לגבי האחיזה אין הרבה מה להוסיף מה גם שדי מיצו את הנושא פה בפורום לא?
יש הרבה הרבה מאוד משקל מקדימה ,ועם העברת משקל נכונה בשילוב האטה ניתן להגיע לביצועים יפים.
שיב לב לבולמים ברכב שאתה בודק , יש לבולמים ולקפיצים נטיה ל"התעייף" אחרי 6-7 שנים על הכביש וזה מאוד פוגע בתאוצות וסיבובים חדים .
אוטו מקסים , ב 4 שנים שהיתה לי הCoupe ,יש בהחלט ל-מה להתגעגע , גם בנהיגה (על אף המגבלות) , וגם בעצם ההנאה שבהחזקת רכב כ"כ יפה , זריז ויחודי.