שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,654 נושאים בפורום הזה
-
- 4 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכולם הביאו לי פילטר פתוח ואני מעוניין להרכיב אותו על הרכב שלי גולף 99 1800 ידני אבל אני רוצה להרכיב אותו בבית ולא ללכת למוסך שירכיבו לי, אני לא כל כך מבין בזה והיסתכלתי קצת וראיתי את הפילטר המקורי ומחובר שם חישן וכוו,, רציתי לדעת מי שיכול לעזור לי פה ולרשום לי איך אני מרכיב את הפילטר במקום שלא יגרום נזק ויועיל.. מבלי לחבל באוטו ובדברים שם ולגרום נזק תודה רבה
הודעה אחרונה מאת eladdl, -
שיפורים ל 106!!!
מאת שאדי- 1 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום חברים, האם ניתן לשפר 106 xsi אבל 1400 סמ"ק?! מה ההבדל בין 106 xsi 1600 סמ"ק לבין ה- 1400 סמ"ק? תודה לכם על העבודה הרצינית באתר הזה. איך אני יכול לעזור לכם??
הודעה אחרונה מאת edan82, -
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מישהו מכיר חברה הזאת?
הודעה אחרונה מאת ofir, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
בבקשה תמליצו לי על שיפורים טובים לרכב מה כדאי ומה אני יכול לעשות עם הרכב הזה בכדי להגדיל לו משמעותית כח סוס שהרכב יהיה יותר מהיר ועם יותר כח כמובן לבנתיים אני ביום שני הקרוב הולך להוסיף לו אגזוז לחץ של דראגון + פילטר אויר פתוח
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 10 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום לכל חברי הפורום. יש לי פיאט טמפרה משנת 94 הזרקה 1.6 קניתי קיט של פילטר אוויר פתוח ומעוניין בהרכבתו הסיבוך היחיד שלי ששפילטר אוויר המקורי שעומד אצלי יש לו שני צינורות שיוצאים שלאחד מהם אני מחבר את הקיט של הפילטר פתוח (לא יודע בדיוק לאיזה) הצינור העליון יש את המימברנה של הווקום והצינור התחתון גם הוא שואב אוויר כשאני אוטם את שני החורים (לצורך בדיקה) המנוע נחנק ונכבה מישהו יודע לאיזה כניסה אני מחבר?
הודעה אחרונה מאת fiatempra, -
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
יש לי Opel astra 1995 1.4. יתן לי משהו אם אני אקנה פילטר פתוח(יותר כוח, פחות צריכת דלק). אמרו לי שעם פילטר האוטו יוכל פחות דלק. ואם כן, איזה פילטר אני צריך (חברה)?
הודעה אחרונה מאת fiatempra, -
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
אני מתכוון לצפר את הקליאו שלי במערכת פליטה חדשה, אני מעונין לדעת מידע על מה כדאי לעשות: אם כדאי לבנות צנרת מהסעפת לדוד אחורי/ או פשוט להוריד ממיר ולשים דוד אחורי פתוח? מעונין לדעת מה השינוי יכול לחולל לאוטו מבחינת זמינות/כוח/רעש אשמח לשמוע עוד רעיונות או המלצות על מה שווה להשקיע בסופו של דבר,בשביל לא להשקיע סתם ובסוף התוצאה תהיה הפוכה מהרצוי,רצוי שהתגובות יהיו מניסיון של אנשים פה(לא תגובה כמו שים אגזוז לחץ) ורצוי מניסיון שהיה לאנשים על הרכב הנ"ל. תודה מראש וצום קל. מאור
הודעה אחרונה מאת NMP, -
רכשתי לאחרונה (השבוע) מיצובישי קולט שנת 95 ורציתי לדעת קצת בכל הנוגע לשיפורים. השיפורים אשר הינני מעוניין בהם : - ג'אנט סגסוגת פשוט במידה גדולה יותר (מטעמי אסטטיקה) ורחב יותר (לאחיזה טובה יותר) + צמיגים טובים (בעלי חתך נמוך יותר על מנת לשמור על קוטר כללי זהה) - פילטר אויר פתוח + צי'פ - upper strute brace (לא יודע איך קוראים לזה בעיברית) מקדימה - anti-roll מאחורה - כיווני camber caster דבר ראשון שרציתי לדעת הוא העלות המשוערת (כולל עבודה) של כל שיפור והאם ניתן לעשות את השינויים בצורה חוקית ומהי הפרוצדורה לכך? במידה שאין דרך האם זה משהוא שמפריע כאשר מעבירים את הרכב טסט? מהו סדר גודל השיפור בכ"ס המתקבל מהשינויים במנוע? ואיפה ניתן לבצע את השינויים באזו…
הודעה אחרונה מאת אורן 16V, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום לכולם יש לי פג'ו 206XS מודל 2001 מנוע 1600 ו90כ"ס רציתי לשאול את כל המומחים פה באתר איך אפשר לשפר רכב כזה מבחינת הכל מבלי להוציא 50000 ש"ח ואם יש תשובות וכמובן שחייבים ךהיות תשובות אשמח לקבל פירוט בתודה והרבה הצלחה חברה בנתינת התשובות GIZMO3
הודעה אחרונה מאת car pimp, -
-
- 1 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום חברים , קודם כל אני מודה לכל צוות האתר ולחברים כמובן על תמיכתם ועזרתם המתמדת... דבר שני: היום קניתי הונדה סיויק האצבק 1600 סמ"ק,ידני,צבע אפור עכבר מטאלי,שכולל הרבה תוספות: אגזוז לחץ,סנרוף,פילטר אויר פתוח,מערכת..... הייתי רוצה לשתף אותכם בשמחתי.! ושוב תודה... אני אשמח לפרסם תמונות בימים הקרובים... שאלה קטנה: כמה סוסים יכול אגזוז הלחץ לחלץ מהמנוע אם בכלל הוא עושה זאת?? ואותו הדבר עם פילטר האויר פתוח????!!
