שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,654 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
קודם כל, שלא תחשבו לא נכון - אני לא חושב להפוך את ה-205 שלי ל-GTI או משהו... הרבה יותר זול לקנות GTI... חוץ מזה אני גם לא צריך GTI... אבל אני אסביר מה אני רוצה לעשות ואשמח אם תענו לי ברצינות.. 1. קודם כל טיפול ענקי 2. FREE FLOW - להחליף את מערכת הפליטה.. ולא בגלל שאני ערס או משהו.. וגם לא בגלל שאני רוצה להוסיף כוח, אלא מסיבה אחרת לחלוטין - מאז שהתקנת יאגזוז חדש המנוע מוציא את הצליל הכי צווחני והכי מגעיל שיכול להיות כאילו זה מיקסר! ואני ממש רוצה משהו עמום, אפילו שקט יותר ואם כבר אז קצת באס.. שלא יהיה בולט או ענקי.. בטוב טעם.. וכמובן שבאותה מידה תמורת הכסף הזה גם יתן למנוע לנשום טוב יותר... נשמע כדאי? 3. אם כבר אגזוז אז אולי גם פילטר.. סה"כ כמו שאמרתי - ה…
הודעה אחרונה מאת K&N, -
-
- 29 תגובות
- 10.3 אלף צפיות
התקנת קמשפט חם (ואפילו שונה מהמקור) במערכות מנוע ניהול מנוע מודרניות גורר איתו המון בעיות. נגדיר קודם כל מהו קמשפט חם קמשפט ש-duration שלו גדול או שווה ל-285 מעלות וה-lift (פרופיל הקמשפט) גבוה מהמקורי, גם קמשפט 276 מעלות בשילוב lift גבוה מהמקורי בעייתי בפאן של מערכת ניהול המנוע. מערכות ניהול מנוע מודרניות עובדות בסרק ובשיוט רגוע בחוג בקרה סגור, כלומר מחשב ניהול המנוע מקבל inputs מחיישן הלמבדה שדוגם את יחס האוויר/דלק ומתקן מידית (עשרות פעמים בשניה) באמצעות שליטה על זמני פתיחת המזרקים וההצתה. כמובן שבחגיגה משתתפים גם חיישן המצערת, מהמאפ סנסור (שדוגם עומס במנוע ע"פי הוואקום בסעפת היניקה) ,חיישן נקישות,חיישן טמפ' אוויר יניקה,חיישן טמפ' נוזל קירור וגם העומס החשמ…
הודעה אחרונה מאת BoazG, -
- 36 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
שלום לכולם אני מעוניין שכמה מכרישי הפורום יעזרו לי בעניין השיפורים מה להתחיל לאן להתקדם וכו' (השיפורים המדוברים הם גם מכאניים וגם שיפורי יופי) בקיצור תשפכו הכל על שיפורים לקליאו: מחירים, מקומות קרובים, איפה הכי טוב לעשות פירמות ובקיצור כל מה שאתם יודעים על הנושא......... תודה
הודעה אחרונה מאת a®iel, -
- 16 תגובות
- 4 אלף צפיות
טוב אז לי יש גולף 3 למי שלא יודע GOLF CL מודל 3 1.8 סמק 90כ"ס הנה תמונות שלו, מה כדאי לי להוסיף לשנות ? תמליצו לי על פילטר שיתאים לאוטו משו טוב וגם איזה דוד טוב ואמין שיתאים לאוטו שלי
הודעה אחרונה מאת K&N, -
שיפור נוסף ב-VTR 1 2
מאת Tamir_VTR-
- אחראי פורום
- 27 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
ביום חמישי אחרי מספר ברורים טלפוניים הגעתי את המשתיק בחולון להתיעצות פנים אל פנים. הבחור שאחריאי על לקוחות כמונו נקרא ליאור ומעבר לעובדה שהוא נחמד סבלני ויודע לתת שרות כמו שצריך ומעבר הוא גם עשה עלי רושם כאחד שלא מנסה לדחוף לי מוצרים שאיני זקוק להם. הבעיה העיקרית שלי היתה שסעפת פליטה (הסיבה העיקרית להגעתי) ואולי גם חלקים נוספים יש להזמין מאיטליה ובתקופת הפגרה זה הולך להיות סיפור ארוך מאד. התכנית המקורית שלי היתה להתקין סעפת ודוד מעבר עם צנרת קומפלט עד לדוד אחורי. והכל של סופרספרינט. ובשלב מאוחר יותר דוד אחורי של סופר ספרינט. מה שליאור הראה לי שלמעשה אין שום הבדל בין המערכת הקימת בקטע שביו הממיר לדוד האחורי מבחינת קוטר ומסלול (כיפופים) לבין המערכת של סופרספרי…
הודעה אחרונה מאת ido, -
-
- 5 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכולם, לקסארטי יש פילטר פתוח של KingDragon וניראה שהוא זקוק לניקוי. לצערי המקום שממנו הוא נרכש ניסגר ואני לא מצליח למצא פרטים על איך לנקות אותו, עם איזה חומרים ומה הפרוצדורה. אשמח באם תוכלו לעזור בנושא. תודה, רן.
