שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,654 נושאים בפורום הזה
-
- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אם יש לי ברכב מתלים משופרים (coil-over) ומוטות גישור (קדימה אחורה עליון תחתון)... האם דברים אלו ישפיעו על הביטוח במקרה של תאונה??? אני לא רוצה להסתבך!
הודעה אחרונה מאת EYAL-MR2, -
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 10.1 אלף צפיות
יש לי פילטר של פיפרקרוס עשוי מספוג השאלה היא איך אני מנקה אותו ,אני יודע שיש כאן הוראות איך לנקות אבל לא כ"כ הבנתי איך עושים קיבלתי עם הפילטר מן נוזל כזה וגם שמן שהבנתי שאחרי שמנקים אותו צריך לשמן אותו בשביל שהלכלוך יידבק אליו תודה מראש
הודעה אחרונה מאת אייל, -
- 0 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
הכנתי כתבה לאתר של מעדון מכניות השרירים. http://www.classiccar.co.il/articles/club_article.asp?cat=54&club_id=4&A_ID=131 הכל יצא בערך 4500 שח לפרטים אלי בפרטי....
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
- 3 תגובות
- 2 אלף צפיות
כמה שאלות: 1)נאמר שבעתיד אני ארצה לבצע הערכת מחיר לרכבי, כמובן לאחר השיפורים. אני ארצה לעשות זאת בשביל הביטוח כמובן, על מנת שאם חס ושלום יקרה משהו לרכב אני אקבל את הפיצויים המגיעים לי ,האם שמאי יכול לבצע את הערכת המחיר? 2) האם שמאי יקח בחשבון את השיפורים או שהוא רק יסתכל על המנוע החדש למשל? 3)האם יש צורך בשמירת הקבלות לגבי השיפורים או ששמאי ידע לבד לזהות את השינויים? 4) האם ניתן פשוט להכניס את השיפורים בפוליסה ובעתיד כאשר אני אגדיל מנוע, פשוט לבוא עם האישורים החדשים לחברת הביטוח ואז לשנות את הגדרות המנוע בפוליסה. 5)האם כדאי כלכלית להכניס סעיף שיפורים בפוליסה על מנת להיות מבוטח מבחינת חלקים יקרים? תודה.
הודעה אחרונה מאת LiranAr, -
- 5 תגובות
- 2 אלף צפיות
רציתי לדעת אם כדאי לשים פילטר באוטו ואם זה ישפיע עליו בכלל, אם כן איך מתקינים אותו?
הודעה אחרונה מאת אייל, -
- 1 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכולם אני מעוניין להחליף את הצ'יפ ניהול מנוע ברכב, מישהו יכול להמליץ לי על חברות טובות,מחירים. וקצת יותר חשוב אם זה משתלם...(יתרונות,חסרונות) אני שואל רק את מי שיש לו צ'יפ או שהיה לו צ'יפ אז מי שלא יודע ב100% שלא יענה תודה.
הודעה אחרונה מאת אורן 16V, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אוקיי. עולים לירושלים. יורדים. מנוע מגמגם. כאילו לא עובדת אחת הבוכנות. האוטו נוטה להכבות. בגעתי הביתה, כבתה בחניה.... היום בבוקר לא מניעה. מה קורה לאוטו הצרפתי שלי??? חשבתי שזה מיים בדיסטרביוטור - אחרי ייבוש רציני - אתמול זה עזר - היום? גורנישט.... מה זה יכול להיות? יכול להיות שחדרו מיים למנוע דרך הקרב'? -פירקתי את הפלאגים - כולם היו בסדר, רק שמצילינדר 2 יצאו אדים כאלה... האם זה קשור? -כרגע אני עם הפילטר המקורי בחזרה. לפחות עד שאתאפס על עצמי בקשר למה לעשות עם הרנו שלי... רון. -בקיצור חברים... אכזבה.-
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
- 10 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם גם לי וגם לחבר שלי יש פילטר פתוח ושינינו בעליי גיר אוטומט והבעיה שההילוך הראשון שלי נחלש מה זאת אומרת הכוונה שנותנים גז שהאוטו בעצירה לגמריי האוטו לא מגיב כמו שהוא היה פותח עם הפילטר הרגיל מישהו יכול להסביר לי למה והאם אפשר לעשות משהו בנוגע לזה? תודה רבה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת avi_shava, -
פילטר אוויר פתוח
מאת Eddy-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
אני רוצה לשים פילטר אוויר פתוח לאופל אסטרה... במה זה כרוך?עם יש לי פילטר פנימי מה אני צריך לעשות?האם בכלל הוא יוסיף לי כוחות וסוס?
