Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה זה MI16


jlavi2002
שימו לב! השרשור הזה בן 7494 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

זהו שלא (מופנה לישי).

 

יש אפשרות, שוב פעם אני אומר. חוקית למהדרין.

להתקין MI16 על 205.

בדיוק כמו עם האוטו שלי. חוקי.

 

בלי שלמונים וכו'.

 

חוקי.

 

(מעניין כמה פעמים צריך לרשום את המילה, חוקי).

 

ניתן לעשות את זה, וזה נעשה יותר מפעם אחת (אפילו יותר מפעמיים).

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זהו שלא (מופנה לישי).

 

יש אפשרות, שוב פעם אני אומר. חוקית למהדרין.

להתקין MI16 על 205.

בדיוק כמו עם האוטו שלי. חוקי.

 

בלי שלמונים וכו'.

 

חוקי.

 

(מעניין כמה פעמים צריך לרשום את המילה, חוקי).

 

ניתן לעשות את זה, וזה נעשה יותר מפעם אחת (אפילו יותר מפעמיים).

 

רועי, במקום לרשום "יש אפשרות" - פעם אחת ולתמיד תסביר איך עושים את זה, כאן בפורום, בשביל שנוכל סוף סוף לסגור את הפינה הזו.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישנה אפשרות לשנות נפח מנוע על הרכב במגבלות יצרן ... לדוגמא , 205 יכולה לקבל מנוע 1.9 מפני שיוצר דגם כזה והיצרן מאשר שינוי מ 1.6 ל 1.9 , כמובן שזה מותנה בהחלפת מיכלולים סובבים ( סרן עם זרועות דיסק מאחור וכו' ... ) .

 

לאחר קבלת אישור מהיבואן שאכן המנוע נכנס ובצעת את ההחלפה , אתה נגש לעמדה מס.1 במשרד הרישוי בחולון , עם אישור יבואן לשינוי נפח , ועם שטר המכר או תעודות של המנוע .

הבוחן הנחמד מסתכל על האישורים ונותן לך טופס לאישור השינויים ע"מ שיונפק רשיון חדש עם השינויים הנ"ל ( מס. מנוע , נפח ... ) .

 

והופ ! יש לך 1.9 חוקי !

עד כמה שאני יודע לא ממש משנה להם הדגם של המנוע ( MI16 , DKZ , DFZ ... ) , משנה שינוי הנפח ולא כמה שסתומים יש עם אותו מנוע .

זה כמו שתשים טורבו ותלך לאשר את הרכב , אין על זה איסור .

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למי ששאל איך עושים את זה חוקי-

 

במדינת ישראל של שנות ה80 היו כל מיני מכוניות שיוצרו במיוחד עבור השוק המקומי-כמו פורד סיירה 1300 או סובארו DL 1300.

 

פעם אנשים נהגו ליסוע על מנועים עד כלות חייהם ב300 או 400 אלף ק"מ וכשהיה הולך המנוע הם היו פשוט...מחליפים.

 

הבעיה היתה שבחו"ל אף אחד לא שמע על אודי 1300 ורוב המנועים שיובאו היה 1600- 1800 וכו וכו.

 

לכן ישב איזה גאון במשרד התחבורה וקבע שאם ברצונך להחליף במכוניתך מנוע לנפח גדול יותר,כל מה שעליך לעשות הוא להוכיח שקיים בחו"ל דגם עם נפח המנוע האמור וששידרגת בלימה ומיתלים בהתאם.היופי היה שדובר בשנות ה80 המוקדמות.אף אחד במשרד התחבורה לא שיער שמישהו יביא מנוע לצורך עליה בהספק!!!!! ולכן לא טרחו לעגן את נושא החלפת דגם המנוע.

 

כלומר- אם הלך לך מנוע 1300 בסובארו שלך אתה יכול להביא מנוע 1600 וגם 1800 מוזן מאייד.וגם..... XT טורבו!!!! (שזה קוד אחר).