הודעה אחרונה מאת Moti - Miata R, -
לינק שימושי שמצאתי למשקלים של ג'אנטים: http://www.wheelweights.net/
הודעה אחרונה מאת NMP, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אהבתי את הרכב - לא אהבתי את האחיזה וההיגוי בכל מקרה, כרגע מותקנים לי על הרכב צמיגים "ירוקים" מעפנים שאני מתכוון להעיף בשבועות הקרובים ואולי אף לשנות את מידת הצמיג לרחבה יותר, כמו שכתוב במאמר על צמיגים ואחיזה. משום מה הצמיגים שמותקנים לי על הרכב כרגע, נראים כאילו הם צרים מאוד ולא תופסים את כל רוחב הג'אנט...מוזר. בכל מקרה, אני זקוק לחוו"ד של אנשים על צמיג טוב,אוחז גם בגשם וגם בתנאים יבשים...התקציב הוא כ- 400-450 ש"ח לצמיג, לא הרבה אני יודע אבל תיכננתי גם להחליף רביעיית ג'אנטים לסגסוגת (שוקל פחות ונותן איוורור טוב יותר לבלמים), לגבי מידה אני לא סגור על זה, אני אבדוק מאוחר יותר. כרגע אני צריך כיוון כללי לפחות. מה אתם ממליצים לעשות, איזה צמיגים לקנות?
הודעה אחרונה מאת Matan g, -
-
- 12 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
לאחרונה (אחרי יישור הקו העצבני ) ולאחר ששמתי את רוב הדברים שרציתי,חשבתי על מערכת פליטה משופרת לרכב שלי. אני מתכון להשאר עם הרכב הזה עוד הרבה זמן. עכשיו השאלה שלי היא: האם לשים מערכת פליטה משופרת רגילה,או אם כבר אז לעשות עם הכנה לטורבו.??? חשוב לציין שכרגע אני לא חושב על טורבו בכלל-(אני מתגייס)אבל לאחר הצבא הדבר עלול לעלות במוחי. מקסימום תמיד אפשר למכור את הישנה ולקנות אחרת לא?(מערכת פליטה...)
הודעה אחרונה מאת ofir, -
- 22 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
מחפש קיט סופרצ'ארג למאזדה מיאטה של חבר.מישהו יכול לעזור? תודה לעוזרים. המס' של הבחור עם המאזדה 0507368484 שי
הודעה אחרונה מאת Moti - Miata R, -
- 5 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
האם זה אפשרי?
הודעה אחרונה מאת הנסיך., -
- 12 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
ברשותי בורה מנוע 2000 ידנית, אני מודע לשהרכב נחשב ל"עגלה" בכל אמת מידה אבל איני מצפה לטיל בליסטי כלשהוא סה"כ להתנהגות כביש משופרת. מאחר ואני די מבולבל מכל הסיפורים בחנויות למיניהן ושאר "בעלי הסיויק המשופרות" (שבדר"כ אתה מגלה שהשיפור היחיד יש לו ברכב זה ספוילר מפיבר במשקל 40 קג+פילטר פתוח) קראתי את המאמר (WOW!) שהעלה מוטי ורציתי להתייעץ לגבי השיפורים שאני חושב שיתרמו משמעותית: - צמיגים בעלי אחיזה גבוהה יותר מהרגילים (גודל 16\205) - בולמי קוני מתכווננים + צמיגי אייבך פרוגרסיביים. - כיוון גלגלים. - מוט מייצב קדמי+אחורי. - מוט גישור אשמח לקבל מחירים ומקום מקצועי שיכול לבצע את ההתקנה במחיר אטרקטיבי כמו כן תקנו אותי אם טעיתי.