הודעה אחרונה מאת LiranAr, -
-
- 7 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכל חברי הפורום. אני חדש כאן קצת ורציתי לדעת היכן ניתן לשפר את הרכב שברשותי (כפי שראיתי בתמונות שפרסמו חלק מהגולשים). היכן ניתן לרכוש ולהתקין קיטים של אגזוזים ספורטיבים וספויילרים גדולים וכו...
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
- 3 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום לכולם, רציתי לדעת מתי בדיוק אני יודע שצריך לנקות את הפילטר אויר? כיום הוא נראה כך..
הודעה אחרונה מאת אורן 16V, -
- 1 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכולם בזמן האחרון ראיתי שלהרבה מכוניות "משופרות" יש מוט מייצב האם אתם חושבים שזה מוסיף או שזה סתם בזבוז ? אם זה מייצב כמו שטוענים אז למה החברה של עשתה את האוטו ככה ?
הודעה אחרונה מאת White-Night, -
- 5 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום יש לחבר שלי כמו שרשמתי פילטר פתוח בסוזוקי באלנו גיר אוטומט ושהוא נותן גז בפתיחה האוטו נחנק כזה הוא לא פותח כמו שהוא היה פותח אם הפילטר הרגיל אבל בתאוצות ביניים הוא נהיה יותר חזק מישהו יודע למה ואיך אפשר לפתור את זה?
הודעה אחרונה מאת Gilad M, -
במכוניתי מנוע פיזו D6C נתקלתי הרבה במושג MI16 אפשר לקבל הסבר? זה מנוע? זו מערכת הזרקה? זה קרבורטור?
הודעה אחרונה מאת שלומי, -
- 7 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
יש לי טויוטה קורולה אוטומטית. אף פעם לא התלהבתי מלשים לה מדגש או פריפלואו,כי אני יודע שאוטומט הוא לא מתכונת טובה. (שיפור היחיד-להחליף לידני,אני יודע) אבל שמתי לב למשהו- ישנם המון אנשים עם רכב כמו שלי, ששמו לה פילטר פתוח. יש לי כמה שאלות : 1. מה יתן לי המעבר הזה? 2. האם יהיה שיפור בתגובת המצערת? 3. מה בדבר צריכת דלק? תגדל / תקטן , או שהיא בכלל לא תשתנה? 4. יש גם חסרונות? תודה לכם על העסרה,ויום טוב.
הודעה אחרונה מאת talhaim2, -
- 11 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם למי שלא יודע יש לי האצ'בק 1.4 (לא קונה VTI) היום בבוקר קמתי והחלטתי להחליף ברכב מערכת ניהול מנוע יענו צ'יפ. עכשיו השאלה (2) שלי היא... 1)איזה צ'יפ(חברה) תתן לי הכי הרבה הספק. 2)מה בערך אמור להיות המחיר. תודה לכולם נ.ב. האם תוספת הגרירה של הצ'יפ מוכחת על דיינו??
הודעה אחרונה מאת אביעד, -
פילטר פתוח 1 2
מאת liorrr- 18 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
מחפש מקומות שמוכרים פילטרים פתוחים באזור המרכז
הודעה אחרונה מאת Slow Sprinter, -
- 15 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
טוב זה הסיפור הייתי אתמול במוסך עשיתי טיפול לסיטרואן וסתם יצא לי לדבר עם המוסכניק שם על שיפורים וכל זה... אמרתי שאני רוצה לשים פילטר אויר פתוח באוטו והוא התחיל לצחוק עלי הוא אמר לי שהוא מבין קצת יותר ממני (הוא נראה בנאדם חכם לא חרטטן) ושפילטר אויר לא מוסיף כ-ל-ו-ם.... לא נראה לי שהוא צודק מישהו מוכן לענות לח על השאלה? (אם זה מוסיף וכמה זה מוסיף?)
