Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צ'יפ לגולף TDI?


ludu
שימו לב! השרשור הזה בן 7070 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

האם ניתן לשפר בארץ את הגולף TDI עם 110 כ"ס? האם ניתן לרכוש צ'יפים בארץ ? ואם כן איפה? האם מישהו התנסה בשיפור כזה ויכול להמליץ או לא? ולאיזה הספק מעלה השיפור?

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיא פרילינג הוא האיש - פרטים בקישור הבא:

 

http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=44395

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תדאג לעדכן אותנו לגבי התוצאות.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי התוצאות אני אומר לך שהן יהיו מעולות...

הוא לא יזהה את הגולף שלו אח"כ...:)

האם אתה יכול לפרט? איזה הספקים מוציא המנוע ואיך מתמודדים איתה השילדה-מיתלים-היגוי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאחד שנסע על האוטו המדובר....(אומנם משודך לבורא, לא הבדל גדול (דגם סטיישן עם 110 כ"ס ולא סדאן עם 90) האוטו מוצר ע"י גיא לאיזור ה135 כ"ס האוטו קרנף, הסחיבה מעולה...האוטו מגיב טוב יותר לדוושה, יוצא יפה מאוד מהמקום ובביניים....אחחחחחח הביניים....קיצור מומלץ בחום : רק כמה דברים

 

אם משאבת הסולר שלך עברה דרך ארוכה, הדבר לא יאריך חייה והיא תמצא מהר מאוד מותה, שתהייה בעיניים מדובר בכמה אלפיות...ולא בכמה מאות שקלים,

טורבו (בדרך כלל לא הולכים - אין בעיה)

צריכת סולר יורדת לא משמעותית...(ולכל אלו ש"מה אכפת לך זה סולר" מחיר הסולר היום כמעט זהה לבנזין....אם לא ההנחות אין שום הבדל)

ויתכן ויהיו לך בעיות בטסט (זיהום אוויר....האוטו מעשן כמו שיח סעודי) ניתן לפיתרון ע"י התחכמויות כאלו ואחרות....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עתיד- תודה על התשובה. ברשותך עוד מספר שאלות. האם ניתן בכל שלב לחזור לביצועים המקוריים של המנוע? האם התהליך מסובך? וכמה לדעתך אמור לעלות שידרוג שכזה למנוע?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התהליך אינו מסובך, וכלל צריבת תוכנה ע"י אדם (אם תבחר בגיא כמובן ולא בכל מיני כוכבים סטייל אי אנד איי ושות')

שעושה זאת מאות ואף אלפי פעמים....ככה שאין ממש סיכון....לחזור לתוכנה המקורית תמיד תוכל...כמובן שאם כבר פתחת למשאבת סולר ת'תחת אז כנראה זה לא יעזור (כמה קילומטראז' יש על הרכב) שדרוג כזה עלותו כמה אלפיות בודדות אני יכול להעריך הערכה גסה באיזור ה3K אבל אני לא ממש יודע...יתכן פחות (סביר להניח) יתכן יותר (הכל יכול להיות) היום גיא מחזיק את התוכנה המקורית עם ה180 כ"ס לגולף 1.8T אולי יש לו את התוכנה המקורית של ה130 כ"ס תוכנה כזאת אני מניח תעבוד הייטב והמנוע הזה עובד מצויין....

 

בכל מקרה את הטלפון שלו כבר יש לך...תרים צלצול חמש דקות התייעצות עם אדם מקצועי באמת תפתור לך הרבה בעיות...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם ניתן לשפר בארץ את הגולף TDI עם 110 כ"ס? האם ניתן לרכוש צ'יפים בארץ ? ואם כן איפה? האם מישהו התנסה בשיפור כזה ויכול להמליץ או לא? ולאיזה הספק מעלה השיפור?

 

תודה.

אם מדובר ברכב עם אחריות יצרן בתוקף, הייתי ממתין לסיומה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הרכב באחריות הייתי פשוט דואג שלא ידעו שנגעו במה שנגעו :)

בזמנו היה לפיין טיונינג צ'יפ לדיזלים של הקונצרן שמתלבשים חיצונים על תקע הדיאגנוסטיקה, פשוט קוביה כזאת שמכניסים שם, עושה עבודה לא רעה בכלל....ואפשר לשלוף מתי שרוצים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

I'm always getting a nice kick about the numbers that people state in regards to engine mods... how can you tell between 135HP and 125HP? is there a dyno sheet to back the number claims? maybe I just don't get it, please enlighten me

 

.Note that I'm not saying if it works or not, I'm just talking about the numbers, chips normally work well on TD cars

 

.Moti

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

I'm always getting a nice kick about the numbers that people state in regards to engine mods... how can you tell between 135HP and 125HP? is there a dyno sheet to back the number claims? maybe I just don't get it, please enlighten me

 

 

 

 

.Note that I'm not saying if it works or not, I'm just talking about the numbers, chips normally work well on TD cars

 

 

 

 

.Moti

בעיקרון, אי אפשר באמת לדעת אם לא מעלים את זה על הדיינו.

 

ואם מעלים את זה על הדיינו אז רצוי (במכוניות שהם לא חדשות מהחברה) לבדוק את האוטו על הדיינו לפני הציפ ואחרי הציפ ואז באמת לדעת בכמה הציפ העלה.

 

אבל כמו שגיא אמר שדיברנו איתו בטלפון - "אם אתה מרגיש שהאוטו סוחב הרבה יותר טוב, מגיב יותר טוב ונוסע יותר מהר ואתה מרוצה אז מה אכפת לך אם זה העלה לך 15 או 30 ? "

 

ברוב המקרים, אני מסכים עם המשפט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Well exactly, and I agree with it too, as I stated at the end of my post, I'm not talking about how good or bad the chip is, I KNOW it works well and especially on TD cars, and back again to my previous post, the kick that I'm getting is by the people who state explicit numbers, that always kills me

 

 

.Moti

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7070 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...