שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,654 נושאים בפורום הזה
-
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מישהו יכול לעזור לי ולתת לי אתרים ופורומים של שיפורים לרכבים?
הודעה אחרונה מאת MaoRЯ, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם, יש בבעלותי 205 CTI כ 6 חודשים, לפני זה רכבתי על אופנוע (בנדיט 400) תקופה מסוימת. אני מעונין לשפר את הרכב, כלומר ביצועים והספקים, בסדר הזה, קודם יציבות/בלימה, ואחר כך את המנוע. כרגע יושב ברכב מנוע 1600 GTI המנוע מצוין, ועד עכשיו הלך לי המון כסף (מהכיס שלי!) ליישר קו לרכב שהוא בן 14 הבעלים הקודמים התאכזרו לרכב, ואת זה הכיס שלי הרגיש מאוד. כרגע הרכב במצב מצוין וסטנדרטי... הסכום שאני מעונין להשקיע אינו מוגבל, כלומר כרגע אני עובד עד הגיוס שזה עוד כ 8 חודשים, והסכום שיושקע לבנתיים הוא כ 45000. תעזרו לי לכוון את הכסף וכל ה"אנרגיה" שלי למקומות נכונים, כי בסה"כ אני לא רוצה לגמור בתוך תעלה, אני רוצה להנות מהנהיגה ומהאדרנלין שאני מקבל. כשסיימתי עם הרקע אני…
הודעה אחרונה מאת ramigt, -
-
- 10 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
יש לי 206 XS,לאחרונה התקנתי פילטר פתוח של חברת סימוטה. מאז אני מרגיש השהיה רצינית,בין לחיצה על המצערת-לתגובת המנוע. כמו כן,נראה לי שהאוטו פחות חזק בסל"ד נמוך. אשמח לשמוע את דעתכם-האים התופעה הגיונית?,כי חוץ מצליל מנוע נחמד-אני לא מרגיש שהפילטר נותן משהו. תודה לכל העונים. (הפילטר חיצוני-לא אינבוקס)
הודעה אחרונה מאת AmitGo, -
- 16 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
תחילה אני רוצה לקנות מוט מייצב שלמעשה פתחתי נושא על זה אבל אנשים שינו ת'נושא (תנושא = את הנושא, אני רוצה להשמע COOL)ולא ענו לי בעצם על השאלה! אני לא מכיר חנויות שיפורים ואני רוצה שתתנו לי כתובות של מקומות שמוכרים דברים כאלו - באיזור ראשון לציון! או שבעצם כדאי לי לקנות בהזמנה מאתר בחו"ל כמו MOMO או SPARCO או OMP או כל חברה אחרת! שאלה נוספת! השלדה של הרכב איביזה 1300 שנת 94 זהה לשלדה למשל של איביזה 95 1600? אני שואל כי ראיתי באיזה אתר מוט מייצב במחיר סבבה אבל לאיביזה 95 נפח 1600 ו-1400 לא היה רשום 1300.
הודעה אחרונה מאת lekter, -
- 1 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום, שאלה למומחים בעינייני השיפורים והשינויים.. מה דעתם של רשויות החוק בנוגע לשינויים שנעשים ברכב? האם החלפה של מערכת בלימה מותרת? האם יש לבצע בדיקת רישוי חוזרת לרכב לאחר שמחליפים מערכת בלימה? אני יודע שאסור לבצע שינויים בתאורה החיצונית של הרכב. האם ניתן להשיג אישור לשינוי כזה? או אם להיות ספציפי, האם אפשר להתקין ברכב פנסי ערפל, בצורה חוקית? ומה עם החלפה של יחידות תאורה אחוריות? תודה מראש על התשובות!
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 16 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
אז כחה עד עכשיו שיפרתי רק את הכוח של האוטו שאני מנסה לעצור הABS מתחיל לפעול אז האוטו לא עוצר בכלל אז חשבתי לנתק את הABS ובנוסף לשפר את הברקסים מה אתם ממצילים איך אני יכול לשפר את העצירה של האוטו
הודעה אחרונה מאת עומר ג R, -
- 38 תגובות
- 7.2 אלף צפיות
אני מחפש שעוני לחץ טורבו שמתאימים לפאסאט(לתאורה)... אני ישמח לקבל קישורים לאתרים ששולחים את השעונים לארץ.. ודרך אגב, אני לא יכול לחבר POD בקורה בגלל כריות אוויר וילון...
