי כל השטויות של הדאון פייפ והתוספות היקרות הללו זה יספק אותי בכלל? ארגיש שיפור בזריזות ובמהירות המקסימלית? וגם אם אני עושה סטייג חייב לתדלק 98? קצת יקר הדלק אני לא בטוח אם ארצה לתדלק 98 השאלה זה כמה כוח זה מוסיף? עוד בעיה קטנה זה שלפני חודש בערך הטורבו התחיל לשרוק טיפה אז לקחתי לבדיקה ואמרו שהטורבו נהיה עייף קצת אבל זה לא מסוכן רק עושה רעש, זה שהטו…
הודעה אחרונה מאת Erel, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 9 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
היי ממשיך בסדרת השאלות לגבי הרכב שאני מתכנן לקנות (BMW E30, 116I, שנת 88’) נסעתי על הרכב וגיליתי שאין לו הגה כוח (בכל זאת רכב בן 30 שנה לא הייתי צריך להיות מופתע) והשאלה שלי היא האם אפשרי להחליף ממערכת היגוי מכנית למערכת היגוי כוח (כמו בכל רכב אחרי שנות ה90 בערך), האם זה צריך אישור ממשרד הרישוי והאם אפשרי לעשות זאת לבד (מבחינת חשמל, עלות, חלקים וכו׳)? תודה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת amosbmw, -
-
- 3 עוקבים
- 21 תגובות
- 7.5 אלף צפיות
שלום חברים! קיבלתי את ה RS שלי לפני 600 ק"מ ואני חושב על לשדרג את התוכנה. דיברתי עם כמה מקומות וכל אחד יש לו את היתרונות שלו והחסרונות שלו. אני רוצה לשמוע ממישהו שביצע את השדרוג הזה ויכול לתת את הדעה האמיתי שלו לאחר נסיעה ממושכת עם השדרוג ואם זה באמת "שווה" את זה. וכמובן איפה לעשות את השינוי. אני מבקש מבעלי מוסכים ואנשי מכירות לא לפנות או לכתוב או להמליץ לא לקחת את זה אישית אבל אני מעדיף דעה של מישהו שיש לו נסיון עם הרכב והשדרוג. אם אתם מעדיפים לשלוח מייל פרטי : [email protected] תודה רבה!!!
הודעה אחרונה מאת liav12, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אני קונה רכב lexus ls400 שנת 99 עם אמברקס שהוא כפתור (מהישנים, בצד שמאל מתחת להגה) רציתי לדעת אם יש דבר כזה להסב את זה מכפתור לידית רגילה. כל המטרה של הרכב הוא פרויקט לדריפטים/להנות ממנו למקסימום בכל זאת רכב עם כמעט 300 כס 4.0 ליטר עם v8 והנעה אחורית, האמברקס קצת מבאס. יודע שאפשר להסתדר בלי אבל האופציה תמיד באה טוב. תודה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת ik3, -
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 15 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
שלום לכל הנוגעים בדבר. יש לי טויוטה קורולה sun 2015. אני מתחיל לעבוד במקום עבודה חדש שדורשת ממני לעבור דרך כביש כורכר של בערך 8 דקות אבל שיש בו בורות קטנים (עובדה שכל המשפחתיות האחרות עוברות בו יפה). הרכב שלי לא מצליח להתמודד עם בור אחד שם ואני מקבל מכה מלמטה (אחרי שני נסיונות הפסקתי לנסות כי אני לא מתעלל סדרתי). בהתחלה חשבתי להחליף את הרכב לרכב מעט גבוה יותר אבל ופה האבל החשוב אני אוהב את הרכב שלי ולא מעוניין להחליף אותו. הוא לא זולל דלק אמין נוח על הכביש בקיצור לא רוצה להחליף ועכשיו לשאלה שבכותרת: מה הדרך הכי טובה להגביה את הרכב בערך ב 4-5 ס''מ על מנת שאוכל לעבור בדרך כורכר בלי לדפוק את הרכב ? וגם מה …
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
קניתי תחילת שבוע סקודה אוקטביה אמבשיון מחברת ליסינג רכב היה ליסינג פרטי עכשיו לרכב יש צמיגים סיניים באופן לא מפתיע לא אוהב אותם הרכב ברישיון מופיע מידה 205/55r16 91v רציתי לשמוע מכם המקצוענים על איזה דגם מסויים של צמיגים (את כולם) הייתם בוחרים. תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
מנוע אטמוספרי
מאת Ittay-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 7 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
האם אפשר לשפר מנוע אטמוספרי אם כח איך? וכמה אפשר לשפר
