שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,654 נושאים בפורום הזה
-
- 3 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום אני ממש אבל ממש לא מבין בתחום איזה שיפורים אני יכול לעושת להונדה סיוויק שנת 99 וכמה זה בערך אמור לעלות בוא נגיד שלא ממש יש בעיה של כסף ברור שלא מדובר בסכומים שמגיעים לשובי הרכב אני מתכוון רק שיפורי מנוע וביצועים לא שיפורים חיצוניים תודה מתן נ.ב זה לא בשבילי...
הודעה אחרונה מאת שמר, -
- 7 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
איזה שיפורים הייתם מציעים בפג'ו 309? אם אתם יכולים גם עלויות.. תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת שלומי, -
- 20 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום ה 15 אינץ' קיימים כבר זמן מה, הגיע הזמן לטפל במערכת הבלימה (רפידות קדמיות), בהזדמנות זו אני שוקל לשדרג.... 1. מהם הדיסקים המתאימים, מיהו העדיף (S16, 16V, ברלינגו...עוד?) ? 2. רפידות ? קליפרים (S16, 16V, ברלינגו...עוד?) ? 3. יש צורך בשינויים בעקבות החלפת הדיסקים (משאבת נוזל בלמים,...) ? 4. האם מחליפים רק מקדימה ? או בהזדמנות גם מאחור ? 5. הערכת מחירים לגבי כל הנ"ל ? תודה
הודעה אחרונה מאת 0nly4fun, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
תמונות: [/img]
הודעה אחרונה מאת SPL, -
-
- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם! לאחרונה רכשתי 205 גי אר , הרכב מצויין פרט לעובדה שהמתלים שלו גמורים. אני מעוניין לשים לו/ה מתלים חדשים אבל חשבתי על משהו טיפה יותר מקצועי מהמתלים המקוריים, משהו שיספק יותר אחיזה ויגהץ טוב יותר. אני צריך קצת מידע כללי בנושא,המלצות לחברות מסויימות שמיצרות מתלים שיתאימו לי, כמה זה אמור לעלות פחות או יותר(4 מתלים) והכי חשוב איפה אפשר להזמין ולהרכיב מתלים כאלה. תודה מראש ZEDAR
הודעה אחרונה מאת drugstore, -
- 35 תגובות
- 5 אלף צפיות
יצא לי לנהוג לא מעט על הפיז'ו המדוברת ושמתי לב שהיא נוגסת די בעוצמה, ואז חלפה לי מחשבה שאין לי תשובה לגביה, אולי תוכלו לענות על כמה דברים: 1)מה קוטר הבלמים ב-PARTNER? (בספר הרכב לא מצאתי איזכורים). 2)האם ניתן להרכיב את הקאליפרים שב-PARTNER בראלי? 3)מה לדעתכם נוגס טוב יותר הבלמים בפרטנר או הבלמים בברילנגו? תודה.
הודעה אחרונה מאת Tamir_VTR, -
סדנת שיפורים
מאת lekter- 11 תגובות
- 6.1 אלף צפיות
אני רוצה לדעת אם יש סדנת שיפורים באזור המרכז(ראשון לציון...) וגם אם אפשר קישור לסדנה זו ועוד שאלה אחת:האם אפשר לשפר סוזוקי באלנו שנת 99? אני מתכון לקיט(חצאיות וכו)וגם אגזוז לחץ וכו וכו תודה מראש
הודעה אחרונה מאת lekter, -
- 1 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום לכולם, 1-אני מעוניין לדעת איזה שיפורי יציבות ניתן לעשות לרכב ומה העלות (בערך)? 2-איזה שיפורי מנוע בסיסיים ניתן לעשות (פילטר, אגזוז צ'יפ)??? ועד כמה הם יורגשו? תודה מראש...
הודעה אחרונה מאת sronis, -
- 2 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
כמה צריך לעלות, מה ההשלכות ואיפה אני יכול לברר לגבי צ'יפ לסובארו B4 אוטומטית.. כדאי בכלל?
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
- 5 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
שלום לכולם! האוטו - דייהו סופר רייסר 1995 עם 70,000, יד ראשונה , אמין בהחלט. הבלמים מגלים בזמן האחרון סימני עייפות, וכנראה שהגיע הזמן להחליף רפידות. רציתי לדעת, לפני שאני מחליף אותן במוסך המרכזי (יחד עם טיפול 10,000), איפה ניתן למצוא רפידות משופרות שיתאימו לרכב זה, ואל מי כדאי לי לפנות בעניין. ולפני שיתחילו לעוף פה כל מיני בדיחות על דייהו, אני רק רוצה להודיע שלפני כשנה (באזור ה-60,000) החלפתי את בולמי הזעזועים לבולמים של קוני (האדומים), כך שלטעמי יש הצדקה לשפר את הבלימה באוטו הזה - מהירות הנסיעה הממוצעת עלתה פלאים, בלי אף שיפור מנוע... בתודה מראש לכל המשיבים - אשמח אם תוכלו להמליץ למי לפנות באזור ירושלים, או באילו רפידות לבחור.