הודעה אחרונה מאת gt28, -
- 2 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
לאחר יצירת סדקים ב 2 סעפות פליטה שהיו לי הגעתי למסקנה שיותר זול לבנות סעפת פליטה 4 ל2 ל1 אשמח לקבל שמות של אנשים שעוסקים בתחום הנ"ל בירור עם ה"משתיק" שיצר את הצנרת ברכב שלי (בניה אישית- הסרת ממיר ודו זרימה חופשי) הוא לא בונה סעפות אך מייבא סעפות (כמו שאר "סדנאות השיפורים") נמצא אחת תואמת (יעודית) לרכב שלי (תוצרת SUPERSPRINT) אך המחיר גבוה מידי לטעמי.מה גם שישנה עלות משלוח ובטח מכס אז... אז בלת ברירה(עם חיוך) אני פונה אליכם, יש את גיא סרדין ? מה המספר שלו?(אפשר גם בפרטי). והאם יש עוד מקומות שעוסקים בכך (סעפת אחת מקורית יש לי בצד) כך שאת המתאם ניתן לבנות די בקלות. אשמח לתגובות ומקומות. עמית
הודעה אחרונה מאת Moti - Miata R, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום לכולם, ברשותי בורה עם מנוע 2000 בנזין ידנית, הרכב נוסע נחמד אבל בכל זאת רציתי טיפה לשפר אותו. המליצו לי על מספר שיפורים ורציתי לדעת את דעתכם או אולי רעיון שיש לכם, חברה אני לא מצפה לאימפרזה טורבו סה"כ טיפה יותר כח. - פילטר פתוח , האם פרט לרעש הוא גם עוזר, האם חוקי להחליף פילטר מקורי בכלל? - וסת דלק, דעתכם... במידה והוא שווה משהו האם אפשר לשלוט עליו מתוך הרכב - צ'יפ - כמו שהבנתי במנועים אטמוספרים השיפור לא משהו והנזק שנגרם למנוע לא שווה תתוצאה חברה לא לרדת עלי חזק מדי אין לי מושג בנושא ואשמח ללמוד מכם ושוב אם יש לכם רעיון אשמח לשמוע דרך אגב שכחתי אם האגזוז שלי פולט ריח מוזר (כמו ארון שפתחו אותו אחרי 20 שנה ,אין לי ת…
הודעה אחרונה מאת fizban, -
-
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2 אלף צפיות
מדובר בפיאט אונו 45 מודל 92 קרבורטור. עכשיו השאלה שלי זה אם אני מחליף את הדיזה בקרבורטור לדיזה של מנוע 1400 (למי שלא מכיר את הדגם שלי אז מדובר במנוע 1000) האים החלפת הדיזה ליותר גדולה תיתן איזה שהוא הבדל בסחיבה או בכוח של הרכב או האם בכלל יהייה איזה שהוא הבדל ? תודה לעונים רז...
הודעה אחרונה מאת רז לוי, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
אני מתעתד להחליף את פילטר האויר לפילפט פתוח. אבל התחלתח לתהות, אם הפילטר הפתוח כ"כ טוב, מדוע יצרני הרכת אינם מתקינים אותו מראש? הרי יחסית לשאר הרכיבים לא מדובר בתוספת מחיר היסטרית. האם ישנם אי אילו חסרונות שאינני מודע להם?
הודעה אחרונה מאת איציק ט, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אוקיי אז ככה קניתי לפני כמה חודשים מיצובישי קולט שנת 96 ידנית וכמו שאתם יודעים יציבות זה לא הצד החזק שלה אז רציתי עצות מימכם איך אני יכול לשפר את היציבות שלה ואם אתם יכולים אז גם להגיד לי כמה זה יעלה תודה מראש לעוזרים
הודעה אחרונה מאת Moti - Miata R, -
-
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום לכולם לפני חודש קניתי סובארו 5glf קופה דגם אמריקאי שילדה של 1800 והמנוע הוחלף ל1600 הרכב שנת 83 ואני מעונין לשפר אותה לאט לאט להוסיף כוח שתיהיה יותר חזקה נתחיל בזה שיש אגזוז של רמויוס אני מתכוון להחליף את המנוע מ1.6 שיושב על הרכב כרגע ל 1.8 בנסוף לכך להוסיף פילטר פתוח תציעו לי בבקשה עוד דרכים בכדי לשפר את הרכב. ואני מבקש רק מי שיש לו להציע משהו ולא כאלה שיתחילו להגיד שזה לא שווה ושאני אמכור את הרכב יוסיף כסף ויקנה משהו יותר טוב אני אוהב את הרכב ורוצה שיסע יותר טוב. תודה
הודעה אחרונה מאת asafay1, -
-
קראתי בשרשורים בעבר על שינויים שבוצעו במנוע בין דגמי ה180 כ"ס לבין דגמי ה225 כ"ס (TT). השאלה היא האם צ'יפ בדגם החלש יותר(180) לא עלול לגרום נזק כתוצאה מהספק שבו המנוע אמור להיות מחוזק ?
