Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7809 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתם מגזימים בקשר למחיר.

סתם לדוג'.

קיט לקליאו ספורט מלא לטורבו (ברח לי השם של החברה). עולה פחות מ 20K.

הקיט כולל את כל מה שצריך להתקין את הטורבו. והמנוע יחזיק את זה.

 

אתם מדברים כאן על שיפורי בלמים , שלדה וכו' וכו'. זאת הגזמה לשמה.

אנחנו כאן מדברים על גולף V6 שהיא חזקה גם כן, ובנוייה להספקים , שלא לדבר על כך שהשלדה שלה יכולה להסתדר עם טורבו בלי שיפור של אלף ואחד דברים מסביב.

אורך חיים, הכל תלוי כמה גדישה , וכמה הבחור לוחץ.

ככה או ככה קיט אורגינלי אמור לעלות באיזור ה 20K .

פורסם

לבחור שפתח את הת'רד:

תכין 25-30K לקיט טורבו.

תכין עוד קצת (הרבה) להוצאות אחזקה..(כי אחזקת V6 טורבו זה לא כמו אחזקת V6 סטנדרטית.)

ואם הרכב שלך עדיין באחריות,אז אתה יכול להפרד ממנה לשלום.

תכין את עצמך גם לאפשרות שתחטוף קנסות ותורד מהכביש...

בהצלחה.

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

אני בניתי טורבו על האוטו שלי ב 4000 שקל.....

 

שכולל סעפת של CRX מפירוקיה בארה"ב.

GARRETT T3 מפירוקיה מקומית.

מתאם בין הסעפת לטורבו שהכנתי לבד.

אינטר של מוסו מפירוקיה מקומית.

פורק של HKS מפירוקיה ביפן.

מערכת ניהול מנוע של GREDDY.

קיט צנרות שמן מארה"ב.

צנורות וואקום.

צנורות גדישה... חבקים... צנורות גומי\סיליקון.

שעון גדישה\לחץ שמן + פוד מיוחד במינו.

דאוון פייפ מבנייה עצמית.

 

זהו.... אולי שחכתי משהו.

קו---------------------------------------

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7809 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...