הודעה אחרונה מאת hans, -
- 2 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
חברה, הייתי רוצה לדעת האם אני יכול להשתיל מנוע 2000 במקום 1600 אותו שנה? אכתוב לכם את הפרטים: רנו מגאן קופה 1600 90 כ"ס שנת 97. אודה לכם, בני.
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 12 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
כמה שאלות על צ'יפ שלא מצאתי להן תשובות בחיפוש כמה עולה בערך צ'יפ? באיזה מכוניות אפשר לשים אותו? איפה הוא ישפיע יותר ואיפה פחות? בטסט יכולים לראות את הצ'יפ ולהכשיל את האוטו? אם הבנתי נכון (תקנו אותי אם אני טועה), כשמעבירים מכוניות חדשות טסט, בודקים להם כ"ס ואסור שהוא יהיה שונה מנתוני היצרן. האם אפשר לנתק זמנית את הצ'יפ ולחברו מחדש אחרי הטסט? תודה
הודעה אחרונה מאת UrbanDK, -
שלום לכולם! קודם כל זו לא טעות והשעה באמת 3:40 לפנות בוקר אבל אני בעבודה וגם בגלל השעמום וגם בגלל השעה המוזרה הזו הראש שלי מתחיל לנדוד למחוזות נידחים ומוזרים עד מאוד, ועכשיו לשאלות: ברשותי רנו קליאו דיזל שנת 2002 צורה חדשה ואני מבסוט מהרכב עד מאוד . השאלה היא איך אני משפר את אחיזת הכביש ואת מניעת שקיעת הגלגל הקידמי החיצוני בעת פניה מהירה. האם יש קיט בולמים/קפיצים יעודי לקליאו דיזל או יותר טוב (לפי דעתי ובשל השעה המאוחרת) להרכיב את הקפיצים והבולמים מקליאו ספורט שנפחה את נשמתה . אני יודע שמנוע די חלש אבל אני לא מצפה לשפר את המנוע מה גם שאני מבסוט מצריכת הדלק המעולה של האוטו (1:24) ולא מחפש חיית דראג אלא חיית מסלול. לפי דעתי הקליאו דיזל (בשילוב של קפיצים,בולמים וצמיג…
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 9 תגובות
- 6.9 אלף צפיות
שמעתי וראיתי כל מיני שיפורים למערכת ההצתה, הכוללים חוטים עבים יותר, האמורים להיות יותר מבודדים, בעלי הלכה יותר טובה. פלגים מכל מני סוגים , חלק מוזהבים ועוד .... השאלה - אם למערכת מקורית ברכב, שאין לה בעיה עם בידוד - ויש ניצוץ כמו שצריך, שיפורים כאלו יכולים לעזור? בגלל שהתוצאה אחרי או לפני השיפור הוא ניצוץ המדליק את הדלק - וזה כל התפקיד של הניצוץ. אם הדלק נדלק בשני המקרים אז מה ההבדל ?? ועוד שאלה - חבר אמר לי ששיפור מערכת ההצתה עוזר בין היתר ב : שיפור למומנט הרכב. מגביה את חוטי ההצתה שלא יגעו במערכת הפליטה של הרכב. שני הדברים האלו נראים לי לא קשורים בכלל, אבל אם יש אמת בדבר תוכלו לרשום לי .. בתודה תובל
הודעה אחרונה מאת Refael Azi, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
איך אני יכול להוסיף כמה סוסונים למנוע 1000 הזרקה שנת 94?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 1 תגובות
- 2 אלף צפיות
יש לי אימפרזה לא טורבו רגילה אם אני ישים לה פילטר זה יזיק? או יוסיף? או שלא יהיה שינוי בכלל?
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אם אני לוקח אותו סוג אוטו אחד עם מנוע 1.6 לדוגמה ואותו סוג אוטו רק עם מנוע 1.9 דיזל עכשיו לשתיהם אותו ביצועים וכ"ס רק המומנט של הדיזל יותר גבוה.... מה יהיה עדיף לשפר?