הודעה אחרונה מאת תומר, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
זהו נמאס לי מהאחיזה המסכנה של הונדה מה אני עושה כדי לשפר אותה??? מה לקנות מה להחליף תודה
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 0 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
יש לחבר שלי פונטיאק ויש לי מספר שאלות.... איפה יש סדנאות שיפורים טובות אבל אני מתכוון טובות באיזור חיפה אם מישהו יודע... בתודה מראש.... ומה יש בכל סדנא חלקים וכו' *** להבא מקם את שאלתך בפורום המתאים ***
הודעה אחרונה מאת Taz_Panther, -
- 4 תגובות
- 2 אלף צפיות
יש לי סיטרואן קסנטיה ויש לי כמה שקלים בשביל לשפר אותה. רציתי לשים לה פילטר אויר פתוח ואגזוז לחץ. מישהו יכול לתת לי עוד קצת רעינות ועצות בקשר לחברות איפה לעשות וכו'...
הודעה אחרונה מאת שמר, -
- 1 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
חבר שלי אמר לי שכן אפשר הוא צודק ? (יש לי פיג'ו 307) אם כן כמה עולה צ'יפ כזה ואיפה אפשר להשים אותו??? ובכמה צ'יפ כזה יכול לשפר את הביצועים של המכונית \תאוצה שלה ל-100 ?
הודעה אחרונה מאת Shays, -
שיפור פולו 1 2
מאת עמית1984- 21 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
שלום חבר שלי פנה אלי ושאל אותי עם הוא יכול לשפר את הרכב שלו, אני אמרתי לו שלא הכי כדאי כי הבסיס די חרא והוא ביקש ממני לבדוק ולברר עם יש אופציה בכל מקרה לשפר אז אני פונה אליכם תנו הצעות, הרכב הוא פולקסוואגן פולו sdi עם עם 64 כוח סוס שנת 98 4 דלתות הרכב סטנדרטי בלי שיפורים הוא מעוניין יותר בשיפור עוצמת המנוע ולא כל כך שיפור בצד היציבות הוא מתבאס מהחולשה של המנוע אבל הוא אל מוכן להחליף את הרכב כי הוא רוצה להשאר עם דיזל עקב נסיעות מרובות, עם יש למשהו דרכים שיוכלו לפתור לו את הבעיה שיכתוב ובקשה תשובות רציניות ולא שימכור ויקנה רכב יותר חזק כי זה לא בא בחשבון וחשבתי שציפ יכול לעזור פה לפי האתר של power chip הוא יקבל עוד 15 כוח סוס כמה זה נכון? תודה למי שיעזור עמית
הודעה אחרונה מאת DIAGON, -
שיפור מיאטה 1 2
מאת aortal19- 22 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
אז יש לי מיאטה (יש כמה שלא מאמינים אז לא לא ענות) ומי שכן אז לענות. מה כדאי לשפר במיאטה?ביופי ומנוע?
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
צ'יפ למנוע
מאת dimax- 9 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אני בעל 106 XSI 1400 רציתי לדעת אם יש טעם לשים צ'יפ ברכב כמה זה עולה וכמה זה משפר והמלצה במידה וכן על היכן לרכוש בתודה מראש
הודעה אחרונה מאת White-Night, -
- 1 תגובות
- 2 אלף צפיות
חברה אני מחפש שיפורים משמעותיים ל106 אבל בגדול לא לשפוך הון תועפות של כסף הצעות יתקבלנה בסבבה אם מישהו גם מכיר אתרים בחו"ל על שיפורים נחמדים
הודעה אחרונה מאת White-Night, -
- 6 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אני עומד בפני החלפת רפידות בקרוב, כנראה שלא אצטרך גם דיסקים אך אשאל גם לגבי זה. בהנחה שהמטרה היא לשפר את יכולת הבלימה, אני צריך המלצה לרפידות (OMP??) ואם אפשר גם סדר גודל של מחירים. כנ"ל לגבי דיסקים, יש עדיפים? הרכב ZX וולקן 2.0. כרגע אין ברשותי אפשרות לעבור למידת ג'אנט יותר גדולה ולכן אופציות של שיפור בלימה שנפתחות רק במעבר ל-15 אינץ' לא רלוונטיות.
