שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,654 נושאים בפורום הזה
-
- 10 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
האם קיים צי'פ? ואם כן היכן ניתן למצוא? כי עד כמה שהבנתי אין כיום צי'פ לפונטו HGT... ואני מחפש דיי בנרות את התוספת הנ"ל.. והאם בנוסף במוסך מורשה עולים על שינוי הצי'פ בבדיקה רגילה או שמהשהו מיוחד דרוש לכך? בתודה מראש עידן כהן
הודעה אחרונה מאת red gti, -
- 15 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
בבעלותי איביזה 1500 שנת 90. הייתי רוצה לדעת אם אפשר וכדאי לשפר לה את המנוע וכמה זה יכול לעלות לי? אני חדש בעסק אבל מתכוון להשקיע בו המון לכן אשמח אם תציעו לי הצעות
הודעה אחרונה מאת אליה, -
- 5 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
חיפשתי וחיפשתי ולא מצאתי הודעה של מישהו עם HGT וצ'יפ. אם קיים מישהו העונה לתיאור הנ"ל אנא צור קשר. תודה..
הודעה אחרונה מאת FifthGear, -
- 7 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום. אז כמו שהנושא אומר, יש לי חבר שיש לו MX3, הוא מעוניין לשפר אותה והוא רוצה תוספת של לפחות 20-25 כ"ס, התקציב שעומד לרשותו הוא 3000 ש"ח. צ'יפ יתן לו במקרה שלו עוד 8 כ"ס ויעלה בערך 1000 ש"ח כי זה מנוע אטמוספרי, הוא אגב יהיה חלק מהקבוצה שאני מארגן. אז מה עוד הוא יכול לעשות ? הוא רוצה שיפור בעיקר בשני הילוכים הראשונים. תודה, ינון.
הודעה אחרונה מאת LiranAr, -
- 2 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכולם! אני מארגן קבוצה של אנשים שמעוניינים לעשות שיפור לצ'יפ לניהול מנוע, כמה שיהיו יותר נקבל מחיר טוב יותר. השיפור יתבצע בפרילינג רייסינג, אז כל מי שמעוניין בתוספת כוח (בערך 40 כ"ס בטורבו) בעיקר מנועי טורבו אבל גם אטמוספרי, שיצור איתי קשר במסר אישי. ובבקשה רק מי שרציני, אני מעוניין תוך מקסימום שבוע-שבועיים לעשות את השיפור, עם או בלי שותפים. אפשר לבחור בין צ'יפ של SuperChips או של Upsolute שהוא גם זול יותר. תודה, ינון.
הודעה אחרונה מאת Inoni, -
- 1 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
מחירה של ערכה בחנויות בחו"ל כ-700 ש"ח כולל משלוח. האם מישהו הזמין? יש מכס גם בארץ? המחיר סביר? מדובר על ערכה יעודית לרכב (HGT) - הרכבה עצמית פשוטה של K&N. תודה מראש...
הודעה אחרונה מאת AXNOAMGT, -
- 13 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
שלום לכולם. לחבר שלי יש פיאט HGT והוא רוצה לדעת מה אפשר לשפר באוטו. יש באוטו פילטר פתוח,אגזוז רמוס זהו. מה עוד אפשר לשפר באוטו הזה
הודעה אחרונה מאת BoazG, -
- 9 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום לכולם. יש לי 206XS והיתי רוצה להחליף לה את הפילטר אוויר. שמעתי שיש קיט מוכן לXS ויש את הרגילים. מה עדיף? הבדל במחירים הוא כ600 ש"ח! הקיט יותר יקר. שמעתי גם שיש בעיות עם המחשב כאשר מתקינים פילטר ב206. צריך עזרה אנשים !!!