 

פשוט...בסבך הבירוקרטיה וחוסר ההבנה ששרר אז-אף אחד בכלל לא חשב על העיניין הזה.

 

 

לכן אם יש לך סיירה 1600 והלך לך מנוע-אתה יכול להביא כל מנוע פורד 2000 שרק תרצה- כלומר-אפשר להביא מנוע 2000 רגיל...ואפשר - קוזי!!!!!

 

החוק העתיק לא מונע את זה-בגלל בורות וחוסר הבנה של מי שישב במשרד הרישוי לפני 25 שנה.

 

לכן אישרו לי מנוע 1600 לדוגמה-בלי סרטים מיותרים.כי יש כזה דגם בחו"ל.היופי הוא שלא אכפת להם בכלל איזה 1600 הדגם.זה יכול להיות גם 16V.העיקר שיהיה 1600.

 

רועי,לדוגמה,אישר 2000 ללא בעיה-כי יש 2000.זה נקרא XSI או S16.

 

איך עושים את זה?

 

ניגשים ללובינסקי למחלקה הטכנית אל ראש המחלקה.שמו דרור האס.

 

הוא יתן לך אישור שקיים בחו"ל מנוע 1900 ב205 או 309.

 

אח"כ מביאים מנוע MI עם שטר מכר ומסמך מפיז'ו ישראל שמוכיח שמנוע MI קיים בנפח 1900 סמ"ק (יובא לישראל ב405 MI-יש להם בלובינסקי את כל החומר).

 

משם חזרה לדרור לצורך אישור שהמנוע שהבאת אכן MI וחתימה שהוא מודע לקיוםההשתלה ובדק את המיתלים והבלמים (זה דבר שאתה חייב לעשות אם אתה הולך על נתיב חוקי-וגם בכלל זה חשוב) -

 

אח"כ נוסעים לחולון לעמדה 1 עם כל האישורים- ומקבלים חותמת.

 

נכנסים פנימה ומוציאים רישיון חדש.

 

חוקי למהדרין.ללא קימבונים.

 

ככה אישרנו בפיאט את הטיפו של חזי.

 

מנוע 2000 יצא...מנוע 2000 נכנס.בעמדה 1 לא מעניין אותם אם יש עליו טורבו.מעניין אותם שזה 2000 וזה של פיאט.

 

כמו בשנות ה 80 המאושרות.

 

 

 

 

אידיוטים..... :lol::lol::lol::lol::lol:

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתי בסרט הזה ושדרגתי מנוע פיזו.

משרד הרישוי כן מתעניין בדגם המדוייק של המנוע (D6C D6D וכו...)D

גם המחלקה הטכנית ודרור הס מאד נחמדים אבל עיניינים ונותנים אישור רק לשדרוג

שנראה להם טכנולוגית ובטיחותית

:evil:

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתי בסרט הזה ושדרגתי מנוע פיזו.

משרד הרישוי כן מתעניין בדגם המדוייק של המנוע (D6C D6D וכו...)D

גם המחלקה הטכנית ודרור הס מאד נחמדים אבל עיניינים ונותנים אישור רק לשדרוג

שנראה להם טכנולוגית ובטיחותית

:evil:

 

כמו שכתבתי ... המחלקה הטכנית של פיז'ו לא תאשר לך השתלה של מנוע 1.9 על מיכלולים סטנדרטיים של 1.6 . יש להחליף את שאר המכלולים אשר יתאמו לאלה של 1.9 , כמו שציינתי , סרן אחורי לדוגמא .

 

העניין שלא בכל רכב יש צורך בשינויים .

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי רוצה לדעת איזה שינויים אני הצטרך לעשות ב-306 XT

כדי שיאשרו לי דבר כזה

ולאיזה סכום זה יגיע בסופו של דבר לאחר כל השינויים הנדרשים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי רוצה לדעת איזה שינויים אני הצטרך לעשות ב-306 XT

כדי שיאשרו לי דבר כזה

ולאיזה סכום זה יגיע בסופו של דבר לאחר כל השינויים הנדרשים.