הודעה אחרונה מאת K&N, -
- 17 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
שלום, אני חדש כאן ולפי כמות ה"ראלי"ים כאן בטח אקבל תשובות: אני מתכוון כנראה בקרוב לפנק את העגלה שלי בקמשפט, סעפת פליטה, סעפת יניקה,ראם איר,פורטינג, יחס דחיסה, ומצערת לצילינדר. אבקש את חוות דעתכם: א. על כמה כח אעמוד +-? ב. המחיר סביר? ג. האם שווה למכור את הראלי להוסיף את הסכום הנ"ל ואולי עוד ולקנות משהו חזק יותר? ד. לא להציע לי טורבו גם כי זה בסביבות 30K וגם כי אין כמו אטמוספרי לתת בראש לטורבינות... ה. באופן כללי זה צעד מומלץ? נ.ב. כרגע יש לי ציפ פילטר אגזוז. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת 106RallyeBoy, -
שיפורים לתמא 92
מאת AMOS- 4 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום אבקש לדעת איזה שיפורים ממולצים ללנצ'יה תמה שנת 92 טורבו עם 185 כוח סוס . אחי רכש את הרכב הנל לפני ימים אחדים ולפי מיטב הבנתי מערכת הזרקת הדלק ברכב זו שונה מעט משום המזרקים "הקטנים"לכן אבקש לדעת על שיפורים ממולצים לרכב מסוג זה תקציב השיפורים כ ארבעת אלפים שקלים נ.ב אגזוז free flow אינו דרוש
הודעה אחרונה מאת David A, -
- 8 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
רציתי לדעת איזה שיפורים אני יכול לשים בפיזו 306 דגם XT כרגע לפי היצרן הרכב בעל 103 כ"ס רציתילדעת אם פילטר אוויר פתוח ישנה משהו ? ובנוסף רציתי לדעת היכן אני יכול להשיג חצאיות וספויילריס לפגוש קדמי ואחורי וכמה זה יכול לעלות
הודעה אחרונה מאת שלומי, -
- 1 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
בסדר אז ככה... יש לי דייהטסו שרייד שנת 93, 130.000 ק''מ... עכשיו, יש לי 30K מה כדאי, להשקיע קצת באוטו? להחליף כמה דברים..? אם כן אז מה... או שעדיף לקנות מכונית חדשה...? אם כן אז איזה מכוניות? תודה מראש לכל העוזרים, דור...
הודעה אחרונה מאת ישי, -
- 1 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
חבר רוצה לקנות פילטר אוויר פתוח. ופעם קראתי שאח של נועם עם ה-ax הוא יבואן של k&n. חיפשתי את המספר שלו בפורום ולא מצאתי משהו יכול לתת לי אותו?
