Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התאמת גובה קוילאוברים


שימו לב! השרשור הזה בן 699 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

יש לי קוילאוברים kw v2 על גולייטה תלתן, איך בפועל יודעים איזה גובה הכי כדאי על מנת לשפר אחיזה וכו?

 

הכיוונון של הגובה נורא פשוט אך האם כדאי ללכת למוסך שמתעסק בתחום על מנת לא לפגוע ברכב או בביצועים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הפרמטר הוא גובה הרכב לבדו - הכי נמוך=הכי אוחז, כי אתה מוריד את מרכז הכובד, פה אין הרבה יותר תורה מפיסיקה בסיסית שלומדים גם בתיכון.
השאלה על חשבון מה זה מגיע, אם קשיחות המתלים זה הטרייד-אוף, אז אתה מפסיד, כי רכב קשיח יותר=רכב שאוחז פחות, במיוחד על משטחים לא מיטביים.
איפה הsweet spot? תלוי בכל שאר המכלולים ובעיקר בצמיגים.

  • אהבתי 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קח בחשבון שאתה צריך להיות מדויק עם כיוון הגובה שכן זה משנה את חלוקת המשקל. ממליץ לך לגשת ללוטן מ- https://www.facebook.com/people/Special-Performance/100063768480944/ יש לו מאזניים בדיוק בשביל זה. הוא גם מתקין לא מעט KW כך שיש לו כנראה המלצות טובות לכיול מומלץ. 

עריכה אחרונה על ידי ch2856
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אמליץ בחום על ירון G-FORCE,

התקין לי ולאשתי קויילאוברים במיאטות וכמובן עזר בכיוון הגובה והקשיחות.

הוא היבואן של אוהלינס וסדנא בפני עצמה לרכבי ספורט, מקצוען, ישר והגון עם המון ניסיון.

אני בטוח שיוכל לתרום ולעזור.

https://www.facebook.com/gforceisrael

 

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 18.5.2022 בשעה 15:20, shellcase כתב:

הכי נמוך=הכי אוחז

על כביש מושלם וישר. בנסיעה בקו ישר בלבד.

 

בתאריך 18.5.2022 בשעה 15:20, shellcase כתב:

על חשבון מה זה מגיע, אם קשיחות המתלים זה הטרייד-אוף, אז אתה מפסיד

זה האמת יותר מסובך מזה קצת - כי יש גם את העניין של מה הtravel נותן לך ולמה הבולמים מיועדים לעבוד.

 

כמו שגם ציינו פה יש את עניין המשקל (יש נטייה מסוימת שצריך לשמור עליה) ואם לוקחים את זה צעד קדימה - אפשר לעשות משהו שנקרא corner balancing ובו דואגים שהמשקל יהיה אחיד בכל פינה כאשר הנהג ברכב כדי להגיע למצב אופטימלי באמת.

קח בחשבון ששינוי גובה זה פשוט - אבל זה משנה הרבה גיאומטריה של הרבה דברים אחרים במערכת המתלים.

בקיצור - אל תנחש. מייל ליצרן (אם אתה רוצה לעשות לבד) ואז כיוון פרונט במקום שיודע מה שהוא עושה - עם מספרים ש״הבאת מהבית״ או לפנות לסדנא שמתעסקת בזה ויש לה את הציוד המתאים (הציוד המתאים קצת משתנה מרכב לרכב ומה אפשר לכוון ברמת הרכב הספציפי. לפעמים צריך מכונת כיוון פרונט מלאה ולפעמים אפשר להסתפק בפחות / יש תחליפים שדורשים יותר עבודה אבל מגיעים לאותה רמת דיוק אם עובדים איתם נכון)

 

יכול להגיד שכל רכב שהיה לי עם קוילאוברים - אחרי ההתקנה (+ נסיעה כדי לתת להם להגיע לגובה הסופי) - עשיתי כיוון רציני בסדנא שיש לה מכונת כיוון פרונט שלמה - וזה עשה המון הבדל. אם אתה מכוון לביצועים בנסיעה - ״כמה נמוך״ זה לא עניין של נראות.

  • אהבתי 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 699 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...