שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,654 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
יש לי שאלה אני רוצה להוסיף שיפורים ברכב יש לי ביינתיים כיסאות ספורט אגזוז לחץ של רמוס חברה טובה מה עוד אני יכול להוסיף לאוטו? מבחינת מנוע? נ.ב האוטו אוכל לי דלק יש לכם מושג למה סהר
הודעה אחרונה מאת פורד ספורט, -
-
- 1 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם. יש לי מזדה F שנת 93 עם גיר אוטומט כרגע אבל שוקל לעשות אותו ידני, כרגע מותקנים פילטר ואגזוז .. האים אפשר באמת לשפר אותה?
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 7 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום לכולם! אני מעוניין לבצע שיפורים ברכב שלי מבחינה מכנית. אני רוצה להתחיל מהחלפת צ'יפ ואת השאר אני צריך את עזרתכם (כולל מקום באיזור הצפון או במרכז ) אני מודה לכם מאד!
הודעה אחרונה מאת hans, -
- 3 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
מישהו יכול אולי להמליץ לי על מקום שמוכר פילטרים פתוחים בזול. מצאתי אצל מילניום ב-400 שקל כולל מיכסה שאותו אני חייב כיוון שהפילטר מיועד להיכנס לסוזוקי סמוראי(ג'יפ) ואני חייב שיהיה מכוסה אחרת אין כל תועלת בו. אני גר באזור רחובות. תודה רבה למשיבים
הודעה אחרונה מאת SUBI4, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
לפי מה שקראתי הצ'יפ בסה"כ מתמקן במחשב המערכת בכך שהוא אומר לו שנכנס יותר אויר ולכן גורם לו להעשיר את כמות הדלק עם אותו האויר שנכנס כמו מקודם,דבר הגורם להוספת כוחות סוס וכוחות נוספים.. מה שכן זה לא נשמע בריא במיוחד למנוע הלא כן?
הודעה אחרונה מאת Grand Torismo, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
יש לי פיאט אונו 1.4 ל' הזרקה ואני קצת התעניינתי בלשפר אותה בכמה דברים. קודם כל לפי דברי המכונאי שממוקם בחולון הראש והמנוע בכלל במצב סביר והוא הציע לי לעשות דברים שיוסיפו מאוד להתנהגות הרכב. להפוך את מערכת ההזרקה ל 2 קרבורטורים של ווילי או ריילי (אני לא ממש זוכר), לשים קלאץ' מחוזק יותר,פילטר אינטק של שימוטה ודוד לחץ החל מהמנוע ועד אחורה. הוא אמר לי שהאוטו יהפוך לטיל בליסטי שחבל על הזמן. האם זה אפשרי וזה טוב ונכון לעשות זאת???? מה המחיר שלוקחים על כזה דבר פחות או יותר, נא לקחת בחשבון שצריך גם לעשות ראש מנוע מחדש כי עוברים מהזרקה לקרבורטור וגם את זה שאני צריך לשים בולמים טובים יותר (מונרו יספיקו לדעתי) וגם להרחיב במעט את מידה הצמיגים (אבל רק ברוחב). קובי.
הודעה אחרונה מאת הלו_מאדאם, -
- 2 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום חברים, אני מתנצל מראש על בורותי... לא יודע למה אבל במהלך שיטוטים משועממים ב-ebaymotors מצאתי פילטר אויר "פתוח" לרכב כמו שלי (אימפלה 3.4, שנת 2000). המחיר המבוקש הוא כ-$40 לפני משלוח. להלן שאלותיי: 1. למה זה טוב, האם הפילטר אכן יגביר את כח המנוע (לא שממש חסר)? 2. במה כרוכה ההתקנה? האם זה משהו שמישהו עם ידיים טובות יוכל להסתדר איתו (ולא, אני לא מתכוון לעצמי)? 3. האם זה עובר טסט בישראל? 4. האם בכלל אפשר להזמין חלק כזה מהאינטרנט והאם לא פשוט עדיף לקנות בארץ? תודה מראש לכל העונים
הודעה אחרונה מאת gaditoyota, -
לשפר אימפרזה ידני 1 2
מאת dj_poo-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 26 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
שלום יש לי אימפרזה רגילה שנת 96 ואני מאוד מעונין לקנות לה איזה ציפ חמוד או לשפר אותה איכשהו היא כולה 90+- כוח סוס והיא ידני אני מת להפוך אותה לחיה רעה אנשים אתם יכולים להמליץ לי מה לעשות באוטו כדאי לשפר אותו ווכמה יעלה ? ומבחינה חיצוניות האוטו הוא סוף הדרך אני יעלה תמונות בהמשך
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
בבבבקשה
הודעה אחרונה מאת P1oneer, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
האם פילטר אויר פתוח מעלה את צריכת הדלק הרגילה שהייתה לאוטו לפני השמתו???