הודעה אחרונה מאת RK, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אני מבין כרגע שהחלפת האוטו לא הולכת לקרות בקרוב. יותר מהכל, אני לא מצליח לגרות את עצמי עם מחליפה ובסה"כ טוב לי איתה. כידוע, או שלא, מדובר על במוו M240 מודל 2018, אצלי מהיום הראשון, סה"כ 43 אלף ק"מ. חבר שאני מעריך את דעתו והוא נהג מירוצים למחייתו, טוען שעם דיפ' מוגבל אפילו בינוני בכיול שלו, האוטו משנה את פניו. נהגתי עד היום על לא מעט מכוניות, מה שלא היה לי זה רכב בלי דיפ' ורכב זהה עם. לא בנפרד ולא back to back. מה שקורה היום באוטו שלי, זה שעם בקרה מקבלים די מהר חיתוך אגרסיבי יחסית לגז והתחושה היא שנותנים לך כאפה לכל צד עד שחוסר האחיזה מתיישר. בלי בקרה ותחת עומס מכוון בסיבוב הישבן בורח והשליטה בו יחסית קלה, יש החלקה אך היא מסתיימת די מהר, אני מנגד ל…
הודעה אחרונה מאת itaysamurai, -
-
- 8 עוקבים
- 11 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
יש לי סקודה סיטיגו ידנית 60 כ"ס קיים דגם כמעט זהה של סיאט עם 75 כ"ס אמרו לי שההבדל הוא בתוכנה בלבד אפשר לעשות stage וזה ישדרג את הכוח של הרכב בעלות של עלייה קטנה בצריכת הדלק וגם המליצו לי להחליף גלגל תנופה בקלאץ' לתחליפי OEM עם משקל עצמי נמוך (חצי) בטענה שזה מקל על המנוע בהילוך ראשון (בפתיחה) יש המלצות? אשמח גם להמלצות על מקומות אמינים לביצוע stage עם אחריות מניסיון אישי תודה
הודעה אחרונה מאת ik3, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אהלן שבאב. כבר מעל ל5 שנים יש לי אימפרזה 2006 מנוע 2000 ידנית 160 כ"ס, הנעה כפולה. רציתי לדעת אם אני מצליח להשיג טורבו, יש דרך נורמלית להתקין אותו על מנוע ej20? כמובן עם אינטרקולר צינורות ועוד. כרגע כמובן להשאר עם הגיר 5 הילוכים. או שאני אהיה חייב להתארגן על ה2500 סמ"ק? וחוץ מזה, מעבר למכלולים הללו, יש עוד הבדלים?
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
שאלה על pcp
מאת Avicofpv- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היי ברשותי וולוו s90 שנת 2018 T5 מנוע 2.0 טורבו. 254 כוח סוס 35 קגמ התוכנה תעלה ל290 ו42 בהתאמה ישנה תוכנה pcp שהציעו . מישהו התנסה עם וולוו דומה ? תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת ik3, -
- 4 עוקבים
- 4 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
הי מישהו יודע איך להגביר את הסואוד או איזה שינוי צריך לעשות בשביל צליל יפה יותר? הבנתי שצריך להוריד דוד מעבר או שיש פיתרון אחר 😄
הודעה אחרונה מאת makerbaker, -
- 4 עוקבים
- 14 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
היי חברים צהריים טובים ברשותי פורד מונדאו טיטניום עם כ240 כוח סוס ו35 קג"מ שמעתי שעם stage 1 טובה אני מעלה את ההספק ל290 כוח בקירוב ו40+ קגמ השאלה שלי היא כזאת. אני לא מחפש את התוכנה בשביל פתיחות ושוויצים ברמזור, אלא נוחות של שיוט ורכב קליל הבנתי שזה משפר את העברת ההילוכים וצריכת הדלק בנסיעה רגועה ("מנהלתית") השאלה-מבחינת בלאי על המגדש טורבו, גיר, מנוע, ומה שביניהם.. האם יהיה בלאי מואץ יותר, או טיפולים מסוימים שאהיה חייב להקדים? האם נתקלתם בתקלות שזה גרם? שחיקת קלאצ'ים, בעיות גיר לדוגמא וכו' והכי חשוב האם באמת מורגש השינוי ושווה את הכסף? אשמח לשמוע את חוות דעתם תודה
הודעה אחרונה מאת rotemb, -
היי, אני עם מידת צמיגים 195/55/16 וחושב לשים שני צמיגים מקדימה עם חתך 50 במקום ה- 55. הסיבה היא שאז אני יכול לשים צמיג ספורטיבי או אפילו סמי. חוץ מהעניין הלא חוקי, האם זה ישפיע על הנסיעה מבחינת חיכוך הגלגל בחלק הכנף/טמבון או משהו כזה? אל תרשמו לי על נוחות כי זה ברור לי. וגם אל תרשמו לבדוק לאיזו מידה אני יכול להחליף חוקית, אני יודע את זה ואין לי כסף כרגע להחליף ג'אנטים למידה הגדולה יותר שבאה עם מידת צמיגים גדולה.