הודעה אחרונה מאת B~R~A~B~U~S, -
-
-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 7 אלף צפיות
תהיתי למה זה (ואני מאוד מקווה לקבל פה תשובה) לא חוקי, ונחשב כעבירה חמורה שאין כמוהה, לשפר מכוניות, להוסיף להם חלקים, שבעצם משפרים את אחיזת הכביש שלה, את המראה, את הביצועים, ואת הקשר בין הנהג לאוטו הפרטי שלו.. אני רוצה לקנות אוטו ולשפר אותו עד גבולות המותר, או הדניון אם זה אפשרי. לא הקושי עוצר אותי, אלא הידעה (אולי כוזבת) שמשרד התחבורה לא ממש אוהב לאשר שינויים במכוניות, הן חיצוני והן פנימי, וכשאני אומר "לא ממש", אני ממש רחוק מהמציאות... אז מה כן מותר לעשות? ואיפה משיגים אישורים לזה?
הודעה אחרונה מאת wil, -
-
- 13 תגובות
- 6.2 אלף צפיות
שלום לכולם כפי הידוע, קניתי לאחרונה את ה CR-V... אוטו שאני מאוד מרוצה ממנו. כבר הספקתי לטייל איתו (צפונה) לרדת איתו (מתחת לאוטו לבדיקות) ולנסוע איתו (עד לעבודה, בחזרה ולמוסך לצורך טיפול) את הטיפול עשיתי, טיפול 80,000 (הטיפול הכי גדול שיש לרכב, למרות שהרכב עבר רק 28,000 קילומטר כשהוא שנת 2000) הנזק הסתכם ב1300 ש"ח... לא נורה... הרבה יותר זול מהב.מ.וו... לאחר רפרוף בדפי הטיפול ראיתי כי פילטר של החברה יעלה משהו כמו 160 ש"ח, לא כולל מע"מ ולא כולל עבודה... נגיד 200 ש"ח כולל הכל... החלטתי להשקיע טיפה יותר (להכנס למינוס קטן בבנק) ולקנות את ה R1 RACING SPORTS. פילטר אויר פתוח... לאחר ניסיונות שונים ונשנים להתקינו לא הצלחתי לפרק את הפילטר האויר המקורי (את הקופסא שלו לי…
הודעה אחרונה מאת gmb, -
- 3 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
היי ברשותי טנדר מהעבודה מזדה B2500 2X4 טורבו דיזל , וברצוני לשפר את הכוח והמהירות של הטנדר. מה אתם מציעים לי לעשות? האם הרכבת צי'פ יהיה משמעותי? , אם זה גומר את המנוע מהר יותר? התקציב נע בין 500-100 ש''ח.
הודעה אחרונה מאת romer-, -
שיפורים חוקיים?
מאת tphss- 6 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
החלפת מושבים למושבי מירוץ סגנון SPARCO, חוקי? לא חוקי? עובר טסט? לא עובר? אגזוז משופר, חוקי? לא? כנ"ל לגבי טסט? תודה.
הודעה אחרונה מאת תומר, -
- 6 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
יש לי רנו מגאן קופה רציתי לדעת האם אפשר לשפר אותה והאם זה בריא אודה לכם מאד beni
הודעה אחרונה מאת בזיק172, -
- 2 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום. יש לי אודי 1.8 ידנית שנת 2002. אני מעוניין לשפר אותה חשבתי על להשים טורבו אפילו מקורי של החברה ואל תשאלו אותי למה לא קניתי כבר אודי 1.8 טורבו... רציתי לדעת אם זה אפשרי בלי יותר מדי סיבוכים וכמה זה יעלה... חוץ מזה, אם יש לכם הצעות יותר טובות ויותר משתלמות מלהשים טורבו, אשמח לקבל הצעות ואני מבקש גם לדעת מאיפה אפשר להשיג את החלקים הכי זול ואני מדבר רק על החלקים, לא מקום שירכיבו לי את זה... ובבקשה להוסיף טווח מחירים *חשוב לציין שהכל צריך להיות חוקי ולא משהו שעובר על מסגרת החוק... תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת .tommy g, -
- 10 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
דבר ראשון חיפשתי בחיפוש, לא יצא , אז פניתי אליכם בתקווה שתענו על שאלותיי, ובבקשה לא לשלוח לי בהודעה פרטית כל מיני הצעות "מפתות", רק רוצה לדעת את חוות הדעת המקצועית שלכם: יש לי אוטו אוטומטי, מנוע 1.6 102 כוח סוס, כרגע הוא חדש אז אני לא רוצה לשפר אותו כי זה יוריד לי ישר את האחריות ממנו, השאלה שלי מתייחסת בינתיים לבכלל האם שיפורים כאלה יהיו רלבנטיים למנוע כזה קטן? האם הם יעזרו במשהו, ישפרו משהו, התמורה תהיה טובה?. תודה. אדם.