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
שיפורים - רנו 5 . 1 2
מאת asaf12345- 29 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
שלום לכולם אני מעוניין לדעת מעט על מה כדאי לשפר ברנו 5 היא שנת 91 צבע לבן אני יודע שאולי זה לא רכב החלומות לשפר אבל אני לא הכי מעוניין ברכב שיהייה מטוס אפילו בשיפורים מכניים עדינים בלבד אבל חשוב לי מאוד המראה החיצוני וה "פוזה" מה שקשה לעשות לאוטו הזה אז חברה אם תוכלו לתת תמונות יהייה אחלה אם יש למישהו רעיונות שאפשר לעשות עם מעט כסף אז תודה כי לא שווה להשקיע כל כך הרבה כסף על רנו 5 תודה מראש A.R
הודעה אחרונה מאת asaf12345, -
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 12.2 אלף צפיות
יש למישהו שאני מכיר גולף V6 4MOTION כמה יעלה לו לשים טורבו באוטו עם פורק ואיפה אפשר לעשות את זה ?
הודעה אחרונה מאת VW RaCiNg, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכולם מדובר בקרבורטור של סובארו 87 1600 איזה מרכיבים ניתן להחליף בתוך הקרבורטור עצמו כידי להוסיף קצת כוח לרכב כמה אמורים לעלות רכיבים אלו ? ומה תיהיה עלות העבודה במכון קרבורטורים? האם יש מקום מומלץ שיוכל לבצע את השידרוג הזה ? שגיא.
הודעה אחרונה מאת צביקה., -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום! יש לי שאלה לגבי הרכבה של כל הרכבים האלו יחד לקבלת שיפור מזערי בכ"ס. ראם אייר - תעלת אוויר לפילטר אוויר (למנוע). פילטר פתוח - פילטר שהוא פתוח אין יותר מידי הסברים. כונס - בד"כ יושב על המכסה מנוע ודרכו נכנס אוויר מתחת למכסה מנוע לרוב אוויר קר שמגיע למנוע. שאלתי היא כזאת: אני רוצה לעשות ראם אייר מהכנוס ברכב שיגיע ישירות לפילט הפתוח שמורכב ברכבי. החשש הכי גדול שלי זה מים (גשם, שלולית ורחיצת רכב בגדול) אף פעם לא יצא לי לפתוח מכסה של סבארו STI כדי לראות איך הכונס ממכניס אוויר לפילטר האוויר. עוד יותר לא מובן לי איך הם התעלו על הבעייה של המים? מקווה שהבנתם את הרעיון בגדול, בבקשה בלי הודעות מיותרות. כל העניין נכתב ברצינות ובלי ידע כלל בעניין (למרות שידע במ…
הודעה אחרונה מאת R'n'B, -
-
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
שלום לכולם לחבר שלי יש שברולט קווליר קופה שנת 96 והיה לו פילטר פתוח של חברת KNN ועכשיו הוא החליף אותו ורוצה להביא לי אותו לי יש סוזוקי באלנו שנת 96 חיברנו את השרוול של האויר לפילטר וזה תפס טוב השאלה שלי היא ככה האם זה גורם לאיזה נזק כלשהו או שאפשר להעביר חופשי את הפילטר לאוטו שלי? תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- 3 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום לכולם... יש לי פיאט בראבו 96' 1.6 ידני, ואני מעוניין לשפר את הביצועים של הרכב. רעיונות ? הצעות ? תודה, שי
הודעה אחרונה מאת max-boost, -
- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
איך ניתן לשפר רכב דיזל מבחינת ביצועים הרכב המדובר הוא מרצדס E-270 מודל 99 תודה...