הודעה אחרונה מאת corsa, -
שיפור לרכב
מאת quantum- 2 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
מחפש מקומות מומלצים לשיפוץ הרכב. להל"ן הנתונים רנו קלאו 1400. השיפורים הינם: אגזוז פתוח וכן בולמי זעזועים. איזה אגזוז מומלץ ובאיזה מוסך סדנה. איזה בולמי זעזועים מומלץ להחליף אורגינלים או של RSI או משופרים. אני לא מעונין להנמיך את הרכב משום שהוא משמש אותי לנסיעה גם בדרכים משובשות (טיולים). אך אני רוצה לשפר את תפיסת הכביש שלו (הרכב עבר כ150K ק"מ). לגבי האגזוז אני מעונין במשהוא בערך באותו הגדול של האגזוז הרגיל. והאם יש איזה פילטר פתוח ששווה להתקים לרכב זה (בא בקופסה). או דרך אחרת. תודה מראש למגיבים.
הודעה אחרונה מאת a®iel, -
- 30 תגובות
- 8.4 אלף צפיות
יש לי כמה שאלות, לגביי החלפת מערכת פליטה באוטו. אז ככה, המטרה שלי היא להגיע למצב שלאוטו יותר קל להפטר מגזי הפליטה שלו, ז"א לנשום יותר טוב בסל"ד גבוה יותר. באוטו שלי, הS16, רוקן הממיר הקטליטי, אבל מעבר לכך, הדוד האחורי הוא מקורי וכך גם מערכת הפליטה. אני לא רוצה להגיע למצב שיהיה לי רעש שמפרק חלונות בתים, ואף להפך. אני מעדיף רעש יותר עדין, לפחות בטורים נמוכים. השאלה היא מה כדאי לעשות. האם שווב להחליף את מערכת הפליטה, ז"א מניפולד יעודי, וצנרת, אבל להשאיר את הדוד האחורי המקורי (עד כמה שהבנתי, הדודים האחוריים של הפיז'ו , לפחות הספורטיביות, ממילא לא "חונקים" במיוחד את המנוע) או אולי להשאר עם המערכת המקורית, סתם להחליף דוד.. כמו כן, אם מישהו יודע עד כמה קאמשפט "חם" ו…
הודעה אחרונה מאת Yogev, -
- 11 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
אז אחרי ש REDR ניקה את שלו , הייתי חייב לנקות את שלי ולהעביר אותו ממאחורי הרדיאטור למקום חדש וקריר , מאחורי הפנס ! (יש לציין שיש הבדל קל בביצועים בסל"ד נמוך) לגבי הגניבה... התקשרתי ב14:30 ל E&A שכן הם הכי קרובים אלי לגבי ערכת ניקוי לפילטר. נאמר לי 110 שקלים , ובאתי לקחת. כשבאתי לקחת חשכו עיני ! המחיר עלה לכ 150 ש"ח ( ) מייד מתקשר לחבר שהספיק לקנות מ FAST AUTOSPORT לפני שסגרו , והמחיר אכן 110 שקלים. מתבאס במקצת אבל משלם בסוף 120 שקל כי "אמרו לי" דעה אישית: לא מתקרב יותר ל E&A. הריי מס' תמונות
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
- 3 תגובות
- 2 אלף צפיות
הפילטר פתוח הזה מה זה בדיוק? גם הצ'יפ החמוד שמדברים עליו.. מה זה בדיוק? :crazyeye:
הודעה אחרונה מאת 20VT, -
- 20 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
טוב מישהו דיבר איתי על שיפור המנוע בשרייד המקסימה שלי בעלת ה75 סוסים. יש דבר כזה לשפר משהו בשרייד?
הודעה אחרונה מאת Meishar84, -
- 2 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם! רציתי לדעת אם מישהו מכם מכיר או נתקל בפילטרים פתוחים של סימוטה או סימונטה או איך שקוראים להם רציתי לדעת איך הם? והאם אני ישים אצלי באוטו יעשו לי בעיות בחברה ויבטלו לי את האחריות? דרך אגב האוטו הוא פיג'ו 206 שנת 2002! תודה לכל העונים!