הודעה אחרונה מאת Shays, -
- 3 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
ברצוני לדעת אילו שיפורים אפשר לבצע לרכב הנ"ל ( שיפורי מנוע ומתלה ), אשמח לדעת מה השיפורים האפשריים מהקלים ביותר עד לכבדים ביותר שאפר לבצע בארץ כמו כן אשמח לדעת מי מבצע שיפורים אלו... בתודה מראש
הודעה אחרונה מאת תומR, -
- 13 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
אהלן רציתי לדעת במה כדאי להמשיך על מנת להוציא מהמנוע הזה יותר כח. בנתיים מה שעשיתי זה אגזוז SYESTM וסעפת פליטה. ואני מרגיש שהאוטו לא מספיק חזק אני רוצה עוד כח מה לדעתכם הדבר הבא שצריך לעשות
הודעה אחרונה מאת BoazG, -
- 1 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
רציתי לדעת מה הוא מוסיף אם הוא טוב או מזיק למנוע כמה הוא עולה ואיפה וכל מידע אחר שיש לכם על הנושא
הודעה אחרונה מאת LiranAr, -
- 7 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
יש לי אפשרות לבחור אחד מהשניים ל רכב שלי (106 ראלי דור 2) מה ההמלצות ? יש להתחשב בעובדה שהתקנת פילטר פתוח זה עניין של מקצועיות (שאני לא בטוח שיעשו לי את זה כמו שצריך) STRUT BRACE או פילטר פתוח של OMP? תודה.
הודעה אחרונה מאת עומר, -
- 7 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
טוב, אז עשיתי כמה שינויים במערכת היניקה. ניתקתי את הנשם - הוא מאוד מאוד מלכלך את הקרב' בשמן, ולא יעיל בכלל. מכביד מאוד על המנוע, אני כנראה אחבר אותו לאגזוז שיפלוט לשם את הזועמה הזאת. דבר שני, לקופסאת יניקת האוויר יש 2 פתחים עקריים. 1. צינור שנמצא בין הרדיאטור למנורה - מקבל אוויר קר. 2. צינור שמחובר למערכת הפליטה - מקבל את האוויר של מערכת הפליטה. בין שתיהם יש שסתום - כנראה כשנוסעים מהר נפתח הפתח של צינור מ"ס 1 ונסתם הפתח של צינור מ"ס 2. בנסיעה רגילה ורגועה (אני מעריך שמתחת ל70) הקרבורטורים מקבלים אוויר ממערכת הפליטה( צינור מ"ס 2). ברצוני לנתק את אפשרות 2, ולהשאיר את צינור מ"ס 1 פתוח. אני רוצה להוסיף : השסתום הנ"ל ישן, וצריך להפעיל כח רב ע"מ…
הודעה אחרונה מאת paulpro, -
- 3 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אני הולך כנראה להתקין צ'יפ אצלי באוטו...להזכירכם-פולוgti. וזכור לי שהזכרתם(תומר) שצריך בזמן ההתקנה של הצ'יפ לנתק את המצבר או משהו כזה..... אני ישמח אם מישהו יסביר לי מה ואיך בדיוק לעשות....את כל התהליך בבקשה,אם צריך לעשות את זה לפני אחרי או בזמן ההתקנה,כי אני לא רוצה לעשות איזו טעות.. תודה! ותומר,סליחה על ההטרדה
הודעה אחרונה מאת Roy, -
- 1 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
צהריים טובים לכולם! לא יוצא לי לכתוב פה כ"כ כי אין לי יותר מדי מה להגיד.. בכל מקרה השאלה שלי מופנית לבעלי הקליאו ספורט: יש לי קליאו ספורט MK2 ואני רוצה לשים בו פילטר אוויר פתוח, על איזה פילטר אתם ממליצים תוך כדי התחשבות בטווח מחירים שפוי? תודה !
הודעה אחרונה מאת עומר, -
- 1 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
היי שמוליק מומלץ מאוד פילטר פתוח לשיפור הביצועים(תגובת דוושה ונשימה יעילה יותר ואפילו סאונד) ואילו סגור לא נותן את היתרונות הנ"ל. מה גם שסגור אין לי במלאי כרגע (אני לא מחזיק סגורים לכל הדגמים זה אבסורדי). ניתן לייבא את הסגור 33-2134 משך יבוא כחודש עלות כ105$ לעומת זאת את הפתוח יש לי במלאי ועלותו כ98$ כולל התקנה. בברכה קובי מה אתם אומרים? נשמע אמין ??