הודעה אחרונה מאת תומR, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
היי , אחרי חילוקי דעות רבים בנושא רציתי לפתוח שירשור על קיט יניקת אויר קר שבו הפילטר אוויר בעצם ממוקם מאחורי הבמפר (טומבון) וחשוף למים . עכשיו כאשר הוא מתרטב בחורף והמנוע יונק אוויר עם מים הרי זה מסוכן למנוע . אז איך בכל זאת ישנם קיטים כאלה שהם בעצם מסוכנים למנוע ,האם הם מיועדים רק לעונות הקיץ ??
הודעה אחרונה מאת איציק ט, -
איך לשפר אונו? 1 2
מאת ori006-
- אחראי פורום
- 29 תגובות
- 15.7 אלף צפיות
בוקר טוב.. ברצוני לקנות אונו שנת 94' או 95' שהם באים עם הזרקה ולהפוך אותה למפלצת טורבוטית. רציתי לדעת מה צריך להחליף ,וכמה זה יעלה בערך.? אני יודע שזה יעלה המוווון ויש כאלה שיגידו שעדיף לקנות את אחת הצרפתיות,אבל אני נעול על זאת. לא רוצה משו שרואים כל יום.! יום טוב..תודה.
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
אני רוצה להוסיף ציפ' ל318i מודל 88 ממליצים? - כמה זה יכול לעזור? והאם קיים צ'יפ לדגם הזה והשנתון הזה? ועל איזה פילטר פתוח אתם ממליצים לרכב הנ"ל? (אם אפשר בבקשה חברה + דגם) תודה רבה
הודעה אחרונה מאת איציק ט, -
-
- 5 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
השאלה אולי קצת מטופשת אך רציתי לדעת איך ניקרא בעברית cold air intake system (האם פילטר אויר פתוח?) אם לא , מה ההבדל ביניהם ... האם זה חוקי? מה טווח המחירים ? אם זה כדאי ברכב אוטומטי (לצערי הרב הרכבים אוטומטים) ואם אפשר להשיג כזה לאופל וקטרה או לרנו 21
הודעה אחרונה מאת Moti - Miata R, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
מה היתרונות של פילטר אוויר (פתוח) ומה החסרונות שלו הוא לא מעביר ליכלוך למנוע???? אפילו אבק ודברים קטני !? ואם אין חסרונות - מה הסיבה שהחברה לא עושה כבר מהתחלה פילטר אויר פתוח או משהו בסגנון
הודעה אחרונה מאת fizban, -
-
- 6 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום ! בבעלותי ראלי דור 2 ואני מעוניין להוסיף לאוטו עוד סוסים... לרכב יש פילטר פתוח,אגזוז-דוד אחורי של רמוס וציפ. כמו כן הייתי באלמנט ה-5 והציעו לי להוסיף "הדרס" (בניית צנרת רחבה מהמנוע) ולהוסיף אינגקטורים. אני מעוניין לקבל אפשרויות נוספות ועל מקומות אמינים שמבצעים עבודה טובה,ואם אפשר איך השיפורים משפיעים על צריכת הדלק.
הודעה אחרונה מאת sronis, -
פילטר פתוח
מאת alex_j- 5 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
מה אתם יכולים להגיד על הפילטר הפתוח של pipercross?
הודעה אחרונה מאת alex_j, -
- 4 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום לכולם ברשותי YARIS T-SPORT (יותר נכון עוד 3 שבועות אני מקבל אותה) ורציתי לדעת איך ניתן להוסיף למנוע עוד כמה סוסים אני חשבתי על פילטר פתוח או ציפ ואים כן אז בכמה הדבר מיתבטא אשמח לשמוע תגובות
הודעה אחרונה מאת sronis, -
צ'יפ לגולף TDI? 1 2
מאת ludu-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
האם ניתן לשפר בארץ את הגולף TDI עם 110 כ"ס? האם ניתן לרכוש צ'יפים בארץ ? ואם כן איפה? האם מישהו התנסה בשיפור כזה ויכול להמליץ או לא? ולאיזה הספק מעלה השיפור? תודה.