הודעה אחרונה מאת a®iel, -
-
- אחראי פורום
- 33 תגובות
- 13.9 אלף צפיות
כרגע אני גמור מעייפות אבל מבטיח לעלות תמונות נוספות בהמשך הנה בינתיים תמונה בודדת אבל משמעותית מאד בתהליך ההתקנה.
הודעה אחרונה מאת BoazG, -
-
- 4 תגובות
- 6.7 אלף צפיות
רציתי לדעת אם אפשר לעבור טסט עם רכב שמורכב עליו דוד פתוח. ועוד שאלה - רציתי לדעת איך אני מתקין את הדוד על הפיג'ו 106 XS שלי. האם אני מחבר אותו ישירות לסעפת הפליטה או שאני חייב להשאיר את כל הצנרת שיש ורק לחבר אותו בקצה מערכת הפליטה. תודה
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 8 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
טוב אז ככה. כולם מדברים על שיפורים וכמה שזה טוב למנוע... בלה בלה בלה ובתכלס כלום!אם זה כל כך טוב למנוע, לנשימה שלו וכל מיני שטויות למינהם, אז למה לא מייצרים את הראלי נגיד עם פילטר פתוח ועם אגזוז פתוח??? אם אתם תתחילו להגיד לי עכשיו כי זה יהיה יותר יקר... בלה בלה בלה... אז נגיד שיציאו ערכת שיפורים לראלי ( אגזוז + פילטור ) בתוספת תשלום. ( כמו ערכת ביצועים לאימפרזה ) למה אף יצרן לא ממליץ שיפורים? ואתם כאן ממליצים בחום. ( גם במקס טיונינג מאוד מאוד ממליצים על הכל ) הרי כולנו יודעים שהשיפורים יכולים וברוב המקרים פוגעים בנו. פילטר פוגע בחישן חמצן, הדוד הפתוח למומנט, אז למה לשפר בכלל????? אני לא מתלוננן ולא צועק, רק רוצה לדעת למה אנחנו משקעים בזה כסף ובתכלס "ה…
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
ראיתם פעם גל ארכובה משופר למנועים שריריים במיוחד.... שימו לב למייסבים!
הודעה אחרונה מאת מקרייד, -
-
- 10 תגובות
- 8 אלף צפיות
שלום לכולם !! יש לי 205 מנוע 1400 ואני רוצה להרכיב לה אגזוז לחץ ופילטר אוויר פתוח.... עכשיו הבעיה שלי היא בצריכת הדלק כל אחד אומר לי משהו אחר... חלק אומרים שזה יעלה את הצריכת דלק כלומר האוטו ייקח יותר דלק .. וחלק אומרים שזה יוריד את הצריכת דלק כלמור האוטו ייקח פחות דלק ... ויש כאלה שאומרים שבמשך הזמן זה יהרוס לי את המנוע ויש כאלה שאומרים שלא... אשמח עם תעזורו לי תודה מארש!!
הודעה אחרונה מאת Vovka, -
- 4 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
אני רוצה קצת לדעת יותר איך זה עובד ומה זה עושה אז מי שבא לו ויודע שירשום עשיתי חיפוש ולא מצאתי אף נושא שמישהו הסביר בדיוק מה זה עושה ד"א מה ההבדל בין האינטרקולר לפילטר אוויר? תודה!! יאללא פעם מאה שאני עורך ת'הודעה הזאת.. שיגעו אותי כבר אגזוז לחץ, פרי פלו, דוד פתוח, אגזוז פתוח.. מישהו מוכן פעם אחת לכתוב את הסוגים העיקריים של מערכת הפליטה? ויש כזה דבר בכלל אגזוז לחץ למכונית?