 

 

306 XT לא כאדי! עם כבר XSI או S16.......

 

 

 

רועי לא משהוא אישי.......... :roll: ........המבין יבין

POWERD BY C....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתי בסרט הזה ושדרגתי מנוע פיזו.

משרד הרישוי כן מתעניין בדגם המדוייק של המנוע (D6C D6D וכו...)D

גם המחלקה הטכנית ודרור הס מאד נחמדים אבל עיניינים ונותנים אישור רק לשדרוג

שנראה להם טכנולוגית ובטיחותית

:evil:

 

אמת ויציב.

 

 

בסרט הזה יצא לי גם להיות.

 

אני מקווה לטובתך שאתה לא רואה בשידרוג בלמים ובולמים "מיטרד"

 

ע"מ שדרור ייתן את האישור כל שעליך לעשות הוא להוכיח שהבולמים והבלמים "בטיחותיים".

 

אין כאן שום עיניין של שוחד.

 

משרד הרישוי רוצה באמת לדעת איזה דגם שמת-אבל כל עוד דרור מאשר להם את הדגם ששמת-השאר לא מעניין אותם.הם סומכים על מהנדס החברה.

 

תביא מנוע עם 300 כוח סוס לדרור כשהוא יושב על 306 עם קוילאוברים,סטראט ברייסים ובלמים 4 פיסטונים-ותקבל אישור.בלי כל בעיות מיותרות.

 

דווקא בפיז'ו לא עושים שום בעיות בתחום הזה.

 

יש להם אינטרס צודק ונכון להעלות על הכביש מכונית שתהיה יותר חזקה- אבל גם תתנהג בהתאם ולא תהווה סכנה.

 

אצלי,לדוגמה,לא אישרו את המנוע עד שלקחתי את דרור והראיתי לו את הבלמים והבולמים והוא בדק את האוטו.

 

אני לא יודע איך זה בחברות אחרות-אבל לפחות בפיז'ו לא עושים בעיות מיותרות.

 

כמובן שאם הכנסת MI לאיזה GTI 1600 והשארת 4 בולמים מקוריים (אחוריים נוזלים),דראמים מאחור ודיסקים מקוריים - אז לא יאשרו לך ותזדקק ל"גירוז" פינות.

 

אבל אז אתה לוקח סיכון בבטיחות האישית שלך-וזה פשוט לא כדאי.

 

זה לא בקטע פלצני על "הבטיחות שלך" ו"שדרג מיתלים בהתאם ליכולות השילדה האקסיסטנציאליסטיות" אלא פשוט כדי שלא תעשה חלילה בלגאנים לך ולאוטו.נסעתי על הרבה מכוניות שסתם דחפו בהן מנוע ותו לא.התוצאה חזקה-אבל מפחידה.זה לא שווה את זה.

 

בעוד 3000 שקל אתה מביא לכל פיז'ו בלמים קידמיים של ברלינגו ואפילו מקמבן בולמים.

 

זה שווה.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תלוי איזה מנוע.

בוא נגיד 2 ליטר 16V למשל (S16).

 

15K לא כולל עבודה. יכול להיות גם יותר.

למה?

 

ברקסים קדמיים.

אחוריים.

ציריות.

צמה למנוע החדש.

מנוע.

חיזוק הגיר (רצוי, לא חובה).

יישור קו על המנוע (צחזירי שמן, כיוון שסתומים, חוטי הצתה, טיפול 10K ועוד).

ג'אנטים וצמיגים ("15).

ועוד קצת ששכחתי.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למי ששאל איך עושים את זה חוקי-

 

במדינת ישראל של שנות ה80 היו כל מיני מכוניות שיוצרו במיוחד עבור השוק המקומי-כמו פורד סיירה 1300 או סובארו DL 1300.

 

פעם אנשים נהגו ליסוע על מנועים עד כלות חייהם ב300 או 400 אלף ק"מ וכשהיה הולך המנוע הם היו פשוט...מחליפים.