הודעה אחרונה מאת שמר, -
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
האם מקובל לשנות את יחס ההעברה בין גלגל ההגה למסרק ההיגוי עצמו (ואם זה מצריך אז גם החלפת משאבת שמן לחזקה יותר) על מנת לקבל תגובות הגה מהירות יותר? בתודה מראש
הודעה אחרונה מאת levil, -
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
יש לי פילטר פתוח ברכב, עכשיו כולנו יודעים שפילטר פתוח אם הוא לא אינבוקס אז הוא מאוד בולט לעיין, משהו שהוא בהחלט לא "בריא" בימינו אלה ...במיוחד שכל העסק לפחות לי נראה שרק הולך להיות יותר גרוע. ברשותי פילטר ישן שלא היה לי מה לעשות איתו ולכן פשוט עשיתי בו חתך ופתחתי אותו,יותר נכון פרסתי אותו , הפילטר דיי פשוט , סה"כ מורכב משני רשתות עם חורים מאוד קטנים כשבניהם ישנו מין בד מיוחד שאמור לעצור את האבק. עכשיו , אצלי הפילטר יושב על הקוספא המקורית של הפילטר המקורי, ביציאה של הקופסא, כמובן שהקופסא ריקה בעצם. חשבתי אותי לקחת חלק , משהו כמו 10 ס"מ מרובע של החומר ממנו עשוי הפילטר הפתוח, ולשים אותו בפתח של הקוסא של הפילטר המקורי , במקום כל הפילטר הפתוח שתופס מלא מקום. מה יהיו הה…
הודעה אחרונה מאת gsi16v, -
- 4 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
(יותר נכון - נלקח מתוך הודעה של פייזר בתפוז) זה אתר שמופיעים בו גם מחירים בעברית, אז אני מניח שהוא שולח לארץ. בין המציאות (תראו בלינקים) יש קיט ראם איר לסקסו ב-465 ש"ח, יש קיט בולמים+קפיצים ל-106 בפחות מ-1900 ש"ח, ואפילו דיפרנציאל מוגבל החלקה ל-106 ב-3500 ש"ח!! (כמובן, לא כולל מיסים, משלוח וכולי...) לפז'ו 106 לסקסו VTR/VTS משמאל בלינקים יש דוגמאות לעוד מכוניות... רוני
הודעה אחרונה מאת itzik901, -
- 23 תגובות
- 9.6 אלף צפיות
טוב , אז יש לי הונדה סיוויק DX שנת 95 ידנית. האוטו די מהיר אבל הייתי רוצה לשפר לו את הביצועים. הייתי רוצה לקבל חוות דעת של אנשים שמבינים בשיפורים ולא בשיפורי פוזה כי איך שהאוטו ייראה והקולות שהוא יעשה זה פחות חשוב לי. אז עצות לשיפורים רציניים לרכב שלא יזיקו לו וישפרו את ביצועיו יתקבלו בברכה.
הודעה אחרונה מאת תומR, -
- 4 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
היות והתקנת פילטר פתוח הינה בולטת ולא ניתן להסתירה באופן כזה שלא תהיה גלויה לעין,האם פילטר פתוח הינו חוקי ? אם כן איפה זה כתוב? אם לא, ניתן לקבל הורדה על פילטר פתוח?
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
- 11 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
חברה, איך הכי מומלץ במחיר הכי נמוך לשפר את הבלימה של האוטו שלי, הכוונה היא התחלת שיפור הרכב ששעה לפני אני כבר מעדיף לשפר שלדה בולמים ובלמים אמרו לי כמה אנשים לשים צלחות וקאליפרים של ברלינגו - נכון / לא נכון מה מיוחד בקאליפרים ובצלחות של ברלינגו?? והאם זה יכנס בג'אנט 13 אינטש (זה מה יש למיצובישי נכון?) תודה מראש לעונים - אלון נ.ב - אבק גם כיוון למוסך באיזור המרכז שיוכל להתעסק לי בבלמים בצורה אמינה
הודעה אחרונה מאת gmb, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
יש לי ג'סטי 1200 הזרקה אני עושה לה אוברול מנוע איזה שיפורים אני יכול לעשות תוך כדי...? שיפורים לעלות את הספק המנוע וגם שיפורי פוזה של רעש וכאלה...