הודעה אחרונה מאת ELAD-RSI, -
- 3 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אז ככה...קודם כל כמה עולה אגזוז כזה של רמבוס או של איזה חברה אחרת... מה הוא מוסיף לי חוצמהרעש המגניב הזה..? צי'פ, כמה הוא באמת עוזר? שיפורים קוסמטיים למיניהן בסגנון הנמכות,ספויילרים וענינים...כמה זה עולה? בתודה מראש
הודעה אחרונה מאת Taliko, -
מה יש לשפר ב-VR6? 1 2
מאת raanan_y- 15 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום לכולם, לפני חודש קניתי..... א ג ד ה ! VR6, שנת 97. רציתי לדעת: א. האם יש מה לשפר בה? ב. איפה מוכרים את כל הקיטים הקוסמטיים? ג. האם יש טעם לגעת במנוע? (מבחינת שיפורים) ואם כן מי עושה דברים כאלה? תודה, טייס חדש.
הודעה אחרונה מאת raanan_y, -
- 3 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
האם לנסוע עם פילטר אוויר פתוח עובר טסט? האם לנסוע עם ממיר קטליטי מרוקן עובר טסט?
הודעה אחרונה מאת Alfa 33 1.7 16v, -
- 6 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
שלום, אני מעוניין לשמן מחדש פילטר אויר פתוח (קוני) יבש, מישהו יודע אולי איזה שמן נהוג לשים ? תודה וסופשבוע טוב .
הודעה אחרונה מאת R.C, -
- 2 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם.. אני צריך לנקות פילטר פתוח אבל אין לי לא חומר ניקוי יעודי ולא חומר שימון לאחר הניקוי... אבקש את עצתכם בנושא...עם איזה חומר ביתי ניתן לנקות?ואמרו לי שאפשר לשמן אותו אחר כך עם שמן אדום בעדינות?.. תודה...
הודעה אחרונה מאת RedR, -
- 7 תגובות
- 12 אלף צפיות
שלום, לאחרונה חשבתי להתקין פילטר פתוח לרכב שלי. ה"פתוח" לא בא בחשבון אז הINBOX נשאר. השאלות: 1. האם זה יוסיף לי כוח מורגש? באיזה סל"ד? 2. מה זה רעש יניקה? איזה פילטר נותן פחות רעש, פתוח או INBOX? 3. האם זה נכון שאת פילטר לא צריך להחליף, רק לנקות? 4. בטיפולים, כדי לשמור על האחריות צריך להחליף את הפילטר הארגינלי כל כמה זמן. ואם יש לי INBOX? 5. האם צריכת הדלק עולה בצורה משמעותית? 6. איפה ניתן להזמין פילטרי INBOX? באיזה נזק לכיס? 7. האם הפילטר ה"פתוח" יותר מסוכן מINBOX? תודה לכל העונים.
הודעה אחרונה מאת זאב 206 GTI, -
- 8 תגובות
- 4 אלף צפיות
טוב רוב האנשים שקוראים את ההודעה הזאת כנראה בעלי פולו ואם הם ניסו להכניס פילטר אויר פתוח לאוטו הם גם הגיעו למסקנה כמוני שזה לא קל יש מישהו שיודע האם הקיט של K&N ה- 57I מתאים לפולו ואם וא כן מתאים האם יש מישהו שמוכר את הקיט הנ"ל בארצנו היפה ? כל עזרה תתקבל בברכה כול מקום שיכול לעזור לי ... בתודה מראש בעל פולו מתוסכל
הודעה אחרונה מאת Uzi4u2,
-
מי מחובר 46 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 236 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- ArikB
- מחכה
- amosbmw
- AmitGo
- daniel.asu
- nisim91
- BoazB11
- דניאל1983
- itaysamurai
- BloodFist
- דאבל קלאצ
- Liquidator
- nir eli
- פאר האורה
- omerkot
- om2
- פיטר גריפין
- outnex
- SlowRide
- davemustaine87
- urich
- שחר 1
- פינדר
- Amitbak
- itaimoto
- EliC25
- Boris
- Derish
- amit_a
- zvit
- גולדן191
- sperial
- mottis
- קוסקוס
- yahaga
- Opel Astra GSI
- asix
- GTאי
- mazda2011
- santiago
- mikk
- avargel
- David32
- FuriousLift
- לירון .ה.
- יבגניפ