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אהלן , איפה מוכרים צינורות גדישה לפי מטר ? לא מציין מיקום, כי גמיש בהגעה . מחפש בקוטר 63 מ"מ . תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
בעבר כתבתי לגבי הE30 שמאוד רציתי להביא אבל בגלל סיבות כאלו ואחרות לא קניתי אותה, כרגע מסתכל על Lexus LS400 ‘96 4.0, ורציתי לדעת איפה אפשר למצוא קיטים לרכב הזה שלא עשויים מduraflex אלא ממשהו יותר איכותי, יש אפשרות ללכת למקום מסוים בארץ שמכין קיטים (בודי קיט) בהזמנה אישית? אם כן כמה דבר כזה עולה בערך ומה האלטרנטיבות בערך? תודה
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
- 5 עוקבים
- 17 תגובות
- 4 אלף צפיות
אהלן אני על בערך 10-13 אלף קמ עם הצמיגים הנוכחיים, רוצה לדעת האם יש טעם לבצע הצלבה לפני שמחליפים והאם יש בזה כדאיות? סרן קדמי - Goodyear asymmetric 3 סרן אחורי - Falken azenis fk510 שניהם בערך עם 10-12 אלף ק"מ. נראה שהצמיגים מקדימה אכן קצת יותר נשחקים שזה הגיוני. תודה.
הודעה אחרונה מאת liav12, -
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 8 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
היי, מתוך סקרנות - האם קיים מודול המתחבר ל-odb ומאפשר שינוי ביצועים/חיסכון בדלק לעומת חיבור וצריבת מפה חדשה במחשב ניהול מנוע? אם כן, אשמח לשמוע על יצרנים/סוגים ששווה לקרוא וללמוד אותם. תודה!
הודעה אחרונה מאת קיורטוש אוטומוטיב, -
-
- 4 עוקבים
- 7 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
היי אז יש לי פיג'ו 208 דיזל 1.6 BLUEHDI, דגן מנוע DV6FD הספק 100 כ"ס בגדול וברוב המקרים הרכב מספק מבחינת ביצועים אבל יש סיטוציות ספצפיות שבהן חסר כוח ובכללי הייתי שמח לקבל יותר כוח זמין בסלד נמוך קראתי כאן באחד מהשרשורים שהעלאת ההספק יכול לגרום לבעיה במערכת הDPF, לכן נשאלת השאלה אם כדאי בכלל להכנס לברוך הזה, אם והעדכון תוכנת ניהול מנוע יביא לפגיעה באמינות של המנוע/הרכב אני חושב שכדאי לוותר על זה לכן שאלתי הראשונה אם יש כאן בפורום בעלים של הרכב הזה שעברו סטייג' 1 או לפחות בעלים של רכב עם מנוע זהה שעבר סטייג' 1 השאלה השניה היא איפה כדאי לבצע את זה ואיזו תוכנת מדף לבחור מבירור קצת שעשיתי הבנתי שיש בשוק תוכנה של …
הודעה אחרונה מאת Mega, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 4 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכולם, יש לי קוילאוברים kw v2 על גולייטה תלתן, איך בפועל יודעים איזה גובה הכי כדאי על מנת לשפר אחיזה וכו? הכיוונון של הגובה נורא פשוט אך האם כדאי ללכת למוסך שמתעסק בתחום על מנת לא לפגוע ברכב או בביצועים?
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
-
שלום לכולם,פעם ראשונה שפותח אשכול בפורום שיפורים. התחדשתי ליפני 4 חודשים במיאטה ומטייל איתה הרבה ״בכבישי״ נהיגה בשבתות ומאוד נהנה איתה. אבל אוהב לקחת פניות מהר ומטייל עם רכבים עם יותר בשר במנוע והמיאטה לא מפגרת מאחור אבל לצמיגים קשה,רוחב צמיג קטן של 205 סהכ. כרגע נועל צמיגי ad08 במידה מקורית והרכב מאוד אוחז אבל רוצה עוד קצת. חשבתי לעלות מידה ל215,ולשים אולי קאפ 2,אבל אולי זה קיצוני מידי?למרות שהיום כבר יש מיאטות עם קאפ 2 ברוחב 235 אבל זה כבר יהרוס מידי את המהות של הרכב הזה. או לעלות לגודייר סופרספורט/ps4s ברוחב 215. לא מפריע לי עניין החוקיות/טסט כי במילא הרכב לא עובר טסט רגיל. מבחינת מתלים אין הרבה מה לעשות כי הרכב עם א…
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
- 4 עוקבים
- 7 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
היי חברים האם אמין לעשות stage 1 על מנוע N20 של BMW ? סדרה 3 שנתון 13-14 320i האם אמין לעשות? האם צריך להחליף משהו (צינור טורבו, פלאגים) בתקציב שלי להביא שנתון 12-14 ורוצה לחזק אותה בסטייג׳ 1
הודעה אחרונה מאת 98civic,
-
מי מחובר 47 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 373 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- yahaga
- Coresh
- הדיין
- Chmimo
- elyas
- unreliablebazooka
- *gal*
- helpa246
- דובצע
- sperial
- amosbmw
- yuvk
- ANUTKK
- yoav911gt2
- romansah
- farkash7
- שחר 1
- BoazB11
- Night Driver
- danielos
- גולדן191
- TomerP
- blackpolo
- David32
- סולל הדרך
- RK
- לירון .ה.
- Aviady001
- davemustaine87
- נעם101
- AUDIO KING
- נירו72
- Yondalar
- פריג'י
- Moshe c
- pooh-bear
- beresford
- Monopusto
- tan tan
- אורח לרגע
- Shay Shd Dave
- ypz
- lanosforce
- hgilad123
- שביט
- ArikB
- natco