 

הבעיה היתה שבחו"ל אף אחד לא שמע על אודי 1300 ורוב המנועים שיובאו היה 1600- 1800 וכו וכו.

 

לכן ישב איזה גאון במשרד התחבורה וקבע שאם ברצונך להחליף במכוניתך מנוע לנפח גדול יותר,כל מה שעליך לעשות הוא להוכיח שקיים בחו"ל דגם עם נפח המנוע האמור וששידרגת בלימה ומיתלים בהתאם.היופי היה שדובר בשנות ה80 המוקדמות.אף אחד במשרד התחבורה לא שיער שמישהו יביא מנוע לצורך עליה בהספק!!!!! ולכן לא טרחו לעגן את נושא החלפת דגם המנוע.

 

כלומר- אם הלך לך מנוע 1300 בסובארו שלך אתה יכול להביא מנוע 1600 וגם 1800 מוזן מאייד.וגם..... XT טורבו!!!! (שזה קוד אחר).

 

פשוט...בסבך הבירוקרטיה וחוסר ההבנה ששרר אז-אף אחד בכלל לא חשב על העיניין הזה.

 

 

לכן אם יש לך סיירה 1600 והלך לך מנוע-אתה יכול להביא כל מנוע פורד 2000 שרק תרצה- כלומר-אפשר להביא מנוע 2000 רגיל...ואפשר - קוזי!!!!!

 

החוק העתיק לא מונע את זה-בגלל בורות וחוסר הבנה של מי שישב במשרד הרישוי לפני 25 שנה.

 

לכן אישרו לי מנוע 1600 לדוגמה-בלי סרטים מיותרים.כי יש כזה דגם בחו"ל.היופי הוא שלא אכפת להם בכלל איזה 1600 הדגם.זה יכול להיות גם 16V.העיקר שיהיה 1600.

 

רועי,לדוגמה,אישר 2000 ללא בעיה-כי יש 2000.זה נקרא XSI או S16.

 

איך עושים את זה?

 

ניגשים ללובינסקי למחלקה הטכנית אל ראש המחלקה.שמו דרור האס.

 

הוא יתן לך אישור שקיים בחו"ל מנוע 1900 ב205 או 309.

 

אח"כ מביאים מנוע MI עם שטר מכר ומסמך מפיז'ו ישראל שמוכיח שמנוע MI קיים בנפח 1900 סמ"ק (יובא לישראל ב405 MI-יש להם בלובינסקי את כל החומר).

 

משם חזרה לדרור לצורך אישור שהמנוע שהבאת אכן MI וחתימה שהוא מודע לקיוםההשתלה ובדק את המיתלים והבלמים (זה דבר שאתה חייב לעשות אם אתה הולך על נתיב חוקי-וגם בכלל זה חשוב) -

 

אח"כ נוסעים לחולון לעמדה 1 עם כל האישורים- ומקבלים חותמת.

 

נכנסים פנימה ומוציאים רישיון חדש.

 

חוקי למהדרין.ללא קימבונים.

 

ככה אישרנו בפיאט את הטיפו של חזי.

 

מנוע 2000 יצא...מנוע 2000 נכנס.בעמדה 1 לא מעניין אותם אם יש עליו טורבו.מעניין אותם שזה 2000 וזה של פיאט.

 

כמו בשנות ה 80 המאושרות.

 

 

 

 

אידיוטים..... :lol::lol::lol::lol::lol:

 

תומר, תודה על האינפורמציה.

 

איציק

 

נ.ב.

לינק להודעה הנ"ל של תומר ניתן למצוא בדף הקישורים של הפורום.

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע MI16 יכול לבוא גם על מנוע 2000 לדוגמה וולקן MI16 עם מנוע 2000 16 שסטומים אני ראיתי שאתם מדברים רק על מנוע 1900 ודרך אגב אם מישהו יודע איפה אני משיג כזה יד שניה אבל במצב נורמלי אני יודה אם יחזור אלי בפרטית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7494 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...