הודעה אחרונה מאת עתיד, -
- 10 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
הרבה זמן מעניין אותי כבר על פרוייקט של השתלת מנוע של 106GTI ב 106 ראלי. לפי מה שהבנתי, המנוע של ה GTI נכנס בצורה מתאימה לראלי. המחיר שלו יהיה בערך 6 אלף שקל, ועם עבודה, צמה, מחשב והכל הוא מגיע לבערך 10 אלף שקל. לעומת זאת, אפשר לשפר את המנוע 8 שסתומים של הראלי ולנסות להוציא יותר כח ויותר כח על ידי קמשאפט חם, פורטינג, צ'יפ, צנרת, סעפת, וכל השיפורים הידועים. לא חסר אנשים ששיפרו את הראלי ועשו אותה חזקה מאוד, כדוגמת דוויד, אבל מישום מה אני לא שמעתי על אף אחד שלקח מנוע של GTI ושם במקום המנוע של הראלי. למה זה? המנוע של הGTI הוא 16 שסתומים, זה כבר יתרון לפי מה שאני יודע. ואני יודע שליום יום יותר נוח לנסוע עם ה8 שסתומים מכיוון שרצועת הכח שלו מתחילה מסל"ד יותר נמוך…
הודעה אחרונה מאת ~TB~, -
- 9 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
באתר של סופרצ'יפס יש צ'יפ מסויים למנועי קוזוורת' השונים (אסקורט, סיירה), שמוסיף 110 כ"ס למנוע לפי הצהרתם ועולה 1200 פאונד. איך יכול להיות שהמנוע הזה מסוגל לתת כל-כך הרבה יותר ממה שהוא עזב את המפעל איתו?
הודעה אחרונה מאת SUPER, -
- 4 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לכולם רציתי לדעת פעם אחת ולתמיד האם צ'יפ באמת מקצר את חיי המנוע או שזה סתם שמועה רווחת בין הנהגים והמכונאים כלומר אם נסתכל בתמונה הכוללת הצ'יפ גורם למנוע אומנם להתאמץ אבל ישנם רכבים רבים שמגיעים שכמה צורות והבדלים הפנימים בתוכם מבחינת כוח סוס הן בזה שיש להם צ'יפים שמגיעים ביחד לדוגמא הבדל בין סיאט אביזה 100 כ"ס לבין ה130 כ"ס הוא בצ'יפ הפנימי בלבד וככה עוד רכבים רבים כמו הפאסט ועוד .. אשמח לתגובות לנושא...
הודעה אחרונה מאת David A, -
- 3 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
האם כדאי וניתן לשפר את ביצועי המנוע של דיזל בהוספת צ'יפים אגזוז לחץ וכדומה והאם זה אינו משפיע על אורך החיים של המנוע .? אם כן אשמח לקבל עצות ועלויות לשיפור ....
הודעה אחרונה מאת אייל, -
- 0 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
(1)התקנת בולמ"ז אוויר קדמי: http://www.airliftcompany.com/easystreet/manuals/MN-530(75630).pdf (2)התקנת בולמ"ז אוויר אחורי: http://www.airliftcompany.com/easystreet/manuals/MN-529(75530).pdf (3)התקנת NOX http://www.barrygrant.com/fromBarryGrant/NitrousWorks%20Instructions/Ford%20Focus%20kit%2013098.pdf (4)התקנת חלונות-חשמל(כאילו מישהו בארץ קונה היום בלי ) http://www.a1electric.com/focus.pdf עמית
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
מישהו יכול לתת לי המלצה איך לנקות פילטר פתןח מבלי שייהרס תודה מראש ( פילטר של simota)
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
מי מחובר 58 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 442 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Jack457
- chezik
- לב טוב
- מיץ פטל
- tan tan
- IsraelR
- blackice
- NirNissimov
- Be roo
- SurfHigh
- שביט
- דובצע
- Igalz
- גולדן191
- guy.a
- SlowRide
- ברווז
- Haim_gds
- NickName1
- matan_mil
- אלעדית
- אליה
- RedLabel
- om2
- daniel204
- itaimoto
- dani666
- SniR89
- phpclub
- pasat04
- 278
- davemustaine87
- במבליק
- Coresh
- פינדר
- סולל הדרך
- Ohad91
- yuvk
- garicho
- Night Driver
- רועי5
- fatboy1340
- דניאל1983
- srool
- פיזיקאי שימושי
- amosbmw
- liads
- אלעדיקו
- gadik6
- Shaike.Zam
- אורי מ.
- stx
- flytomars
- yoni2sh
- מלטבשי
- omerkot
- יבגניפ
- lanosforce