הודעה אחרונה מאת עופר106R16V, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
הרבה זמן הרהרתי במחשבה הזו ועדיין לא הגעתי להחלטה וודאית. שאלתי היא: האם כדאי לשפר מנוע 1.3 של ראלי, במידה והוא נמצא במצב תקין בהחלט. לכמה כ"ס ניתן להגיע עם מנוע 1.3 ללא מגדש וכו'. בזמנו דיברו על כך ש-120 זה הגבול, האם זה מדוייק? על מנת להגיע לאותם 120 סוסים בכמה כסף מדובר והאם כבר עדיף במחיר הנ"ל לשקול השתלה, כלומר חיסכון של שנה שנתיים ואז להשתיל מנוע 1.6. לילה טוב.
הודעה אחרונה מאת ישי, -
-
- 1 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
ובכן רציתי להתקין פילטר פתוח של K&N .. נתנו לי פילטר במתנה ורציתי לדעת האם הוא יתאים לרכבי. הרכב המדובר הוא פיאט HGT מנוע 1.8 . כ"ס ע"פ יצרן 130.... הציעו לי פילטר אשר גובהו הוא 8 ס"מ ורוחבו הוא 13 ס"מ הפילטר בנוי בצורת עיגול אשר אטום בחלק העליון שלו... רציתי לדעת האם הפילטר הנ"ל יתאים לרכב שלי. ואם לא אז אילו מידות כן יתאימו לרכב שלי. מבחינת יניקת האויר. בנוסף רציתי לדעת כמה משפיע החום של המנוע אשר נכנס לפיטר על הביצועים שלו... ז"א אם חום המנוע שלי הוא גבוהה והפילטר יושב בצורה סטנרטית אשר שואבת מהחום מנוע , עד כמה זה יבצע את האפקט של הפילטר , והאם בכלל זה יבצע אפקט מסויים ? וכמובן האם זה יכול לעבוד הפוך ולגרוע מביצועי המנוע ?. בתודה…
הודעה אחרונה מאת FifthGear, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מתוך סקרנות, ואחרי שבוע עם פולו קלאסיק של חבר, השיפורים ה"סטנדרטיים" הזניחים של מערכת פרי פלואו ופילטר (ואולי גם צ'יפ) האם הם משנים למנוע דיזל? ואם לא, איך באמת משפרים אותו.... אם בכלל? רק כדי לדעת. רון.
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
מי מחובר 65 משתמשים רשומים, 15 אנונימיים, 543 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- פריג'י
- פאר האורה
- santiago
- ezuf
- Maccabist
- גולדן191
- BoazB11
- SurfHigh
- elyas
- ANUTKK
- G. P. Magnus
- Haim_gds
- המגיב
- אודי זק
- yoav911gt2
- דניאל1983
- LEGACY 1.8
- ELI001
- garicho
- RBRB
- רפי לין
- asix
- natco
- matan-d
- *gal*
- swiv
- Night Driver
- Igalz
- menir1
- David32
- AUDIO KING
- mottis
- falou
- Tom78
- AviorXD
- פיני חד
- FuriousLift
- redroze
- guya72
- טויוטה סופרה
- Nemesis
- parnuk
- אוטו פריק
- GTאי
- Ron Poh
- Aviady001
- דובצע
- Or05230
- eran_k
- Boris
- malcishua
- RedLabel
- YoJ
- amosbmw
- Markm4
- 318i
- urich
- srool
- eladns
- bv12
- davemustaine87
- tscr
- Pavlik
- yahaga
- spon83
