Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8229 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא אשמתכם אחים שלי אבל לא ענו לי על החלק השני..

נגיד שיש לי כל מיני חלקים לשמן אחרי שניקתי אותם נגיד חלקים בקרבורטור באיזה שמן

אני משתמש?

גריז רגיל?

בבקשה תענו לי אני ממש מצטער שאני מתעלק על השרשור אבל אחים שלי תעזרו לי...

מאור.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם
לא אשמתכם אחים שלי אבל לא ענו לי על החלק השני..

נגיד שיש לי כל מיני חלקים לשמן אחרי שניקתי אותם נגיד חלקים בקרבורטור באיזה שמן

אני משתמש?

גריז רגיל?

בבקשה תענו לי אני ממש מצטער שאני מתעלק על השרשור אבל אחים שלי תעזרו לי...

מאור.

 

לא מגרזים קרבורטור...

ואני ממליץ לך בחום (לאור שאלותיך) לא להתפתות לנקות את הקרבורטור לבד.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

תקשיב אני כולה ילד שמנסה ללמוד קצת מהפורום הזה אז אל תדאג כי ההורים שלי יפרקו אותי אם אני יפרק בורג באוטו שלנו :?

אז בבקשה תעזרו לי ללמוד ובעתיד הקרוב כאשר אנשים מבוגרים ישאלו את השאלות שאני שואל עכשיו אני גם אוכל לענות להם...

קיצר אחים שלי אני התכוונתי שנכון שיש סתם חלקים שמשמנים נגיד... באיזה שמן אז אני משתמש...זהו.

קיצר נמאס לי לשאול את אותה השאלה עשר פעמים אז אם בא לכם

"לשפוך קצת אור" בנושא אז קדימה, אם לא סבבה .

מאור.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם
תקשיב אני כולה ילד שמנסה ללמוד קצת מהפורום הזה אז אל תדאג כי ההורים שלי יפרקו אותי אם אני יפרק בורג באוטו שלנו :?

אז בבקשה תעזרו לי ללמוד ובעתיד הקרוב כאשר אנשים מבוגרים ישאלו את השאלות שאני שואל עכשיו אני גם אוכל לענות להם...

קיצר אחים שלי אני התכוונתי שנכון שיש סתם חלקים שמשמנים נגיד... באיזה שמן אז אני משתמש...זהו.

קיצר נמאס לי לשאול את אותה השאלה עשר פעמים אז אם בא לכם

"לשפוך קצת אור" בנושא אז קדימה, אם לא סבבה .

מאור.

 

 

קיצר נמאס מהאחים שלי... :twisted:

לא משמנים שום דבר אחרי ניקוי שלו... זה לא רובה M16.

השאלה שלך כללית מדי, לכל חלק יש את דרך הטיפול בו , אם אתה רוצה ללמוד , תתחיל בקריאת הפורום הנ"ל מהדף הראשון (אי שם ביולי 2002)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...