הודעה אחרונה מאת תומR, -
-
- 36 תגובות
- 7.8 אלף צפיות
שלום לכולם !!! טוב אז ככה יש לי רכב סיאט לאון ספורט ואני רוצה לשפר אותה לחלקי מנוע יותר טובים וכמובן לעלות את הביצועים ושלא תבינו לא נכון הרכב פשוט פגז מוסך אמר לי שאפשר לסדר משהו כמו למשל שסתום פריקה יותר גדול שיכול לעמוד בלחצים יותר גדולים (חברת TiAL) וגם להחליף את Wastegate שלי ל40MM כמובן ליותר גדול מימה שיש לי שזה משהו כמו 12MM עכשיו השאלה שלי היא כזו : מישהו מכיר חברה יותר טובה מ TiAL ועם אפשר גם לקבל אתר שמראה לי פחות או יותר אך הוא נירא בשטח וגם מחירים המחירים שלי נתנו זה 250$ לשסתום ול Wastegate 40MM 350$ שזה ממש לא רע אבל אני בטוח שיש מוסכים יותר זולים תמונות של החילקים : תמונה של Wastegate 44MM תמונה של השסתום פריקה : וכמובן …
הודעה אחרונה מאת RACEPAK, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום יש לי בראבו 1.6 ידנית עם דוד פתוח-כמה אמור לעלות לי ציפ ופלטר אויר טוב? וכמה זה מוסיף לי מבחינת כוחות סוס?
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
קניתי היום צ'יפ למחשב של הפונטו s55 1.1 שאמור להוסיף כ 10 כוחות סוס למנוע. אני צריך עזרה בהרכבה . למישהו יש ניסיון עם מחשב מסוג iaw 16f.eb של פונטו ? או עצות טובות לפני שאני מתחיל לפרק ?
הודעה אחרונה מאת elad1299, -
-
- 10 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
כידוע (או שלא ) ברשותי ZX 1600 (שלפי התוכנית בקיץ אמורה להפוך ל-2 ליטר ). אחד הדברים היחידים שמפריעים לי באוטו הזה זה הבלמים שפשוט מרגישים קטנים וחלשים. בעבר חשבתי לשים סרן אחורי של וולקן ובכך לשפר את הבלימה (דיסקים גם מאחורה) אבל אמרו לי שזה לא יורגש וכמו שהבלמים היו חלשים כך הם גם ישארו. אז חיפשתי פתרון אחר וחשבתי על לשים בלמים של ברלינגו מקדימה. עשיתי חיפוש בפורום והבעיה היא שלא הצלחתי להבין בדיוק מה אני אצטרך להחליף - צלחות,רפידות,קאליפרים,צינורות זה מספיק או שצריך גם משאבה ועוד דברים נוספים. אז אם מישהו יכול להגיד לי מה בדיוק אני צריך תודה לו. דבר שני,קראתי שבשביל להכניס מערכת בלימה של ברלינגו לג'אנט 14'' צריך לשייף את הקאליפר ובת'רד אחר קראתי שזה נכנס לג'…
הודעה אחרונה מאת ramigt,
-
מי מחובר 72 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 529 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- yor2
- garicho
- razi_pazi
- ronenu
- גולדן191
- farkash7
- Stangg
- TheArcane
- zaf
- yahaga
- mcaspi
- ofralon
- פאר האורה
- ELI001
- פיזיקאי שימושי
- Shay Shd Dave
- hgilad123
- tan tan
- samg
- yuvk
- ברווז
- mikk
- צוק
- Be roo
- Boris002
- malcishua
- urix
- Michazzz
- Itzik-b
- פינדר
- Maviv
- 2006Marko
- ChaoscripT
- Renaultrap
- אהרן ג
- דניאל1983
- Rongaflugen
- Camaro 92
- גרנד פריקס
- falou
- Igalz
- אליה
- om2
- chrono
- הרקוליטו
- itamarg
- נולד לליסינג
- meir_gi
- shlomiko
- SurfHigh
- גולד1
- mitsugli
- yossiaviel
- efi אפי
- מיץ פטל
- 3n
- itaimoto
- lanosforce
- DANIEL0439
- David32
- llaavvii
- amit54
- ירחמיאל
- עוזי ל
- אלעדית
- Pika007
- TomerP
- yoav911gt2
- the Batman
- יבגניפ
- Pavlik
- efraimc