הודעה אחרונה מאת romer-, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
חבר'ה... לכל המשפרים, משופרים ומיני זאעטוטים... (לא שאני כל כך מבוגר)... אבל שיפור עצבני שניסיתי בעצמי הוא בלי השקעה בכלל (אולי כמה שקלים בודדים) הוא ללכת לתחנת הדלק, ולמלות אוויר לפי המלצות היצרן ולהוסיף משהו כמו 10% ללחץ המירבי המומלץ לרכב (כמובן שיש לבדוק שלחץ זה לא עובר את הלחץ המקסימלי המומלץ לאותו צמיג, הרי כל צמיג ויכולותי הוא... דבר זה יגרום גם להאצה מהירה יותר (בטוח יותר מהר מאשר איזה פילטר אויר פתוח או משהו סתמי כזה) וכמו כן יגרום לירידה בתצרוכת הדלק עקב נקודות חיכוך קטנות יותר מבעבר... מה שיגרע הוא נוחות הנסיעה, שתהפך לקשוחה מחד, וגם ליציבות שונה של המרכב מאשר בלחצי האוויר הסטנדרטיים... להחלטתכם ולשיפותכם (לכל שיפור יש יתרון וחיסרון, לא?)
הודעה אחרונה מאת Casper, -
-
- 4 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
בישראל רוצים על התקנת superchip 1300 ש"ח. ניתן להזמין צ'יפ מחו"ל ב 20$ . הפער אדיר-יש הצדקה?? שאלה נוספת,מדובר על סיוויק 92EX ידנית,חיישן האויר(ליד הפילטר)חסר כבר שנים,האוטו עובד חלק,מה החשיבות של החיישן והאם עלי לחברו עם שינוי הECU ?
הודעה אחרונה מאת RACEPAK, -
- 8 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
איזה שיפורי ביצועים ניתן לעשות ברכב אוטומטי? מדובר באימפרזה שנת 2000. האם מומלץ לשפר רכב כזה? תודה
הודעה אחרונה מאת רנזי, -
- 23 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
מצאתי פילטר של k&n שיכול להתאים לי לאוטו (אונו sl-70 89' 1300) שאלה ראשונה האם אין בעיות עם הפילטרים בטסט?? כי לפי מה שהבנתי אמרו לי ב- E&A שלא עושים עם זה בכלל בעיות, ואיך K&N נחשבים ? דבר שני צירפתי תמונות, האם לפי מה שאתה רואים זה סיפור למקם אותו במקום טוב?? ולמי שיודע לערוך טוב אני יישמח לדעת איך זה יישב... דבר שלישי האם אני חייב לפרק את הפילטר המקורי?? בקיצור אם יש כאן מישהו שיכול לסדר לי את זה כמו שצריך בתמונה אני אודה לו מאוד, כי תכ'לס זה לא נראה לי כזה סיפור לסדר את העסק, אני רק צריך לדעת את המיקום הטוב ביותר שתיהיה יניקה טובה....(אבל אם זה גובל בהלחמה של תוספת צינור וכל זה אז יהיה לי קצת יותר קשה לסדר את זה)
הודעה אחרונה מאת גרשון המשפר, -
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכם. יש לי פורד סיירה 1600 קרבורטור ואני מעוניין לקנות פילטר פתוח. חיפשתי פה בלוח קניה ומכירה ומצעתי כמה הצעות משתלמות. עכשיו יש לי 2 שאלות: 1. האם יש גדלים לפילטרים... שאני לא יקנה וזה לא יתאים לי ואם יש גדלים איזה גודל אני צריך? 2. האם אפשר להוציא מפילטר פתוח נצילות יותר גבוהה בכך שאני ישים אותו במקום שנכנס בו אוויר חזק בזמן נסיעה כמו מאחורי הטמבון לדוגמא. אני ישמח לקבל תשובות. תודה!
הודעה אחרונה מאת המצב הכלכלי, -
- 0 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
איך עובדים על אנשים בימינו.... http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=33625&item=2478030151&rd=1 (תסתכלו בתמונה למטה...זה נראה כאלו הם מוכרים הירואין...)
הודעה אחרונה מאת Liran_a, -
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
לכל הירושלמים מבינינו, מכירים איזושהם מכוני שיפורים בעיר? וגם אם ידוע - האם המקום אמין..?