הודעה אחרונה מאת רועי לוי, -
- 5 תגובות
- 2 אלף צפיות
היי ושנה טובה! במז"ט רכשתי השבוע A6 טורבו (1800, לא דיזל ולא 2700 לצערי). הרכב נוסע לא רע, אבל מורגש שחסר לו כוח לנסיעה בעליות (חיפאי, כידוע). במישור הוא דווקא נוסע היטב, ובירידה - פצצה אז ככה - ממה שקראתי בפורום ניתן להעלות ל-180 עד 190 כ"ס, והמומנט לסביבות 25-27 קג"מ. הבנתי גם שגיא פרילינג הוא הטוב ביותר, למרות שההספק יהיה נמוך יותר (הצ'יפ של אפסולוט מוצא הספק ומונט עדיפים). השאלה שלי - האם למישהוא כאן יש נסיון עם גיא וממליץ עליו? מה המחיר הצפוי - המחיר זהה לכל מנועי VAG או שאאדוי, כמותג ה"יוקרתי" גם זוכים למחיר "יוקרתי"? והאם ב-A6 ההבדל יהיה משמעותי? לגבי צריכת הדלק, אני מאמין שדווקא תוספת הספק בתנאים קיצוניים של עלייה לא מחייבת "סחיטת" הדוושה, ואז הצרי…
הודעה אחרונה מאת נהג רגוע, -
- 4 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם.. לאחר חיפוש מצאתי התנגשויות יש כאלה שאומרים כל 10000 ויש כאלה שאומרים פחות.. כל כמה זמן מומלץ לנקות את הפילטר והאם יש למישהו קיט ניקוי של חברה מסוימת מועדפת.. עכשיו הבנתי שיש גם ניקוי וגם שימון- זה מסובך לעשות את הניקוי והשימון לבד? תודה לעונים שנה טובה מתן
הודעה אחרונה מאת Golf-Gti, -
- 3 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
כיצד? כמה עולה? אני מדבר על דיסקים קדמיים ואחוריים ורפידות. והאם השיפור משמעותי..... תודה.
הודעה אחרונה מאת redroze, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
היי קניתי לפני כמה ימים פיאט אונו מנוע 1.6 הזרקה יחידה בארץ ככה אני חושב מנוע מאושר גיר של 1400 והאוטו מפרפר עוד בהילוך 4 בטוח שלא שמעתם על כזה דבר אני רוצה לשים לו צי'פ מישהו יכול להגיד לי עם כדאי וכמה יכול לעלות לי כזה דבר תודה מראש סהר
הודעה אחרונה מאת Moti - Miata R, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2 אלף צפיות
ברשותי פיז'ו 206CC מודל 2002 מנוע 2000 וברצוני לשפר את ביצוועי הרכב היכן ניתן לבצע שיפורים כאילו ? אילו שיפורים ניתן וכדאי לבצע ? אילו שיפורים עדיף שלא לבצע על מנת שלא לפגוע ברכב ו/או בנוסעים שבה ? האם לאחר השיפורים הללו יש צורך ברישוי או באישור מיוחד של משרד הרישוי / תחבורה ? תודה עדי
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שךום רציתי לדעת מה זה נותן בדיוק להוריד משקל מהגלגל תנופה ? תודה מראש לכול העוזרים ?
הודעה אחרונה מאת Mickael Meyer, -
-
- 3 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שאלתי היא - איך אפשר לדעת עם יש צ'יפ באוטו. קניתי אוטו ואני רוצה לדעת אם יש בו צ'יפ מסיבה מסויימת. בעל האוטו בחול ואין לי איך לשאול אותו ובעת הקניה הוא לא אמר לי כלום על צ'יפ. איך אני יכול לדעת. תודה
הודעה אחרונה מאת Moti - Miata R,
-
מי מחובר 43 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 377 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- DubelBoom
- רכוב כעומד
- avizaz
- bogib
- אורח לרגע
- yoav911gt2
- עוזי ל
- פול-טנק
- נהג חדש תקציב קטן
- ypz
- איציק נ.
- שחר 1
- elibaba
- Michaelgir
- daniel.asu
- AmitGo
- itzik123
- orsh99
- sperial
- IsraCar
- AUDIO KING
- Aviady001
- GTI33
- amosbmw
- שי
- נעם101
- yossiaviel
- David32
- farkash7
- Nemesis
- outnex
- yahaga
- Tal7
- itsik170
- רב הנסתר
- om2
- Pavlik
- garicho
- Ash1
- asix
- eladts
- asher111
- motior