הודעה אחרונה מאת R.C, -
פילטר פתוח- סיכום 1 2
מאת Romeo-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
אם אני לא טועה, ראיתי גם פה הרבה טענות שפילטר אוויר פתוח למנוע מוסיף 5%-15% להספק. בואו רגע נסכם את העיניין. לפי מה שאני יודע ומבין, פילטר כזה לא יוסיף להספק הקיים, אלא יאפשר למצות אותו בצורה יותר נקייה בכך שייאפשר למנוע נשימה יותר טובה בסל"ד גבוהה ודברים כאלה. הטענה של תוספת הספק שגוייה, וליפעמים מסופרת רק כדי לימשוך קונים. הדברים שכתבתי הם לפי שיחה שהייתה לי פעם עם מומחה של OMP בארץ. (מהמרכז לנהיגה בטיחותית, אם אני לא טועה)
הודעה אחרונה מאת drugstore, -
-
- 1 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
היי, יש לי שאלה... האם אפשר לשפר פז'ו 206 חדשה דנדשה, מבלי לפגוע באחריות. אני מתכוון לדוד פתוח ופילטר פתוח... אני יודע שבסוברו אפשר...
הודעה אחרונה מאת FifthGear, -
- 5 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
האים אפשר להתקין על כל רכב? האים יש רכבים שבאים עם פילטר כזה? כמה כזה דבר עולה בכלל? ואיפה אפשר להשיג ?
הודעה אחרונה מאת yairk, -
- 3 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום לכולם אני מעוניין לקבל מידע לשיפורים לאלפא 145 1.7 . שיפורים בסיסיים....
הודעה אחרונה מאת תומR, -
שיפורים - רנו קליאו 2001
מאת Guest Anonymous- 1 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום לכם. הייתי רוצה לדעת אילו שיפורים ניתן לבצע באוטו הנ"ל לקבלת ביצועים טובים יותר.. תודה מראש. ערן.
הודעה אחרונה מאת AXNOAMGT, -
- 8 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
חבר שלי יש לו איביזה 89 והוא שואל איזה שיפורים יש לאוטו כמה עולה איפה לקנות ואם שווה לשפר בכלל? תודה
הודעה אחרונה מאת יאשה והפיצפוצים, -
- 7 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
האלפא יושבת אצלי 4 חודש ברכות. הספקתי לעשות כבר הרבה קילומטראז' יחסית,נהגתי ספורטיבי,נהגתי לא ספורטיבי,ונהגתי הרבה,צמיגים החלפתי,ברקסים בדקתי,אז מה יש לנו? אחרי ששיגעתי את חיים ב ICQ הוחלט ללכת קודם כל על שיפורי שילדה ולא ישר לדחוף מנוע. עכשיו איזה דיסקים ורפידות מומלץ להחליף?(גודל,פירמה,וכו') איזה עוד חיזוקים קיימים לשילדה?(מוטות מייצבים איך מחזקים אותם?)? בולמים +קפיצים (חברות מומלצות?),הבעיה היא עם הקפיץ האחורי אם אני לא טועה הוא מסולסל או משהו דומה לזה כי אני לא מתמצא בתחום,כדאי הנמכה ?. הבולמים שיש לי היום עם אוטו עמוס 5 אנשים האגזוז מגלח לו את הכביש,אם אני מנמיך אז המצב יהיה גרוע יותר או שהבולמים אמורים להיות יותר קשיחים ולהחזיק את המשקל? תודה מראש. …
הודעה אחרונה מאת HeadSpiN, -
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום חברים , שמי טל . כמו שאתם רואים אני חדש פה .רכשתי הונדה סיווק 99 יד ראשונה 176000 ק"מ . הרכב אוטומט. ברכב נוספו קוסמטיקה חיצונית . עכשיו מעניין אותי המנוע. יש לי כמה שאלות . 1. איך אני משיג אישור לגא'נט 16 עם חתך נמוך ? והאם אפשרי וכדאי ? 2.האם כדאי לחבר למנוע פילטר אויר פתוח? 3.האם כדאי לעשות לרכב הנמכה ? ואם כן כמה מ"מ כדאי ? 4. חשבתי להזמין דרך איי בי LIP לבאמפר הקידמי והאחורי. האם כדאי ? 5. אשמח לדעת על דברים לשפר ברכב בלי שהשוטרים או הטסט יהיו בעיה בשבילי. אשמח לתגובות לשיפור המראה החיצוני. זה הרכב.
-
מי מחובר 32 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 569 אורחים (הצג רשימה מלאה)