הודעה אחרונה מאת Shmulik_Miata, -
- 5 תגובות
- 2 אלף צפיות
אונו 89 קרבורטור.... האם יכולה להיווצר בעיה והורדת הכוח שלה בעקבות זה שהאוטו לא הזרקה?? או שיש פילטרים מותאמים לקרבורטור, או שפילטר פתוח זה דבר אוניברסלי כזה שמתאים גם להזרקה וגם לקרבו'
הודעה אחרונה מאת K&N, -
כ"כ מעונינים בצ'יפ הזה(אם תהרגו אותי לא אבין למה..) למרות שבמאמר מוסגר אני סקפטי בעניין הזה לגבי היכולת האמיתית לבצע את ההתקנה. אבל שיהיה : http://www.autosport-fr.com/nouveau_site_ang/plateforme_base_donne_ang.htm
הודעה אחרונה מאת 20VT, -
שיפורים לרכב
מאת רנזי- 0 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
יש לי שאלה. האם אתם יודעים אצל מי צחי מערכות בחולון משפר את המחשבים של הרכבים ?
הודעה אחרונה מאת רנזי, -
- 4 תגובות
- 2 אלף צפיות
אני עושה טיפול קטן בעצמי לרכב, רציתי המלצה על ספריי או כל חומר אחר לניקוי שפילטר הפתוח, והאם ניתן לפרק אותו ולשטוף המיים או שלא מומלץ..? בנוגע לפלאגים- כרגע יש לי ברכב פלאגים עם ראש משולש- 3 גשרים מעל נק' ההצתה, האם זה משנה אם אני חוזר לרגילים עם גשר אחד? מה היתרון של שלושה? מה ההבדל במחיר? תודה מראש לעוזרים...
הודעה אחרונה מאת ToMeR, -
שיפור בלמים 309 GT 1 2 3
מאת SUPER- 30 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
יש לי 309 GT יש לה ברקסים של 309 רגילה אני רוצה לשפר את הברקסים לאיזה קליפרים אני יכול לשנות על הנאבה ויש לי נאבות וציריות של 205 GTI 1900 זה יתאים לי תעזרו לי האוטו לא עוצר
הודעה אחרונה מאת Roy, -
שיפורים לסיירה 88 1 2
מאת 620SI-
- אחראי פורום
- 27 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
שלום חברה...... סיירה 88 1600 מנוע חדש חדש...... 4 הילוכים!!! פילטר פתוח אגזוז לחץ....... האוטו סוחב יפה.......מגיע בהילוך 2 ל100!!!! לא הייתי מאמין!!! האוטו קרבורטור אם מישהו מבין.......מה אני עוד יכול להוסיף לאוטו??? אם אפשר גם הערכת מחיר........ אני ישמח לרעיונות! תודה!!!
הודעה אחרונה מאת 620SI, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכם... יש לי שאלה..... הבנתי שכאשר מתקינים פילטר פתוח אז לתערובת נדחס יותר אוויר פחות דלק משמע צריכת דלק יותר טובה..... נכון?????? ככה שמעתי.
הודעה אחרונה מאת Liran_a, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 2 אלף צפיות
קאמפשט חם: האם החלק הזה ניתן להסרה? הבנתי שהוא גורם לצריכת דלק מוגברת. האם אפשר להחזיר הגה מקורי עם כרית אוויר לאחר שהותקן הגה ספורט ללא כרית?
הודעה אחרונה מאת burshtein, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
יש לנו טנדר ניסן ווינר2.7 טורבו דיזל היום החלטנו לשים מסנן פתוח ,קוטר הצנרת הוא 7ס"מ[נימדד בקליבר]. שאלתי היא: האם כל מסנן פתוח באותו קוטר כניסה יתאים לרכב? הערה:הפילטר אותו אני מתכוון להרכיב היה מותקן על מנוע 2.0 ליטר בנזין לא מוגדש טורבו למשך חודשיים. אנא קחו בחשבון שהגדישה ברכב טורבו דיזל נמוכה וכך גם סיבובי המנוע [דיזל אחרי הכל]
הודעה אחרונה מאת danniel, -
-
מי מחובר 41 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 181 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- lanosforce
- yuvk
- RBRB
- ArikB
- pasat04
- itzik123
- avargel
- llaavvii
- malcishua
- דוב המערות
- מיץ פטל
- אהרן ג
- mikyl
- Igalz
- yohai71
- falou
- gadik6
- mikk
- om2
- mcshmupi
- EliC25
- נהג מירוצים ותיק
- discoTD5
- itaysamurai
- Shay_u
- Itzik-b
- gollu
- yossi126
- פולו,גולף
- yoni2sh
- AviorXD
- סולל הדרך
- SurfHigh
- shlomiko
- baer
- לירון .ה.
- במבליק
- amosbmw
- meir_gi
- zvit
- epiphone
